Announcement

Collapse
No announcement yet.

I just finished

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eιχα retro διαθεση και επαιξα και τελειωσα το Klonoa: door to phantomile του PS1.

    Μικρο σε διαρκεια αλλα απο τα καλυτερα platformers που εχω παιξει. 2.5D με background/foreground interaction, αρκετα καλο gameplay αλλα σχετικα ευκολο.
    Το ending ηταν ιδιαιτερα συγκινητικο. Γενικα παρολο που ειναι πολυ καρτουνιστικο εχει ενα "dark" feeling εδω και εκει που το κανουν πολυ ιδιαιτερο.

    Εγω το επαιξα σε PSP αλλα υπαρχει και ενα remake για το wii.

    Comment


    • Τελείωσα πριν λίγο καιρό (μεταξύ πολλών άλλων) το What Remains of Edith Finch και χάζεψα. Τελείωσα χθες και το Hellblade και με βάρεσε στο συναίσθημα. Έχω γνωστό που βιώσει κατάσταση με το θέμα που καταπιάνεται ο τίτλος της Ninja Theory. Λοιπόν από εδώ και πέρα μόνο με Mario, Disney, και μικρό μου πόνυ θα ασχολούμαι.

      Comment


      • Mega Man Zero (GBA)

        Δεν εχω καλη σχεση με τα megaman, τα βρισκω αρκετα δυσκολα αλλα δεν ειχα δοκιμασει την σειρα zero του GBA. Δεν ειναι καθολου ευκολο, ειδικα το τελευταιο επιπεδο ειναι πολυ δυσκολο, αλλα το παιχνιδι σου δινει την δυνατοτητα να παρεις καποια upgrades σε HP και HP tanks, "health potions" (1 use και σχετικα σπανια) οπως και μερικες αλλες ευκολιες οπως την πληρη απενεργοποιηση των"καρφιων" στις πιστες μεσα απο ενα συστημα που εχει. Το κακο ειναι πως με το που τα ενεργοποιησεις εχεις μονιμο rank down αλλα κανουν το παιχνιδι Playable, το αλλο κακο ειναι πως πρεπει να φαρμαρεις "xp" για να μπορεις να τα ενεργοποιησεις. Αν θες να τελειωσεις το παιχνιδι 100% δεν μπορεις να κανεις use τιποτα απο αυτα με αποτελεσμα το παιχνιδι να ειναι ΠΟΛΥ δυσκολο.
        Το τελειωσα με μερικα απο τα HP upgrades, με ενα HP tank και με ενα defence upgrade που κανανε το παιχνιδι ΠΟΛΥ πιο enjoyable, ισως και πολυ ευκολο tbh.
        Γενικα καλο παιχνιδι, σιγουρα απο τα πολυ καλα του GBA.

        The Legend of Zelda (NES)

        Ιστορικο παιχνιδι αλλα το ειχα παιξει ελαχιστα μεχρι τωρα. Παρολο που ειναι το παιχνιδι που "γεννησε" το ειδος του ειναι διασκεδαστικο ακομα και σημερα. Σιγουρα απεχει πολυ απο την φορμουλα των συγχρονων Zelda που λιγο πολυ μεσα απο δεκαετιες εχουν τελειοποιηθει, τα dungeons ειναι πολυ απλα και το overworld περα απο τους "γριφους" για να βρεις τα 3-4 τελευταια dungeons δεν ειναι κατι ιδιαιτερο (+ τα πολυ λιγα upgrades να βρεις).
        To επαιξα με guide για να βρω τα lvl 7 και 8 dungeons μιας και τα clues ειναι σχεδον ανυπαρκτα (ημουν 1 βημα στο να βρω το 7 tbh γιατι καταλαβα που ηταν ) και με το guide βρηκα 2 καρδιες που μου ελλειπαν και το sword upgrade (το οποιο δεν ειναι δυσκολο απλα δεν ηξερα πως θελει heart containers για να στο δωσει, απλα το πηρα λιγο νωριτερα αλλα σιγουρα βοηθαει παρα παρα πολυ).
        Γενικα αξιζει τον χρονο για να το τελειωσεις αλλα θελει guide για 1-2 γριφους που ειναι πολυ vague, αλλωστε το παιχνιδι ηταν και λιγο φτιαγμενο για να μοιραζεσε μυστικα με αλλους, και στο manual ειχε και χαρτη που βοηθαει παρα παρα πολυ (εχει και dungeon locations!).

