Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hatred

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hatred



    "Hatred is an isometric shooter with disturbing atmosphere of mass killing, where player takes the role of a cold blood antagonist, who is full of hatred for humanity. It's a horror, but here YOU are the villain. Wander the outskirts of New York State, seek for victims on seven free-roam levels. Fight against law enforcement and take a journey into the antagonist's hateful mind. Gather equipment of the dead ‘human shields’ to spread Armageddon upon society. Destroy everything on your way of hunt and fight back when it's disturbed...

    ...just don't try this at home and don't take it too seriously, it's just a game.

    The question you may ask is: why do they do this? These days, when a lot of games are heading to be polite, colorful, politically correct and trying to be some kind of higher art, rather than just an entertainment – we wanted to create something against trends. Something different, something that could give the player a pure, gaming pleasure. Herecomes our game, which takes no prisoners and makes no excuses. We say ‘yes, it is a game about killing people’ and the only reason of the antagonist doing that sick stuff is his deep-rooted hatred. Player has to ask himself what can push any human being to mass-murder. We provoke this question using new Unreal Engine 4, pushing its physics (or rather PhysX) systems to the limits and trying to make the visuals as good as possible. It's not a simple task, because of the game's non-linear structure and a lot of characters on the screen. But here at Destructive Creations, we are an experienced team and we know how to handle the challenge!"

    Ανακοινωθηκε για PC για το δευτερο τριμηνο του 2015

    Βασικα δεν προλαβε να ανακοινωθει και ηδη εχει αρχισει να κανει μεγαλο ντορο λογο του πολυ προκλητικου στυλ του οπου ουσιαστικα ο πρωταγωνιστης ειναι ενας δολοφονος (mass murderer) και σκοπος του ειναι να σκωτωσει οσους περισσοτερους μπορει.....γιατι ειναι ψυχικα άρρωστος(?).
    Μαλιστα αρτιστικα κανει οτι μπορει ωστε να ειναι οσο ποιο σκοτεινο γινεται, δλδ και στο GTA μπορεις να σκοτωνεις αβερτα αλλα η αισθητικη δεν ειναι τετοια που να σου φερνει κατάθλιψη ξερω γω, ειναι τελειως σοβαρο.


    Ποια η γνωμη σας?
    Ειναι παρωδία? Ειναι άρρωστο? Θελει απλα να προκαλεσει?

  • #2
    με μια πρώτη ματιά δειχνει εξαιρετικό.

    ολα δειχνουνε πως θα ειναι το πιο πολυσηζητημένο game του 15', ηδη απο τώρα εχει κάνει μεγάλο θόρυβο.
    Star Citizen videos Star Citizen gallery

    Comment


    • #3
      Ειναι παρωδία? Ειναι άρρωστο? Θελει απλα να προκαλεσει?
      Ναι
      Originally posted by Squall Leonhart
      I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
      Originally posted by 丹野
      Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
      Originally posted by Ryu_gr
      υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

      Comment


      • #4
        Η σκηνή βασανισμού στο GTAV δεν μ'άρεσε που υπήρχε. Ούτε το trailer αυτού του παιχνιδιού με ενθουσίασε: Η βία για τη βία. Είναι βέβαιο πως θα γραφτούν πολλά για αυτόν τον τίτλο. Υπάρχει νομίζω ένα όριο, μέχρι το οποίο μπορούμε να λέμε πως τα games ως μέσο βάλλονται άδικα, και πέρα απο το οποίο η αντίθετη πλευρά αρχίζει να αποκτά δίκιο.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Raf View Post
          Η σκηνή βασανισμού στο GTAV δεν μ'άρεσε που υπήρχε. Ούτε το trailer αυτού του παιχνιδιού με ενθουσίασε: Η βία για τη βία. Είναι βέβαιο πως θα γραφτούν πολλά για αυτόν τον τίτλο. Υπάρχει νομίζω ένα όριο, μέχρι το οποίο μπορούμε να λέμε πως τα games ως μέσο βάλλονται άδικα, και πέρα απο το οποίο η αντίθετη πλευρά αρχίζει να αποκτά δίκιο.
          Έμενα πάντως μου θυμίζει παιχνίδια Nintendo:troll:.
          Πέρα από την πλάκα πιστεύω ότι το παιχνιδάκι θα κάνει μια εντύπωση για λίγο καιρό και μετά θα ξεχαστεί όπως γίνεται στην πλειοψηφία των games. Θα ρωτάμε σε ένα 1 χρόνο από τώρα για το game και δεν θα το θυμάται κανένας.

