Announcement

Collapse
No announcement yet.

Αγαπημένα games της γενιάς που πέρασε/ περνάει!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Αγαπημένα games της γενιάς που πέρασε/ περνάει!

    Ότι λέει ο τίτλος, εδώ θα μιλήσουμε για τα παιχνίδια που μας άρεσαν έκαναν μεγαλύτερη εντύπωση που κυκλοφόρησαν για τα μηχανήματα της της τρέχουσας γενιάς που σιγά σιγά δίνει τη θέση του στα καινούρια που κυκλοφόρησαν πρόσφατα.

    Λοιπόν, όλοι μπορείτε να φανταστείτε ποια είναι τα αγαπημένα μου παιχνίδια της γενιάς, θα αναφερθώ πιο διεξοδικά αργότερα σε αυτά, αλλά για να κινηθεί και το θέμα αλλά και να κάνω και ένα πιο ενδιαφέρον ποστ θα γράψω για ένα διαφορετικό game, ένα που μάλλον δεν θα περιμένατε να με δείτε να γράφω. Πρόκειται για το Monster Hunter World.

    Το παιχνίδι είναι αριστούργημα. Άκουγα και διάβαζα για τη σειρά και έβλεπα ότι έχει φανατικούς οπαδούς αλλά δεν είχα ασχοληθεί ποτέ με κάποιο. Με την κυκλοφορία ενός ΑΑΑ Monster Hunter για το Plastation 4 ψηθήκαμε με τον Evans να το αγοράσουμε από κοινού και να το ξεκινήσουμε. Να σημειωθεί πως μπορείς να παίξεις μόνος αλλά και σαν multiplayer, μέχρι 4 παίκτες μπορούν να παίζουν μαζί σε coop.

    Πρώτα πρώτα, να πω περί τίνος πρόκειται. Πολύ απλοικά, κυνηγάς τέρατα. Δημιουργείς έναν χαρακτήρα και αναλαμβάνεις να κυνηγάς επικίνδυνα τέρατα. Αφού το τέρας σκοτωθεί τότε παίρνεις loot από αυτό (δέρμα, νύχια, κέρατα, δόντια και πάει λέγοντας) και αυτά τα χρησιμοποιείς για να φτιάξεις καλύτερο εξοπλισμό. Το gameplay με άλλα λόγια βασίζεται σε ένα πολύ εθιστικό gameplay loop: Σκοτώνω ένας τέρας, παίρνω αντικείμενα, αναβαθμίζω το gear και μετά πηγαίνω σε δυσκολότερο τέρας και επαναλαμβάνω.

    Βέβαια τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά, απλά έξυσα την επιφάνεια. Η διαδικασία του κυνηγιού δεν είναι απλά να σε πετάξει σε μια αρένα μάχης και να πλακωθείς μαζί του μέχρι η μια από τις δυο μεριές να πέσει. Πηγαίνεις σε μια μεγάλη περιοχή που είναι μια πολύ καλή αναπαράσταση ενός οικοσυστήματος, πχ μια ζούγκλα. Εκεί υπάρχει χλωρίδα και πανίδα, μικρά αλλά και μεγάλα θηρία (πέρα από αυτό που στοχεύεις να ξεπαστρέψεις), φυτά, έντομα κτλ κτλ. Μέσα σε αυτό το οικοσύστημα πρέπει να εντοπίσεις το τέρας, τουλάχιστον στην αρχή μέχρι να γίνεις αρκετά έμπειρος όσον αφορά το συγκεκριμένο πλάσμα, μόλις φτάσεις σε αυτό το σημείο το βρίσκεις πολύ πιο εύκολα. Μετά, όταν το εντοπίσεις παίζει σαν ένα 3d action game με την διαφορά ότι οι μηχανισμοί της μάχης έχουν τεράστιο βάθος. Δεν παίζεται σαν devil may cry, πρέπει να παίζεις προσεκτικά, να μάθεις το pattern των τεράτων, να φροντίσεις να έρθεις καλά προετοιμασμένος καθώς επίσης και να επιλέξεις το κατάλληλο gear. Η προετοιμασία είναι απίστευτα σημαντική, η προσεκτική επιλογή gear είναι ένας από τους παράγοντες που θα καθορίσουν το αν θα νικήσεις το τέρας και πόσο εύκολα. Σωστά όπλα και προσεκτικό παίξιμο θα κάνουν απείρως πιο εύκολη και διασκεδαστική την εξόντωση.