        Comment


        • Remnant: from the ashes

          Το παιχνιδι το μαρκεταραν ως "dark souls with guns" και αυτοματα μου τραβηξε το ενδιαφέρον. Η αληθεια ομως ειναι οτι απεχει αρκετα απο τα soulsborne θα το χαρακτηριζα ενα συνδυασμό the division/diablo, το να βαζεις ενα stamina bar, armors με heavy roll, boss weapons κλπ δεν το κανει "dark souls" σε καμια περίπτωση. Προκειται για μια σχετικα τιμια low-budget παραγωγη η αποια απογειωνεται με παρεα σε co-op σε solo το παιχνιδι χανει παρα πολλους ποντους. Ο τροπος που λειτουργει ειναι ως εξης, ολα τα dungeon και τα world events ειναι random generated τη στιγμη που θα ξεκινησεις το campaign απο κει και περα μπορεις να κανεις re-roll ανα πασα στιγμη εχοντας το inventory σου ανεπαφο αλλα χανοντας ολο το progress σου, αυτο θα το κανεις γιατι συγκεκριμενα weapons/amulets/rings κλπ ειναι tied σε world events/bosses/dungeons τα οποια μπορει να μην εχεις κανει roll. Το RNG στα χειροτερα του imo.

          Περα απο αυτο το για εμενα ηλιθιο mechanic (θα επρεπε να μπορεις να κανεις re-roll μονο την τοποθεσία που σε ενδιαφερει οχι ολο το παιχνιδι ffs ) υπαρχει και το enemy scaling το οποιο για εμενα λειτουργει εντελως λαθος, το παιχνιδι παιρνει ενα weighted avg του gear που φορας (πχ εχεις +10 τα 2 main weapons και +5 το melee και το armor τοτε θα τα υπολογισει ολα) και κανει scale τους εχθρους καθε φορα που μπαινεις σε νεα περιοχη. Για παραδειγμα εχεις gear score 5 και μπαινεις σε μια περιοχη που κανονικα οι εχθροι ειναι 3 τοτε αυτοματα θα κανουν scale σε 5, τα upgrades χρειαζονται γιατι οι περιοχες εχουν μια fixed minimum δυσκολία (πχ η τελευταια περιοχη εχει score 5 οποτε πρεπει να εισαι καπου εκει αλλιως θα ειναι αρκετα δυσκολο) απο κει και περα αν κανεις upgrade οπως ειδα μπορει και να κανεις τα πραγματα χειροτερα το οποιο για εμενα ειναι μεγαλο φαουλ. Μεχρι +10 πηγα τα 2 main weapons και νομιζω οτι ειναι το sweet spot για το campaign στο normal, δοκιμασα να κανω ενα +20 (η +10 αν ειναι boss weapons) καθως και το armor με αποτελεσμα να βρω bullet sponge enemies στην επομενη περιοχη και να τρωω one shots και να αναγκαστω να κανω reload το save, πραγματικα τραγικο.

          Περα απο τα παραπανω τα οποια μπορει να τα φτιαξουν αν η ιδεα σας ακουγεται καλη και εχετε παρέα το παιχνιδι ειναι τιμιοτατο στα λεφτα που ζηταει, solo δεν το προτεινω για κανενα λογο.

          Solo score:
          co-op score: ⭐⭐⭐

          Comment


          • Originally posted by Roronoa View Post
            Mega Man Zero (GBA)

            Δεν εχω καλη σχεση με τα megaman, τα βρισκω αρκετα δυσκολα αλλα δεν ειχα δοκιμασει την σειρα zero του GBA. Δεν ειναι καθολου ευκολο, ειδικα το τελευταιο επιπεδο ειναι πολυ δυσκολο, αλλα το παιχνιδι σου δινει την δυνατοτητα να παρεις καποια upgrades σε HP και HP tanks, "health potions" (1 use και σχετικα σπανια) οπως και μερικες αλλες ευκολιες οπως την πληρη απενεργοποιηση των"καρφιων" στις πιστες μεσα απο ενα συστημα που εχει. Το κακο ειναι πως με το που τα ενεργοποιησεις εχεις μονιμο rank down αλλα κανουν το παιχνιδι Playable, το αλλο κακο ειναι πως πρεπει να φαρμαρεις "xp" για να μπορεις να τα ενεργοποιησεις. Αν θες να τελειωσεις το παιχνιδι 100% δεν μπορεις να κανεις use τιποτα απο αυτα με αποτελεσμα το παιχνιδι να ειναι ΠΟΛΥ δυσκολο.
            Το τελειωσα με μερικα απο τα HP upgrades, με ενα HP tank και με ενα defence upgrade που κανανε το παιχνιδι ΠΟΛΥ πιο enjoyable, ισως και πολυ ευκολο tbh.
            Γενικα καλο παιχνιδι, σιγουρα απο τα πολυ καλα του GBA.

