Announcement

Collapse
No announcement yet.

[Review] Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • [Review] Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth



    Μετά τη μεγάλη επιτυχία των Ace Attorney και με σχεδόν συνοπτικές διαδικασίες, ο Miles Edgeworth, ανταγωνιστικός χαρακτήρας σε αρκετά παιχνίδια της σειράς, αποκτά το δικό του τίτλο.
    Το όνομα του παιχνιδιού συνοψίζει εύστοχα το περιεχόμενό του: δε θα δείτε δικαστήρια και δίκες. Το παιχνίδι αφορά έρευνες στον εκάστοτε τόπο του εγκλήματος συνήθως αμέσως μετά το έγκλημα. Για πρώτη φορά ο πρωταγωνιστής ελέγχεται ως κινούμενο sprite μέσα στο χώρο. Θα έχει μία ελεγχόμενη και προκαθορισμένη διαδραστικότητα με τα αντικείμενα, για χάρη της έρευνας, ενώ θα μπορεί να συνομιλεί με άλλους χαρακτήρες που βρίσκονται στο χώρο.



    Νέοι μηχανισμοί gameplay κάνουν την εμφάνισή τους, όπως αυτός του "Logic", που αποτελείται από διάφορα γεγονότα τα οποία αποθηκεύονται στο μυαλό του Miles, με το καθήκον του παίχτη να αφορά τη δημιουργία ζευγαριών ανάμεσα σε αυτά τα δεδομένα. Εάν δύο δεδομένα σχετίζονται, τότε ο παίχτης θα πρέπει να το επισημάνει για να εξελιχθεί η υπόθεση.
    Αξιοποιείται η δυνατότητα για 3D έρευνα σε αντικείμενα, πράγμα που πρωτοείδαμε στη πέμπτη υπόθεση του Ace Attorney 1 και ολοκληρωμένα, στο Apollo Justice. Παρ' όλα αυτά, δεν υπάρχει έρευνα για αποτυπώματα ή ψεκασμός με ειδικά σπρέι για εύρεση αίματος στο χώρο. Τα sprites των διαλόγων βρίσκονται στο υψηλό επίπεδο που καθιέρωσε το Apollo Justice και η μουσική είναι ενίοτε χαριτωμένη και ενίοτε μυστηριώδης. Θα παρατηρήσετε μία σκόπιμη αλλαγή στο ύφος, για να ταιριάξει με την "ντετεκτιβική" πλέον ροή του σεναρίου.
    Ο Edgeworth είναι στη καλύτερη περίπτωση ένας συμπαθής χαρακτήρας αλλά αποτυγχάνει, προβλέψιμα, να αντικαταστήσει τον Phoenix Wright. Μπορεί να διέπεται από το δικό του ιδιαίτερο χαρακτήρα, όμως δεν είναι αρκετά δυνατός για να τραβήξει το ενδιαφέρον και την αγάπη του παίχτη, όπως το έκανε με ευκολία ο Wright. Παρ' όλα αυτά, το καστ παραμένει δυνατό και οι διάλογοι εμπεριέχουν αρκετές καλές στιγμές.



    Όλες οι υποθέσεις του τίτλου συνδέονται έμμεσα και άμεσα και αποτελούν μικρά επεισόδια μίας γενικότερης και σημαντικότερης ιστορίας. Ο παίχτης ταξιδεύει, μαζί με τον Edgeworth, μπρος και πίσω στο χρόνο, προσπαθώντας να συγκεντρώσει τα κομμάτια ενός μεγαλύτερου παζλ. Ο σεναριακός αυτός πειραματισμός του τίτλου χαίρει μία σχεδόν αντάξια υλοποίηση.
    Δυστυχώς δεν υπάρχει κάποια ουσιαστική εξέλιξη στην ουσία του gameplay. Τα πράγματα κινούνται ακριβώς όπως θα το περίμενε ένας εξοικειωμένος με τη σειρά παίχτης, και ακόμα και τα αστεία και οι διάλογοι χαρακτηρίζονται από το ίδιο σχεδίασμα - το χρώμα μοναχά αλλάζει. Δυστυχώς, τα μοτίβα από ένα σημείο και μετά στενεύουν τόσο πολύ που δεν αφήνουν περιθώρια για περαιτέρω διασκέδαση: Κάποτε το AAI θα κουράσει το παίχτη.
    Πολλοί παλιοί και γνώριμοι χαρακτήρες θα κάνουν την εμφάνισή τους, άλλοι ξανά και ξανά και άλλοι μόνο ως σχέδια σε κάποιο background.
    Το παιχνίδι, από πρακτική άποψη, έχει μία ικανοποιητική διάρκεια. Αυτό που θα πρέπει να σημειωθεί είναι πως ορισμένες υποθέσεις τραβάνε τόσο, μα τόσο πολύ, που εν τέλει κουράζουν και σχεδόν καταπονούν. Αυτό καταλογίζεται ως μεγάλο σχεδιαστικό λάθος καθώς μέσα στη προσπάθεια των σεναριογράφων να εκπλήξουν και να πωρώσουν, ίσως και να καταφέρουν το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα.



    Το Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth αποκλίνει επιδερμικά από τη φόρμουλα που κατέστησε τη σειρά αγαπητή και διάσημη. Δε πρόκειται για κάτι το εξέχον, ούτε όμως και για κάτι το κακό. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να αγαπηθεί από αυτούς που αγάπησαν τα προηγούμενα. Υπάρχει όμως και μεγάλη πιθανότητα να απορριφθεί, τελειωτικά και δικαιολογημένα, από τους μη-μυημένους με τη σειρά.

  • #2
    Ο παίχτης ταξιδεύει, μαζί με τον Edgeworth, μπρος και πίσω στο χρόνο, προσπαθώντας να συγκεντρώσει τα κομμάτια ενός μεγαλύτερου παζλ.
    Το δικό μου Edgeworth δεν είχε time travel.
    Δεν το έχω τερματίσει ακόμα αν και μάλλον δε θα διαφωνήσω σε κάτι. Έχω την εντύπωση πάντως πως οι αποστολές είναι σημαντικά μικρότερες από τα Ace Attorney παιχνίδια. Τώρα το γιατί κουράζει είναι άλλο θέμα. Επίσης δε νομίζω πως είναι η απουσία Phoenix το θέμα αλλά η απουσία Maya.
    Κάποτε το AAI θα κουράσει το παίχτη.
    To AAI τι είναι;
    Originally posted by Squall Leonhart
    I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
    Originally posted by 丹野
    Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
    Originally posted by Ryu_gr
    υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

    Comment


    • #3
      Μπα, πιστεύω πως η Kay είναι καλύτερη από τη Maya.

      Το δικό μου Edgeworth δεν είχε time travel.


      Your logic has a flaw.

      Κάποτε το AAI θα κουράσει το παίχτη.


      Ace Attorney Investigations..

      Comment


      • #4
        Maya = fail
        Do a barrel roll!

        Comment

        Working...
        X