Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nier: Automata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nier: Automata



    Νομιζω δεν υπαρχει στο forum αντιστοιχο θεμα (εψαξα αλλα δεν βρηκα κατι) και μιας και το ξεκινησα ειπα να ανοιξω για να εχουμε ενα topic. Δεν ξερω αν το εχει πιασει κανενας απο εδω μεσα αλλα γενικα το παιχνιδι εχει παρει φανταστικες κριτικες απο τον επισημο τυπο και ακομα καλυτερες κριτικες απο διαφορα καναλια στο youtube (μερικα απο τα οποια εμπιστευομαι ιδιαιτερα) οπου και μιλανε για masterpiece τοσο μηχανικα οσο και θεματικα (καποιοι το βαζουν πανω ακομα και απο το καινουργιο zelda). Προσωπικα δεν εχω δει πολλα πραγματα ακομα, εχω βγαλει μονο την εισαγωγη. Οπτικα το παιχνιδι ειναι remaster ps3 like και τρεχει στα 60 fps (με τοσο 60αρι που εχω δει στα τελευταια games να δω πως θα γυρισω πισω στα 30) με ιδιαιτερο ωστοσο art direction και καταπληκτικο soundtrack (ειναι jap version παιχνιδων οπως το deus ex, και μοιαζει με το στυλ μουσικης που υπηρχε στο zoe της konami). Btw αναφερομαι παντα στην Ps4 εκδοση αλλα το παιχνιδι κυκλοφορει και σε pc. Θα πω περισσοτερα στο μελλον, οταν μπω λιγο παραπανω στο ζουμι και καταλαβω πως λειτουργει το παιχνιδι.

    Και ενα previously on Nier για οποιον ενδιαφερεται,
    Attached Files
    Last edited by nooto; 14-07-2017, 08:17 PM.

  • #2
    Το ειχα πιασει day 1 στο pc αλλα το άφησα μετα απο 1-2 μερες, οχι γιατι δεν ηταν καλό ισα ισα απλα ειχα και αλλα να παίξω τοτε, δεν ήμουν και στο mood και πήγε λίγο πίσω, σιγουρα θα το συνεχισω και θα το τελειώσω. Οι πρωτες μου εντυπώσεις ηταν θετικές, παρα πολυ ωραιο soundtrack οπως ειπες, πολυ ωραίο battle system. Το μονο που με χαλασε λιγο απο οσο ειδα ηταν λιγο η απλότητα του κοσμου, ηθελα λίγη περισσότερη λεπτομέρεια να πω την αλήθεια.

    Πανω απο το επος zelda δεν νομιζω να ειναι για να ειμαι ειλικρινης.

    Comment


    • #3
      Οπτικα το παιχνιδι ειναι remaster ps3 like και τρεχει στα 60 fps (με τοσο 60αρι που εχω δει στα τελευταια games να δω πως θα γυρισω πισω στα 30)
      Θα γίνω σπαστικός τώρα σε ένα θέμα που θα συγκεντρώσει πολλά καλά posts (μιας κι όλοι λένε για μοναδικό τίτλο που θέλω άπειρα να παίξω), αλλά το DF και όλο το gaf δεν είναι ιδιαίτερα θετικοί για το framerate. Συγκεκριμένα τόσο η PC όσο και η PS4 pro έκδοση με το ζόρι πετυχαίνουν σταθερά καλό framerate.

      Απλώς ένα comment, γράφε εντυπώσεις γιατί με ενδιαφέρει.

      Comment


      • #4
        Μπα μια χαρά είναι το frame rate 60αρι σταθερο, έκανε κανα stuttering που και που οταν άλλαζες περιοχή αλλα δεν το εχω και στον SSD.

        Comment


        • #5
          Για το framerate στο απλο ps4 μπορω να κανω και εγω confirm αυτο που λεει ο evans, εχω την αισθηση οτι ειτε πεφτει το fr κατω απο 60 ανα στιγμες, ειτε υπαρχει θεμα με το frame pacing οπως στο BB και Dark Souls. Υποθετω οτι ειναι κατι που φτιαχνεται παντως διοτι το παιχνιδι δεν μου φαινεται τοσο απαιτητικο (τωρα αν θα το φτιαξουν ειναι αλλο θεμα ).

          Εχω κανει update το op με ενα video που λεει καποια πραγματα για το προηγουμενο παιχνιδι για οποιον ενδιαφερεται (ειναι του super bunnyhop που imo προκειται για ενα απο τα καλυτερα καναλια στο youtube).

