Αν είχατε μόνο μια επιλογή,

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Αν είχατε μόνο μια επιλογή,

Είδα αυτό το θέμα σε άλλο site και σκέφτηκα ότι έχει ενδιαφέρον.
    Αν έπρεπε να διαλέξετε ΜΟΝΟ 1 από τα επερχόμενα παιχνίδια,ποιο θα διαλέγατε και γιατί;
    Carpe diem

polli diskoli erotisi lipon an ennois mehri telos autou tou hronou tha elega gears of war 2 epidi mou aresi polli ke logo online mporo na pezo sinehia.omos ann enois ke gia to 2009 resident evil 5 fisika giati ine to agapimeno mou game ke epidi pezi ke o wesker..

Comment

To Wrath Of The Lich King χωρίς 2η σκέψη
      Γιατί είναι το expansion του game που με απασχολεί περισσότερο από κάθε άλλο μαζί με το Diablo II.

Τώρα αν εννοείς και γενικά από games που ξέρουμε ανεξάρτητα με το πότε βγαίνουμε αλλάζει η επιλογή μου σε Diablo III.
      Γιατί είναι η συνέχεια --πολυαναμενόμενη, πολυαγαπημένη, πολύ μίξερ, πολυχρονίου, πολυέλεος - του αγαπημένου μου Diablo II Αλλά έεεεχουμε καιρό ακόμα μέχρι να βγει.....
      "...You can have all the faith you want in spirits, and the afterlife, and heaven and hell, but when it comes to this world, don't be an idiot. Cause you can tell me you put your faith in God to put you through the day, but when it comes time to cross the road, i know you look both ways..."

Comment

Gears of War 2,θελει και εξηγηση?

Comment

Street Fighter IV
          «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

Comment

Gears of War 2,θελει και εξηγηση?[/b]

;)
            I attack sharks
            when i smell them bleed
            I dont go swimming
            water just wants to be around me.

Comment

Final Fantasy XIII.

Comment

Street Fighter IV
                [/b]

This.

To GoW2 που λετε θα το παρω κι εγω, αλλα οκ μετα απο 2-3 playthroughs θα το αφησω λογικα, οποτε +1 ψηφο σε ενα παιχνιδι με ατελειωτο lastability .

Comment

Nintendo must have created a virtual Eternal Darkness game that has engorged reality. The sanity meter right now is maxed out x 10000 so we're experiencing some weird stuff.

Let's just all say the magic words and go back to reality.

THIS CAN'T BE HAPPENING!!!!!

Comment

Resident Evil 5 ή Banjo
                    Ίσως Banjo λόγω του ότι είναι το πρώτο παιχνίδι μετά από 8 χρόνια (εξαιρούνται τα spin off), ενώ Resident Evil έχω παίξει σχετικά πρόσφατα.
                    There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                    Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

Comment

FINAL FANTASY XIII
                      Deus Misereatur...
                      Gloria filiorum patres i.e.m.e
                      Viva los Vatos Locos

---------------------
                      UNITED WE STAND DIVIDED WE FALL...

Comment

Resident Evil 5

Απλα και κατανοητα .
                        <div align="center">

"Strive For Improvement Through Every Day To Become The Best You Can"</div>

Comment

Final Fantasy XIII &#33;&#33;&#33;
                          "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                          But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                          Kindred, this blade and I.
                          "

"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                          Greek Gaming Videos
                          Greek Final Fantasy Forum

Comment

Halo 3 αλλά για μισό λεπτό αφού κυκλοφόρησε...χμμμ Halo 3 Recon αλλά για full game βάζω το Resident Evil 5.

Comment

Όταν λες τα επερχόμενα παιχνίδια, σε πόσο καιρό από τώρα, πχ από αυτά που θα βγουν μέσα στις επόμενες 30 ημέρες;
                              Star Citizen videos Star Citizen gallery

Comment

Working...
                              X