            The Legend of Zelda (NES)

            Ιστορικο παιχνιδι αλλα το ειχα παιξει ελαχιστα μεχρι τωρα. Παρολο που ειναι το παιχνιδι που "γεννησε" το ειδος του ειναι διασκεδαστικο ακομα και σημερα. Σιγουρα απεχει πολυ απο την φορμουλα των συγχρονων Zelda που λιγο πολυ μεσα απο δεκαετιες εχουν τελειοποιηθει, τα dungeons ειναι πολυ απλα και το overworld περα απο τους "γριφους" για να βρεις τα 3-4 τελευταια dungeons δεν ειναι κατι ιδιαιτερο (+ τα πολυ λιγα upgrades να βρεις).
            To επαιξα με guide για να βρω τα lvl 7 και 8 dungeons μιας και τα clues ειναι σχεδον ανυπαρκτα (ημουν 1 βημα στο να βρω το 7 tbh γιατι καταλαβα που ηταν ) και με το guide βρηκα 2 καρδιες που μου ελλειπαν και το sword upgrade (το οποιο δεν ειναι δυσκολο απλα δεν ηξερα πως θελει heart containers για να στο δωσει, απλα το πηρα λιγο νωριτερα αλλα σιγουρα βοηθαει παρα παρα πολυ).
            Γενικα αξιζει τον χρονο για να το τελειωσεις αλλα θελει guide για 1-2 γριφους που ειναι πολυ vague, αλλωστε το παιχνιδι ηταν και λιγο φτιαγμενο για να μοιραζεσε μυστικα με αλλους, και στο manual ειχε και χαρτη που βοηθαει παρα παρα πολυ (εχει και dungeon locations!).
            Ωραίο ποστ. Παρόλο που έχω ασχοληθεί με τα Megaman και τα Megaman X δεν έχω παίξει κανένα Zero. Από αυτά που λες φαίνεται να έχει ενδιαφέρον. Πάντως και τα παλιότερα Megaman είναι όλα τους αρκετά έως πολύ δύσκολα παιχνίδια, αναλόγως το παιχνίδι. Να πω πάντως εδώ πως θα κυκλοφορήσει μια συλλογή με όλα τα Megaman zero σε λίγους μήνες από τώρα σε όλα τα formats.

            To φοβερό με το Legend of Zelda, όπως και με κάθε παιχνίδι της Nintendo, είναι ότι όλα της τα παιχνίδια έχουν γεράσει πάρα πολύ καλά. Ακόμα και τίτλοι της που κυκλοφόρησαν 30 χρόνια πριν παίζονται ανετότατα ακόμα και σήμερα.


            Tidy!

            Do not blame me.Blame yourself or God.
            In Matsuno we trust.

            Comment


            • Originally posted by i Have no Equal View Post
              Remnant: from the ashes

              Το παιχνιδι το μαρκεταραν ως "dark souls with guns" και αυτοματα μου τραβηξε το ενδιαφέρον. Η αληθεια ομως ειναι οτι απεχει αρκετα απο τα soulsborne θα το χαρακτηριζα ενα συνδυασμό the division/diablo, το να βαζεις ενα stamina bar, armors με heavy roll, boss weapons κλπ δεν το κανει "dark souls" σε καμια περίπτωση. Προκειται για μια σχετικα τιμια low-budget παραγωγη η αποια απογειωνεται με παρεα σε co-op σε solo το παιχνιδι χανει παρα πολλους ποντους. Ο τροπος που λειτουργει ειναι ως εξης, ολα τα dungeon και τα world events ειναι random generated τη στιγμη που θα ξεκινησεις το campaign απο κει και περα μπορεις να κανεις re-roll ανα πασα στιγμη εχοντας το inventory σου ανεπαφο αλλα χανοντας ολο το progress σου, αυτο θα το κανεις γιατι συγκεκριμενα weapons/amulets/rings κλπ ειναι tied σε world events/bosses/dungeons τα οποια μπορει να μην εχεις κανει roll. Το RNG στα χειροτερα του imo.

