Announcement

Collapse
No announcement yet.

Street Fighter III

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Street Fighter III



    .. καποια στιγμη επρεπε να βγει ο διαδοχος του 2 και σιγουρα θα ειχε δυσκολο εργο, μονο και μονο επειδη κουβαλουσε ενα τοσο βαρυ ονομα.

    Το ειδος των fighting ειχε αρχισει να χανει την αιγλη του μιας και γυρω στο 96-97 ειχε αρχισει να αλλαζει το προφιλ του μεσου gamer χαρη στο μεγαλο shift/breakthrough της εποχης που ακουει στο ονομα Playstation.

    H Capcom παρολαυτα τολμησε και λεω τη λεξη τολμησε επειδη εκ πρωτης εβγαλε εναν τιτλο που δε θυμιζε σε τιποτα τον προκατοχο του.
    Αυτο οφειλεται κυριως στην αλλαγη των χαρακτηρων.. στην πρωτη εκδοση -The New Generation- οι μονοι παλιοι γνωστοι ηταν το διδυμο Ken Ryu.
    Ακολουθησε το 2nd Impact στο οποιο δεν αλλαξαν πολλα περαν της προσθηκης του Akuma.. Το 3ο και τελευταιο revision -3rd Strike- ηρθε μαζι με την Chun-Li και καπου εκει εκλεισε το ροστερ της παλιοσειρας.

    Οπως και να χει παραμενει εμφανες το οτι η Capcom ηθελε να παει μπροστα, αφου το παιχνιδι βασιζοταν κατα κυριο λογο σε νεους χαρακτηρες.

    Η αισθητικη αλλαξε ελαφρως, η μουσικη πολυ (προς το χειροτερο δυστυχως)... Σημειο αναφορας αποτελει μεχρι σημερα το κορυφαιο animation του παιχνιδιου...
    Οσο για το gameplay γιναν αρκετες αλλαγες απο το 2 αλλα η βασικοτερη ηταν η προσθηκη του parry, ενος συστηματος αμυνας το οποιο εμελε να αλλαξει ολη τη φιλοσοφια του παιχνιδιου....

    Με το 3rd strike διορθωθηκαν οι περισσοτερες ατελειες των πρηγουμενων τιτλων και καπως ετσι καταληξαμε στο για εμενα αλλα και για πολλους αλλους μακραν καλυτερο τιτλο της σειρας.

    Το ευρυ κοινο δε το κοιταξε ποτε και για αυτο ευθυνονται πολλες συγκυριες... Οπως και να χει το ευρυ αυτο κοινο μονο ενα 2d fighting επαιξε, το SF2 οποτε αφηνουμε στην ακρη την παραμετρο δημοτικοτητα.


    Αυτο που μενει ειναι πως το παιχνιδι παιζεται φανατικα καιι σε πολυ υψηλο επιπεδο κυριως σε χωρες οπως η Ιαπωνια, οι ΗΠΑ, η Γαλλια, η Αγγλια κτλ... 10 χρονια πανε απο την κυκλοφορια του 3rd strike και συνεχιζει γερα..

    Επισης ο τιτλος εχει γινει πληρως emulate (το βαζω σε bold μπας και μπει κανεις στον κοπο να το προσεξει) απο το καλοκαιρι του 2007. Αν καποιος ενδιαφερεται και θελει πληροφοριες να το πει.

    Στο επομενο ποστ θα βαλω καποια βιντεακια να καταλαβουν οσοι ενδιαφερονται τι ξεχωριστο εχει και γιατι δεν εχει καμια σχεση σχεδον με τον προκατοχο του....

    Παντως δεν ειναι μονο Justin VS Daigo.. Υπαρχουν πολλα αλλα αξιολογα πραγματα εκει εξω.

  • #2
    Βρε αγόρι μου δε με λυπάσαι??Σηκώνομαι και εχω δει πόσα θέματα για SF...Πόση περισσότερη ευτυχία πια??