          Πανω απο το επος zelda δεν νομιζω να ειναι για να ειμαι ειλικρινης.
          Ελπιζω να μπω συντομα στο club (πιθανον να τιμησω την N προς το σεπτεμβριο) και να το δοκιμασω.
          Last edited by nooto; 14-07-2017, 08:19 PM.

          Comment


          • #6
            Originally posted by i Have no Equal View Post
            Μπα μια χαρά είναι το frame rate 60αρι σταθερο, έκανε κανα stuttering που και που οταν άλλαζες περιοχή αλλα δεν το εχω και στον SSD.
            Περίεργα πράγματα, έχει φαγωθεί το ιντερνετ με το κακό performance αυτού του τίτλου. Μάλλον έχουν παραγίνει απαιτητικοί ή περίεργοι ορισμένοι. Πάντως διάβαζα για προβλήματα με τις αναλύσεις του τίτλου κι άλλα πολλά, εσύ είχες κάποιο τέτοιο θέμα;

            Το δικό μου πρόβλημα είναι ότι θέλω να το παίξω στον υπολογιστή, αλλά να το έχω στο ΠΣ4 για συλλογή.

            #problimata

            Comment


            • #7
              Ναι ειναι 900p νομιζω η default αναλυση στο pc και εβαζες mod για 1080p, εγω το αφησα οπως ηταν απλα τα κλασσικά performance tweaks εκανα στο παιχνιδι και οπως ειπα εχω σταθερο 60αρι με μικρα stuttering. Μπα δεν νομίζω οτι ειναι τοσο απαιτητικοί οι περισσότεροι απλά αυτο που εχω παρατηρήσει ειναι οτι αρκετοι με high end συστήματα δεν εχουν κανει καθόλου optimize το σύστημα τους, ειναι τιγκα στα bloatware, έχουν 1000 άχρηστα processes κτλπ με αποτέλεσμα να τους τρεχουν χαλια αρκετα παιχνιδια, βεβαια πρεπει να εχει και θεμα optimization και το παιχνίδι συνηθως για να γινει αυτο, απλα λεω οτι ymmv αναλογα το συστημα.

              Ενα αλλο παράδειγμα στο battlegrounds ειχε γινει front page post στο reddit οτι τερματίζει i5 με 99% usage, δοκίμασα να δω στο δικο μου(i7 βέβαια αλλα δεν νομιζω το game να χρησιμοποιεί τα 8 threads) και πανω απο 40% usage δεν ειδα ποτε, μετα που παρατήρησα καλύτερα το screenshot ο τύπος ειχε 200+ processes(και ποιος ξερει πως ηταν σεταρισμενο γενικα) και εγω 60..
              Last edited by i Have no Equal; 15-07-2017, 12:15 AM.

              Comment


              • #8
                Ενα αλλο παράδειγμα στο battlegrounds ειχε γινει front page post στο reddit οτι τερματίζει i5 με 99% usage, δοκίμασα να δω στο δικο μου(i7 βέβαια αλλα δεν νομιζω το game να χρησιμοποιεί τα 8 threads) και πανω απο 40% usage δεν ειδα ποτε, μετα που παρατήρησα καλύτερα το screenshot ο τύπος ειχε 200+ processes(και ποιος ξερει πως ηταν σεταρισμενο γενικα) και εγω 60..
                Πώς το καταφέρνουν αυτό;

                Πάντως όποιος θέλει ας κοιτάξει την ανάλυση της ιστορίας που ξεκινάει από το Drakengard (Ίσως αφού το τελειώσει με τους 26 τερματισμούς για να αποφύγει spoilers).
                Originally posted by Squall Leonhart
                I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                Originally posted by 丹野
                Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                Originally posted by Ryu_gr
                υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by straier View Post
                  Πώς το καταφέρνουν αυτό;
                  Ε τι πως? ένας τρόπος υπάρχει..

                  Comment


                  • #10
                    Ειμαι κοντα στις 15 ωρες οποτε ας πω καποια πραγματα.

                    Κατ'αρχην θα ηθελα να ξεκινησω λεγοντας οτι το παιχνιδι ειναι οτι κοντινοτερο εχω δει απο το μεσο στο Blade Runner. Για να μην παρεξηγηθω, δεν εχει καμια σχεση αισθητικα (οπως εχει το Deus Ex για παραδειγμα) ή μουσικα ή εστω ως προς το setting, αλλα για οσους εχουν ασχοληθει με την ταινια και επομενως εχουν δει περα απο το tech noir του πραγματος, το Nier καταπιανεται με ακριβως την ιδια θεματικη και ασχολειται με ακριβως τα ιδια ερωτηματα.