    Από εκεί και πέρα υπάρχουν τόσα πολλά mechanics που θα μπορούσα να γράφω για ώρες. Το κάθε τέρας έχει αδύναμα σημεία που δέχεται περισσότερο damage, μέρη που σπάνε ή και κόβονται (αν συμβεί αυτό δίνονται καλύτερες ανταμοιβές σε loot και το τέρας αποδυναμώνεται ή/ και χάνει επιθέσεις του), αδυναμίες και αντιστάσεις σε elements, status ailments και η λίστα δεν έχει τελειωμό.

    Η διαδικασία του κάθε κυνηγιού έχει πολλές φορές εκπλήξεις που καθιστούν τον τίτλο άκρως συναρπαστικό. Μπορεί για παράδειγμα το τέρας να πιαστεί σε παγίδες, κατά την διάρκεια της μάχης να σκάσει μύτη ένα άλλο τέρας και να αρχίσουν να πολεμάνε για να υπερασπιστούν την περιοχή τους. Σε αυτήν την περίπτωση μπορεί το ένα να προκαλέσει πολύ μεγάλη ζημιά στο άλλο και εμείς, ως gamers απλά να βάλουμε στοιχήματα και να εκμεταλλευτούμε την ευνοική συγκυρία. :p

    Τρομερό βάθος υπάρχει και στο gear system του παιχνιδιού. Εξοπλίζουμε armor pieces τα οποία τα αποκτούμε κάνοντάς τα craft χρησιμοποιώντας loot που ρίχνουν τα τέρατα που σκοτώνουμε. Οι πανοπλίες έχουν πάρα πολλά στατιστικά: Πέρα από defense rating έχουν elemental resistances καθώς επίσης και skills. Έτσι, υπάρχει ένα επιπλέον κριτήριο για το τι θα επιλέξουμε να φοράμε καθώς πρέπει τα skills αυτά να κολλάνε με το όπλο που χρησιμοποιούμε και το gameplay style μας γενικότερα. Εννοείται φυσικά πως τα δυνατότερα τέρατα δίνουν πρόσβαση σε πολύ ισχυρότερες πανοπλίες και με καλύτερα skills. Όσο προχωράει το παιχνίδι μάλιστα ξεκλειδώνουν και άλλες δυνατότητες customization kai level up του gear, δεν θα αναφέρω περισσότερα γιατί θα κουράσω. Εδώ επίσης να πω κάτι που θεωρώ σημαντικό και λέει πολλά: Δεν υπάρχει δυνατότητα level up και status upgrade στο παιχνίδι. Ο μόνος τρόπος για να ανέβουν στατιστικά είναι να σκοτώσεις τέρατα, να πάρεις loot και να το χρησιμοποιήσεις για να κάνεις craft gear.

    Τα δε όπλα είναι ένα κεφάλαιο από μόνα τους… Στο παιχνίδι υπάρχουν 13 κλάσεις όπλων και το καθένα έχει εντελώς διαφορετικό gameplay. Υπάρχουν όπλα για όλα τα γούστα, από βαριά σφυριά και τόξα μέχρι ακόντιο και bowgun. Έτσι, αναλόγως του τι όπλο εξοπλίζουμε αλλάζει αυτόματα και η class που παίζουμε. Το τόξο που χρησιμοποιώ εγώ για παράδειγμα παίζει από μέτρια απόσταση και χτυπάει με elemental και status damage. Από εκεί και πέρα τα όπλα, όπως και οι armors, έχουν πάρα πολλά στατιστικά. Αttack power, critical chance, elementals καθώς και άλλα που είναι αποκλειστικά για το κάθε όπλο. Να σημειώσω πως το κάθε όπλο έχει εντελώς διαφορετικά mechanics, controls, skill trees. Είναι από εκείνα τα παιχνίδια που έχει τεράστιο βάθος και θα μαθαίνεις το όπλο που θα επιλέξεις όσο προχωράς και εμβαθύνεις.

