Χeno για Πρόεδρος!
Λοιπόν (Drumroll) τα τελικά μου συμπεράσματα στο Corruption με τερματισμένο και το hyper mode!
Nα πώ οτι το ευχαριστήθηκα το 2ο playthrough πολύ περισσότερο απο το πρώτο ασχέτως και αν μου βγήκε η πίστη για να τα καταφέρω.
Επίσης στην αυξημένη δυσκολία εκτίμησα κάτι που δε μου αρεσε στην αρχή. Το hyper mode.
Απο σπαστικό overpowered ability που δεν εχει νόημα ύπαρξης, έγινε σημαντική κίνηση στρατηγικής. Για πρώτη φορά σε prime series πρέπει να κρύβεσαι απο τους αντιπάλους η να τρεχεις για cover. Aπλά δεν συγχωρούν!
Θα ξεκινήσω απο τα στοιχεία που δε μου αρέσαν.
-Αρχικά, έχει αναπόφευκτα μια αίσθηση "sequel-ίτιδας" μιας και είναι το τρίτο παιχνίδι της σειράς. Πάνω κάτω ξέρουμε τι να περιμένουμε αφού τόσο οι δυνάμεις και οι εχθροί της Samus είναι λίγο πολύ γνωστά σε όσους έχουν πάιξει τα πρωτα 2 primes.
-Όσον αφορά τους κόσμους είναι λιγότερο οργανικοί απο όσο θα ήθελα. Ο Tallon IV παραμένει αξεπέραστος σε αυτο το σημείο αλλά ευτυχώς τα περιβάλλοντα ποικίλουν και ειναι πολύ πιο ενδιαφέροντα απο αυτά των Echoes.
-H ιστορία είναι καλή αλλα θα μπορούσε να είναι καλύτερη. Θα ήθελα μεγαλύτερη σύνδεση με τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς και αυτη η ιστορία με τη Dark Samus παρατράβηξε. Ειναι οτι πιο κλισέ και ελπίζω να μη ξαναδώ σε παιχνίδι της Nintendo dark worlds και dark μορφές του πρωταγωνιστή.
-Επίσης ο σχεδιασμός των ανθρώπων και των υπόλοιπων bounty hunters ήταν μέτριος. Εντάξει ειναι σχετικά υποκειμενικό αυτό αλλά όσο καλή είναι η Retro να φτιάχνει κόσμους και κτίρια άλλα τόσο κακή είναι να φτιάχνει ανθρωπόμορφους χαρακτήρες.
-Η πρώτη ώρα.
Και με αυτά στην άκρη, πάμε στο κυρίως πιάτο.
Το περιβάλλον είναι το πάν στο παιχνίδι. Όχι τόσο ο χειρισμός, τα γραφικά, ο ήχος όσο οι κόσμοι και ο σχεδιασμός τους.
Σε αυτό η Retro είναι "μανούλα" φυσικά.
Τι να πρωτοπώ...Για τον ρημαγμένο πλανήτη του Bryyo ή για την αιθέρια και φαντασμαγορική Skytown;
To παιχνίδι έχει μέτρια αρχή αφού τόσο το αρχικό διαστημόπλοιο που μετράει σαν Training sequence όσο και ο μετέπειτα πλανήτης Norion είναι τα πιο βαρετά σημεία του παιχνιδιού. Εκτός απο το πολύ μπλά μπλά, η Samus έχει να αντιμετωπίσει και μια σειρά απο άψυχους διαδρόμους που σου δίνουν την εντύπωση οτι παίζεις ενα συνηθισμένο fps.
Όμως με το που πατάει η Samus το όμορφο ποδαράκι της στον Bryyo, το άφθαρτο και εθιστικότατο gameplay που λέγεται Metroid κυριευει και "μολύνει" το παιχνίδι γρηγορότερα απο το corruption που έπαθε η ηρωίδα μας.
Μοναξιά; Τσέκ.
Eξωγήινοι πολιτισμοί; Τσέκ.
Κολοσσιαίοι γρίφοι; Τσέκ.
Εξερευνηση...Χάσιμο...Απόγνωση; Τσέκ.
