Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bloodborne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bloodborne

    Bloodborne ο νέος τίτλος της From Software και του Miyazaki αποκλειστικά για το Playstation 4.
    Ο τίτλος φαίνεται να έχει πολλά στοιχεία από τη σειρά Souls ενώ και η ατμόσφαιρά του θυμίζει αρκετά τη σειρά Nightmare Creatures.

    O χαρακτήρας δε θα χρησιμοποιεί καθόλου ασπίδες,αντίθετα θα μπορεί να χρησιμοποιήσει πυροβόλα όπλα.Αυτό δε σημαίνει ότι έχασε το στοιχείο της τακτικής ή ότι έγινε shooter απλά έχει γίνει πιο γρήγορος ο ρυθμός.
    Οι δημιουργοί του λένε ότι θα είναι πιο προσβάσιμο από τα Souls,χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι ο χαρακτήρας δε θα πεθάνει.Θα πεθάνει και μάλιστα πολλές φορές.

    Ακολουθούν και 3 βίντεο που δείχνουν τον τίτλο.



     



    Carpe diem

  • #2
    Μου αρέσει αυτή η προσέγγιση ότι δηλαδή δεν θα έχεις ασπίδες. Προδιαθέτει έτσι ένα σύστημα evade με counterattacks και τα συναφή. Στο Dark Souls οι δυνατές ασπίδες μου έλυναν τα χέρια σχεδόν σε κάθε encounter (εκτός του the Bed of Chaos) αφού μπορούσα να αντέξω τα heavy/light attacks των εχθρών. Τώρα, ο αιματογεννημένος με την τουφέκα θα σπέρνει και θα θερίζει άπειρα.
    Θέλω να πιστεύω ότι με το hardware του PS 4 ο Mizayaki και η παρέα του θα αποφύγουν ή θα περιορίσουν στο ελάχιστο τις ξαφνικές και συχνές πτώσεις του frame-rate που μάστιζαν τλχ. τον προηγούμενο τους τίτλο. Παιχνίδι-σταθμός για την κονσόλα της Sony και δεν χρειάζονται πολλά πράγματα να πούμε. Για μένα είναι κίνητρο για αγορά PS 4 όταν βγει έκδοση με 1 Terabyte σκληρό δίσκο (ελπίζω Χριστούγεννα του 2015 να υπάρχει) εκτός απροόπτου.

    Προχώρα δυναμικά Αντώναρε.