              Περα απο αυτο το για εμενα ηλιθιο mechanic (θα επρεπε να μπορεις να κανεις re-roll μονο την τοποθεσία που σε ενδιαφερει οχι ολο το παιχνιδι ffs ) υπαρχει και το enemy scaling το οποιο για εμενα λειτουργει εντελως λαθος, το παιχνιδι παιρνει ενα weighted avg του gear που φορας (πχ εχεις +10 τα 2 main weapons και +5 το melee και το armor τοτε θα τα υπολογισει ολα) και κανει scale τους εχθρους καθε φορα που μπαινεις σε νεα περιοχη. Για παραδειγμα εχεις gear score 5 και μπαινεις σε μια περιοχη που κανονικα οι εχθροι ειναι 3 τοτε αυτοματα θα κανουν scale σε 5, τα upgrades χρειαζονται γιατι οι περιοχες εχουν μια fixed minimum δυσκολία (πχ η τελευταια περιοχη εχει score 5 οποτε πρεπει να εισαι καπου εκει αλλιως θα ειναι αρκετα δυσκολο) απο κει και περα αν κανεις upgrade οπως ειδα μπορει και να κανεις τα πραγματα χειροτερα το οποιο για εμενα ειναι μεγαλο φαουλ. Μεχρι +10 πηγα τα 2 main weapons και νομιζω οτι ειναι το sweet spot για το campaign στο normal, δοκιμασα να κανω ενα +20 (η +10 αν ειναι boss weapons) καθως και το armor με αποτελεσμα να βρω bullet sponge enemies στην επομενη περιοχη και να τρωω one shots και να αναγκαστω να κανω reload το save, πραγματικα τραγικο.

              Περα απο τα παραπανω τα οποια μπορει να τα φτιαξουν αν η ιδεα σας ακουγεται καλη και εχετε παρέα το παιχνιδι ειναι τιμιοτατο στα λεφτα που ζηταει, solo δεν το προτεινω για κανενα λογο.

              Solo score:
              co-op score: ⭐⭐⭐
              Λολ, το παιχνίδι ψηνόμουν να το δοκιμάσω αλλά μετά από αυτό το ποστ ξενέρωσα. Δεν μπορώ να καταλάβω ποια είναι αυτή η μανία με το random generation... Δεν προσφέρει σχεδόν ποτέ τίποτα στο gameplay, αντιθέτως η ανακάλυψη και η εξερεύνησητο κάνει σε πολύ μεγάλο βαθμό. Σε παιχνίδια σαν το Diablo ναι, αλλά σε ένα 3d person action game μου φαίνεται εντελώς χαζό σαν επιλογή.


              Tidy!

              Do not blame me.Blame yourself or God.
              In Matsuno we trust.

              Comment


              • Originally posted by Deus View Post
                Λολ, το παιχνίδι ψηνόμουν να το δοκιμάσω αλλά μετά από αυτό το ποστ ξενέρωσα. Δεν μπορώ να καταλάβω ποια είναι αυτή η μανία με το random generation... Δεν προσφέρει σχεδόν ποτέ τίποτα στο gameplay, αντιθέτως η ανακάλυψη και η εξερεύνησητο κάνει σε πολύ μεγάλο βαθμό. Σε παιχνίδια σαν το Diablo ναι, αλλά σε ένα 3d person action game μου φαίνεται εντελώς χαζό σαν επιλογή.
                Κοιτα περα απο αυτο το παιχνιδι ειναι γεματο bugs, πχ εχει τοσο clipping που μπορεις να ανοιγεις πορτες αν απλα κολλησεις στον τοιχο γυρισεις λιγο την καμερα και κανεις button mash το E, αυτο απο το release ας πουμε δεν το εχουν φτιαξει. Θα περιμενα τo "adventure mode" patch (κατι σαν του d3) στο οποιο μπορεις να κανεις re-roll οποια περιοχη θελεις, παντως αν δεν σε ενδιαφερει ενα συγκεκριμενο weapon/amulet δηλαδη να πας για minmax build δεν θα χασεις και τιποτα, ολα σχεδον ειναι viable. Συμφωνω με αυτο που λες, το καλυτερο θα ηταν ενα συστημα σαν του DS πας στο boss το οποιο ειναι standard πεταει ενα αντικειμενο και εσυ αποφασιζεις τι θελεις να φτιαξεις main weapon/sidearm/melee w/e, ετσι οπως το εκαναν τωρα για παραδειγμα ηθελα το beam rifle και απλα εμπαινα και έβγαινα σε public games μήπως πετύχω το dungeon.