    Όπως μπορείτε να καταλάβετε το παιχνίδι έχει τεράστιο περιεχόμενο. Υπάρχει ένα υποτυπώδες story mode αλλά είναι μόνο η επιφάνεια. Όσο προχωράει ξεκλειδώνονται και άλλα mechanics. Ενώ στην αρχή πχ τα τέρατα είναι σε low rank μετά ανοίγει το high rank στο οποίο είναι πολύ δυνατότερα αλλά δίνουν και πολύ καλύτερο loot και ξεκλειδώνεται καλύτερο gear και, ακόμα πιο μετά, εμφανίζονται τα tempered monsters τα οποία είναι πολύ δυνατότερες εκδόσεις των ίδιων τεράτων και προσφέρουν ακόμα καλύτερες ανταμοιβές. Συν τοις άλλοις, υπάρχουν πάρα πολλά τέρατα, το ένα δυνατότερο από το άλλο, για να καταφέρει κανείς να νικήσει και gear για να φτιάξει και να αναβαθμίσει. Είναι από τις δυνατότερες εμπειρίες των τελευταίων ετών, ένα από τα καλύτερα παιχνίδια της γενιάς για εμένα, με τόσο πολύ περιεχόμενο και συγκλονιστικές στιγμές που μένουν. Έχω πάνω από 180 ώρες, όλες τις έχω παίξει coop και δεν έχω βαρεθεί ούτε λεπτό και μάλλον θα ρίξω πολλές παραπάνω.

    Αυτά. Αν κάποιος ενδιαφέρεται μπορώ να γράψω περισσότερα. Αυτά είναι πάνω κάτω η γενική ιδέα, χωράει γενικά και άλλη ανάλυση.
    Περιμένω και τα δικά σας ποστ, ποια παιχνίδια σας έμειναν και ξεχώρισαν στην γενιά που σιγά σιγά μας αφήνει;


    Tidy!

    Do not blame me.Blame yourself or God.
    In Matsuno we trust.

  • #2
    Θα μοιραστω μια λιστα που ειχα ετοιμασει για αλλο σκοπο και αν τυχον κανεις ενδιαφερεται μπορει να ακολουθησει με κατι αντιστοιχο μηπως γινει περισσοτερη κουβεντα και ανταλλαγη αποψεων κτλ. Χρονικα μιλαμε για την περιοδο απο το 2013 περιπου μεχρι σημερα, οποτε κυριως PS4/Xbox One, Switch αλλα και Wii U (για τα 2 ατομα που το αγορασαν) αφου ανηκει στην ιδια περιοδο.
    Deus για το Monster Hunter δε μπορω να πω πολλα, παντως του εδωσα μια ευκαιρια (εστω και 5-10 ωρες) και δε με κερδισε καθολου. Καταλαβαινω πως ειναι η φυση του τετοια και σε καποιους κανει κλικ αμεσως και σε καποιους οχι, αλλα δε με κερδισε ουτε ο χειρισμος του με το battle system του, ουτε η λογικη γυρω απο looting κτλ. Δεν ειναι πως περιμενα να παιξω κατι συνθετο τυπου DMC για να απολαυσω real time action, αλλα και παλι η λογικη του νομιζω ηταν αρκετα μακρια απο το τι θεωρω fun to play.
    Best Game Zelda: Breath of the Wild (Switch)
    Best Visuals Cuphead (Multi)
    Best Soundtrack Nier: Automata (Multi)
    Best Gameplay Zelda: Breath of the Wild (Switch)
    Best Narrative What Remains of Edith Finch (Multi)
    Best FPS -
    Best 3rd person Action/Adventure God of War (PS4)
    Best Character Action / Stylish Action Bayonetta 2 (Wii U)
    Best Open World Zelda: Breath of the Wild (Switch)
    Best Action/RPG Nier: Automata (Multi)
    Best Turn-based RPG Persona 5 Royal (PS4)
    Best Adventure/Walking Sim What Remains of Edith Finch (Multi)
    Best Survival/Horror Resident Evil 7 (Multi)
    Best Arcade Streets of Rage 4 (Multi)
    Best Metroidvania Hollow Knight (Multi)
    Best 3d Platformer Super Mario 3D World (Wii U)
    Best 2d Platformer Donkey Kong Tropical Freeze (Wii U)
    Best Indie Hollow Knight (Multi)
    Best Fighting Tekken 7 (Multi)
    Best Remake Final Fantasy VII (PS4)
    Best Roguelike Hades (PC/Switch)
    Best Arcade Racer Mario Kart 8 (Wii U)
    Best Racing Sim -
    Best Strategy/Tactical Mario + Rabbids Kingdom Battle (Switch)
    Best Multiplayer Towerfall: Ascension (Multi)
    Best VR Superhot (PC/PS4)
    Best Puzzle The Witness (Multi)
    Best Simulation -
    Most Innovative Splatoon (Wii U)
    Most Important/Influential Zelda: Breath of the Wild (Switch)
    Most Unconventional Death Stranding (PS4/PC)
    Most Addictive Super Mario 35 (Switch)
    Biggest Surprise -
    Biggest Letdown Square Enix (Final Fantasy XV / Kingdom Hearts III)
    Best Developer Nintendo EAD / EPD
    Best Publisher Nintendo
    Top 10 games not listed above (not ranked)
    1 Ori and the Blind Forest
    2 Monster Boy and the Cursed Kingdom
    3 Sayonara Wild Hearts
    4 Yakuza 0
    5 Bloodborne
    6 Paper Mario: Origami King
    7 Captain Toad: Treasure Tracker
    8 Shovel Knight
    9 Resident Evil 2
    10 Super Mario Odyssey