                    Ως μικρη περιγραφη να αναφερω οτι η ιστορια ξεκινα πολλα χρονια μετα απο ενα invasion που κανουν εξωγηινοι στη γη και αναγκαζουν το ανθρωπινο ειδος να μεταναστευσει στη σεληνη. Οι εξωγηινοι αφηνουν μηχανες να φρουρουν τη γη και οι ανθρωποι κατασκευαζουν androids (καθομοιωση τους) τα οποια στελνονται στη γη για να πολεμησουν τις μηχανες και να ανατρεψουν την κατασταση. Ο παικτης εχει τον ελεγχο της 2B (ονομα που εχει σαφη αναφορα στον Hamlet) κατα την αφιξη της στη γη και την εναρξη της συμμετοχης της στον πολεμο. Το παιχνιδι ειναι μια μιξη διαφορων ειδων, μιλαμε για action rpg με το battle system του να ειναι μια light εκδοχη του bayonetta, character upgrade system με micromanagement πιο κλασσικων turn based rpgs, υπαρχει ανοιχτος κοσμος και free roaming, στοιχεια απο 3d και side scrolling platfroms καθως και απο bullet hell games. Παροτι ολα αυτα ακουγονται ασυνδετα και στην αρχη πιστευεις οτι καποια απο αυτα ειναι gimmicks, το παραδοξο ειναι οτι οχι μονο κατι τετοιο δεν ισχυει αλλα υπαρχει μια καταπληκτικη οριοθετηση τους και ουσιαστικη προσφορα τους στην συνολικη εικονα του gameplay και στο τι προσφερει ο τιτλος.

                    Ειναι αρκετα νωρις ακομα αλλα θα γραψω καποια, μεχρι στιγμης, θετικα και αρνητικα (τα οποια ομως μπορει να αλλαξουν στην πορεια:

                    Θετικα

                    Κοσμος, art, αισθητικη, μουσικη κλπ: Οπως εγραψα ο κοσμος του ειναι ανοιχτος και πολυ καλα δομημενος, υπαρχουν μεχρι τωρα τελειως διαφορετικες περιοχες ως προς τη θεματικη και το level design. Υπαρχουν επισης εναλλαγες στη δομη του (δεν λεω κατι παραπανω) αλλα και shortcuts που ανοιγουν στην πορεια που διευκολυνουν την ολη περιηγηση (παραλληλα θα δει κανεις αρκετα μυστικα και ειναι ενας κοσμος που προωθει πολυ το exploration, μπορεις να τον χαρακτηρησεις ως semi open με την εννοια οτι ναι μεν εχει παρουσια κλασσικης open δομης αλλα το παρον δινουν ταυτοχρονα και κομματια dark souls σχεδιασμου και διαρθρωσης). Το art και η αισθητικη ειναι τελεια, το εψαξα λιγο και ειδα οτι εχει συμμετοχη και ο yoshida οποτε it makes sense, ενω το soudtrack ειναι απλα φανταστικο και βαζει υποψηφιοτητα για το καλυτερο soundrack σε παιχνιδι ever (ειναι βεβαια και θεμα γουστου μιας και εχει λιγο niche χαρακτηρα, μιλαμε για jap futuristic ειδος που προσωπικα μου αρεσει παρα πολυ).
                    Side Quests: Μεχρι στιγμης υπαρχει πολυ μεγαλη ποικιλια στη διαρθωση τους και στηριζουν διαφορετικα ειδη gameplay. Απο κει και περα υπαρχουν πολλα απλα fetch quests ΟΜΩΣ, το παιχνιδι εχει αυτο που ζηταγαμε και συζηταγαμε για το FFXV. Ακομα και αυτα τα κλασσικα fetch quests ειναι πλαισιομενα με απιστευτο story development και world lore. Εχω παιξει και side και main υλικο, ωστοσο η κυρια εξελιξη του σεναριου και η ιστορια του κοσμου δινεται up to this point κυριως απο το προαιρετικο υλικο. Αυτο καθιστα το ολο storytelling ακρως μη συμβατικο καθως ειναι σαν τρεχουν πολλα παραλληλα σεναρια και στοιχεια αφηγησης εν τελει υπαρχουν παντου.
                    Gameplay και δομη γενικοτερα: Το Nier ειναι πολυπλοκλος και πολυπλευρος τιτλος. Υπαρχουν mechanics απο διαφορα ειδη που πρεπει να κανει κανεις master, μεγαλο balance στο πως δομουνται αυτα τα ειδη του gameplay που προσφερει, και γενικα μιλαμε για κατι μοναδικο και ιδιαιτερο που προσωπικα δεν εχω ξανασυναντησει. Καταλαβαινω γιατι γινεται ολος αυτος ο χαμος στο net και εχω μεγαλη αγωνια για να δω πως ολο αυτο θα εξελιχθει και στην πορεια. Δινεται η αισθηση του πολυ διαφορετικου και φιλοδοξου project που θα εχει impact στη βιομηχανια (μιλαμε αλλωστε για platinum-SE game, συνδιασμος που εχει απο μονος του ενδιαφερον).

