Announcement

Collapse
No announcement yet.

[Review] Final Fantasy VII - Crisis Core (PSP)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • [Review] Final Fantasy VII - Crisis Core (PSP)



    Kειμενο : Scatman
    Ημερομηνια Κειμενου : 14/11/09
    Τιτλος Παιχνιδιου : Final Fantasy VII - Crisis Core
    Ειδος : RPG
    Συστημα : PSP
    Κυκλοφορια Παιχνιδιου : 17/9/07 (Jap)
    Εταιρεια : Square Enix


    Τα Final Fantasys δε χρειαζονται ιδιαιτερες συστασεις καθως εδω και πολλα χρονια ειναι απτις πιο επιτυχημενες εμπορικα και ποιοτικα σειρες RPGs. Η κυκλοφορια τoυ Crisis Core που ανηκει κι αυτο στην FF οικογενεια παιχνιδιων, οριζει το τελος ενος πολυ σπουδαιου μα και δαπανηρου project της Square Enix με την ονομασια Final Fantasy VII Compilation που περιλαμβανει Advent Children (ταινια), Dirge of Cerberus (PS2) & Before Crisis (game για κινητα).

    Για να γινει απολυτα κατανοητο σαν παιχνιδι το Crisis Core, καλο θα ηταν ο παικτης να εχει δοκιμασει το Final Fantasy VII (PSX) καθως θιγονται ζητηματα και ορολογιες που εχουν αναπτυχθει εκτενως στο θρυλικο RPG της Square Soft. Φυσικα, δεν ειναι απολυτα απαραιτητο να εχει καποιος προηγουμενη εμπειρια (απο το FF7) αφου σαν τιτλος, το Crisis Core, ειναι αρκετα user friendly κι ο ενδιαφερομενος δε θα εχει προβληματα να προσαρμοστει στον κοσμο του.



    Τα γεγονοτα του Crisis Core διαδραματιζovται μερικα χρονια πριν αυτα του Final Fantasy VII. Βρισκομαστε στην περιοδο οπου η εταιρεια Shinra ειναι η απολυτη κυριαρχος στον κοσμο του παιχνιδιου και ο Sephiroth -ο βασικος αντιπαλος σας στο FFVII- πιστος μαχητης (Soldier 1st Class) της ~Shinra~.

    Η ιστορια του παιχνιδιου ξεκινα με εναν γνωριμο τροπο. Καταρχας, ο κεντρικος ηρωας παρουσιαζεται με εναν ιδιαιτερα εντυπωσιακο τροπο. Πανω σε ενα τρενο, μαχεται μονο τους εναντια σε μια μεγαλη στρατια αντιπαλων. Επειτα, πηδαει ~απτο τρενο~ κι ο παικτης ερχεται αντιμετωπος με την εισαγωγικη σκηνη του FInal Fantasy VII (PSΧ). Oλη αυτη η εικονα, αποτελει εξομοιωση σε προγραμμα της εταιρειας Shinra. Με αυτον τον τροπο εκπαιδευει τους μαχητες της διοτι ετοιμαζει επιθεση στο Wutai που παρουσιαζει σθεναρη αντισταση. Ο Zack ανηκει στην κατηγορια μαχητων 2nd Class και φιλοδοξει να γινει πολυ καλυτερος, ανταξιος αλλων σπουδαιων μαχητων της Shinra οπως ο μεντορας του Angeal, Genesis και Sephiroth.

    Ολα φαινεται να κινουνται ομαλα μεχρι που ο Genesis εγκαταλειπει την εταιρεια και στρεφεται εναντιον της. Τα πραγματα γινονται ακομη χειροτερα οταν κι ο πολυαγαπημενος φιλος του Zack, Angeal, συνεργαζεται με τον Genesis και κανει ακριβως το ιδιο. Αφου τελειωσει ο πολεμος της Shinra στο Wutai, η εταιρεια διαταζει την elite της ~πλεον~ (Ζack & Sephiroth) να εξοντωσουν τα 2 πρωην μελη της. Στην πορεια, τα πραγματα δεν εξελισονται καθολου ομαλα.