                Αν εχεις παρεα αξιζει εχει πλακα αν οχι μεινει μακρια δεν εχει να σου προσφερει κατι μονο frustration..

                Comment


                • Okami στις 45 ώρες περίπου. Αν εξαιρέσουμε αρκετά θολά textures εδάφους, τα γραφικά στέκονται καλά. Διάφορα μικρά κουσούρια επιπλέον προδίδουν την ηλικία του. Αρκετά φλύαρο παιχνίδι στα όλα του, στην πληροφορία που δίνει, στα χρώματα και στους ήχους, στους διαλόγους. Σημαντικό μειονέκτημα πως σε παίρνει από το χέρι και σε βοηθάει υπερβολικά με τους γρίφους. Είναι πολλές οι φορές που δεν καταλαβαίνει τι εντολή θες να δώσεις με το πινέλο και αυτό γίνεται κουραστικό. Όμως είναι μια επική και πρωτότυπη ιστορία που χτίζει ένα μοναδικό lore με χιούμορ και χαρακτήρα. Οπτικά και ηχητικά είναι μια κατηγορία μόνο του. Έχει άφθονο περιεχόμενο και πολύ rewarding - θα επανέλθω για να μαζέψω όλες τις χάντρες για το τέλειο NG+.

                  Το πορτ στο Switch φαίνεται πολύ καλό. Τεχνικές ανεπάρκειες δεν αντιλήφθηκα, στο φορητό δείχνει άψογο και η οθόνη αφής μπορεί να βοηθήσει πολύ κόσμο. Στα 20€ είναι μια καλή αγορά.

                  Fun fact: η Clover, η ομάδα που έφτιαξε το παιχνίδι και που έκτοτε έχει διαλυθεί δεν αναφέρεται στους τίτλους αρχής. Παρ' όλα αυτά ο κόσμος είναι γεμάτος τριφύλλια που όταν ανθίζουν παίζει το χαρακτηριστικό ηχητικό της ομάδας. Μπορεί να μην κρεντιτάρεται αλλά κατά κάποιον τρόπο έχει προνοήσει να μνημονεύεται.

                  Τώρα ένα remaster και το Viewtiful Joe να γουστάρουμε.

                  Comment


                  • Originally posted by Raf View Post
                    Okami στις 45 ώρες περίπου. Αν εξαιρέσουμε αρκετά θολά textures εδάφους, τα γραφικά στέκονται καλά. Διάφορα μικρά κουσούρια επιπλέον προδίδουν την ηλικία του. Αρκετά φλύαρο παιχνίδι στα όλα του, στην πληροφορία που δίνει, στα χρώματα και στους ήχους, στους διαλόγους. Σημαντικό μειονέκτημα πως σε παίρνει από το χέρι και σε βοηθάει υπερβολικά με τους γρίφους. Είναι πολλές οι φορές που δεν καταλαβαίνει τι εντολή θες να δώσεις με το πινέλο και αυτό γίνεται κουραστικό. Όμως είναι μια επική και πρωτότυπη ιστορία που χτίζει ένα μοναδικό lore με χιούμορ και χαρακτήρα. Οπτικά και ηχητικά είναι μια κατηγορία μόνο του. Έχει άφθονο περιεχόμενο και πολύ rewarding - θα επανέλθω για να μαζέψω όλες τις χάντρες για το τέλειο NG+.

                    Το πορτ στο Switch φαίνεται πολύ καλό. Τεχνικές ανεπάρκειες δεν αντιλήφθηκα, στο φορητό δείχνει άψογο και η οθόνη αφής μπορεί να βοηθήσει πολύ κόσμο. Στα 20€ είναι μια καλή αγορά.

                    Fun fact: η Clover, η ομάδα που έφτιαξε το παιχνίδι και που έκτοτε έχει διαλυθεί δεν αναφέρεται στους τίτλους αρχής. Παρ' όλα αυτά ο κόσμος είναι γεμάτος τριφύλλια που όταν ανθίζουν παίζει το χαρακτηριστικό ηχητικό της ομάδας. Μπορεί να μην κρεντιτάρεται αλλά κατά κάποιον τρόπο έχει προνοήσει να μνημονεύεται.