                    Αρνητικα

                    Περιηγηση: Το παιχνιδι εχει παρα πολυ περπατημα ειδικα τις πρωτες ωρες του. Ο κοσμος ειναι αρκετα μεγαλος και δεδομενου οτι main και side quests ειναι διασπαρτα ο παικτης καλειται να γυριζει το χαρτη συνεχως και να υπαρχει ανουσιο backtracking που δεν εχει να προσφερει κατι. Για οσους εχουν ασχοληθει με το FFXV φανταστειτε να μην υπαρχει αυτοκινητο και απο τις πρωτες ωρες του παιχνιδιου να πρεπει να πας απο τη μια ακρη του χαρτη στην αλλη περπατωντας (ο χαρτης ωστοσο δεν ειναι τοσο μεγαλος) και να το επαναλαβεις αυτο παρα πολλες φορες. Για μην ειμαι αδικος, υπαρχει συστημα με mounts και μετα απο καποιο διαστημα ανοιγει το fast travel (εμενα μου ανοιξε τωρα στο 15ωρο αλλα ειναι main quest related οποτε αν καποιος δεν λιωσει με side quests μπορει να το ανοιξει πολυ νωριτερα) οποτε σαν σημειο κριτικης μπορει να αλλαξει καθως θα προχωρησω και αλλο το game.
                    Battle system: Η αληθεια ειναι δεν το εχω καταλαβει ακομα . Εγραψα στην αρχη οτι ειναι light Bayonetta style ομως δεν υπαρχουν list με moves και combos. Το παιχνιδι σου δινει 2 θεσεις για οπλα (μια light και μια heavy) και θεσεις για setups αυτων των οπλων. Τo moveset που εχει ο παικτης βασιζεται στο moveset των οπλων (ala dark souls) και τα combos δομουνται μεσω των εναλλαγων light και heavy attacks σε μια free form λογικη (που υπηρχε και στο Bayonetta). Οποτε, κανεις διαφορα setups απο διαδες οπλων, διαφορετικοι συνδιασμοι δινουν διαφορετικα movesets, και μπορεις να εναλλασεις τα setups on the fly (για παραδειγμα μπορει κανεις να φτιαξει ενα setup με γρηγορα οπλα, ενα με βαρια και να εναλλασει αναμεσα στα 2 κατα τη διαρκεια της μαχης σε στυλ paradigm shifts οπως συνεβαινε στο FFXIII). Παραλληλα υπαρχει και ο companion του χαρακτηρα (το pod που ειναι τα πιστολια ας πουμε) και το ιδιο ισχυει και εκει, εχεις διαφορα pods, εχουν heavy και light long ranged attacks και μπορεις επισης να κανεις on the fly εναλλαγες. Τελος εχουμε και το evade που αν ειναι καλα timed δινει ενα μικρο bullet time και χωρο για super moves. Ολα αυτα φτιαχνουν ενα καταπληκτικο free form system, ομως δεδομενου οτι δεν υπαρχουν specific moves οπως στα κλασσικα παιχνιδια του ειδους, προσωπικα θεωρω οτι υπαρχει κινδυνος για απλο button mashing. Υπαρχουν διαφορα ειδη δυσκολιας που μπορει να αλλαξει κανεις εντος του παιχνιδιου (και δεν σχετιζονται με trophies) αν θελει παραπανω προκληση αλλα δεν ξερω, το συστημα μου παραφενεται free και αναρχο κυριως στο κομματι της επιθεσης που μπορεις να πατας οτι να ναι εν τελει (και το κυριο mechanic που πρεπει να κανεις master ειναι μονο το evade που ειναι οντως σημαντικο). Θα το δουμε και στην πορεια πως θα εξελιχθει γιατι ολα αυτα αναπτυσσονται οσο προχωρας το παιχιδι.
                    Τεχνικος τομεας: Συγκεκριμενα το performance που δυστυχως εχει οντως θεματα. Το παιχνιδι οταν τρεχει στα 60 ειναι φανταστικο (σε αυτον τον τιτλο πραγματικα προσφερει αυτος ο αριθμος στην εναλλαγη των καρε λογω τρελης ταχυτητας στην εξελιξη της μαχης), ωστοσο δεν υπαρχει παντα fluidity, βλεπεις stuttering εδω και εκει, υπαρχουν στιγμες που το fr πεφτει κατω απο τα 60 (οι οποιες ειναι και ακυρες και δεν συμβαινουν πχ οταν γινεται χαμος στην οθονη απο τη μαχη) ενω πιστευω οτι εχει θεμα και το pacing των frames. Δεν ξερω αν ειναι θεμα ουσιας και αν αφορα στο hardware, το παιχνιδι στις περισσοτερες μαχες που ειναι πολυπληθεις τρεχει αψογα ενω το σπασιμο το βλεπεις σε σημεια που δεν το περιμενεις, οποτε καταληγω οτι ισως ειναι θεμα προγραμματισμου. Βtw η αναλυση ειναι στα 900p στο απλο Ps4 και 1080p στο Pro (για PC υποθετω οτι πραγμα θα ειναι καλυτερο οπως λεει ο ihne).