    Τι κάνετε τα βράδια ρεεεε??Απορώ πως κάποιος έχει 3 το πρωί όρεξη να γράφει κατεβατά
    Και εγώ ο κατεστραμένος το είχα παίξει στο DC...με το απαράδεκτο controller.Κάποια στιγμή πρέπει να προπονούμαι στα 2d αλλά στην παρούσα φάση μόνο το 360 έχω εδώ οπότε lol.
    «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

    Comment


    • #3
      Αααα τα νευρα μου.. εγραφα μιση ωρα και πατησα καταλαθος back και εχασα το κατεβατο μου.

      Παρτε τωρα μια πιο συνοπτικη εκδοση .

      Με το 3 λοιπον ηρθαν πολλοι νεοι χαρακτηρες με πολυ ενδιαφερον gameplay.. παρτε μια γευση:

      Αρχιζω με την αγαπημενη μου Makoto a.k.a. τον τρομο του παιχνιδιου.
      http://www.youtube.com/watch?v=FFsjhZRyUUE

      Yun the beast.. Μαλλον ο πιο επικινδυνος χαρακτηρας του παιχνιδιου
      http://www.youtube.com/watch?v=oQoWrKHSn9g?
      Θανατος απλα.

      Τι να τον κανουμε τον Balrog, εδω εχει Dudley:
      http://www.youtube.com/watch?v=uWNPKCKd-a8

      Nα και η Ibuki.. Παροτι δεν θεωρειται απο τους καλους παικτες, ειναι γρηγορη και σε καλα χερια μπορει να ζαλισει τον οποιονδηποτε αντιπαλο με την ευελιξια της:
      http://www.youtube.com/watch?v=Egjbfg9csnw

      Urien και Hugo μαχονται.. 2 πολυ ενδιαφεροντες παικτες στα χερια των καλυτερων Ιαπωνων που παιζουν με αυτους τους 2:
      http://www.youtube.com/watch?v=Tf4fjUSTuHg

      Φυσικα υπαρχουν κι αλλοι χαρακτηρες, απλα αρχισα με μερικους απο αυτους.

      Αρχικα ειχα βαλει τα links πιο τακτοποιημενα, ενω τωρα τα εβαλα λιγο χυμα αλλα οκ θα τα φτιαξω καποια σλλη στιγμη αν το θυμηθω.

      Comment


      • #4
        Esy Xeno poio xeiristhrio pisteveis pws einai to kalytero gia SF3?
        Proswpika parolo pou o Burai leei pws to pad tou dreamcast htan aparadekto, egw to evriska mia xara otan paizame to double impact.

        Kai merikes erwthseis akoma:

        - Poioi einai oi top tiers? (Ektos tou Yun)
        - Poios xarakthras thewreitai axrhstos?
        - To style tou Hugo miazei me tou Alex?, Kata poso aftoi oi 2 thymizoun ton Zangief?
        - Poies super thewrountai oi kalyteres? oi amyntikes h oi epithetikes?
        - Ta throw paizoun poly shmantiko rolo stis nikes (opws nomizw) h exw lathos?
        - Poso megalo einai to parathyro pou exeis gia to parry? Einai to idio me ena GI h ligotero?, o rythmos stis multi kinhseis prepei na einai statheros h exeis perithorio lathous? Sto CVS einai poio dyskola ta parry?
        - Ta damaging combos einai efkolo na ginoun opws sto GGXX h apaitoun JF inputs opws sta palia SF kai sto CVS?
        - Proswpika endiaferomai gia Elena, pws ta paei afth h xarakthras?


        Afta gia thn wra, ean thymhthw kati allo tha postarw.
        "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
        But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
        Kindred, this blade and I.
        "

        "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
        Greek Gaming Videos
        Greek Final Fantasy Forum

        Comment


        • #5
          Μπραβο στριμωγμα...

