Likes Likes:  0
+ Reply to Thread
Page 13 of 13
FirstFirst ... 3 11 12 13
Results 181 to 190 of 190

Thread: [Feature] Metal Gear Solid Games

  1. #181
    Αρρώστια Raf's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    3,012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Lol, έχει κάποιο δίκιο...

  2. #182
    Αρρώστια BigBOSS's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Where the streets have no name
    Posts
    4,871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    To θέμα να γίνει sticky. Είναι αναγκαίο από τη στιγμή που δεν υπάρχει κεντρική σελίδα. Το αφιέρωμα πρέπει να φαίνεται. Πολλά νέα μέλη δεν το ξέρουν.

  3. #183
    Αρρώστια Raf's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    3,012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Όχι απλά θα μετακινηθεί στο Features, δεν ήξερα πως είναι αφιέρωμα.

  4. #184
    Senior Member Naked Snake's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    126
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Quote Originally Posted by BigBOSS View Post

    Νaked Snaked τι εννοείς πως με το PW η σειρά γυρνάει στις ρίζες της, ως προς τι;
    Εννοώ ότι το MGS4 ήτανε περισσότερο 'Αμερικάνικο' απ'όσο έπρεπε.Το MGS4 ήτανε περισσότερο προσωποκεντρικό,πιο 'βαρύ' και πάνω απ'όλα ήτανε χωρισμένο σε acts κάτι που 'έσπαγε' την ροή του παιχνιδιού και αφαιρούσε την αίσθηση του ταξιδιού εν αντιθέση με τα υπόλοιπα MGS.Δεύτερον αρκετές απο τις σκηνές ήτανε βουτηγμένες μέσα στο βαρέλι με το "αμερικανέξ",ειδικά αυτές που περιλαμβάνουν την Meryl και αυτόν τον δυσκοίλιο τον Johnny,κάτι που δεν "κολλάει" καθόλου με την γενικότερη πιο μακάβρια ιαπωνική φιλοσοφία.Plus,ενώ ο Snake είναι απλά συγκλονιστικός καθ'όλη την διάρκεια του παιχνιδιού,για μένα ο Kojima "έθαψε" το αποκορύφωμα του ήρωα που αντί να αυτοκτονήσει και να σπάσει κυριολεκτικά κάθε φραγμό στην πορεία του προς την απόλυτη ολοκλήρωση της τραγικής του φιγούρας,εμφανίσθηκε ο Big Boss απο το πουθενά και εκεί έγινε 2 Much η υπόθεση.αλλά και του παιχνιδιού που άλλωστε είναι anti-war απο άκρη σ'άκρη Και τέλος υπήρξε και αλλαγή στον χειρισμό.Παραδοσιακά όλα τα japan vg έχουν το Ο ως confirmation button και το MGS δεν αποτελούσε εξαίρεση.Μέχρι το MGS4.

    Δεν ξερω αν το εχει φανταστει ετσι ο Kojima ή η Konami τελικα.Tα MG ανοικουν στην Κοναμι και ειναι λογικο να θελει να συνεχισει την-επιτυχημενη εμπορικα-σειρα.
    Η τελειομανια του Kojima δεν νομιζω να τον αφηνε να ακολουθησει μια τετοια τακτικη οσον αφορα το μελλον τον MG.
    Ειναι πολλα τα χρηματα για να εχει την ιδια αποψη και η Κοναμι ομως.
    Κοίτα στην Konami ο Kojima βασιλεύει.Τον έχουν στα ώπα ώπα και είναι σίγουρα το golden boy τους,κάτι που σημαίνει ότι ναι μεν θα έχει πιέσεις για sequels,αλλά μην νομίζεις ότι μπορούν να του βάλουν το "μαιχαίρι στον λαιμό" και να του πούνε τι θα κάνει.Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι αυτόν τον καιρό που η Konami σημειώνει πτώσεις στα έσοδα της,αυτός είναι που έρχεται ξαφνικά με 3 Games απο το studio του (MGS PW,Rising & Castlevania) να βγάλει το κάρο απο την λάσπη.Του χρωστάνε,δεν τους χρωστάει.

