Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Legend of Zelda: Breath of Darkness (Working title)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • The Legend of Zelda: Breath of Darkness (Working title)

    Όχι, δεν ανακοινώθηκε επίσημα ο τίτλος. Breath of Darkness φημολογείται πως θα ονομάζεται, και σύμφωνα με τις ίδιες φήμες θα κυκλοφορήσει αρχές του 2021 μαζί με μια νέα ισχυρότερη έκδοση του Switch που, σε αντίθεση με το Lite, θα έχει επιτραπέζιο προσανατολισμό.

    Το ότι αναπτύσσεται συνέχεια του Breath of the Wild όμως είναι γνωστό από τον περασμένο Ιούνιο, όπου παρουσιάστηκε teaser trailer κατά την E3 2019. Η ιδέα για το παιχνίδι γεννήθηκε όταν μαζεύτηκαν τόσες πολλές ιδέες για DLC στο BotW, που κρίθηκε προτιμότερο να αναπτυχθεί ένας νέος τίτλος να τις ενσωματώνει. Λέγεται πως θα χρησιμοποιηθεί το ίδιο overworld αλλά μπορεί άραγε αυτό να λειτουργήσει χωρίς βασικές αλλαγές; Προσωπικά εικάζω πως θα υπάρχει και ένας παράλληλος υπόγειος κόσμος, και επιτέλους dungeons κλασικού τύπου. Οπωσδήποτε η στροφή της σειράς στο σκοτεινό είναι κάτι καλοδεχούμενο.




    Τι περιμένετε από το νέο Zelda; Ποια στοιχεία του BotW ελπίζετε να επιστρέψουν και ποια να γίνουν παρελθόν;
    Τη Ρωμιοσύνη μη την κλαις
    εκεί που πάει να σκύψει να' τη!
    -
    Πούν'τη;
    - Να'τη, να'τη, πετιέται!

  • #2
    Originally posted by Raf View Post
    Η ιδέα για το παιχνίδι γεννήθηκε όταν μαζεύτηκαν τόσες πολλές ιδέες για DLC στο BotW, που κρίθηκε προτιμότερο να αναπτυχθεί ένας νέος τίτλος να τις ενσωματώνει.
    Κριντζαρω λιγο με αυτα τα "μπακστορυ". Οχι οτι δεν ηταν business decision να βγαλουν sequel γιατι το πρωτο πουλησε σα τρελο και γιατι makes sense οταν εχεις φαει 5-6 χρονια να αναπτυσεις τοσο γαματη engine - δεν αναφερομαι τοσο στα γραφικα οσο στις φυσικες και την εμφαση σε λεπτομερειες.

    Raf το ιδιο πιστευω κι εγω οτι θα υπαρχει underworld. Επισης νομιζω οτι θα εχουμε επιστροφη του Twilight Realm, τα χρωματα και τα ηχητικα εφε μου θυμισαν Twilight Princess απ τη πρωτη στιγμη που ειδαμε το teaser.
    Do a barrel roll!

    Comment


    • #3
      Καλά τα λες, αλλα απ' την άλλη μοιραζόμαστε ό,τι πληροφορίες έχουμε, λίγο για το hype λίγο για την κουβέντα.

      https://docs.google.com/spreadsheets...3DRPU/htmlview

      Αφήνω εδώ αυτό το spreadsheet με αποσπάσματα απο συνεντεύξεις σχετικά με κάθε τίτλο Zelda.
      Τη Ρωμιοσύνη μη την κλαις
      εκεί που πάει να σκύψει να' τη!
      -
      Πούν'τη;
      - Να'τη, να'τη, πετιέται!