          Esy Xeno poio xeiristhrio pisteveis pws einai to kalytero gia SF3?
          Proswpika parolo pou o Burai leei pws to pad tou dreamcast htan aparadekto, egw to evriska mia xara otan paizame to double impact.[/b]
          Εγω παιζω με το official pad και δεν εχω καποιο προβλημα.. Οκ χανω καποια πραγματα που θα εκανα με stick πιο ανετα π.χ. kara-cancelling αλλα αυτα ειναι αρκετα advanced stuff. Σε γενικες γραμμες δε νομιζω πως χανω κατι ουσιατικο.
          Πολυ καλο pad ειναι το saturn pad που βγηκε για PS2 απο τη SEGA, απλως δε με βολευει που εχει 6 face buttons. Για οσους το κρατανε σαν stick (σαν κι εσενα καλη ωρα) ειναι πολυ βολικο παντως.
          Το pad του DC και εγω το θεωρω απαραδεκτο λογω σκληρου σταυρου ο οποιος προεξεχει κιολας και λογω των triggers αντι για shoulder buttons.

          - Poioi einai oi top tiers? (Ektos tou Yun)[/b]
          Top θεωρειται η Chun-Li και μισο κλικ πιο κατω οι Ken και Μακοτο.

          - Poios xarakthras thewreitai axrhstos?[/b]
          Ο Sean ειναι ο ορισμος του bottom.. Ακολουθει απο κοντα ο Twelve.. Παντως εχω δει εναν φοβερο Twelve ονοματι Yamazaki (οχι Yamazaki93).

          - To style tou Hugo miazei me tou Alex?, Kata poso aftoi oi 2 thymizoun ton Zangief?[/b]
          Alex/Hugo δε μοιαζουν. Ισως ο Hugo να ειναι μια εξελιξη του Zangief, αλλα εξελιξη με ολη τη σημασια της λεξεως. Πολυ θεαματικος παικτης - απαιτει βεβαια φοβερα defensive/parrying skills και να εισαι καλος σε κινησεις που απαιτουν περιστροφες 360 μοιρων. Ο Alex ειναι πιο ευελικτος σιγουρα, αλλα συγκριτικα πιστευω πως ενας καλος Hugo δυσκολα θα απειληθει απο εναν καλο Αlex.

          - Poies super thewrountai oi kalyteres? oi amyntikes h oi epithetikes?[/b]
          Aν αμυντικες λες πχ αυτη της Elena που κανει heal, τοτε οι επιθετικες υπερισχυουν, αφου αποτελουν και το 99% του συνολου. Αν εννοεις κατι αλλο πες το μου.

          - Ta throw paizoun poly shmantiko rolo stis nikes (opws nomizw) h exw lathos?[/b]
          Τα throws παιζουν πολυ σημαντικο ρολο παροτι δεν κανουν και τοση πολλη ζημια. Επειδη εδω παιζουν μονο 2 attack zones -high, low- τα throws βοηθανε πολυ για να πιεσει σωστα καποιος. Οταν ο αντιπαλος φοβαται για super μενει σκυφτος και τοτε οι λαβες ειναι μια πολυ καλη λυση. Επισης υπαρχουν καποια μοναδικα throws μερικων χαρακτηρων (command throws) που δε σπανε, ενω δινουν σιγουρα follow ups.

          - Poso megalo einai to parathyro pou exeis gia to parry? Einai to idio me ena GI h ligotero?, o rythmos stis multi kinhseis prepei na einai statheros h exeis perithorio lathous? Sto CVS einai poio dyskola ta parry?[/b]
          To parry στο CVS ειναι οριακα πιο δυσκολο. Το παραθυρο ειναι περιπου 2 frames.. σαν αποκλιση δηλαδη.. θελω να πω πως τα parry δεν παιζονται στο 1 frame. To πλεονεκτημα που θα κερδισεις εχει να κανει με το τι επιθεση εκανες parry π.χ. jab punch ή fierce punch.
          Ο ρυθμος στις multi κινησεις πρεπει να ειναι σταθερος... Μια αποπειρα full parrying της 2ης super της Chun-Li θα πεισει τον οποιονδηποτε .