                    Αυτα προς το παρον, οι εντυπωσεις ειναι θετικοτατες μεχρι στιγμης (δεν ξερω αν φαινεται οτι κραζω στα αρνητικα αλλα δεν ειναι ετσι επι της ουσιας) και θα ξαναγραψω στην πορεια και οταν προχωρησω κι'αλλο.
                    Last edited by nooto; 17-07-2017, 01:30 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Θα το ξαναβάλω να δω στο PC, τα stuttering που λες τα ειχα και εγώ αλλά οχι σε βαθμό ικανό να μου χαλάσουν την εμπειρία, επίσης το έπαιζα και εγώ σε 900p δεν έβαλα το mod για 1080p ουτε πείραξα τιποτα αλλο οποτε ισως ειναι και αυτό, πάντως optimization patch δεν εχουν περάσει ακόμα?? Εχει περασει αρκετος καιρος θα επρεπε να ειχε στρωσει 100%, δεν εχει και τιποτα γραφικαρες για να ζορίζει ουτε το pspro ούτε ενα medium pc..

                      Εγω 7 ωρες εχω παιξει και συμφωνώ σχεδόν σε ολα αυτά που λες.

                      Comment


                      • #12
                        Εχω βαλει το τελευταιο patch αλλα τα θεματα που λεω ειναι με το patch . Συμφωνω οτι ενταξει η εμπειρια δεν χαλαει (δεν ξερω αν φαινεται με αυτα που εγραψα μιλαω για σποραδικα πραγματα) απλα θα ηθελα να ειναι ανευ θεματος τελειως γιατι το παιχνιδι πραγματικα λαμπει οταν ολα τρεχουν με proper τροπο.

                        Βαζω και ενα video που τραβηξα απο μια μαχη που μου αρεσε, δεν εχει spoilers ειναι απλα απο ενα sidequest (μονταρισμενη). Οπως θα δειτε γινεται του evade και attack cancel το καγκελο. Btw να πω εδω οτι τα controls ειναι απιστευτα responsive (τελεια υλοποιηση στο canceling πχ) και παρολη την ταχυτητα βλεπεις το καθετι καθαροτατα. Επρεπε να συνεργαστουν και στο XV με την Platinum . Το παραθυρακι που ανοιγει κατα καιρους ειναι το item menu και τα shifts των weapon setups.

                        Last edited by nooto; 17-07-2017, 10:18 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Ειμαι στις 35+ ωρες και συνεχιζω, τωρα για να πω την αληθεια δεν ξερω αν αυτο που θα γραψω ειναι spoiler, θα το αναφερω σε tags για να ειμαστε σιγουροι ωστοσο αν καποιος εχει διαβασει reviews νομιζω μπορει να το ανοιξει ανετα (δεν ειναι story related, πιο πολυ αφορα μια σχεδιαστικη δομη αποδοσης της ιστοριας και ο επισημος τυπος το αναφερει στα reviews που κυκλοφορουν).