    Comment


    • #3
      Πολύ καλό ποστ Xeno και εξαιρετική λίστα. Πολύ καλή και η ιδέα σου για το τοπικ, θα ετοιμάσω και εγώ και θα την ανεβάσω και έπειτα θα γράψω και κανένα σχόλιο.

      Σχετικά με το Monster Hunter World τώρα, έχει πάρα πολύ βάθος σαν παιχνίδι, οι μηχανισμοί που τρέχουν γύρω από την μάχη είναι πραγματικά πάρα πολλοί και θέλει χρόνο για να εξοικειωθείς, το όπλο από την άλλη με το οποίο έχεις επιλέξει να παίξεις δεν μαθαίνεται καθόλου εύκολα. είναι από εκείνες τις περιπτώσεις videogame που θα μαθαίνεις το όπλο σου, τα combos του και γενικότερα τα mechanics του όσο παίζεις, ακόμα και μετά από πάρα πολλές ώρες μάλιστα πάντα θα υπάρχει περιθώριο να βελτιώσεις τον τρόπο που παίζεις. Φυσικά σαν game δεν είναι για όλους, αν κάποιος πχ επιθυμεί ένα action σαν το God of War τότε πρέπει να απευθυνθεί κάπου αλλού. Η εμπειρία πάντως απογειώνεται πραγματικά όταν παίζεις multiplayer, έχω πάνω από 210 ώρες στο game (παίζουμε εδώ και 2 χρόνια περίπου χαλαρά) και είναι από τις πιο δυνατές gaming εμπειρίες των τελευταίων ετών για εμένα. Μόνος δεν θα άντεχα να παίζξω τόσο σίγουρα.


      Tidy!

      Do not blame me.Blame yourself or God.
      In Matsuno we trust.

      Comment


      • #4
        Χαίρομαι που είχα δει ένα αρκετά ενθουσιώδες post του Xeno για το Cuphead, είχα πάθει και εγώ σοκ όταν το είχα δει. Το οπτικό αποτέλεσμα δεν είναι τυχαίο, διάβασα ότι το δούλευαν 7 χρόνια. Δεν έχουμε ακόμα νέα για το DLC αλλά είμαι σίγουρος ότι θα είναι όπως πρέπει (το καλό να μην υπάρχει deadline;).

        Best Fighting game το Tekken 7;



        Μετά από τόσα DLC... τί να πω, ένα δάκρυ κύλισε, η Capcom σκοτώνει τα παιδιά της κτλ. Phantom Duck μας φάγατε λάχανο.

        Αποτυχημένο ξε-αποτυχημένο το Wii U, πάλι στα top το βλέπω. Υπάρχει καλό emulation ή έστω αξίζει να το πάρει κανείς φθηνό;

        Best FPS θα συμπληρώσω το Doom Eternal. Απλά συγχαρητήρια στην ομάδα ανάπτυξης. Σκεφτόμουν, πόσο πιο διαφορετικό θα μπορούσε να είναι ένα Doom μετά το πρώτο, αλλά οι μηχανισμοί που του έβαλαν κατά την γνώμη μου το διαφοροποιούν όπως πρέπει με στρατηγικό παίξιμο (φλογοβόλο, το πριγιόνι, perks κτλ) που δεν στερείται δράσης.
        Last edited by Ryu_gr; 16-03-2021, 09:49 PM.
        The illusion of free will is an illusion.

        Comment


        • #5
          Ηθελα να γραψω πως θα ακολουθησει και ποστ με καποια σχολια γιατι μια λιστα απο μονη της δε λεει και πολλα, αλλα ας οψεται ο Ryu που μου το θυμησε με τον τροπο του.