      Comment


      • #4
        Λέγεται πως θα χρησιμοποιηθεί το ίδιο overworld αλλά μπορεί άραγε αυτό να λειτουργήσει χωρίς βασικές αλλαγές;
        Ελπιζω να μην ειναι αληθεια αυτο γιατι τοτε θα τους κραζω μεχρι νεοτερας . Γενικα και τα DLC που δεν αγορασα, ενας απο τους λογους ηταν οτι δεν ειχαν καινουργιο κομματι στο χαρτη. Αν ειναι καινουργιο παιχνιδι πρεπει να εχει καινουργιο overworld, ας κανουν οτι εκαναν και στο Ocarina of Time-> Majoras Mask, αλλιως θα ειναι μια πολυ πολυ cheap επιλογη (αν υπαρχει underworld βεβαια ή κατι διαφορετικο τελος παντων οκ). Τωρα για τα υπολοιπα εγω ειχα μιλησει και στο αντιστοιχο topic, το BotW εκανε πολλα βηματα προς την σωστη κατευθυνση (οχι σαν παιχνιδι που ηταν φοβερο, αλλα ως zelda που προσπαθει να παει παραπερα) και ευελπιστω να προχωρησουν και αλλο, βαζοντας περισσοτερο σεναριο, δινοντας φωνη στον Link (ξαναλεω οτι ο συγκεκριμενος Link επρεπε να εχει φωνη, ειναι χαρακτηρας του παιχνιδιου με back story και προσωπικες επιλογες και οχι το avatar του παικτη) και να αναπτυξουν περισσοτερο το κομματι ιστορια. Θα ηθελα επισης πιο full fledged πολεις και τοποθεσιες, κατι αντιστοιχο με αυτο που υπαρχει και στο xenoblade 2 σε μεγεθος (οκ ισως ειναι πολυ φιλοδοξο κατι τετοιο απλα αυτο που εννοω ειναι να μην ειναι 4 χωρια ολος ο πλανητης). Τελος στο gameplay δεν τους φοβαμαι, το μονο που θα ηθελα να ειναι καλυτερα υλοποιημενο ειναι το συστημα μαχης που σιγουρα σηκωνει βελτιωση. Αυτα, τωρα για τα dungeons προσωπικα δεν με πολυενδιαφερει, η αληθεια ειναι οτι δεν μου ελειψαν στο BotW αλλα οκ μια καλη προσθηκη σε αυτον το τομεα δεν θα με χαλαγε κιολας.
        Last edited by nooto; 07-10-2019, 02:22 PM.

        Comment


        • #5
          Σιγα μη σου φτιαχνουν νεο κοσμο καθε φορα, αυτη ειναι η Hyrule φιλε, θα τα σκας και δε θα γκρινιαζεις
          Do a barrel roll!

          Comment


          • #6
            Να μην βρέχει τόσο πολύ και να μη σπάνε τόσο εύκολα τα όπλα.Αυτό θέλω μόνο.
            Carpe diem

            Comment


            • #7
              Mods, αλλάξτε παρακαλώ τον τίτλο του θέματος προσθέτοντας "(Working title)"

              Σε αναμονή των Game Awards στις 12 Δεκέμβρη, όπου και αρκετός κόσμος περιμένει μήπως και φανει κάτι για το σίκουελ του Breath of the Wild, καταθέτω κάποιες προβλέψεις μου σχετικά με το πώς θα είναι αυτό το παιχνίδι, ώστε να τις διαβάζουμε, ελπίζω σύντομα, και να διασκεδάζουμε.

              Η πιο εύλογη, λόγω του τρέιλερ, πρόβλεψη που μπορεί να κάνει κάποιος είναι η έντονη παρουσία κλειστών χώρων, είτε σε μορφή μπουντρουμιών κλασικού τύπου, είτε σε μορφή ενός υπόγειου κόσμου προς εξερεύνηση. Προσωπικά επιθυμούσα αυτή τη στροφή εδώ και αρκετό καιρό. Το ιδανικό σενάριο για εμένα θα ήταν ένας εναλλακτικός υπόγειος κόσμος α λα Ταξίδι στο κέντρο της γης, και οι περιορισμένες πληροφορίες μου επιτρέπουν ακόμα να καλλιεργώ τέτοιες προσδοκίες. Θα πιαστώ από τη λεπτομέρεια του ζώου στο τρέιλερ, που μαρτυρά όχι έναν περιορισμένο κλειστό χώρο αλλά έναν υπόγειο δρόμο.

