Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Epeidh parathrw dixasmenh isopalia, ekana mia miksh tou dikou mou Logo me tou Loggo gia na einai "elpizw" oloi efxaristhmenoi.

H teleftaia mou protash einai h ekshs:

Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.

Apo avrio arxizw ta upload, opoios thelei to video mou milaei mesw MSN.
    "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
    But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
    Kindred, this blade and I.
    "

"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
    Greek Gaming Videos
    Greek Final Fantasy Forum

Comment

Super Admin Rampo approves!
      Do a barrel roll!

Comment

Perfect!
        Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

Comment

Με άλλα λόγια, I approve!
          There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
          Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

Comment

Εγω προσωπικα γουσταρω πολυ του Pritt, γιατι οντως δειχνει πολυ καλη σαν δουλεια και δινει και αναλογο prestige στο βιντεο, δεν ειναι δλδ ενας απλος gaming ηχος με ενα logo, αλλα ενα banner το οποιο εχει βαρυτητα. Για αυτο και το ψηφισα.
            :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

Comment

Όποιο intro χρησιμοποιήσουμε τελικά, κάλο είναι να γίνει upload σε κάποιο site τύπου Rapidshare, ώστε να μπορούν να το πάρουν τα μελή για να το ενσωματώσουν στα video. Σκέφτομαι επίσης μήπως ανοίξουμε sub section για το YouTube channel, όπου θα κάνουμε updates για το τι αναβαίνει στο κανάλι, σχόλια, απορίες, βοήθεια σχετικά με τα videos κλπ.
              There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
              Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

Comment

Πιστεύω πως ένα topic σχετικό είναι αρκετό. Και εάν υπάρξει μεγάλο ενδιαφέρον, ας γίνει η κίνηση για το sub-section.

Comment

Nomizw pws to thema lythike kai to topic mporei na kleidwthei.
                  "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                  But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                  Kindred, this blade and I.
                  "

"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                  Greek Gaming Videos
                  Greek Final Fantasy Forum

Comment

Working...
                  X