          - Ta damaging combos einai efkolo na ginoun opws sto GGXX h apaitoun JF inputs opws sta palia SF kai sto CVS?[/b]
          Ελαχιστα θελουν τεραστια ακριβεια σε timing, δηλαδη δεν υπαρχουν πολλα links, τα περισσοτερα ειναι chains (μεγαλυτερο περιθωριο delayed input να το πω λιγο πιο απλα).

          - Proswpika endiaferomai gia Elena, pws ta paei afth h xarakthras?[/b]
          Η Elena ειναι απλως mid tier. Σχετικα λιγη ενεργεια, αρκετα ευελικτη, μετριες supers, καλες ex, καλουτσικα mixups. Θεαματικη, οχι αρκετα δημοφιλης και με ακρως εκνευριστικη φωνη .


          Aυτα για την ωρα, ελπιζω να σε καλυψα ;) .

          Comment


          • #6
            Πάντως από τα video που είδα κατάλαβα ότι "Άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς".

            Ο χοντρός στην αρχή έκανε τις κινήσεις του Zagnief, ειδικά η εναέρια γροθιά που οριζοντώνει το σώμα και το Pile driver ή όπως λέγεται είναι ολόιδια....

            Ο γκρι αργότερα στο βίντεο με τα μακριά χέρια και την κλωτσιά την διαγώνιαο λέγεται στο χωριό μου dalsim γκουχ!!! γκουχ!!!

            Ο μποχέρ δεν είναι ο Balrog, είναι ο άλλος ο Τζαμαικανός, δεν θυμάμαι πως λέγεται

            Και η γκόμενα είναι η ξανθιά.....γμτ δεν θυμάμαι όνομα <_<
            "...You can have all the faith you want in spirits, and the afterlife, and heaven and hell, but when it comes to this world, don't be an idiot. Cause you can tell me you put your faith in God to put you through the day, but when it comes time to cross the road, i know you look both ways..."

            Comment


            • #7
              No way near.. Η μια κοινη κινηση δε λεει τιποτα.. Δε θα κατσω να διαφωνησω εκτενως, νομιζω πως οι διαφορες ειναι εμφανεις.

              Δες τις κινησεις τους στο συνολο και τα combos ή supers και αν εξακολουθεις να εχεις την ιδια αποψη τοτε κατι δεν παει καλα .

              Comment


              • #8
                Φίλε Ground ένα πράγμα για το σταυρό του DC.Δεν μπορούσα με την άνεση μου να βγάλω τα τεταρτοκύκλια κτλ κάτι που με το SNES και psone pad έκανα υπέράνετα.Έπαιζα και με Ryu και καταλαβαίνεις.Kαλά τα triggers δεν το συζητώ ήταν άσχημα.Είναι που είναι άβολα σε snes και psone σε DC μου έβγαλαν την πίστη.Περιττό να πω πως μιας και είχα import copy το SF Double Impact πρώτη φορά έσπασα cd από τα νεύρα μου...

                Βέβαια είναι και θέμα να σε βολεύει φαντάζομαι.Προσωπικά στο DC αν εξαιρέσουμε το Soul Calibur που ήταν μια χαρά,τα 2d fighters πχ Marvel VS Capcom κτλ ήταν πολύ άβολα...