Yep, this is Metroid!
Δε θα ήθελα να πώ spoilers γιατί καποια πράγματα βιώνονται παρα λέγονται. Θα πώ μόνο οτι παρόμοιο κόσμο σαν της Skytown, μιας ιπτάμενης πόλης, δεν έχει ξαναυπάρξει σε παιχνίδι της σειράς. Ανετα ο καλύτερος πλανήτης του παιχνιδιού.
Μια καινοτομία που δεν φαίνεται πολύ είναι η συμβολή του σκάφους της Samus στο gameplay και κυρίως στη επίλυση γρίφων. Δε θα πώ περισσότερα αλλά μετράει πολύ στο παιχνίδι, σαν την Epona του Ocarina ενα πράγμα.
Η ιστορία και η πλοκή είναι το θετικό που βγαίνει απο το πιο κινηματογραφικό ύφος του παιχνιδιού. Ναι είναι ενοχλητικό να σου μιλανέ που και πού αλλα πιστευω οτι ήταν καιρός να δούμε πιο αναλυτικά το συμπαν του Metroid. Eίμαι ικανοποιημένος απο την τροπή που πήρε χωρίς να σημαίνει οτι δε μπορούσε να γίνει καλύτερα αλλά απο την άλλη καταλαβαίνω και τη Retro. Πιο κινηματογραφικό και δε θα ήταν Metroid.
Όσο για τον ήχο είναι άνετα στα επίπεδα του πρωτου. Είναι μελωδίες που θα μου μείνουν αξέχαστες και ειναι τόσο ταιριαστές με τον κόσμο στον οποίο παίζουν που αρκεί το ακουσμά τους για να θυμηθείς τα πάντα.
Το voice acting ίσως το καλύτερο σε παινιδι της Nintendo μεχρι στιγμής αν και αυτό απο μόνο του δε λέει κάτι.
Ο χειρισμός είναι πολύ καλός ειδικά στο advanced και δειχνει τον δρόμο για τα επόμενα πρώτου προσώπου games. Σε καμμία δυναμη όμως δεν καθορίζει το παιχνίδι. Ναι είναι πιο διαδραστικό, ναι εχει πλάκα να τραβάς τις ασπίδες απο τους εχθρούς και να σημαδευεις με το Remote αλλά δεν είναι αυτό που κανει τη διαφορά στο παιχνίδι γιατι πολύ απλά το Metroid δεν στηρίζεται στο Shooting! Αν ήταν fps θα το δεχόμουν αλλα για ενα Metroid λίγη σημασία έχει. Ναι μεν συγκαταλέγεται στα θετικά αλλα όποιος εκθειάζει τον τίτλο για τον χειρισμό προφανώς δεν έχει ιδέα τι εστί το παιχνίδι.
Τέλος μια εκτίμηση και μια ευχή.
Δε θα μπορούσε με καμμία δύναμη το τελευταίο μέρος μιας τριλογίας που βγήκε μεσα σε 5 χρόνια να ξεπεράσει το πρώτο. To Metroid Prime του 2002 παραμένει το καλύτερο της σειράς αφού ηταν αυτό που έκανε το διαστημικό άλμα απο 2d σε 3d. To Corruption όμως, διορθώνει σχεδόν όλα τα λάθη του Echoes και καταφέρνει να παραμείνει κοντά σε ποιότητα με το πρωτο παρά τα 5 χρόνια και την κονσόλα που τους χωρίζουν. Προσωπικά το θεωρώ επίτευγμα.
Μακάρι η σειρά να μπεί σε νάρκη για καποια χρόνια, για την ώρα έχουμε χορτάσει απο 3d Metroid.
Mακάρι η Ιαπωνία να συνεισφέρει και αυτή όπως πρέπει. Είναι κρίμα για το DS να μην έχει 2d Metroid.
Mακάρι το επόμενο console Metroid, όταν και όπου βγεί να μη βασίζεται μόνο στην σχεδιαστική εξυπνάδα μερικών ανθρωπων αλλά να επωφελείται απο την τεχνολογία της μελλοντικής γενιάς.
Έτσι όπως ξεκίνησε δηλαδή...
