Μορφώστε τους συμφορουμίτες σας

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Comment

Έχει μαραθώνιο του τύπου στο Twitch τώρα (8,5 χιλιάδες περίπου θεατές αυτήν την στιγμή)

Twitch is the world's leading video platform and community for gamers.

PK World - Τα πάντα για Disney comics!

Comment

Τι εννοείς; Ο τύπος έχει πεθάνει εδώ και 20 χρόνια;!
        Originally posted by Squall Leonhart
        I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
        Originally posted by 丹野
        Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
        Originally posted by Ryu_gr
        υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

Comment

Ναι, μαραθώνιο από παλιές εκοπομπές του τελοσπάντων

PK World - Τα πάντα για Disney comics!

Comment

Σχετικά με τον Carl Sagan, ίσως να μην είναι ευρύτερα γνωστό πως ήταν χρήστης κάνναβης. Το '69 είχε δημοσιεύσει ένα κείμενο με ψευδώνυμο "Mr. X", με τις προσωπικές του εμπειρίες. Στο τέλος της ζωής του διαβάζω είχε υπερασπιστεί δημόσια την κάνναβη.

Mr. X

[...] The cannabis experience has greatly improved my appreciation for art, a subject which I had never much appreciated before. The understanding of the intent of the artist which I can achieve when high sometimes carries over to when I’m down. This is one of many human frontiers which cannabis has helped me traverse. There also have been some art-related insights – I don’t know whether they are true or false, but they were fun to formulate. For example, I have spent some time high looking at the work of the Belgian surrealist Yves Tanguey. Some years later, I emerged from a long swim in the Caribbean and sank exhausted onto a beach formed from the erosion of a nearby coral reef. In idly examining the arcuate pastel-colored coral fragments which made up the beach, I saw before me a vast Tanguey painting. Perhaps Tanguey visited such a beach in his childhood.

A very similar improvement in my appreciation of music has occurred with cannabis. For the first time I have been able to hear the separate parts of a three-part harmony and the richness of the counterpoint. I have since discovered that professional musicians can quite easily keep many separate parts going simultaneously in their heads, but this was the first time for me. Again, the learning experience when high has at least to some extent carried over when I’m down. The enjoyment of food is amplified; tastes and aromas emerge that for some reason we ordinarily seem to be too busy to notice. I am able to give my full attention to the sensation. A potato will have a texture, a body, and taste like that of other potatoes, but much more so. Cannabis also enhances the enjoyment of sex – on the one hand it gives an exquisite sensitivity, but on the other hand it postpones orgasm: in part by distracting me with the profusion of image passing before my eyes. The actual duration of orgasm seems to lengthen greatly, but this may be the usual experience of time expansion which comes with cannabis smoking. [...]

Comment

Μετα τα credits του interstellar επρεπε να υπρχει σκηνη που δειχνει τον cooper να τον βρισκουν στο πατωμα απο κανναβη κι ολα αυτα να τα ονειρευτηκε
              Do a barrel roll!

Comment

Σηκώνει thread "ναρκωτικά και το gamers-odyssey" το φόρουμ χαλαρά.

Btw, μιας και είμαστε και στο κατάλληλο thread, αν δεν έχετε δει το καινούργιο Cosmos δείτε το οπωσδήποτε. Χωρίς πλάκα θα έπρεπε να είναι mandatory στα σχολεία παγκοσμίως, κάνει την επιστήμη ενδιαφέρουσα ακόμα και για τα non geaks.

Comment

Έχω σκεφτεί ν ανοίξω θρεντ αλλά πού, όλοι εδώ είναι ξενέρωτοι. ο Τάνο τραβούσε κανένα παλιότερα αλλά τώρα λέει το κοψε.

Comment

Ε ναι αφού έχουν γεράσει όλοι, που χρόνος για μπάφους και σκι όταν σε κυνηγάει η δουλειά και η γυναίκα.
                    Πάντως όλοι πιστεύω θα χουν κάνει τις δοκιμές τους, καλά ο Altair που δουλεύει και Μύκονο δεν το συζητάω καν.

Comment

Λοιπόν, το θέμα «Μπάφος και gaming» θα το ανοίξω εγώ ή εσύ τελικά;

Comment

Do it~

a

Comment

Προσωπικα ειμαι πολυ ανοιχτομυαλος σ αυτα αλλα βλεπω ανθρωπους που κανουν συχνα πως εχουν καει σε σημειο που να μη μπορουν να κανουν απλους συλλογισμους. Οποτε εχω εναν ενδοιασμο.
                          Do a barrel roll!

Comment

Δεν έχω βιώσει ποτέ αυτή την εμπειρία. Λέει;

Comment

Comment

Originally posted by Ren_of_Heavens View Post
                                Δεν έχω βιώσει ποτέ αυτή την εμπειρία. Λέει;
                                Απο μαρτυριες πιστευω οτι θα ναι σα να παιζεις Banjo Kazooie για πρωτη φορα
                                Do a barrel roll!

Comment

Working...
                                X