                EDIT:
                Πριν το παίξω στο DC,έχοντας διαβάσει review του GamePRO(που το κατηγορούσε γιατί έμενε στο 2d)είχα απογοητευτεί...Όταν το έπιασα στο DC δεν το άλλαζα με τπτ.Το είχα λιώσει ένα τριήμερο συνεχόμενο...Το cd copy έσπασε σε μια μάχη με τον πιο imba τελικό ever...Από τότε δεν το ακούμπησα ξανά.Περίμενα εις μάτην για ps2 version.
                Ακόμη και σε 360 να βγει κάποια στιγμή δεν ξέρω πόσο με βολεύει ο σταυρός του...Και δεν είμαι για arcade stick,i really suck...
                «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                Comment


                • #9
                  Gia to dreamcast pad exete dikio, ksexasa ta triggers kai epikenthrwthika sto stavro.
                  O stavros den me enoxlouse, mporousa na vgalw oti hthela (ektos apo synexomenous kyklous ) alla logw tou style paiksimatos mou (grafomhxanh) mou einai adynaton na pathsw to deksi trigger aka xanontas thn dynath grothia

                  Top θεωρειται η Chun-Li και μισο κλικ πιο κατω οι Ken και Μακοτο.[/b]
                  Dialekses Makoto entelws tyxaia e? Tsatse....
                  O Ryu se ti thesh vrisketai? O Ken einai kalyteros e?

                  Aν αμυντικες λες πχ αυτη της Elena που κανει heal, τοτε οι επιθετικες υπερισχυουν, αφου αποτελουν και το 99% του συνολου. Αν εννοεις κατι αλλο πες το μου.[/b]
                  Oxi enow epithetikes aftes pou pianoun apostash kai amyntikes aftes pou prepei na perimeneis na phdhksei epanw sou o antipalos gia na tis faei.
                  To heal ths Elena einai moufa standar kai to epivevaiwnw kai apo proswpikh empeiria...

                  Επισης υπαρχουν καποια μοναδικα throws μερικων χαρακτηρων (command throws) που δε σπανε, ενω δινουν σιγουρα follow ups.[/b]
                  To soi brokenia einai afth O_o?

                  To parry στο CVS ειναι οριακα πιο δυσκολο. Το παραθυρο ειναι περιπου 2 frames.. σαν αποκλιση δηλαδη.. [/b]
                  Ta parry tou SF3 posa frame einai?

                  Ekshghse mou ta properties twn EX...
                  "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                  But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                  Kindred, this blade and I.
                  "

                  "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                  Greek Gaming Videos
                  Greek Final Fantasy Forum

                  Comment


                  • #10
                    -Οταν διαλεξα Makoto απλα ηθελα εναν χαρακτηρα να ξεφευγει απο τους παλιους που επαιζα ως τοτε (Ken, Chun αντε και Ryu).
                    Οταν ειδα διαφορα setups της 2ης super της Makoto επαθα πλακα. Λεω για τη μονη airborne super που εχει. Τοτε ειχα δει την Makoto του J, μετα ανακαλυψα και πολυ καλυτερες. Οπως και να χει κολλησα με την παικτρια για τα καλα.

                    - Ο διαχωρισμος μεταξυ αμυντικων/επιθετικων κινησεων δεν ειναι ακριβως σωστος αλλα γενικα αν πρεπει να διαλεξω κατι απο αυτα θα σου ελεγα καλυτερα με τις "επιθετικες". Η πιο σιγουρη τακτικη ειναι να κανεις πχ μια χαμηλη κλωτσια και μετα μια super... Αρκει να εχεις τα αντανακλαστικα να δεις πως επιασε η κλωτσια και να μη κανεις τη super τσαμπα (και να φας και χρεωμα μετα).

                    - Οι EX ειναι συνηθως περισσοτερα hits, περισσοτερη ζημια, μικροτερο execution time και μικροτερο recovery time.. Συνηθως οπως ειπα, οχι παντα.

                    - Το parry animation κραταει 16 frames αν εννοεις αυτο.

                    - Τα command throws δε τα λες broken.. Μπορεις να πηδηξεις και να τα κανεις απλως interrupt πολυ ευκολα. Επισης πολλα εχουν μικρο range και δεν τα βλεπεις σχεδον ποτε να χρησιμοποιουνται.