    Η πλοκη του Crisis Core ειναι ιδιαιτερα καλογραμμενη και προσεγμενη. Προφανως οσοι εχουν ασχοληθει με το πρωτοτυπο παιχνιδι θα γνωριζουν εκ των προτερων σημαντικες λεπτομερειες, ωστοσο η Square-Enix φροντισε να προσθεσει αρκετα στοιχεια, λεπτομερειες που κανουν τη διαφορα και φυσικα προκαλουν εκπληξεις. Το σεναριο οπως ειναι λογικο κρυβει αρκετες ανατροπες. Οι παικτες που ασχολουνται για πρωτη φορα με τον τιτλο, ερχονται αντιμετωποι με τον περιπλοκο κοσμο του Final Fantasy VII και θα πρεπει να εχουν αυξημενη την προσοχη τους καθως θιγονται σημαντικες ορολογιες που υπαρχουν και στο παιχνιδι του 1997 (Turks, Mako Energy, Type G, Jenova κτλ)

    Κυριος εκφραστης του σεναριου ειναι ο Zack, ο μαυρομαλλης μαχητης που γνωρισαμε πριν πολλα χρονια στο Final Fantasy VII, σε αναμνησεις του Cloud. Διακρινεται για την επιμονη του, το παθος του αλλα και για το αισθημα δικαιοσυνης. Η Square Enix εκανε καταπληκτικη δουλεια στην αναπτυξη αυτου του χαρακτηρα καθως το character development του ειναι εξαιρετικο και θυμιζει λιγο απτις παλιες καλες εποχες της. Περα απτον Zack, κανουν την εμφανιση τους ο Sephiroth, ο αινιγματικος Genesis, ο δυναμικος Angeal, oι Τurks, η Aerith ακομη και η Yuffie. Σημαντικοτερο ρολο στη ροη του σεναριου εχουν οι Sephiroth,Genesis & Angeal. Περα απτην καλη παρουσιαση που εχουν σαν προσωπικοτητες, ταιριαζουν απολυτα στο σεναριο κι ευτυχως δεν υπαρχουν υπερβολες. Επισης, ειναι και μια καλη ευκαιρια για τους fan του FF7, να δουν τον "ανθρωπινο" Sephiroth πριν γινει η μεγαλυτερη απειλη για τον κοσμο.



    Οι μηχανισμοι του παιχνιδιου παρουσιαζουν αρκετες ιδιαιτεροτητες, καινοτομιες. Προσφερουν καποια στοιχεια που δεν εχουμε ξαναδει σε παιχνιδια της Square Εnix και γενικοτερα σε παιχνιδι RPG. Αρχικα, η περιηγηση γινεται σε τριτο προσωπο και υπαρχει η δυνατοτητα μετακινησης της καμερας γυρω απτον ηρωα με τα πληκτρα L&R. Ο ελεγχος γινεται φυσικα και με τον αναλογικο μοχλο που ειναι αρκετα πρακτικοτερος αφου κανει την μετακινηση πιο ευκολη. Οι μαχες γινονται με Random τροπο ενω κινειστε σε περιοχες αποστολων. Οταν αρχισουν οι μαχες, βλεπουμε και τις σημαντικοτερες διαφορες. Πρωτα-πρωτα, η φιλοσοφια της μαχης ειναι απολυτα action. Eχετε πληρη ελευθερια κινησεων και το βαρετο turn based συστημα εχει εξαφανιστει. Παρομοιο μηχανισμο εχουμε δει και σε παιχνιδια οπως το Star Ocean 2 (PSX), Tales of Phantasia (Snes, PSX), Khamrai (PSX). Καθε πληκτρο του PSP αντιστοιχει σε μια κινηση (Δ=αμυνα, Χ=χτυπημα, Ο=ακυρωση, τετρ.=τουμπα για αποφυγη χτυπηματων). Επισης, τα πληκτρα L&R εξυπηρετουν στην επιλογη επιθεσων με Materias ή αντικειμενων. Η μεγαλυτερη διαφοροποιηση ομως του Crisis Core ειναι το συστημα DMW. To DMW (Digital Mind Wave) ειναι ο βασικος μηχανισμος development του παιχνιδιου και ο απολυτος εκφραστης επιθεσων. Οταν μαχεστε διπλα στην οθονη εμφανιζεται ενα slot με εικονιδια ηρωων. Αναλογα με τον αριθμο αντιπαλων και κινησεων που θα κανετε στο χωρο , η οθονη θα παγωσει και το slot θα εμφανιστει στην κυρια οθονη σας. Εφοσον, φερει 3 ιδια εικονιδια,ο ηρωας θα εκτελεσει μια μαγικη επιθεση που θα επηρεασει εσας ή τη μαχη αναλογα με το προσωπο που δειχνει το slot πχ 3 εικονιδια του Angeal, σημαινουν οτι θα κανετε συνδιασμενες κινησεις επιθεσων , 3 εικονιδια της Aerith, θα αυξησουν τα στατιστικα σας κοκ). Οσο πιο τακτικα εμφανιζονται τα ιδια ατομα στο slot τοσο πιο πολυ αυξανουν την πιθανοτητα να εμφανιζονται σε μελλοντικες μαχες. Περα απτα προσωπα, εμφανιζονται και αριθμοι. Οι συνδιασμοι αριθμων φερνουν συγκεκριμενα αποτελεσματα (τα τρια 7 σας ανεβαζουν level, 2 τουλαχιστον 1 ανεβαζουν το επιπεδο των Materia σας.). Τα προσωπα που προστιθενται στο DMW ειναι αυτα που γνωριζετε στο παιχνιδι κι εχουν φιλικες διαθεσεις με εσας ή summons που κερδιζετε σε μαχη.