    Όσον αφορά αυτό που είπα και έκανες παράθεση περί το πώς έχει φανταστεί ο Kojima το franchise,δεν το λέω εγώ αλλά ο ίδιος στο Βρετανικό OPM τον Ιούνιο του 2008 όπου και υπήρχε συνέντευξη του και αφιέρωμα πάνω στο franchise.

    Naked snake ελπίζω όντως με το Peace Walker να πάμε προς τα εκεί που λες, η αλήθεια είναι όμως ότι θα ήθελα να μπουν στην άκρη οι τωρινοί ήρωες (Big Boss, Solid Snake, Raiden) και να συνεχίσουμε σε μίας παρόμοιας φιλοσοφίας κόσμο, με νέους χαρακτήρες και καταστάσεις.
    Ο Kojima δεν είχε κρύψει ότι του πέρασε απο το μυαλό να κάνει ένα παιχνίδι με πρωταγωνιστή την The Boss,αλλά όπως και να το κάνεις ο Solid Snake αλλά και οι φυσιογνωμικά όμοιοι προς αυτόν αποτελούν επένδυση για την Konami και ας μην ξεχνάμε το κάζο Raiden που ο Kojima το ένοιωσε καλά,και μάλιστα αυτοσαρκάστηκε μέσω του Raikov στο MGS3.

    Τι είναι αυτό που ορίζει τη σειρά; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της;Ως τώρα νομίζω ότι όλοι τη βλέπαμε υπό το πρίσμα του Solid Snake και της πολυσύνθετης ιστορίας πίσω από αυτόν. Κακά τα ψέματα ήταν κάτι παραπάνω από ένας κεντρικός ήρωας, το 50% της δύναμης του σεναρίου του παιχνιδιού περιστρέφεται γύρω από την τραγικότητα αυτού του ήρωα. Από εκεί και πέρα μας προσφέρεται μία παραλλαγή της σύγχρονης ιστορίας, με την οποία παραλλαγή - μυθοπλασία δημιουργείται όλο το υπόβαθρο για τα μηνύματα και τις ιδέες που θέλει να εκφράσει ο Kojima μέσω των παιχνιδιών
    Meme-Gene-Scene-Sense.Το παιχνίδι σε πρώτη ανάγνωση περιστρέφεται ως είπες γύρω απο τον Solid Snake,όμως στην ουσία ο ίδιος ο Snake όπως και οι υπόλοιποι χαρακτήρες χρησιμοποιούνται για να μπορέσουν να περάσουν τα μυνήματα που θέλει ο Kojima μέσω της προσωπικότητας του ο καθένας ξεχωριστά.Το MGS με λίγα λόγια θα μπορούσαμε να πουμε ότι όσον αφορά την ουσία του,το νόημα του δηλαδή,περιστρέφεται γύρω απο τα δεδομένα και τα γεγονότα που εππηρεαζουν και καθορίζουν το ποιοι είμαστε.Πολλές φορές,απο πλευράς ιστορίας αρκετές "συνδέσεις" έγιναν γιατί έπρεπε να καλυφτούν τα κενά (ειδικά στην περίπτωση του MGS4),όμως αυτό που παραμένει ακέραιο απο το πρώτο μέχρι και το τελευταίο παιχνίδι της σειράς είναι το ηθικόν δίδαγμα του κάθε τίτλου ξεχωριστά που όμως δεν δίνεται στο πιάτο,αλλά είναι ο παίκτης αυτός που θα αποφασίσει πως θα εκμεταλλευτεί και θα ερμηνεύσει αυτό που του δίνεται.Αυτή είναι άλλωστε και η όλη μαγεία γύρω απο αυτά τα παιχνίδια.Ελπίζω να σε κάλυψα.
    Θα μπορούσαμε να έχουμε ένα MGS σε ένα setting απομακρυσμένο τελείως από τη σύγχρονη ιστορία, ίσως και από το δικό μας κόσμο;
    Δύσκολο εώς απίθανο.
    I searched for form and land...
    ...For years and years I roamed