                           
                          Εχω ηδη τελειωσει το παιχνιδι αλλα επειδη στο τελος δεν καταλαβα τιποτα ανοιξα το net για να δω τι παιζει. Οταν τελειωνεις σου σκαει ενα μηνυμα που λεει πως αν θες μπορεις να ξαναπαιξεις το παιχνιδι μιας και υπαρχουν πολλαπλα τελη κλπ, στην πραγματικοτητα ομως αυτο που συμβαινει ειναι οτι εχεις παιξει το πρωτο 1/3 του παιχνιδιου. Πατωντας continue μετα το τελικο save, ο τιτλος ξεκιναει απο την αρχη αλλα τωρα εχεις στον ελεγχο σου τον 9S (το supportive android που σε ακολουθει). Κανεις λοιπον ενα δευτερο playthrough με τον 9S και αυτο αποτελει το δευτερο μερος ενω οταν τελειωσεις και με αυτο μπαινεις στο 3ο μερος που συνεχιζει μετα το τελος των 2 πρωτων, ανοιγουν οι υπολοιπες περιοχες του χαρτη κοκ. Αν δεν υπηρχε το net, θα ελεγα οτι μιλαμε για το symphony of the night 2 μιας και ειναι πολυ πιθανον εν τελει να νομιζεις οτι τελειωσες το παιχνιδι.

                          Μπορει να φαινεται αστοχο το γεγονος οτι πρεπει να επαναλαβεις το παιχνιδι προκειμενου να μπεις στο 3ο μερος που εχει καινουργιο υλικο αλλα στην πραγματικοτητα δεν ειναι ετσι. Levels εξοπλισμοι, side quests περνανε στο δευτερο palythrough και το μονο που χρειαζεται να επαναλαβεις ειναι το main campain, το οποιο ωστοσο ειναι μικρο (επιπεδου FFXV) και δεν ειναι οτι το επαναλαμβανεις ακριβως. Οι 2 χαρακτηρες χωριζονται σε καποια σημεια κατα τη διαρκεια του παιχνιδιου οποτε καποια πραγματα τα βλεπεις απο τα ματια του 9S και ειναι καινουργια. Παραλληλα εχουν προστεθει νεα cutscenes (που σχετιζονται με τα abilities του 9S) και δινουν νεο insight στο τι ακριβως συμβαινει. Σαν τεχνικη θυμιζει αποτι διαβασα το πρωτο Nier οπου ξαναπαιζες τον τιτλο και μπορουσες πλεον να καταλαβεις τι λενε οι vilains (που οι διαλογοι τους δεν ηταν υποτιτλισμενοι) οποτε και εβλεπες διαφορετικα το σεναριο και τις πραξεις μεσα στον κοσμο. Τελος απο τη στιγμη που τα side quests περνανε, εχουν προστεθει νεα (specific για τον 9S) που συνεχιζουν και χτιζουν το lore του κοσμου.


                          To παιχνιδι στο δευτερο μερος του ειναι τελειως διαφορετικο απο πλευρας gameplay μιας και ο 9S δεν εχει combat abilities (το συστημα μαχης ειναι basic) αλλα αντ'αυτου μπορεις να κανεις hacking στους εχθρους (το οποιο απο πλευρας damage ειναι OP). Ετσι το παιχνιδι απο combat frenzy μετασχηματιζεται σε κατι τελειως διαφορετικο. Το hacking εχει τη μορφη mini game που θυμιζει καπως 8-bit top down shooter με λιγο απο pac-man. Στην αρχη ειναι σχετικα δυσκολο (οσο πιο advanced ειναι ο εχθρος τοσο πιο πολυπλοκο γινεται το mini game, υπαρχει time και πρεπει να βγαλεις το stage εντος του χρονου για να ολοκληρθει το hack και αρχικα το παιχνιδι φαινεται σχεδον αδυνατο να το ολοκληρωσεις στους πιο δυνατους εχθρους) αλλα οταν το κανεις master ειναι πολυ απολαυστικο και αποζημειωνει ως προς την αισθηση που εισπρατεις (στον ιδιο βαθμο με μια well fought και δυσκολη μαχη της 2Β).

