The King of Fighters XII

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Originally posted by Ferryman View Post
    Δεν είναι gay ο benimaru, απλά metrosexual. Στα intro-poses του CVS2 έστελνε φιλιά στις γυναίκες του παιχνιδιού ενώ έδειχνε ενοχλημένος ενάντια στους άντρες

Me Kim/Benimaru/Haohmaru vs My Brother Ken/Mai/Kim....If you noticed I barely know how to use these characters, I picked randomly.

1:13

Επίσης το fighters generation αναφέρει:
    "To put it bluntly, Benimaru definitely looks homosexual, but apparently he's quite the "ladies man" in Japan."
    και από wikipedia:
    "Due to the particular pitch in his voice and appearance, some fans have voiced question to Benimaru's sexual identity to developers, to which they responded that "he is not what you think."

Αυτό δεν τον εμποδίζει βέβαια να φοράει λεοπάρ μπουστάκι και να παίρνει έξαλλες πόζες XD

Χαχα το ξέρω ότι δεν είναι gay.
    Αν και πιστεύω ότι τον τσούζει που και που.
    Γι'αυτό έχει και τέτοια ευλυγισία στις κλωτσιές. Υπάρχει τρελό άνοιγμα εκεί πίσω.

Πέρα απ'την πλάκα είναι και ΓAΜΩ τους χαρακτήρες.

Comment

Εδώ βγάζουνε την Mature στο 2002 σε C rank κι εγω που είμαι πρωτάρης στο game κάνω παπάδες με τη γκόμενα. Imbalance είναι όχι C rank.
      Αν ήταν έτσι τότε ο Eddie από τα Tekken θα ήταν God Tier...
      Originally posted by Squall Leonhart
      I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
      Originally posted by 丹野
      Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
      Originally posted by Ryu_gr
      υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

Comment

KOF13 in next issue of Arcadia

I will be able to confirm this on Friday or Saturday, but Japanese arcade news site Ariesu always gets their issue before it hits newstands, so you can pretty much take this as fact.
        The next issue of Arcadia magazine will have a huge feature on the King of Fighters series, in commemoration of its 20th anniversary. In the magazine they also mention KOF13… but they state that the official preview will be on March 25th, at Belle Salle Hall in Akihabara, starting at 1pm. Entry is free for the event, so if you’re in the area, make sure to check it out!

Kαλα λεγαμε πως δεν ηταν παιχνιδι το XII αλλα μια alpha version (ουτε καν beta ή rc ).

Comment

Θα έχουμε εκδοσούλα για κονσόλες; Ψηνόμαι να αγοράσω την pre-alpha version (KOF XII) αλλά μπορώ να περιμένω αν βγει ένα XIII σε κάνα χρόνο!
          The illusion of free will is an illusion.

Comment

Working...
          X