    Περα απτην μαχη το DMW εξυπηρετει κι εναν αλλο σκοπο. Στο Crisis Core δεν ελεγχετε αλλον χαρακτηρα περα απτον Zack επομενως προκειμενου να εξισωθει αυτη η απωλεια,η Square-Enix, ανεπτυξε τη λογικη ο παικτης να προσθετει στο DWN ατομα που θα εχουν κατα μια εννοια ρολο στη μαχη. Πισω απτο συστημα DMW κρυβεται μια πολυ ανεπτυγμενη στατιστικη λογικη ωστοσο το μεγαλυτερο μειονεκτημα της ειναι ο τυχαιος τροπος λειτουργιας που πιθανα θα ενοχλησει αρκετους.



    Οσον αφορα το menu επιλογων, εμφανιζεται στην οθονη σας εφοσον πατησετε το Δ στην κανονικη διαρκεια. Περα απτις βασικες εντολες : Items, Equipment, Materia (αντικειμενα που σας επιτρεπουν να εκτελειται μαγικες κινησεις), υπαρχει και το Materia Fusion. Διαμεσω αυτου μπορειτε να συνδιασετε Materias και αντικειμενα με απωτερο σκοπο να δημιουργησετε ενα καινουργιο Materia. Eπισης, στο Menu συναντατε επιλογες για το DMW (δειχνει ποσοστα εμφανισης τους), Mail (εισερχομενα μηνυματα απο ατομα που σας γνωριζουν και παρεχουν διαφορες πληροφοριες σε εσας) και τελος το Shop, οπου αγοραζεται αντικειμενα,εξοπλισμο και Materia.

    Βασικο στοιχειο για την εξελιξη του χαρακτηρα σας ειναι τα Missions. Τα Missions ειναι αποστολες ~δεν ειναι υποχρεωτικες~ που εφοσον τις ολοκληρωσετε, κερδιζετε αντικειμενα και Materias. Μεσα απτις αρκετες μαχες που θα δωσετε μπορειτε φυσικα να τις εκμεταλευτειτε ωστε να ανεβασετε επιπεδα στον κεντρικο ηρωα με εναν τροπο πιο ταχυ αποτι στις αναγκαστικες αποστολες "σεναριου". Συνολικα υπαρχουν πανω απο 250 (αποστολες) που ανεβαζουν δραματικα τη διαρκεια του τιτλου. Τα missions μπορειτε να τα εκτελειτε ενω βρισκεστε σε save point. Πατωντας Δ αντι X (save), γινεται προσβασιμη απτο κεντρικο μενου η επιλογη missions και βλεπετε ποια ειναι διαθεσιμη. Η προκληση που παρεχουν στον παικτη ειναι παρα πολυ καλη αφου συναντατε απο πολυ απλες αποστολες μεχρι..εξωφρενικα δυσκολες. Υπαρχουν και καποιες που δοκιμαζουν τα νευρα σας οπως αυτη των 1000 Shinra Troopers...