    Comment


    • #3
      "Αν για ένα πράγμα έχει γίνει γνωστό το Demon’s Souls αλλά και η σειρά Dark Souls, τότε αυτό είναι σίγουρα το μεγάλο επίπεδο πρόκλησης που προσφέρουν. Το Bloodborne δε θα διαφέρει σε αυτό, αν εξαιρέσουμε τις δηλώσεις της εταιρίας σχετικά με την επιβολή μίας μικρότερης τιμωρίας σε περίπτωση που ο παίκτης πεθάνει. Μάλιστα, οι πρώτες πληροφορίες σχετικά με το νέο σύστημα αναπλήρωσης υγείας (health regain system) αναφέρουν πως το παιχνίδι θα ανταμείβει τους παίκτες αν παίζουν πιο επιθετικά. Για παράδειγμα, η σειρά Dark Souls προωθούσε το αμυντικό gameplay και ενθάρρυνε τον κάθε παίκτη να χρησιμοποιεί συχνά την ασπίδα του. Κάτι τέτοιο δε φαίνεται να ισχύει ύστερα από την εμφάνιση των πρώτων gameplay video από τη σκηνή της Gamescom 2014. Στους προηγούμενους Souls τίτλους της From Software, όταν δεχόμασταν ένα χτύπημα από κάποιον αντίπαλο τότε το μέγεθος της ζημιάς εμφανιζόταν στη μπάρα υγείας με κίτρινο χρώμα και εξαφανιζόταν μετά από λίγο. Στο BloodBorne, αυτό το κίτρινο ποσοστό θα αναπληρώνεται αν πληγώσετε επιτυχώς τον αντίπαλο σας μέσα στο απαιτούμενο χρονικό διάστημα.
      Συνεχίζοντας, η βελτίωση των σπαθιών/όπλων είναι βασικό γνώρισμα του gameplay τομέα. Όταν αποκαλύφθηκε επιτέλους επίσημα το Bloodborne στην E3 2014, πολλοί gamers κοίταξαν με προσοχή την οθόνη τους, καθώς ο χαρακτήρας του trailer κρατούσε ένα όπλο στα χέρια του. Η προσθήκη όπλων επιβεβαιώθηκε μέσα από συνεντεύξεις των developers στην έκθεση του Los Angeles και όλοι αναρωτιόντουσαν πως θα επηρεάσουν την ισορροπία του παιχνιδιού. Πρόσφατα, όμως, μάθαμε μέσα από διάφορα gameplay videos στο YouTube από την GamesCom 2014 πως τα όπλα θα έχουν βοηθητικό ρόλο και όχι βασικό. Η χρήση τους θα περιορίζεται στη προσωρινή ακινητοποίηση του αντιπάλου έτσι ώστε ο παίκτης στη συνέχεια να μπορεί να ανταποδώσει με ένα critical hit. Θα τολμήσουμε να πούμε πως η χρήση των όπλων θα είναι παρόμοια με αυτή που γνωρίσαμε στα τελευταία Assassin's Creed.
      Όπως γίνεται κατανοητό, όπλα όπως οι καραμπίνες δε θα αποτελούν το βασικό εργαλείο με το οποίο θα γίνεται μεγάλη ζημιά στα πλάσματα που κατοικούν στην εγκαταλελειμμένη Yharnam και ο μικρός αριθμός των διαθέσιμων πυρομαχικών μαρτυρά ακριβώς αυτό. Αντιθέτως, τα melee όπλα όπως ένα τσεκούρι, σπαθί και πριόνι θα είναι ο κύριος εξοπλισμός του πρωταγωνιστή. Και εδώ είναι που εμφανίστηκε ένα νέο χαρακτηριστικό από το gameplay demo της Gamescom 2014. Κατά τη διάρκεια της μάχης, οι παίκτες θα έχουν τη δυνατότητα να πατήσουν το κουμπί L1 και να μετατρέψουν το τσεκούρι σε δρεπάνι. Αυτό θα βοηθάει στην εξέλιξη της μάχης και όπως όλα δείχνουν, θα δίνει την ελευθερία στους παίκτες να έχουν μεγαλύτερο έλεγχο γύρω από μεγάλες ορδές αντιπάλων και αυτό μόνο καλό μπορεί να ακουστεί στα αυτιά πολλών gamers που έχουν έρθει σε επαφή με προηγούμενους Souls τίτλους.
      Μιας και αναφερθήκαμε στο χειρισμό του Bloodborne, ο τρόπος με τον οποίο θα πραγματοποιείται το heal του χαρακτήρα έχει αλλάξει. Αυτή τη φορά, το healing έχει μεταφερθεί στο κουμπί “τρίγωνο” του DualShock 4, απεικονίζεται στο πάνω αριστερά μέρος της οθόνης και τα Estus Flasks έχουν αντικατασταθεί από τα Blood Vials. Η μεγαλύτερη ζημιά που θα πραγματοποιείται από τους αντιπάλους και η αφαίρεση των life gems μπορεί να είναι δύο από τους λόγους που οι developers έχουν δώσει μεγαλύτερη έμφαση στη διαδικασία του healing. Αυτό που δε γνωρίζουμε ακόμα είναι αν ο τρόπος απόκτησης καινούργιων Blood Vials θα είναι ο ίδιος με αυτόν των Estus Flasks, δηλαδή μέσω της ξεκούρασης του παίκτη σε ένα bonfire.
      Τέλος, χαρακτηριστικά όπως το character customization, τα στατιστικά του παίκτη και τα checkpoints θα δηλώσουν παρών και στο Bloodborne."

      ΠΗΓΗ:
      Βρείτε ειδήσεις για Τεχνολογία, Βιντεοπαιχνίδια, Ταινίες, Τηλεοπτικές Σειρές, Επιστήμη, Anime, Gaming, Cinema, Netflix, Κινηματογράφος, TV, PC Hardware, Science, Έκτακτη Επικαιρότητα, περισσότερα στο unboxholics.com
      Carpe diem

      Comment


      • #4
        6 Φεβρουαρίου το παιχνίδι κυκλοφορεί επισήμως.

        Στην Αμερική θα εμφανιστεί μία limited edition που θα περιέχει (κλασσικά) metal case, artbook, ost. Για Ευρώπη δεν είπαν ακόμα τίποτα.

        Το τελευταίο tgs trailer.



        Έλεγα ότι θα αργήσω πολύ να προχωρήσω σε νέα γενιά, αλλά λίγο το bloodborne, λίγο το witcher 3, λίγο τα kingdom hearts 3 και final fantasy XV με βάζουν σε πειρασμό. Θα δείξει


        Tidy!

        Do not blame me.Blame yourself or God.
        In Matsuno we trust.

        Comment


        • #5
          Το παιχνίδι φαίνεται επικό και αρκετά σάπιο.Ότι πρέπει δηλαδή.
          Carpe diem

          Comment


          • #6
            Νέο trailer.
            Carpe diem

            Comment


            • #7
              Όσο περισσότερο προχωράω στο Dark Souls, τόσο λιγότερο με ενθουσιάζει το Bloodborne. Σαν το φτηνό αμερικάνικο adaptation του Souls series μου φαίνεται, τουλάχιστον με βάση το τι έχουν δείξει μέχρι τώρα.

              Εν πάση περιπτώσει, ο Φεβρουάριος έχει Witcher 3, Bloodborne, Batman Arkham Knight και το Μάρτιο κυκλοφορεί το Type-0. Κοινώς, PS4 αγορά στα σίγουρα για τα 2 και 4 και PC Λιώσιμο για τα 1 και 3.

