Το πρώτο μου topic, είναι ένα θέμα το οποιο είχα ανοίξει και στο παρελθόν σε ένα άλλο forum (the legendary AnimeXclusive), και δεν το έχω δει κάπου αλλου.
Λοιπόν, είναι για το πως αντιμετωπίζεται συνήθως ένα παιχνίδι, κυρίως μόλις το βάλετε για πρώτη φορα.
Εγώ για παράδειγμα, αν το θέλω πολύ τότε μάλλον θα το πάρω από κάποιο κατάστημα το οποιο θα εξασφαλίσει να το έχει από την πρώτη στιγμή, χωρίς να χρειαστεί να περιμένω από online.
Μόλις πήγαινα σπίτι αν και το έβαζα σχεδόν άμεσος, σχεδόν ποτε δεν έκανα save. Έπρεπε να το επεξεργαστώ, να προχωρήσω λίγο κάνοντας ότι έρθει, να καταλάβω περί τίνος πρόκειται, να μάθω πως δουλεύει, ποσο θα με ενθουσιάσει, και μετά το έκλεινα. Συνήθως μετά από κάποιες ώρες, η την επομενη μέρα κάποτε, το έβαζα ξανά δίνοντας του όμως την απαιτουμενη σημασία, και σώζοντας το παιχνίδι. Ποτε δεν ήμουν ο τύπος που προχωρούσε γοργά, σχεδόν πάντα εξερευνούσα τα πράγματα, και αν ανακάλυπτα πως αφίσα κάτι πίσω που θα μπορούσε να έκανα, τότε αν υπήρχε η δυνατότητα, ακόμα και αν ήμουν αρκετά μπροστά, έκανα load game. Δεν ήμουν απλά του να προχωράω χαλαρά.
Κάποιες φορες επίσης, ανεβάζω τον πήχη δυσκολίας από μονος μου, p.x σε survival horror games συνήθως έφτανα στο τέλος γεμάτος με healings και ammos με αποτέλεσμα να μην έχω αντίσταση από το boss. Να περνάω ώρες προσπαθώντας να περάσω μια φάση όπως εγώ θέλω έτσι ώστε να αποφύγω την χρήση διαφορων items. Στα Castlevania επίσης ποτε δεν χρησιμοποιώ items που είναι use, ούτε potions ούτε weapones τέτοιου είδους... Στο God Of War πάλι, και σε τέτοιου είδους παιχνίδια, δεν κάνω ιδιαιτερα power up τα όπλα μέχρι να φτάσω προς το τέλος έτσι ώστε να είμαι σίγουρος ότι δεν θα πάνε χαμένα. Το αν θα το ξαναέπαιζα, αφού το τελείωνα, για να ξεκλειδώσω κάποια πράγματα η για achievements, αυτό εξαρτάται από το ποσο θα μου αρέσει, αν και κάποιες φορες προσπαθούσα και περισσότερο.
Όμως με αυτό τον τρόπο, υπάρχει και το τίμημα του να μην αφήνεις το παιχνίδι να σε παρασύρει, να χάνεται μέρος τις μαγείας. Πλέον, έχουν αλλάξει κάποια πράγματα, όμως καθώς δεν παίζω games όπως παλιά, ίσος γράψω ίσος γράψω στο μέλλον πως αντιμετωπίζω ένα VideoGame πλέον.
Λοιπόν, είναι για το πως αντιμετωπίζεται συνήθως ένα παιχνίδι, κυρίως μόλις το βάλετε για πρώτη φορα.
Εγώ για παράδειγμα, αν το θέλω πολύ τότε μάλλον θα το πάρω από κάποιο κατάστημα το οποιο θα εξασφαλίσει να το έχει από την πρώτη στιγμή, χωρίς να χρειαστεί να περιμένω από online.
Μόλις πήγαινα σπίτι αν και το έβαζα σχεδόν άμεσος, σχεδόν ποτε δεν έκανα save. Έπρεπε να το επεξεργαστώ, να προχωρήσω λίγο κάνοντας ότι έρθει, να καταλάβω περί τίνος πρόκειται, να μάθω πως δουλεύει, ποσο θα με ενθουσιάσει, και μετά το έκλεινα. Συνήθως μετά από κάποιες ώρες, η την επομενη μέρα κάποτε, το έβαζα ξανά δίνοντας του όμως την απαιτουμενη σημασία, και σώζοντας το παιχνίδι. Ποτε δεν ήμουν ο τύπος που προχωρούσε γοργά, σχεδόν πάντα εξερευνούσα τα πράγματα, και αν ανακάλυπτα πως αφίσα κάτι πίσω που θα μπορούσε να έκανα, τότε αν υπήρχε η δυνατότητα, ακόμα και αν ήμουν αρκετά μπροστά, έκανα load game. Δεν ήμουν απλά του να προχωράω χαλαρά.
Κάποιες φορες επίσης, ανεβάζω τον πήχη δυσκολίας από μονος μου, p.x σε survival horror games συνήθως έφτανα στο τέλος γεμάτος με healings και ammos με αποτέλεσμα να μην έχω αντίσταση από το boss. Να περνάω ώρες προσπαθώντας να περάσω μια φάση όπως εγώ θέλω έτσι ώστε να αποφύγω την χρήση διαφορων items. Στα Castlevania επίσης ποτε δεν χρησιμοποιώ items που είναι use, ούτε potions ούτε weapones τέτοιου είδους... Στο God Of War πάλι, και σε τέτοιου είδους παιχνίδια, δεν κάνω ιδιαιτερα power up τα όπλα μέχρι να φτάσω προς το τέλος έτσι ώστε να είμαι σίγουρος ότι δεν θα πάνε χαμένα. Το αν θα το ξαναέπαιζα, αφού το τελείωνα, για να ξεκλειδώσω κάποια πράγματα η για achievements, αυτό εξαρτάται από το ποσο θα μου αρέσει, αν και κάποιες φορες προσπαθούσα και περισσότερο.
Όμως με αυτό τον τρόπο, υπάρχει και το τίμημα του να μην αφήνεις το παιχνίδι να σε παρασύρει, να χάνεται μέρος τις μαγείας. Πλέον, έχουν αλλάξει κάποια πράγματα, όμως καθώς δεν παίζω games όπως παλιά, ίσος γράψω ίσος γράψω στο μέλλον πως αντιμετωπίζω ένα VideoGame πλέον.
Comment