    Ενα απτα κεντρικα μειονεκτηματα του παιχνιδιου ειναι η σχετικα μικρη διαρκεια του. Παροτι τα Missions μπορουν να διαρκεσουν 100+ ωρες, η "καθαρη" διαρκεια, δραση σεναριου, δεν ξεπερνα τις 10-15 ωρες. Aκομη χειροτερα, τα κεντρικα missions ειναι στο συνολο τους action εμπειριες οπου αναζητατε τον στοχο για να τον εξολοθρεψετε και να προχωρησετε παρακατω. Με εξαιρεση τις τελευταιες ωρες παιχνιδιου, δυστυχως εχει χαθει ενα τεραστιο κομματι απτην adventure φιλοσοφια που υπηρχε στο Final Fantasy VII.



    Oπτικα το παιχνιδι ειναι συγκλονιστικο. Βρισκεται στην αγορα 2 χρονια περιπου και παραμενει ενα απτα πιο εντυπωσιακα δειγματα των τεχνολογικων ικανοτητων του PSP. Πριν εμφανιστει το Final Fantasy Dissidia, ειχε μαλλον τα καλυτερα μοντελα χαρακτηρων στο PSP καθως και την πιο αρτια κινηση. Ο κοσμος του Crisis Core ειναι στο συνολο του 3D και σε ορισμενες περιπτωσεις γινεται χρηση και της εξυπνης τεχνικης με τα Prerendered στοιχεια. Οι χαρακτηρες εχουν εκπληκτικο σχεδιο, οι περιοχες ειναι εξαιρετικα σχεδιασμενες και οπως αναφερθηκε η κινηση εχει αρκετα frames ωστε να φαινεται ρεαλιστικη. Τα ιδια ισχυουν και για τους αντιπαλους σας. Μεγαλυτερη εντυπωση προκαλει ο σχεδιασμος των τερατων απτα summons. Αν σε ολα αυτα προστεθουν και οι σκηνες video που ειναι αναλογης ποιοτητας με αυτες του Advent Children, καταλαβαινει κανεις οτι μιλαμε για το πιο εντυπωσιακο RPG που εχει εμφανιστει σε handheld.

    Ο ηχος κινειται σε πολυ καλα επιπεδα. Οι μελωδιες ειναι γνωριμες για τους παλιοτερους fan μονο που αυτη τη φορα βρισκονται σε επιπεδα των arranges που ακουμε στα OSTs. Την μουσικη επιμελεια ειχε αναλαβει ο Takeharu Ishimoto που εγινε πιο γνωστος απτις μοναδικες μελωδιες που συνεθεσε στο Legend of Mana. Τα extra κομματια του στο Crisis Core ταιριαζουν απολυτα με την ατμοσφαιρα του παιχνιδιου και η δουλεια κρινεται ως καλη. Σχετικα με το dubbing, ευτυχως δεν υπαρχουν προβληματα σε αυτο το κομματι και τα φωνητικα ταιριαζουν με την εμφανιση του καθε χαρακτηρα.

    Το Crisis Core ειναι ενα καταπληκτικο παιχνιδι, πιθανα τo καλυτερο RPG που εχει εμφανιστει ποτε σε Handheld μεχρι τωρα. Δυστυχως, καποιες σημαντικες αδυναμιες του που εχουν να κανουν κατα κυριο λογο με το συστημα DMW στο οποιο βασιστηκε σχεδον ολο το παιχνιδι, του κοβουν πολλους ποντους απτην συνολικη εμπειρια. Επισης, η μικρη κανονικη διαρκεια αποτελει εναν ακομη ανασταλτικο παραγοντα που εμποδιζουν το Crisis Core να χαρακτηριστει ως κλασσικο. Παρολαυτα, 2 χρονια σχεδον μετα την κυκλοφορια του , παραμενει κορυφαιο στην κατηγορια του κι αποτελει μια οαση για τους fan του ειδους αφου κανενα απτα συγχρονα RPGs (handhelds) δε φαινεται ικανο, να το ανταγωνιστει επαξια.