Λοιπόν (Drumroll) τα τελικά μου συμπεράσματα στο Corruption με τερματισμένο και το hyper mode!
Nα πώ οτι το ευχαριστήθηκα το 2ο playthrough πολύ περισσότερο απο το πρώτο ασχέτως και αν μου βγήκε η πίστη για να τα καταφέρω.
Επίσης στην αυξημένη δυσκολία εκτίμησα κάτι που δε μου αρεσε στην αρχή. Το hyper mode.
Απο σπαστικό overpowered ability που δεν εχει νόημα ύπαρξης, έγινε σημαντική κίνηση στρατηγικής. Για πρώτη φορά σε prime series πρέπει να κρύβεσαι απο τους αντιπάλους η να τρεχεις για cover. Aπλά δεν συγχωρούν!
Θα ξεκινήσω απο τα στοιχεία που δε μου αρέσαν.
-Αρχικά, έχει αναπόφευκτα μια αίσθηση "sequel-ίτιδας" μιας και είναι το τρίτο παιχνίδι της σειράς. Πάνω κάτω ξέρουμε τι να περιμένουμε αφού τόσο οι δυνάμεις και οι εχθροί της Samus είναι λίγο πολύ γνωστά σε όσους έχουν πάιξει τα πρωτα 2 primes.
-Όσον αφορά τους κόσμους είναι λιγότερο οργανικοί απο όσο θα ήθελα. Ο Tallon IV παραμένει αξεπέραστος σε αυτο το σημείο αλλά ευτυχώς τα περιβάλλοντα ποικίλουν και ειναι πολύ πιο ενδιαφέροντα απο αυτά των Echoes.
-H ιστορία είναι καλή αλλα θα μπορούσε να είναι καλύτερη. Θα ήθελα μεγαλύτερη σύνδεση με τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς και αυτη η ιστορία με τη Dark Samus παρατράβηξε. Ειναι οτι πιο κλισέ και ελπίζω να μη ξαναδώ σε παιχνίδι της Nintendo dark worlds και dark μορφές του πρωταγωνιστή.
-Επίσης ο σχεδιασμός των ανθρώπων και των υπόλοιπων bounty hunters ήταν μέτριος. Εντάξει ειναι σχετικά υποκειμενικό αυτό αλλά όσο καλή είναι η Retro να φτιάχνει κόσμους και κτίρια άλλα τόσο κακή είναι να φτιάχνει ανθρωπόμορφους χαρακτήρες.
-Η πρώτη ώρα.
Και με αυτά στην άκρη, πάμε στο κυρίως πιάτο.
Το περιβάλλον είναι το πάν στο παιχνίδι. Όχι τόσο ο χειρισμός, τα γραφικά, ο ήχος όσο οι κόσμοι και ο σχεδιασμός τους.
Σε αυτό η Retro είναι "μανούλα" φυσικά.
Τι να πρωτοπώ...Για τον ρημαγμένο πλανήτη του Bryyo ή για την αιθέρια και φαντασμαγορική Skytown;
To παιχνίδι έχει μέτρια αρχή αφού τόσο το αρχικό διαστημόπλοιο που μετράει σαν Training sequence όσο και ο μετέπειτα πλανήτης Norion είναι τα πιο βαρετά σημεία του παιχνιδιού. Εκτός απο το πολύ μπλά μπλά, η Samus έχει να αντιμετωπίσει και μια σειρά απο άψυχους διαδρόμους που σου δίνουν την εντύπωση οτι παίζεις ενα συνηθισμένο fps.
Όμως με το που πατάει η Samus το όμορφο ποδαράκι της στον Bryyo, το άφθαρτο και εθιστικότατο gameplay που λέγεται Metroid κυριευει και "μολύνει" το παιχνίδι γρηγορότερα απο το corruption που έπαθε η ηρωίδα μας.
Μοναξιά; Τσέκ.
Eξωγήινοι πολιτισμοί; Τσέκ.
Κολοσσιαίοι γρίφοι; Τσέκ.
Εξερευνηση...Χάσιμο...Απόγνωση; Τσέκ.
Yep, this is Metroid!
