Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Final Fantasy XI: Awesome Cutscenes

Anyway arketa megalo update apo mena.
    Molis ekana upload 3 "Game Music Videos" me kentriko thema merika poly wraia Cutscenes apo to Story tou MMO Final Fantasy 11 (to opoio ekselisetai sto kalytero senario se opoiodhpote Final Fantasy game evar IMO).
    Ean den thelete na deite ola ta videos, proteinw na deite opwsdhpote to trito, giati periexei merikes poly awesome pozeries
    Epishs ean exete thn dynatothta deite ta ola se HD kai me thn seira pou ta dinw, aksizei!

Anyway to prwto video exei ws thema thn arxh tou "Chains of Promathia" Expansion me ton Bahamut kai epeita synexizei me to story tou original FFXI opou deixnei ta Cutscenes tou teleftaiou Boss tou paixnidiou.
    To mousiko thema einai to "Bring me to life" apo Evanescence to opoio an kai overused se tetoia videos einai poly tairiasto me to senario.

To deftero video deixnei to eisagwgiko video tou defterou expansion "Raise of the Zilart" kai senariaka einai arkivhs synexeia tou prwtou video pou evala poio prin, opou o "Raogrimm - Shadow Lord" exontas lytrwthei apo thn moira tou ws "Shadow Lord" thysiazetai gia na swsei to party apo tous pragmatikous kakous ths istorias.
    To Tragoudi einai to "Bare grace misery" apo Nightwish, allo ena overused komati alla epishs tairiasto me thn peristash.

To trito video ths seiras diadramatizetai sto teleftaio expansion tou paixnidiou "Wings of the Goddess" opou parakolouthoume thn istoria enos apo tous 5 hrwes tou parelthontos kai ths korhs tou.
    To tragoudi edw einai to "Holding out for a hero" apo Bonnie Tyler to opoio einai ena apo ta agaphmena mou tragoudia kai hthela opwsdhpote na to xrhsimopoihsw

Ah kai don't worry gia ton typa sto telos, den pethainei toso efkola, aplws den exw sthn diathesh mou to footage apo to Cutscene pou shkwnetai kai mas kouvalaei ws thn polh meta thn maxh me to Boss

"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
    But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
    Kindred, this blade and I.
    "

"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
    Greek Gaming Videos
    Greek Final Fantasy Forum

Μπράβο ground πολύ ωραία τα βίντεο.Προσωπικά μου φάνηκε κάπως ασύνδετο το πρώτο με το bring me to life,αλλά τα άλλα 2 ταίριαζαν άψογα,ειδικά το τρίτο το οποίο και φοβόμουνα λόγω του τραγουδιού που έβαλες.Προσωπικό αγαπημένο το δεύτερο.Πολύ τυπάς ο Rao.Κρίμα που δεν βγήκε σε single player η ιστορία του.Φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον από όσους διαλόγους πρόλαβα να διαβάσω.
    Carpe diem

Comment

Actually o Raogrim htan kalos sthn arxh, o kalyteros maxhths ths fylhs tou kai o Galka mesw tou opoiou anakyklonontai oi mnhmes ollwn twn ypoloipwn, wste na metepmsyxothoun otan pethainoun (etsi pollaplasiazontai aftoi, me metempsyxwsh giati den exoun thylika).

Xwris na mpw se polles leptomeries ton prwdosan kai phgan na ton skotwsoun, alla h typissa ths opoias to fantasma emfanizetai sto telos mphke mprosta tou kai skotwthike h idia.

Tote tou vghke to misos olwn ton Galka mazi kai metamorfwthike ston Shadow lord ktl ktl.

Sthn arxh den exei sxesh me to tragoudi, giati ksekinhsa to edit me to trito scenario tou paixnidiou (afto me ton Bahamut) exontas san skopo na xrhsimopoihsw asynarthtes skhnes apo cutscenes xwris kapoia seira h theme.
      Alla otan eftasa sthn istoria tou eipa na allaksw monopati kai na paw storywise.

Anyway, to theme exei sxesh me to refrain tou tragoudiou:
      Wake me up
      Wake me up inside
      Wake me up
      Call my name and save me from the Dark...

O Raogrimm ginetai ksana kalos otan ton anagnwrizoun kai ton fwnazoun me to onoma tou kai thymatai poios einai.

To story me ton Shadow lord einai to original FF11 otan eixe kykloforisei.
      To Rise of the Zilart htan to prwto expansion kai h amesh synexeia ths prwths istorias (afto pou vlepeis sto deftero video).
      Einai wraies istories, alla ta pragmatika gamata senaria einai to trito kai to pempto expansion (To Chains of promathia me ton Bahamut kai to Wings of the Godess me thn xoreftria kai tn patera ths pou vlepeis sto trito video).

Genika to FF11 exei isws ta kalytera senaria apo ta FF ths normal seiras IMO
      "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
      But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
      Kindred, this blade and I.
      "

"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
      Greek Gaming Videos
      Greek Final Fantasy Forum

Comment

Working...
      X