    +
    Γραφικα
    Ηχος
    Σεναριο
    Χαρακτηρες
    Νεες Ιδεες
    Μissions


    -
    Διαρκεια
    Νεες Ιδεες (DMW)
    Δεν ελεγχεις κανεναν περα απτο Zack
    Adventure?



    Δε μου αρεσουν οι βαθμολογιες. Εαν ηταν απαραιτητο, θα του εβαζα : 7.5
    " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

    Authenticity sir, authenticity. "

    Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)




  • #2
    Διαφωνώ σε αρκετά σημεία αλλά έχω ήδη αναφερθεί σε άλλο θέμα οπότε δεν έχει νόημα να επεκταθώ και εδώ.
    Δυο παρατηρήσεις μόνο:
    Οι μάχες δεν είναι εντελώς τυχαίες. Σε κάποια σημεία του χάρτη δεν συμβαίνουν σχεδόν ποτέ (κυρίως στην περίμετρο) ενώ σε άλλα σχεδόν πάντα.
    Δε χρειάζεται να ολοκληρώσεις το παιχνίδι για να ξεκλειδωθούν αποστολές. Όλες είναι διαθέσιμες πριν το τερματίσεις.
    Υπαρχουν και καποιες που δοκιμαζουν τα νευρα σας οπως αυτη που αντιμετωπιζεται 1000 Shinra Troopers.
    Αυτή τη μάχη την πέρασα στο αυτόματο.
    Originally posted by Squall Leonhart
    I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
    Originally posted by 丹野
    Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
    Originally posted by Ryu_gr
    υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

    Comment


    • #3
      Originally posted by straier View Post
      Διαφωνώ σε αρκετά σημεία αλλά έχω ήδη αναφερθεί σε άλλο θέμα οπότε δεν έχει νόημα να επεκταθώ και εδώ.
      Δυο παρατηρήσεις μόνο:
      Οι μάχες δεν είναι εντελώς τυχαίες. Σε κάποια σημεία του χάρτη δεν συμβαίνουν σχεδόν ποτέ (κυρίως στην περίμετρο) ενώ σε άλλα σχεδόν πάντα.
      Δε χρειάζεται να ολοκληρώσεις το παιχνίδι για να ξεκλειδωθούν αποστολές. Όλες είναι διαθέσιμες πριν το τερματίσεις.

      Αυτή τη μάχη την πέρασα στο αυτόματο.
      οπως ειχα πει ειναι θεμιτο να διαφωνει κανεις, αρκει να φερνει καλυτερα παραδειγματα, Το Suikoden Τienkreis που ειπες τοτε ηταν ατυχες.

      Οι μαχες ειναι τυχαιες και σε πολυ συγκεκριμενες περιοχες περπατωντας τερμα πλαγια τις αποφευγεις. Μα αυτο ειναι κατι σαν "τεχνικη" που δεν εκφραζει τη συνολικη λειτουργια του παιχνιδιου. Ο μηχανισμος του ειναι Random Encounters.

      Εχεις δικιο, στο New Game+ ειχα την εντυπωση πως μου ξεκλειδωθηκαν νεες αποστολες. Αγνοησα οτι το τερματισα αρχικα στο 50-55% (στα missions).

      Στους 1000 Shinra Μου εγινε 3 φορες το απιστευτο.. κοντα προς το τελος εχασα ολο το HP μου..φρικιαστικο...
      " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

      Authenticity sir, authenticity. "

      Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)



      Comment


      • #4
        Ενδιαφέρον το Review. Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με αυτό, αλλά δεν θα το χαρακτήριζα το καλύτερο action RPG για φορητό. Το καλύτερο για psp ναι (πιθανόν μέχρι να κυκλοφορήσει το Birth by Sleep )