Δε θα ήθελα να πώ spoilers γιατί καποια πράγματα βιώνονται παρα λέγονται. Θα πώ μόνο οτι παρόμοιο κόσμο σαν της Skytown, μιας ιπτάμενης πόλης, δεν έχει ξαναυπάρξει σε παιχνίδι της σειράς. Ανετα ο καλύτερος πλανήτης του παιχνιδιού.
Μια καινοτομία που δεν φαίνεται πολύ είναι η συμβολή του σκάφους της Samus στο gameplay και κυρίως στη επίλυση γρίφων. Δε θα πώ περισσότερα αλλά μετράει πολύ στο παιχνίδι, σαν την Epona του Ocarina ενα πράγμα.
Η ιστορία και η πλοκή είναι το θετικό που βγαίνει απο το πιο κινηματογραφικό ύφος του παιχνιδιού. Ναι είναι ενοχλητικό να σου μιλανέ που και πού αλλα πιστευω οτι ήταν καιρός να δούμε πιο αναλυτικά το συμπαν του Metroid. Eίμαι ικανοποιημένος απο την τροπή που πήρε χωρίς να σημαίνει οτι δε μπορούσε να γίνει καλύτερα αλλά απο την άλλη καταλαβαίνω και τη Retro. Πιο κινηματογραφικό και δε θα ήταν Metroid.
Όσο για τον ήχο είναι άνετα στα επίπεδα του πρωτου. Είναι μελωδίες που θα μου μείνουν αξέχαστες και ειναι τόσο ταιριαστές με τον κόσμο στον οποίο παίζουν που αρκεί το ακουσμά τους για να θυμηθείς τα πάντα.
Το voice acting ίσως το καλύτερο σε παινιδι της Nintendo μεχρι στιγμής αν και αυτό απο μόνο του δε λέει κάτι.
Ο χειρισμός είναι πολύ καλός ειδικά στο advanced και δειχνει τον δρόμο για τα επόμενα πρώτου προσώπου games. Σε καμμία δυναμη όμως δεν καθορίζει το παιχνίδι. Ναι είναι πιο διαδραστικό, ναι εχει πλάκα να τραβάς τις ασπίδες απο τους εχθρούς και να σημαδευεις με το Remote αλλά δεν είναι αυτό που κανει τη διαφορά στο παιχνίδι γιατι πολύ απλά το Metroid δεν στηρίζεται στο Shooting! Αν ήταν fps θα το δεχόμουν αλλα για ενα Metroid λίγη σημασία έχει. Ναι μεν συγκαταλέγεται στα θετικά αλλα όποιος εκθειάζει τον τίτλο για τον χειρισμό προφανώς δεν έχει ιδέα τι εστί το παιχνίδι.
Τέλος μια εκτίμηση και μια ευχή.
Δε θα μπορούσε με καμμία δύναμη το τελευταίο μέρος μιας τριλογίας που βγήκε μεσα σε 5 χρόνια να ξεπεράσει το πρώτο. To Metroid Prime του 2002 παραμένει το καλύτερο της σειράς αφού ηταν αυτό που έκανε το διαστημικό άλμα απο 2d σε 3d. To Corruption όμως, διορθώνει σχεδόν όλα τα λάθη του Echoes και καταφέρνει να παραμείνει κοντά σε ποιότητα με το πρωτο παρά τα 5 χρόνια και την κονσόλα που τους χωρίζουν. Προσωπικά το θεωρώ επίτευγμα.
Μακάρι η σειρά να μπεί σε νάρκη για καποια χρόνια, για την ώρα έχουμε χορτάσει απο 3d Metroid.
Mακάρι η Ιαπωνία να συνεισφέρει και αυτή όπως πρέπει. Είναι κρίμα για το DS να μην έχει 2d Metroid.
Mακάρι το επόμενο console Metroid, όταν και όπου βγεί να μη βασίζεται μόνο στην σχεδιαστική εξυπνάδα μερικών ανθρωπων αλλά να επωφελείται απο την τεχνολογία της μελλοντικής γενιάς.
Έτσι όπως ξεκίνησε δηλαδή...
Comment