                    Comment


                    • #11
                      - Το parry animation κραταει 16 frames αν εννοεις αυτο. [/b]
                      Apokleietai, aliws tha htan tromera gelio na kanoun oloi parry, egw enow to "parathyro" twn energwn frame enos parry, oxi to animation.
                      Dhladh gia posa frame to parry blockarei?
                      To Guard Impact sto Soulcalibur 2 diarkouse 10 frame kai sto Soulcalibur 3 diarkouse 5 frames apo ta opoia ta 2 prwta htan to kokkino impact kai ta 3 teleftaia htan kanoniko.
                      "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                      But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                      Kindred, this blade and I.
                      "

                      "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                      Greek Gaming Videos
                      Greek Final Fantasy Forum

                      Comment


                      • #12
                        When an attack is parried, the parrier and the object being parried are frozen for 16 frames.
                        In addition to this intial 16 frames, the object is frozen for another few frames, depending on the attack: Jabs/Shorts--4 more frames; Strongs/Forwards--3 more frames; Fierces/Roundhouses--2 more frames; Specials/Supers--0 more frames.

                        If a parry is successful, your character will automatically parry any other attack that hits you within the next 2 frames.

                        Σε καλυψε αυτο;

                        Comment


                        • #13
                          Oxi, afto pou mou eipes leei pws apo thn stigmh pou tha kaneis to parry, olh h eikona menei akinhth gia 16 frame kai o antipalos paramenei parriemenos gia kapoia karre akoma gia na mporeseis na tou thn xwseis analoga to xtyphma pou ekanes parry.

                          Ti rotaw egw:
                          Ean prepei na kanw parry thn akrivhs stigmh pou me akoumpaei ena xtyphma tote tha exw 1 frame kairo na dosw to parry command, pragma pou shmenei oti an kanw parry 1 frame nwritera h 1 frame argotera tote tha apotyxw kai h kinhsh tha me xtyphsei.
                          Apokleietai na einai exact frame to parry, opote afto pou thelw na mathw einai gia posa frame paramenei energo, dhladh ti perithorio exw gia na to petyxw? 3-4-5 frames?

                          Enalaktika: giati einai dyskolotero na kaneis parry sto CVS? H monh logikh apanthsh einai giati to parathyro leitourgias tou parry einai poio mirko kai ara thelei kalytero sygxronismo.

                          Den mporw na to ekshghsw kalytera.....
                          "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                          But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                          Kindred, this blade and I.
                          "

                          "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                          Greek Gaming Videos
                          Greek Final Fantasy Forum

                          Comment


                          • #14
                            Ουφ... Αυτα βρηκα:

                            Ground parries of ground attacks/fireballs may only be attempted once per 24 frames.
                            Ground parries of air attacks may only be attempted once per 19 frames.
                            Air parries may only be attempted once per 21 frames, regardless of what&#39;s being parried.
                            These are the restrictions that keep you from mashing down (or toward in the air all day.

                            Blue ground parry windows for ground moves/fireballs: 10 blue, 6 sloppy.
                            Blue ground parry windows for air moves: 5 blue, 5 sloppy. (Interesting.)
                            Air parry windows for all moves: 7 blue, 6 sloppy.
                            Red parry windows for all moves: 3 for normal moves, 2 for specials/supers.

                            Στο sloppy μη δωσεις σημασια. Κρατα τα νουμερα για blue parry (κανονικο parry).

                            Για CVS υπαρχει οριακα μικροτερο window αλλα δεν ξερω νουμερα επακριβως.

                            Comment


                            • #15
                              einai oso ta guard impact sto Soul 2 energo gia 6-10 frames analogos to hit ground or air, okz kalyfthika, einai arketa efkolo sto third strike.
                              "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                              But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                              Kindred, this blade and I.
                              "

                              "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                              Greek Gaming Videos
                              Greek Final Fantasy Forum

                              Comment

                              Working...
                              X