          Comment


          • #6
            Προφανώς και θέλει να προκαλέσει, ολοφάνερο δεν είναι; Ολα τα στοιχεία που παρουσιάζονται στο trailer αυτό υποδηλώνουν: το φτηνό script, η isometric camera που προωθεί το γρήγορο κι έντονο gameplay, που σε ένα τέτοιο παιχνίδι μεταφράζεται σε arcade type killing, η ρηχή αισθητική και το gaming στερεότυπο του σκοτεινού ψυχασθενή πρωταγωνιστή με τα μακριά λιγδωμένα μαύρα μαλλιά και τη βραχνή φωνή, η έλλειψη ρεαλισμού όσον αφορά στον έναν άνθρωπο που μπορεί να σκοτώσει ολόκληρη πόλη και η λίστα τελειωμό δεν έχει.

            Αν παιχνίδια με τέτοιο στήσιμο προκαλούν συζητήσεις, τότε τι να πουν αξιόλογες εναλλακτικές και ανεξάρτητες παραγωγές, που όντως έχουν να πουν κάτι, είτε μέσω αποτύπωσης κι απόδοσης του σεναρίου και της αφήγησης, είτε μέσω του (έστω και περιορισμένου) gameplay τους που λειτουργεί ως ο μηχανισμός που ξεδιπλώνει το τι έχει να σου περάσει ο τίτλος.

            Comment


            • #7
              Εννοείται πως φτιάχτηκε για να προκαλέσει και πολύ καλά κάνει.

              Comment


              • #8
                Για ποιο λόγο κατά τη γνώμη σου;

                Comment


                • #9
                  Διότι τα τελευταία 2-3 χρόνια η gaming κοινότητα έχει πήξει στην λογοκρισία, τον πουριτανισμό και την θιγμένη ηθική μιας μερίδας ανθρώπων οι οποίοι χωρίς να τους ρωτήσει κανείς αποφάσισαν να γίνουν φύλακες της ηθικής μας και προστάτες της gaming αξιοπρέπειας. Προσωπικά χαίρομαι που ένα παιχνίδι αποφασίζει να ταρακουνήσει τα νερά.

                  Comment


                  • #10
                    Διότι τα τελευταία 2-3 χρόνια η gaming κοινότητα έχει πήξει στην λογοκρισία, τον πουριτανισμό και την θιγμένη ηθική μιας μερίδας ανθρώπων οι οποίοι χωρίς να τους ρωτήσει κανείς αποφάσισαν να γίνουν φύλακες της ηθικής μας και προστάτες της gaming αξιοπρέπειας. Προσωπικά χαίρομαι που ένα παιχνίδι αποφασίζει να ταρακουνήσει τα νερά.


                    Οι αμερικάνοι ομολογουμένως ήταν πάντοτε υπέρ το δέον ευαίσθητοι σε θέματα πολιτικής ορθότητας, όμως δεν έχω υπ' όψιν μου κάποια περίπτωση "λογοκρισίας". Ούτε βλέπω να έχουν μειωθεί τα παιχνίδια με βίαιο περιεχόμενο. Μάλιστα πέρισυ φτάσαμε σε νέα ζενίθ με τη κυκλοφορία του GTAV και την υποχρεωτική σεκάνς βασανισμού. Πέρα από λίγα αρνητικά σχόλια σε reviews, δεν έσπασε ούτε το νυχάκι της Rockstar. Παρ' όλα αυτά, εάν κάποιος τίτλος είναι ικανός για ενεργή κοινωνική κριτική, αυτός είναι το ίδιο το GTA με τους ευφυέστατους διαλόγους και τα αμέτρητα cultural references, και όχι ένα πράγμα σαν και...αυτό.

                    Comment


                    • #11
                      Για να προκαλέσει και να επιφέρει καποιες αλλαγές θα πρεπει να χρησιμοποιησει δομές και πρακτικές που εχουν καποια πρωτοτυπια και καλαισθησία, τοσο σε επιπεδο μηχανισμών, οσο και αφήγησης. Για μενα τα παιχνιδια εχουν το ισχυρό χαρτι του gameplay, μεσω του οποίου ξεδιπλώνεται η οποια αφήγηση. Ο συγκεκριμένος τίτλος, οπως παρουσιάζεται απο το trailer, προκαλεί με το φτηνότερο τροπο, επαναλαμβάνοντας χιλιοειπωμένα στερεότυπα και προσφέροντας μια πολυ φτηνή αποψη πανω στο θεμα ενος ψυχοπαθή δολοφόνου. Αντι να εξετάζει την ψυχολογία ενος τέτοιου ανθρώπου, απλως προσφερει τη δυνατοτητα συμμετοχής στις πράξεις του, με την (υποθέτω) επιβράβευση του παίχτη λογω της επίτευξης των στόχων του πρωταγωνιστή (δολοφονία πολλών ανθρωπων).

                      Ξαναλέω, αν αυτο ειναι που περιμένουμε απο το είδος, τοτε μαλλον τα standards μας ειναι πολυ χαμηλά.