                          Σε μια συνεντευξη που ειχα δει απο τον Yoko Taro ελεγε οτι το προβλημα που ειχε με τα ΑΑΑ games ειναι οτι εντυπωσιαζοταν συνηθως στα πρωτα 20λεπτα αλλα μετα αυτο που συνεβαινε ηταν οτι, στην πλειονοτητα των περιπτωσεων, αναρωτιωταν αν ετσι θα ειναι το παιχνιδι για τις επομενες 20 ωρες (απο πλευρας μηχανισμων και επαναληψης). Εδω λοιπον εχει γινει οντως μια προσπαθεια να αποφευχθει αυτο, τοσο απο τα διαφορα gameplay mechanics στο πρωτο μερος οσο και απο το τελειως διαφορετικο δευτερο μερος. Δεν μπορω να αποφασισω τι μου αρεσει πιο πολυ αλλα το θετικο ειναι οτι εχοντας δει και τα 2 μερη, το ενα συμπληρωνει το αλλο και μαζι δινουν ενα πολυ πιο πλουσιο συνολο.

                          ΒTW κοιτωντας λιγο και το πρωτο Nier ειδα οτι και εκει κατι παρομοιο προσπαθουσαν να κανουν οι ανθρωποι αλλα ενω υπηρχαν οι ιδεες το team τα εκανε λιγο μανταρα στην υλοποιηση. Η προσθηκη της Platinum στο development ηταν αυτο ακριβως που χρειαζοταν αποτι φαινεται προκειμενου αυτο που υπηρχε στο χαρτι να υλοποιηθει αυτη τη φορα και αψογα.

                          Ανυπομονω να μπω στο τελευταιο κομματι και να δω τι αλλο εχει να δωσει ο τιτλος. Δεν θα σχολιασω τιποτα αλλο ακομα μιας και ηδη τα πρωτα σχολια μου νομιζω οτι εχουν αναιρεθει. Υπαρχει τετοιος βαθμος βομβαρδισμου απο mechanics, πολυπλοκοτητα, εναλλαγες, δομη στο level design και φυσικα στο σεναριο (που παταει κατω το Deus Ex γελωντας και οτιδηποτε προσφατο δυτικο εδω που τα λεμε) που θα περιμενω να προχωρησω για να εχω συνολικοτερη εικονα.

                          Σε σχεση με αυτο που ειπαμε στην αρχη περι Zelda, δεν ξερω τι γινεται εκει αλλα δεδομενου του τι δινει και τι ειναι το Nier, αν το zelda ειναι ακομη καλυτερο πιστευω οτι πρεπει οντως να φτανει επιπεδα που δεν μπορω να φανταστω...

                          Τους τελευταιους μηνες αποτι φαινεται παρατηρουμε την αναγεννηση της ιαπωνικης βιομηχανιας με τιτλους οπως REVII, Nier Automata, Nioh, Zelda BotW, Last Guardian, FFXV κοκ και με καποιους απο αυτους να ειναι πραγματικα σημαντικοι για την βιομηχανια. Σε οτι αφορα το Nier ελπιζω να το πιασει και αλλος κοσμος απο εδω γιατι ειναι τιτλος που παιρνει πολυ συζητηση και χωρανε πολυ ωραια posts (οπως σημειωσε και ο evans στην αρχη).

                          Αυτα προς το παρον και περισσοτερα στην πορεια.
                          Last edited by nooto; 21-07-2017, 07:44 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Δεν το διάβασα ολο αλλα ειναι εντελώς διαφορετικά παιχνίδια γιατι το συγκρινεις με το zelda??

                            Comment


                            • #15
                              Καλα δεν κανω αμεση συγκριση (καταρχην το BotW δεν το εχω παιξει ). Ισως να ηταν λαθος ο τροπος που το εγραψα, προσπαθησα να μιλησω για το impact που σου αφηνει το καθε παιχνιδι δεδομενου οτι εχω ακουσει τοσο πολλα για το zelda (και απο παικτες και απο τον τυπο).

                              Παντως αν με ρωτας γενικα, Nier, Horizon, Zelda, Darksiders, Okami κοκ δεν θα ελεγα οτι ειναι εντελως αστοχο να τα ενταξει κανεις στην ιδια (γενικη) κατηγορια. Ενταξει ειναι διαφορετικα παιχνιδια αλλα εχουν ενα κοινο πλαισιο.

                              Comment

                              Working...
                              X