          - Street Fighter 5. Τι να κανουμε, καπου νομιζω πως πηραν μια λαθος στροφη εκει στην Capcom αν και για να ειμαι δικαιος δεν ασχοληθηκα σε βαθος με το παιχνιδι (οπως και με κανενα fighting game εδω και σχεδον 10 χρονια πλεον). Οχι πως με το Tekken ασχοληθηκα πολυ παραπανω, αλλα τουλαχιστον ειδα ενα πληρες προιον απο την Namco το οποιο το στηριξε αναλογα και στην πορεια (ενω η Capcom αργησε πολυ να παρει μπρος). Εναλλακτικα πιστευω πως και το Killer Instinct το λιγο που το ειδα αποτελει μια πολυ καλη επιλογη για τα δεδομενα του ειδους μιας και οπως φαινεται εγινε δουλεια με πολλη λεπτομερεια και μερακι.

          - Best remake εβαλα το FF7 κυριως γιατι δε θεωρω δικαιο να βαλω το (εξαιρετικο) RE2 μη εχοντας παιξει το πρωτοτυπο.

          - What remains of Edith Finch: απο τις πιο ευχαριστες εκπληξεις που μπορω να θυμηθω προσφατα - αξιζει μια δοκιμη απο ολους δεδομενου πως μιλαμε για παιχνιδι 2+ ωρων περιπου.

          - Best soundtrack ηταν μαλλον η πιο δυσκολη κατηγορια για εμενα γιατι αναλογα με τα κεφια της ημερας ανετα θα μπορουσα να διαλεξω Nier Automata, FF7 Remake, Persona 5, Donkey Kong Country: Tropical Freeze. Ολα τους εξαιρετικα.

          - Sayonara Wild Hearts επισης το θεωρω ενα απο τα καλυτερα συντομα παιχνιδια που επαιξα και αξιζει ολοι να δοκιμασουν.

          - Ryu τα FPS τα αφησα κενα γιατι νομιζω πως το μονο παιχνιδι του ειδους που τελειωσα σε ολη τη γενια ειναι το Prey (πολυ ωραιο αλλα δε θα το λεγα συμβατικο FPS). To Doom οσο το ειδα (το 2016 game εστω) μου φανηκε εξαιρετικο, απλα επειδη το ειδα σε pc φιλου και επαιξα καποιες ωρες, μετα μου φαινοταν αδυνατο να το παιξω με gamepad οποτε μετα απο μια αποτυχημενη αποπειρα το αφησα στην ακρη. Λογικα ελπιζω να θεωρειται σχεδον ομοφωνα το καλυτερο single player fps των τελευταιων πολλων ετων οπως και να χει.

          - Deus καταλαβαινω τι θες να πεις και ειμαι σιγουρος πως το MHW ανεβαινει πολυ με παρεα. Το επαιξα πολυ μετα και μεσω gamepass σε μια φαση που οσοι γνωστοι μου ενδιαφερονταν το ειχαν παιξει ηδη, οποτε δυστυχως οπως το ειδα δεν ηταν κατι που θα μπορουσε ευκολα να με κρατησει ισως και λογω συγκυριων.

          Comment


          • #6
            Έχασα ένα μεγάλο μέρος της γενιάς που πέρασε όντας ανενεργός, κι όσο είμαι ενεργός δεν μπορώ να πω πως έχω πλήρη εποπτεία των σημαντικών κυκλοφοριών. Καταθέτω κι εγώ τη γνώμη μου παρ' όλα αυτά, μιλώντας κυρίως για το Breath of the Wild, που είναι και το παιχνίδι που με τράβηξε πίσω στο gaming, ένας τίτλος που ανανέωσε τολμηρά τη σειρά στη στιγμή που χρειαζόταν, ενσωμάτωσε με έναν δικό του τρόπο ιδέες γνώριμες στον κόσμο και δημιούργησε μια απέραντη ζωντανή παιδική χαρά που μου χάρισε μάλλον την πιο έντονη εμπειρία gaming όσα χρόνια παίζω. Θα αναφέρω και το Hollow Knight, μια αξιοπερίεργη περίπτωση που διεύρυνε τα όρια του 2D gaming και ανέβασε με θράσος τον πήχη της ποιότητας στις ανεξάρτητες παραγωγές. Τέλος, το Mario Kart 8 DX είναι σίγουρα η πιο διασκεδαστική couch multiplayer και online εμπειρία που είχα εγώ κι η παρέα μου, ένα ανεξάντλητο παιχνίδι που καταφέρνει να κρατήσει το ενδιαφέρον τόσο του παίχτη που το έχει λιώσει όσο και αυτού που το πιάνει για πρώτη φορά.

            Comment

            Working...
            X