Announcement

Collapse
No announcement yet.

Splinter Cell: Conviction

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Splinter Cell: Conviction



    Ομάδα Ανάπτυξης: Ubisoft Montreal
    Εκδοτική Εταιρεία:
    Ubisoft
    Πλατφόρμες:
    Xbox 360, PC
    Είδος:
    3rd Person, Stealth
    Κυκλοφορία:
    Απρίλιος 2010

    Μετά απο πολλές καθυστερήσεις το πέμπτο μέρος της σειράς Splinter Cell βρίσκει το δρόμο του στο Xbox 360 και στο PC.
    Ο Sam Fisher πλέον θα λειτουργεί ως ανεξάρτητος επαγγελματίας. Δύο χρόνια μετά τα γεγονότα του Double Agent, ο Fisher μαθαίνει πως ο θάνατος της κόρης του δεν ήταν ατύχημα. Πλέον είναι αντιμέτωπος με τον οργανισμό για τον οποίο δούλευε, τη Third Echelon.
    Οι σεναριακές εξελίξεις αντικατροπτίζονται και στο gameplay. Πλέον ο Sam είναι πολίτης, δε φοράει στολή ούτε έχει τεχνολογικό εξοπλισμό ενώ εισάγονται διάφοροι stealth μηχανισμοί οι οποίοι θα εμπλουτίζουν την όλη εμπειρία. Για παράδειγμα ο Sam θα μπορεί να ξεγελάσει τους εχθρούς δίνοντάς τους την εντύπωση πως βρίσκεται κάπου αλλού απο εκεί που πράγματι είναι. Το πλήθος θα μπορεί να χρησιμοποιείται σαν κάλυψη ενώ ενδιαφέρον θα έχει πως οδηγίες και objectives θα προβάλλονται πάνω στο ίδιο το περιβάλλον, σε τοίχους, αντικείμενα και τα λοιπά.
    Το παιχνίδι θα περιλαμβάνει και προσεγμένο co-op mode, το οποίο θα είναι ένα ξεχωριστό campaign που τοποθετείται χρονολογικά δύο μήνες πριν τη κυρίως ιστορία. Θα διαρκεί περίπου έξι ώρες.
    Αναπτύσσεται απο τη Ubisoft Montreal, δημιουργό του πρώτου SC, του τρίτου και του τέταρτου. Καλά νέα λοιπόν. Κυκλοφορεί Απρίλιο 2010.














  • #2
    Βγήκε το demo. Προς το παρόν οι εντυπώσεις είναι θετικές από ξένα forum που διάβασα. Αναφέρεται πως ναι μεν είναι σύντομο αλλά έχει πολύ υψηλό replay value καθώς το όλο gameplay είναι ιδιαίτερα διασκεδαστικό.
    Το κατεβάζω και βλέπουμε.

    Comment


    • #3
      Είναι διαθέσιμο για όλους ή μόνο για όσους έχουν gold όπως το Darksiders;
      Carpe diem

      Comment


      • #4
        Δε ξέρω από torrent το κατέβασα.

        Comment


        • #5
          gia pes kamia entypwsi.
          Ground_Zero:

          Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

          Comment


          • #6
            Ναι, μόλις τώρα το τέλειωσα. Δε ξέρω, μου άφησε ανάμεικτες εντυπώσεις. Είναι πολύ αυτοματοποιημένο όσον αφορά τη κάλυψη και το γενικότερο context-sensitive.
            Επίσης έχει κάποιους πολύ περίεργους όρους, π.χ για να "εκτελέσεις" κάποιον, δηλαδή απλά να κλειδώσεις πάνω του και με μία βολή να τον σκοτώσεις, θα πρέπει να καθαρίσεις πρώτα κάποιον με τα χέρια, και γίνεται αυτός ο κύκλος.
            Οι χειρισμοί μπερδεύουν, το button mapping είναι αρκετά περίεργο. Η στόχευση μπερδεύει. Ενώ θα έπρεπε να σου δίνει την αίσθηση του οικείου, του φιλικού, όπως θαυματουργά έκανε το RE4 παρ' όλη την αλλαγή του σε σχέση με το πως ήταν παλιά η σειρά, αντίθετα σε ξενίζει.
            Επίσης κάθε φορά που ο χαρακτήρας βρίσκεται στις σκιές τα γραφικά γίνονται ασπρόμαυρα. Οι ενδείξεις για πιθανή κάλυψη πλημμυρίζουν την οθόνη. Η Α.Ι δείχνει ελαττώματα.
            Το Chaos Theory απ' ότι φαίνεται θα παραμένει το καλύτερο stealth παιχνίδι που έχω παίξει.

