Ενταξει καταλαβαινω τον πονο των γυναικων που τα videogames ειναι αντρικο χομπυ,εχουν και καποιο δικιο σε ορισμενες περιπτωσεις, αλλα μιλαμε για υπερβολικες αντιδρασεις.
Εντωμεταξυ το the girl with the dragon tattoo παρολο που εχει βιασμο ανετα θα μπορουσε να χαρακτηριστει φεμινιστικο βιβλιο/ταινια,και αυτο τους φταιει τωρα?

Αυτο με το Killer instict ειναι απιστευτα αστειο,παρανοια!
Leave a comment: