Announcement

Collapse
No announcement yet.

Πως θα φέρουμε θυληκά είδη στο Φόρουμ?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hipster Luffy
    replied
    δε θα το λεγα, εσυ ομως εχεις παλι αστοχιες, λες να εκανα τοπικ εδω για να βρω γκομενα... δηλαδη ποσο fail παρατηρηση...




    Cursed δωσε φωτο στο λαο!

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    O cursed ksyrise tis favorites? WoW!

    Leave a comment:


  • Scatman
    replied
    Παλι αγαμιες Loofy?

    Leave a comment:


  • TheCursed
    replied
    Originally posted by Ramparter View Post
    cursed αρχινα να χτενιζεις τις φαβορητες.
    Ρε τώρα που τις ξύρισα το λέτε; Ωραίοι είστε...

    Leave a comment:


  • Azrael
    replied
    Μπα νεκρα

    Leave a comment:


  • Hipster Luffy
    replied
    εχς κατι καλες απο το καλοκαιρι με μαγιο, Αζραελ παιζει τπτ?

    Leave a comment:


  • Azrael
    replied
    I love this forum.

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    Group στο facebook με φωτογραφιες των ωραιων του forum - cursed αρχινα να χτενιζεις τις φαβορητες.

    Leave a comment:


  • Hipster Luffy
    replied
    κοιτα μετα το darksiders βλεπω τα παιχνιδια σαν μια τεραστια ανακυκλωση παλαιων ιδεων...

    Leave a comment:


  • Evans
    replied
    Eσύ δεν ασχολείσαι με κανένα παιχνίδι αυτόν τον καιρό, όχι εμείς.

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    Egw lew oti den yparxoun gynaikes gamers sthn Ellada kai oses nomizoun pws einai, sthn pragmatikothta prokeitai gia "gialantzi dolmades".

    Apo ekei kai ystera den exoume anagh apo kapoio thyliko na milaei gia otidhpote allo ektos apo ta sxetika themata tou Forum, opote den katalavainw giati afto apotelei provlhma.

    Provlhma einai pou den exoume nea mellh genikotera.

    Leave a comment:


  • Πως θα φέρουμε θυληκά είδη στο Φόρουμ?

    Σκεφτηκα μιας και δεν ασχολουμαστε με κανα παιχνιδι τελευταια να ασχοληθουμ λιγο με ενα χρόνιο προβλημα του φορουμ.

    Για κάποιον ανεξήγητο λόγο λοιπόν στο φορουμ δε συμμετέχουν πολλές κοπελες, συγκεκρημένα καμια...

    Ετσι λοιπον θέτωντας αυτόν το προβληματισμό λεω να παμε ενα βήμα παραπέρα να βρουμε τα αιτια και να δώσουμε λυση.

    Τι πιστεύετε πως μπορεί να φταίει λοιπον? που ριχνέτε αυτην την ευθήνη? και τι προτείνετε για την εξοδο απο το πρόβλημα?



    Εγω πιστευω πως αρχικα φταιει το γενικοτερο image, ενα default skin , tredy με teenager ανυσιχιες και ισως με φοντο το πρωταγωνιστη του twilight να εκανε το φορουμ πιο μπανικο! μετα μπορουμε να μελετησουμε τη θεματολογία ενα πεδιο τοπικς με συγχρονες σχεσεις και μοδα θα ηταν οτι έπρεπε και τέλος αντι να έχουμε αυτα τα τετριμενα αβαταρς, μπορουμε να ξυριστουμε να βάλουμε τα καλα μας και να τραβηξουμε μερικες φωτογραφιες που να αναδικνυουν τη γοητεία μας!

    τι λετε?
Working...
X