            Comment


            • #7
              Έχω παίξει μόνο το πρώτο Splinter Cell και κανένα άλλο εκ τοτε. Αυτό φαίνεται ενδιαφέρον σαν θεματολογία βασικά, τώρα παιχτικά δεν ξέρω τι θα λέει.
              sigpic

              Comment


              • #8
                Έβγαλα το demo σε normal και realistic και είπα να γράψω 2-3 πραγματάκια...
                Τα γραφικά και τα μοντέλα χαρακτήρων της πλάκας , θυμίζουν έντονα xbox original.
                Η ΑΙ των εχθρών ακόμα και στο realistic mode ότι να'ναι ,π.χ φωνάζουν σαν μαλάκες όταν σκοτώσεις έναν δικό τους και καταλαβαίνεις που βρίσκονται μαζεμένοι ή δεν έχουν κάποια συγκεκριμένη στρατηγική απλά προχωράνε ...
                Στα θετικά βρίσκεται το gameplay το οποίο το βρήκα πολύ καλό και εύχρηστο μπορείς να κάνεις σύνθετους συνδυασμούς μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα π.χ να βάλεις το είδωλο σου ότι βρίσκετε στην τάδε περιοχή ξεγελώντας έτσι τον εχθρό και να πας πίσω του με stealth να τον κάνεις human shield και να σκοτώσεις τους εναπομείναντες εχθρούς με ένα mode όπου όταν τους λοκάρεις πατώντας Υ κάνεις 3 headshots in a row , αυτόματα . Στα συν και η ατμόσφαιρα θυμίζει ότι βλέπεις ταινία δράσης (b-movie βασικά αλλά οκ )...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Bartman View Post
                  Τα γραφικά και τα μοντέλα χαρακτήρων της πλάκας , θυμίζουν έντονα xbox original..
                  Λολ τόσο χάλια; και μεις νομίζαμε πως ειναι μονο θέμα ανάλυσης.
                  Star Citizen videos Star Citizen gallery

                  Comment


                  • #10
                    Προσωπικά ναι , τα βρήκα τόσο χάλια , ελπίζω το τελικό αποτέλεσμα να διαφέρει από το demo , τι να πω...
                    Originally posted by Raphael View Post
                    Ενώ θα έπρεπε να σου δίνει την αίσθηση του οικείου, του φιλικού, όπως θαυματουργά έκανε το RE4 παρ' όλη την αλλαγή του σε σχέση με το πως ήταν παλιά η σειρά, αντίθετα σε ξενίζει.
                    Προσωπικά μην έχοντας ασχοληθεί σοβαρά με κανένα SC , εκτός του Chaos Theory
                    θα έλεγα πως μια χαρά οικεία ένιωσα μόλις έμαθα αρκετά καλά τον χειρισμό.
                    Όντως το Chaos Theory είναι αξεπέραστο.

                    Comment


                    • #11
                      8/10 απο το Edge
                      GamesRadar+ takes you closer to the games, movies and TV you love.


                      The mag is particularly impressed with protagonist Sam Fisher's ability to turn environments into 'torture chambers' at the press of a button.

                      It calls one particular chase around the Lincoln Memorial Ground 'heart-pumping', and praises the new, less-stealthy style of play. 'As Splinter Cell goes from covert to overt, a new-found dynamism emerges,' Edge reports.

                      However, the mag finds flaws in the games 'short' single-player campaign - and says that too much of the title is played in new atmospheric monocrome.

                      'But when Conviction hits its stride, the environments unlock the player's tactical ambitions in a way that's truly empowering,' it adds.
                      I attack sharks
                      when i smell them bleed
                      I dont go swimming
                      water just wants to be around me.

                      Comment

                      Working...
                      X