Announcement

Collapse
No announcement yet.

Φορητοί υπολογιστές...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Φορητοί υπολογιστές...

    Λοιπόν έχω το εξής θέμα.Πρέπει να πάρω asap φορητό pc.Laptop,notebook,netbook δεν ξέρω τι,οτιδήποτε.Αρκεί να είναι φτηνό,να κάνω τη δουλειά μου (δουλειά γραφείου) και αν είναι δυνατόν να παίζει κάνα δυο παιχνιδάκια πχ Witcher.
    Επειδή είμαι τέρμα άσχετος με το θέμα,περιμένω τα φώτα σας,ως προς τις διαφορές τους,πλεονεκτήματα,μειονεκτήματα κλπ.
    Έρευνα αγοράς δεν έχω κάνει ακόμα,γιατί μόλις σήμερα προέκυψε το θέμα.Θα κάνω τώρα όμως.Αλλά πείτε καμιά γνώμη να ξέρω κι εγώ που να προσανατολιστώ.
    Carpe diem

  • #2
    Καταρχάς, αφού δες κάτι φθηνο + gaming, μακριά από netbook.

    λαπτοπ = νοτμπουκ

    Το πρόβλημα είναι ότι laptops οικονομικά δε βρίσκεις εύκολα. Υπολόγιζε κοντά στα 350-450 euros σα Minimum ποσό που θα διαθέσεις (για καινούργιο πάντα).

    Διάλεξε το νέο σου υπολογιστή στο Plaisio.gr. Desktop, Laptop και περιφερειακά απ' τα μεγαλύτερα brands όπως Apple, HP, Dell, Lenovo.


    Υπάρχουν και λίγο πιο φθηνά αλλά οι επεξεργαστές τους είναι ολίγον...άχρηστοι

    Σχετικά με τους Turbo (ιδιαίτερα σε θέματα service), δεν έχουν πολύ καλή φήμη αλλά αυτή είναι η μία όψη του νομίσματος. Πολλοί άλλοι, δεν έχουν παράπονο

    EDIT :

    2 φορές έκανα μεγάλη έρευνα και κατέληξα ότι με συμφέρει να αγοράσω μεταχειρισμένο laptop. Μπορείς να βρεις μηχάνημα ισχυρότερα απ'τα καινούργια - ανάλογης τιμής- σε χαμηλότερες τιμές αλλά πρέπει να είσαι προσεκτικός.

    Αυτή τη στιγμή το laptop πoυ έχω με 12'1, 2GHz, 3 GB ram, 256 κάρτα,100GB το είχα αγοράσει 220 Euros. Καθόλου άσχημα.
    " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

    Authenticity sir, authenticity. "

    Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)



    Comment


    • #3