                      Comment


                      • #12
                        Οι αμερικάνοι ομολογουμένως ήταν πάντοτε υπέρ το δέον ευαίσθητοι σε θέματα πολιτικής ορθότητας, όμως δεν έχω υπ' όψιν μου κάποια περίπτωση "λογοκρισίας".
                        Δεν έχεις διαβάσει πολλά άρθρα τότε.
                        Εδώ ασκούν κριτική στα Uncharted και βγάζουνε τον Nathan Drake serial killer επειδή σκοτώνει 50 κακούς σε κάθε επίπεδο. Φιλτράρουν ένα action game με σουρωτήρι ηθικής, αν είναι δυνατόν.

                        Παρ' όλα αυτά, εάν κάποιος τίτλος είναι ικανός για ενεργή κοινωνική κριτική, αυτός είναι το ίδιο το GTA με τους ευφυέστατους διαλόγους και τα αμέτρητα cultural references, και όχι ένα πράγμα σαν και...αυτό.
                        Για πιο λόγο πρέπει όλα τα games να έχουν κοινωνική κριτική; Είναι κακό να υπάρχει ένα game που σκοτώνεις ότι να'ναι και όπως να'ναι χωρίς κανένα απολύτως λόγο; Γιατί να βάλουμε κάγκελα στην φαντασία μας;

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Evans View Post
                          Αντι να εξετάζει την ψυχολογία ενος τέτοιου ανθρώπου, απλως προσφερει τη δυνατοτητα συμμετοχής στις πράξεις του, με την (υποθέτω) επιβράβευση του παίχτη λογω της επίτευξης των στόχων του πρωταγωνιστή (δολοφονία πολλών ανθρωπων).
                          Και γιατί να εξετάσει την ψυχολογία του; Videogame είναι δεν είναι διατριβή στην ψυχοσύνθεση ενός ψυχικά άρρωστου. Από και ως που τα videogames πρέπει σώνει και καλά να δικαιολογούν τις πράξεις των πρωταγωνιστών τους;

                          Comment


                          • #14
                            Δεν έχεις διαβάσει πολλά άρθρα τότε.


                            Δεν μιλάω για την αρλούμπα του κάθε τυχάρπαστου δημοσιογράφου ή blogger, ούτε καν για αξιόλογες κριτικές. Στο ίντερνετ σήμερα μπορείς κυριολεκτικά να βρεις την κάθε άποψη για το οτιδήποτε. Και όσο πιο κουλή η άποψη, τόσο μεγαλύτερη δημοσιότητα λαμβάνει.
                            Μιλάω για λογοκρισία. Κάτι που ήθελε να εκφραστεί αλλά του απαγορεύτηκε.


                            Για πιο λόγο πρέπει όλα τα games να έχουν κοινωνική κριτική; Είναι κακό να υπάρχει ένα game που σκοτώνεις ότι να'ναι και όπως να'ναι χωρίς κανένα απολύτως λόγο; Γιατί να βάλουμε κάγκελα στην φαντασία μας;


                            Αν μιλάμε για ένα παιχνίδι που πρόκειται "να ταρακουνήσει τα νερά", αυτομάτως παραπέμπομαι στο ζήτημα της κοινωνικής κριτικής. Για άλλη μια φορά, θα πάω στο GTA. Δες πόσο έντεχνα χειρίζεται το ζήτημα του υποκριτικού πουριτανισμού που το μάχεται μέσα απο τα cut-scenes ή το gameplay.
                            Αναρωτιέμαι γιατί μιλάς για "κάγκελα στη φαντασία μας" τη στιγμή που ακριβώς ζητάω νοημοσύνη στη ψυχαγωγία και όχι κάτι εύκολο, άναρθρο και φθηνό, όπως το Hatred.

                            Comment


                            • #15
                              Γιατι αυτο θα σήμαινε κατι, χωρις να σημαίνει απαραίτητα οτι ειναι η μοναδική εναλλακτική προσέγγιση. Ενα παιχνιδι ορίζεται απο τους στόχους και τους κανόνες του κι αν αυτοί περιορίζονται απλως στο να σκοτώνεις ανθρωπους αντι για τέρατα, τοτε δεν εχεις τιποτα παραπανω απο ενα χιλιοειπωμένο δημιούργημα που στοχεύει, χωρις καμια διαθεση κριτικής ή προβληματισμού, στην πρόκληση ως μέσο διαφήμισης και προβολής.

                              Εσυ σχολίασες πανω στη λογοκρισία που δέχεται το είδος, οποτε αυτομάτως αναφέρεσαι, εστω κι έμμεσα, στον περιορισμό της έκφρασης και αποτύπωσης απόψεων μεσω των παιχνιδιών. Δεν καταλαβαινω το σκεπτικό του τελευταίου σου post, ειναι σαν να αναιρείς τα οσα λες παραπανω.

                              Edit: Raf τα ιδια λεμε μου φαινεται :Ρ .

                              Comment

                              Working...
                              X