              Comment


              • #8
                Μαλλον και εγω θα παρω PS4 γι'αυτο το game (θα κοιταω βεβαια μηπως παιξει καμια προσφορα μεχρι τα Χριστουγεννα και παω για αγορα πιο νωρις). Προσωπικα με ενδιαφερει παρα πολυ αν και περιμενω να ειναι πολυ διαφορετικο απο τα souls. Εχει φυγει η ασπιδα και παιζει μπαλα regen σε counter επιθεσεις που κανει ο χαρακτηρας κατα συνεπεια το παιχνιδι θα ειναι πολυ πιο fast paced. Υποθετω οτι θα κραταει χαρακτηριστικα της σειρα αλλα θα εχει πολυ διαφορετικη δομη με αλλη κατευθυνση στο battle system (γι'αυτο ισως και επελεξαν να το κανουν νεο IP). Μπορει να περιμενω και καποιες κριτικες, δεν ξερω ακομα, αν και ειναι πολυ ενθαρυντικο το ονομα του Miyazaki πισω απο το project. Anyway το σιγουρο ειναι οτι μεχρι τοτε θα ασχολουμαι αποκλειστικα με το Dark Souls 2

                Comment


                • #9
                  Δύο νέα βίντεο από Game Awards & Playstation Experience.
                  Φαίνεται πολύ σκοτεινό,αιματοβαμμένο,φιλόδοξο και σάπιο.Ελπίζω να βγει τόσο καλό όσο φαίνεται.Για να δούμε.

                  Carpe diem

                  Comment


                  • #10
                    Το παιχνιδι φαινεται ΠΟΛΥ διαφορετικο απο τα Souls, ειναι super fast paced (dat evades στο πρωτο video...) και το gameplay μοιαζει με το trickster playstyle απο το DMC (btw ποσο γουσταρω που και εδω επιστρεφει αυτο το καθετο level design). Επισης απ'οτι καταλαβα θα υπαρχουν random generated πιστες για multi αναλογα με τον παικτη .

                    Τι να πω, μακαρι να βγει τοσο καλο οσο φαινεται, fingers crossed (Miyazaki τρελανε μας ).

                    Comment


                    • #11
                      Είναι challenging, έχεις συνέπειες στις επιλογές που κάνεις, δεν σε παίρνει από το χεράκι, δεν κάνεις save/checkpoints κάθε 3 και λίγο, δεν κάνεις όποτε θες save και load για να πειραματίζεσαι όσες φορές θέλεις και δεν συγχωρεί εύκολα αν κάνεις μαλακίες. Είναι βίαιο. έχει σκοτεινή, σάπια ατμόσφαιρα και δεν παίζει όπως το 90% των games που κατακλύζουν την αγορά. Παρόμοια λογική αλλά με permanent deaths έχει και το Below του Xbox One.

                      Τα υπόλοιπα μεγάλα και μη games που έχουν τα PS4/Xbox One είναι μια από τα ίδια και κυρίως για τα γίδια.

                      Comment


                      • #12
                        Tρελό frame rate drop στο 4:36 XD .

                        Πάλι καλά που το πήγαν τον Απρλίο αυτό το game, να έχω ένα μήνα να τερματίσω το Witcher 3. Βασικά το 2015 θα είναι πολύ δύσκολη χρονιά για μένα .

                        Comment


                        • #13
                          Δε μου αρέσει που λέει πως τα levels θα είναι procedurally generated (ό,τι κι αν εννοεί ακριβώς). Προτιμώ χειροποίητα γιατί απλά δεν υπάρχει σύγκριση στο level design...
                          Για την ταχύτητα ελπίζω να μπορώ να αντεπεξέλθω. Και το αίμα παραείναι πολύ. Κρίμα πάντως που θα πρέπει να αγοράσω και plus εκτός από το παιχνίδι αν θέλω να παίξω online....
                          Originally posted by Squall Leonhart
                          I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                          Originally posted by 丹野
                          Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                          Originally posted by Ryu_gr
                          υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                          Comment


                          • #14
                            "procedurally-generated and ever-changing dungeon" θα είναι το Chalice Dungeon, όχι όλα τα Dungeon.

                            Comment


                            • #15
                              Ναι αυτο ηθελα να γραψω και εγω, μιλαμε για function και οχι για ολο το παιχνιδι. Υποθετω οτι θελουν να διαφοροποιησουν καποια κομματια του παιχνιδιου ωστε να λειτουργουν με διαφορετικους κανονες, ακριβως οπως εκαναν με τα co-op areas του Lost Crowns. Eδω φαινεται οτι διαλεγουν dungeons που προσαρμοζονται και παραμετροποιουνται αναλογα με το ποιος ειναι ο παικτης.

                              Εμενα μου αρεσει παρα πολυ που το gameplay εχει γινει τοσο γρηγορο κρατωντας (απ'οσο φαινεται) την τεχνικοτητα του, κατι που καλιεργει τελειως διαφορετικη φιλοσοφια. Αυτο που θελω να δω ειναι το κατα ποσο θα υπαρχει ευελιξια στον τροπο που επιλεγει κανεις να παιξει (οπως στα souls) ή αν θα μιλαμε για κατι πολυ πιο κλειστο ως προς την προσεγγιση με την ταχυτητα να ειναι μονοδρομος.

                              Comment

                              Working...
                              X