        Τα στοιχεία που με ενόχλησαν συγκεντρώνονται στο random χαρακτήρα του DMW. Υπάρχουν μεν αντικείμενα στο παιχνίδι που μπορούν να αυξήσουν την πιθανότητα εμφάνισης κάποιου συγκεκριμένου χαρακτήρα στο DMW αλλά στην ουσία τις περισσότερες φορές όταν χρειάζεσαι κάτι απλώς δεν ενεργοποιείται το DMW ή τυχαίνει κάτι που δεν σε βολεύει κάτι και όταν δεν το χρειάζεσαι πετάγεται από μόνο του και σε «διακόπτει». Ακόμη πιο random είναι δυστυχώς τα summon πάνω σε αυτό. Θα προτιμούσα τουλάχιστον να αφήνανε την επιλογή του DMW ως command που θα έκανε ο παίκτης κατά βούληση και μετά θα γυρνούσε ο τροχός της τύχης. Ή να ξεχώριζαν τουλάχιστον τα summon ώστε να μπορείς να τα χρησιμοποιείς σαν τα magic materia... Αλλά ούτε και level up δεν μπορείς να κάνεις παραδοσιακά... Ακόμη και αυτό υπόκειται στην θεά τύχη.... ¬_¬#

        Επίσης στο σύστημα μάχης δεν μου άρεσε η ιδέα που αλλάζεις τις εντολές με τα L/R. Η μάλλον καλύτερα η χρησιμοποίηση αυτού του συστήματος και για τα αντικείμενα του inventory. Αργεί πολύ το να φτάσεις από την μία άκρη στην άλλη και πολλές μέσα στις μάχες απλώς έχανα τον μπούσουλα και δεν προλάβαινα να χρησιμοποιήσω κάποιο αντικείμενο (potion ή ether) ή heal materia όταν το χρειαζόμουν, πριν με αποτελειώσουν οι εχθροί. Σίγουρα το να σταματούσε η δράση για να μπορείς να επιλέξεις το αντικείμενο που χρειάζεσαι, δεν ταιριάζει τόσο στο action τομέα του παιχνιδιού. Αντί αυτού όμως θα μπορούσαν τουλάχιστον να βάλουν shortcuts όπως υπάρχουν σε πολλά action RPG πριν από αυτό (Tales of, Kingdom Hearts...). Θεωρώ μια τέτοια προσθήκη θα έκανε πολύ καλύτερο το ήδη καλό σύστημα μάχης του.

        Κατά τα άλλα θα συμφωνήσω στην πολύ καλή ιστορία αν και σχετικά μικρή σε μέγεθος και απολύτως γραμμική. Πάντως ως σύνολο αν κάποιος θελήσει να ασχοληθεί με τις αποστολές το παιχνίδι αποκτά πολύ μεγαλύτερη διάρκεια.
        Sundays are made for sleeping in. Sundays are made for walking around in baggy clothes, watching movies, nursing headaches and hanging out with your friends at the café. Sundays are NOT made for going to the worst neighborhood in town to find a kid who might be able to give you the information necessary to infiltrate a powerful cult that plans to take over the known universe. That's what Mondays are for.
        ---------------------
        animEΛ_ΛΑΣ

        Comment


        • #5
          Wraio to review, thelei 2-3 diortheseis orthografika kai mia diowrthwsh pros to telos opou leei DWN anti DMW .

          Se genikes grammes symfonw mazi sou, einai krima pou to kalo part tou paixnidiou arxizei apo ta skhnika tou FF7 kai ystera
          Pistevw dhladh pws xanetai katw apo thn skia tou megalyterou tou aderfou distyxws.

          H Random fysh tou DMW, kathws kai oloklhro to systhma vasizetai stis mnhmes tou Zack, giafto einai etsi.
          Tous efage h emonh na entaksoun to systhma sto senario

          Proswpika tha tou edina ena solid 8
          "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
          But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
          Kindred, this blade and I.
          "

          "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
          Greek Gaming Videos
          Greek Final Fantasy Forum

          Comment


          • #6
            ευχαριστω για τα σχολια.
            Wraio to review, thelei 2-3 diortheseis orthografika kai mia diowrthwsh pros to telos opou leei DW N anti DMW
            εννοειται παντα κανω και τετοια λαθη θα προσπαθησω να συμμαζεψω οτι μπορω
            " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