              Το μεγάλο μυστήριο είναι τι θα γίνει με τον χάρτη. Πολλοί έβγαλαν ως είδηση πως το σίκουελ θα χρησιμοποιεί τον ίδιο χάρτη, παραθέτοντας την εξής φράση του Αονούμα:

              "One of the reasons we wanted to create a continuation was because I wanted to revisit that Hyrule again and use that world again, while incorporating new gameplay and new story,"
              Δύσκολα φαντάζομαι το σίκουελ του BotW να χρησιμοποιεί τον ίδιο χάρτη απαράλλαχτο. Σίγουρα ελπίζω να μην. Είτε θα γίνουν μεγάλες αλλαγές που θα δικαιολογηθούν σεναριακά (time travel) είτε έχουμε παρεξηγήσει τον Αονούμα και παίζουμε σε εντελώς άλλο πλάνο.

              Πιστεύω έντονα πως το σίκουελ θα απορρίψει κάποια διακριτικά χαρακτηριστικά του BotW. Τα shrines κινδυνεύουν ιδιαίτερα, αλλά νομίζω υποψήφια για πούλο είναι και τα αναλώσιμα όπλα, οι καιρικοί κύκλοι, και δεν αποκλείω οι devs να τολμήσουν να αφαιρέσουν και κάποιο λιγότερο αμφιλεγόμενο χαρακτηριστικό. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον εάν δοκιμαστεί μια πιο γραμμική προσέγγιση που θα εγκαταλείπει την απόλυτη ελευθερία και το ambience στοιχείο του BotW. Το ζήτημα είναι όμως πως ο τίτλος έγινε τόσο δημοφιλής γιατί ενσάρκωσε τόσο πετυχημένα τον ανοιχτό κόσμο. Είναι εύκολο πάντως να ανακοινωθούν πράγματα για το παιχνίδι που έστω αρχικά θα εκληφθούν ως πισωγυρίσματα.

              Ένα άλλο σημείο που συζητείται αρκετά είναι η αυξημένη παρουσία της Zelda. Από το τρέιλερ σαν κάτι να έδειξε πως μπορεί και να είναι playable χαρακτήρας, έχοντας μια πιο action εμφάνιση. Δεν ξέρω πώς θα μπορούσε να λειτουργήσει αυτό. Οπωσδήποτε φαίνεται πως θα έχει προσκηνιακό ρόλο στην ιστορία και ίσως και στο gameplay. Τελειώνοντας, ο αφυδατωμένος τύπος παραπέμπει στον Ganondorf (το fandom έχει καταλήξει πως είναι αυτός) ενώ πολλοί συγκρίνουν την πράσινη αύρα με το twilight από το TP.

              Πότε όμως θα κυκλοφορήσει; Προσωπικά πιστεύω πως η εταιρεία προσανατολίζει την κυκλοφορία στο τέλος του '20. Όχι μόνο γιατί ένας leaker με καλό ιστορικό είπε ακριβώς αυτό, μα κυρίως γιατί είναι ένας τίτλος που θα χρησιμοποιεί έτοιμη μηχανή και έτοιμα assets - βρίσκεται σε ανάπτυξη ήδη δυο χρόνια τώρα και είναι πολύ ισχυρό όνομα για να σταθεί απέναντι στην κυκλοφορία του PS5, τέλη του '20. Αν η ανάπτυξη το απαιτήσει, μπορεί να καθυστερήσει έως κι έναν χρόνο. Θα εκπλαγώ αν το τραβήξουν παραπέρα.
              Τη Ρωμιοσύνη μη την κλαις
              εκεί που πάει να σκύψει να' τη!
              -
              Πούν'τη;
              - Να'τη, να'τη, πετιέται!

              Comment

              Working...
              X