                    Τώρα ένα remaster και το Viewtiful Joe να γουστάρουμε.

                    Εμενα μου φανηκε πολυ βαρετο το okami απο ενα σημειο και μετα και το παρατησα. Απο τα πιο υπερεκτιμημενα παιχνιδια που εχω παιξει. Θυμαμε επι εποχες gamepro το θεωρουσαν αριστουργημα or something. Ενταξει ειχε ωραιες ιδεες, ειχε και cell shading που ειναι πιο timeless, αλλα παρα ειναι μεγαλη η διαρκεια του και δυσκολα σε κραταει.

                    Comment


                    • Ξεκινάει αρκετά αργά. Αν δεν σε αγγίξει εξαρχής τότε το αφήνεις εύκολα. Υπερεκτιμημένο μπορεί να είναι για μια μερίδα κόσμου που το αποθεώνει. Έχει αρκετά ελαττώματα για να πεις εύκολα πως είναι αριστούργημα. Αλλά οπωσδήποτε είναι καλό παιχνίδι και απόδειξη πως επιπλέει τόσα χρόνια μετά.

                      Comment


                      • Originally posted by Raf View Post
                        Ξεκινάει αρκετά αργά. Αν δεν σε αγγίξει εξαρχής τότε το αφήνεις εύκολα. Υπερεκτιμημένο μπορεί να είναι για μια μερίδα κόσμου που το αποθεώνει. Έχει αρκετά ελαττώματα για να πεις εύκολα πως είναι αριστούργημα. Αλλά οπωσδήποτε είναι καλό παιχνίδι και απόδειξη πως επιπλέει τόσα χρόνια μετά.
                        Καλο παιχνιδι ειναι σιγουρα, πολυ καλο θα ελεγα, απλα για εμενα ηταν λιγο τραβηγμενο και αργο σε σημεια.

                        Comment


                        • Borderlands 3:

                          Αρκετα μεγαλο και χορταστικο παιχνιδι ειδικα αν καποιος εχει "loot" cravings ειναι οτι πρεπει για co-op η και σε solo σε αντιθεση με το Remnant πχ. Το humor ειναι σχεδον οπως τα προηγουμενα δηλαδη τιγκα στα references σατιρίζει ολη την "streaming" κοινότητα περισσότερο αλλα και hit or miss σε αρκετα σημεια. Η ιστορια προφανως δεν διεκδικει κανα βραβειο αλλα δεν εχουμε και χαρακτηρα επιπεδου Handsome Jack, τα Calypso Twins ειναι επιεικως "λιγα" για villains. Τα mechanics ειναι βελτιωμενα και το shooting απολαυστικό κατι που ειναι βασικο για ενα τετοιο παιχνιδι. Γενικα μπορω να γραψω πολλα αλλα δεν θα ασχοληθει κανείς αμεσα (και αν) οποτε περιοριζομαι να προτείνω να μην το παρετε τωρα στο EGS αλλα να περιμενετε την εκδοση για steam, το παιχνιδι θα εχει στρωσει με αρκετα patches καθως και θα εχει μπει λογικα και καποιο DLC για end-game.

                          Γενικα super fun game παρα τα προβλήματα του.

                          Score: ⭐⭐⭐

                          Comment


                          • The Surge 2:
                            Last edited by i Have no Equal; 14-10-2019, 04:22 PM.

                            Comment


                            • Link's Awakening

                              Μεγαλο επος, 15 χορταστικοτατες ωρες. Μολις το 3ο παιχνιδι που τερματιζω φετος
                              Do a barrel roll!

                              Comment


                              • Bastion. Μου άρεσε μέχρι τον βαθμό που μπορώ να απολαύσω την πολλή και πολύχρωμη δράση στην οθόνη. Στο Switch νομίζω πως ένα καλύτερο rumble θα βελτίωνε φανταστικά την εμπειρία. Σύντομο αλλά έχει replayability. Όχι αμέσως, αλλά με βλέπω σε καμιά αναβροχιά να το ξαναεπισκέπτομαι. Τώρα πίσω στο Masochollow Knight.
                                Last edited by Raf; 14-10-2019, 03:04 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X