            Authenticity sir, authenticity. "

            Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)



            Comment


            • #7
              Μου αρέσει το format με το οποίο ποστάρεις, είναι συμμαζεμένο και προσεγμένο. Καλό θα είναι πάντως (επειδή είδα τον Straier διστακτικό να αναλύσει τις ενστάσεις του) να μιλάτε ανοικτά για οποιοδήποτε ζήτημα ακόμα και σε αυτό το θέμα. Αν δούμε ότι ανοίγει πολύ η κουβέντα, μπορούμε να μεταφέρουμε τα posts δε ειδικά θέματα. Αναλύστε, αναλύστε! Μην το φοβάστε. Καλό κάνει, ακόμη και όταν γίνονται λάθη στην διάρκεια.
              Insert Coin

              Comment


              • #8
                Δεν αναφέρθηκα περαιτέρω γιατί είχαμε κάνει ήδη τη συζήτηση σε άλλο θέμα. (Κοινώς βαριέμαι να τα ξαναγράφω εδώ).
                Το Suikoden Τienkreis που ειπες τοτε ηταν ατυχες.
                Σόρρυ κιόλας αλλά αυτό είναι απλά η δικιά σου άποψη (και το αντίστροφο η δικιά μου).
                Το γεγονός ότι δεν έχει όπως είπες και συ adventure mode το Crisis Core είναι ο λόγος που το θεωρώ καλύτερο παιχνίδι. Δε χρειάζεται να συμφωνήσουμε άλλωστε.
                Οι μαχες ειναι τυχαιες και σε πολυ συγκεκριμενες περιοχες περπατωντας τερμα πλαγια τις αποφευγεις. Μα αυτο ειναι κατι σαν "τεχνικη" που δεν εκφραζει τη συνολικη λειτουργια του παιχνιδιου. Ο μηχανισμος του ειναι Random Encounters.
                Δεν είναι "τεχνική" είναι γεγονός πως στις άκρες δε συμβαίνουν Random Encounters. Εξαρτάται πως θες να ορίσεις το random. Πάντως και το DMW δεν είναι τελείως τυχαίο. Ειδικά το πότε θα πάρεις level up.
                Originally posted by Squall Leonhart
                I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                Originally posted by 丹野
                Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                Originally posted by Ryu_gr
                υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                Comment


                • #9
                  Αυτό το παιχνίδι είναι το μόνο που φέρει το όνομα Final Fantasy και το έχω τερματίσει. Πολύ μου άρεσε.
                  Ιδιαίτερη συγκίνηση όταν ξαναείδα το Advent Children μετά και κατάλαβα ποιος ακριβώς είναι ο Zack.
                  Αλλά χωρίς να έχω παίξει ποτέ το VII, μόλις εμφανίστηκε ο Cloud ανατρίχιασα.

                  Comment


                  • #10
                    Αλλά χωρίς να έχω παίξει ποτέ το VII, μόλις εμφανίστηκε ο Cloud ανατρίχιασα.
                    Καλά ο Cloud πάντα ανάτριχος είναι.
                    Originally posted by Squall Leonhart
                    I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                    Originally posted by 丹野
                    Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                    Originally posted by Ryu_gr
                    υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                    Comment


                    • #11
                      Koita oi maxes eixan ena kukliko radius, alla kai pali htan random, den mporeis na tis peis aliws, otan kereis pws na mhn vgazeis maxes diaferei apo ton na tis vgazeis opote thes esy.

                      To DMW ontws den einai 100% tyxaio oson afora to leveling, otan pareis arketous pontous wste na vgei level up, tote afto tha vgei.
                      "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                      But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                      Kindred, this blade and I.
                      "

                      "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                      Greek Gaming Videos
                      Greek Final Fantasy Forum

                      Comment


                      • #12
                        Σόρρυ κιόλας αλλά αυτό είναι απλά η δικιά σου άποψη (και το αντίστροφο η δικιά μου).
                        Το γεγονός ότι δεν έχει όπως είπες και συ adventure mode το Crisis Core είναι ο λόγος που το θεωρώ καλύτερο παιχνίδι. Δε χρειάζεται να συμφωνήσουμε άλλωστε.
                        Εαν θες μπορουμε να συγκρινουμε τα 2 παιχνιδια 1:1. Ναι, ειναι η δικη μου αποψη που ομως βασιζεται σε ξεκαθαρα κριτηρια.

                        Το Suikoden T. το εχω λιωσει λογβ ονοματος κι εχω ξεκαθαρη αποψη γιαυτο. Δε μπορεις να το αποκαλεις καλυτερο και να προβαλεις σαν επιχειρημα το adventure στοιχειο απτη στιγμη που ουτε στο Suikoden Τ υπαρχει! Η δραση του ειναι απολυτα γραμμικη και Mission based εκτος κι αν θεωρεις την περιηγηση στη βαση adventure κατασταση.. να μη μιλησω για τα sub-missions που στο 50% τουλαχιστον, δε συμμετεχει ο παικτης. Τεσπα, και μονο που ειναι FF clone εχει χασει την ταυτοτητα του σαν Suikoden παιχνιδι, διχως ιχνος στρατηγικης δε νομιζω πως αποτελει σοβαρο ανταγωνιστη.

                        Οπως ειπα, πισω απτο πισω απτο DMW κρυβεται μια στατιστικη λογικη. Η στατιστικη συνεπαγεται με πιθανοτητες. Στη συγκεκριμενη περιπτωση εχουμε μηχανισμο slot που εχει δημιουργηθει για να λειτουργει τυχαια αλλα υπο καποιες προυποθεσεις να αυξανεται η πιθανοτητα εμφανισης συγκεκριμενων στοιχειων. Τα αναφερω στο review μη τα ξαναπω εδω.
                        " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

                        Authenticity sir, authenticity. "

                        Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)



                        Comment


                        • #13
                          To Crisis Core αποτελεί για μένα απο τα χειρότερα παιχνίδια του PSP. Το βασικότερο του πρόβλημα είναι οτί πραγματικά είναι υπερβολικά εύκολο στο default επίπεδο δυσκολίας και υπερβολικά δύσκολο στο Hard Mode. Τόσο εύκολο ώστε το πάτημα ενός και μόνο πλήκτρου είναι αρκετό για να κερδίσεις σχεδόν όλες τις μάχες. Τα γραφικά και ο ήχος πράγματι κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα για handeld και συμφωνώ μαζί σου αλλά η έλλειψη πρόκλησης για μένα είναι σοβαρό κριτήριο για να μην απολαύσω ένα παιχνίδι. Δεν ασχολήθηκα παραπάνω μαζί του απο λίγες ώρες, σταμάτησα απο απέραντη βαρεμάρα.



                          Comment


                          • #14
                            To Crisis Core αποτελεί για μένα απο τα χειρότερα παιχνίδια του PSP.
                            Αυτο που λες ειναι υπερβολικο
                            το αν ηταν απογοητευση για σενα ή και για πολλους ειναι πολυ διαφορετικο απο το να χαρακτηριστει ως "απο τα χειροτερα παιχνιδια του PSP"
                            μονο και μονο με τα production values δηλαδη ξεφευγει απο αυτη την κατηγορια που το κατεταξες

                            Edit:Βεβαια δεν παιρνω θεση για την γενικοτερη ποιοτητα του
                            απλα μου φανηκε πολυ υπερβολικο αυτο εγραψες

                            Comment


                            • #15
                              Το βασικότερο του πρόβλημα είναι οτί πραγματικά είναι υπερβολικά εύκολο στο default επίπεδο δυσκολίας και υπερβολικά δύσκολο στο Hard Mode.
                              Δεν ισχύει. Οι διαφορές μεταξύ Hard και Normal mode είναι στην πράξη μηδαμινές. Ειδικά στις πιο δύσκολες αποστολές και στο πιο δύσκολο boss οι μόνη διαφορά είναι τα διπλάσια ΗΡ στο Hard.
                              Originally posted by Squall Leonhart
                              I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                              Originally posted by 丹野
                              Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                              Originally posted by Ryu_gr
                              υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                              Comment

                              Working...
                              X