  5. #185
    Αρρώστια hideo's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1,518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Quote Originally Posted by Naked Snake View Post
    Κοίτα στην Konami ο Kojima βασιλεύει.Τον έχουν στα ώπα ώπα και είναι σίγουρα το golden boy τους,κάτι που σημαίνει ότι ναι μεν θα έχει πιέσεις για sequels,αλλά μην νομίζεις ότι μπορούν να του βάλουν το "μαιχαίρι στον λαιμό" και να του πούνε τι θα κάνει.
    Δεν θα του βαλουν το μαχαιρι στο λαιμο.Απλα θα κανουν κι αλλα Rising.Δλδ θα εκμεταλευτουν το ονομα MG για παιχνιδια που ο Kojima θα εχει απο μικρη εως καθολου συμμετοχη.
    Ο Κοjima κατα καιρους(και κατα την δημιουργια του MGS3) εχει εκφρασει την επιθυμια του να κλεισει την σειρα.Υπαρχει στο μυαλο του,ασχετως αν το εχει κανει ή οχι ή αν θα το κανει.
    Δεν πιστευω λοιπον οτι ειναι αυτος που θελει να υπαρξουν κι αλλα MG,αλλα η Konami.Toυλαχιστον περισσοτερο η τελευταια και ειναι απολυτα λογικο.

  6. #186
    Senior Member Naked Snake's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    126
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Quote Originally Posted by hideo View Post
    Δεν θα του βαλουν το μαχαιρι στο λαιμο.Απλα θα κανουν κι αλλα Rising.Δλδ θα εκμεταλευτουν το ονομα MG για παιχνιδια που ο Kojima θα εχει απο μικρη εως καθολου συμμετοχη.
    Ο Κοjima κατα καιρους(και κατα την δημιουργια του MGS3) εχει εκφρασει την επιθυμια του να κλεισει την σειρα.Υπαρχει στο μυαλο του,ασχετως αν το εχει κανει ή οχι ή αν θα το κανει.
    Δεν πιστευω λοιπον οτι ειναι αυτος που θελει να υπαρξουν κι αλλα MG,αλλα η Konami.Toυλαχιστον περισσοτερο η τελευταια και ειναι απολυτα λογικο.
    Γι'αυτόν ακριβώς τον λόγο σου ανέφερα τα περι αντιφατικότητας στις δηλώσεις του Kojima.Και όχι απο το MGS3 αλλά απο το MGS2 σκόπευε να αποχωρήσει απο την σειρά,και μάλιστα συνέδεσε αλληγορικά την παράδοση των ινίων απο αυτόν στο staff του με την τελευταία σκηνή όπου ο Snake μιλάει στον Raiden γύρω απο τις επιλογές που καλείται να κάνει με βάση αυτά που βίωσε.Όμως,το τυπάκι γυρνάει συνεχώς στον τόπο του 'εγκλήματος' και μάλιστα αυτήν την φορά (Peace Walker) χωρίς να υπάρχει η πίεση απο το κοινό όπως επι MGS4( να θυμήσουμε ότι αρχικά director ήτανε ο Shuyo Murata,με τον Kojima σε behind the scenes ρόλο,αλλά βγήκαν τα 'μαχαίρια' απο τους fans και δεν είχε άλλη επιλογή),και με τα κενά της ιστορίας να έχουνε πλέον εξαλειφθεί.Θα μου πείς ότι δέχτηκε πιέσεις απο την Konami?Λογικόν.Όμως μην ξεχνάς ότι ο πρότερος βίος του,μαρτυρά ότι ο Kojima θέλει και τα 'παθαίνει'.Π.χ. θα μπορούσε να είχε παρακάμψει το Snake Eater και να πέρναγε κατευθείαν στο Guns Of The Patriots και να τελείωνε εκεί η δουλειά.Και με την διαφαινόμενη προαγωγή του Big Boss σε κεντρικό χαρακτήρα,ανοίγει ένα νέο 'μέτωπο' για τον ίδιο και ουσιαστικά κάνει ένα ημι-recap που λογικά θα αποφέρει sequel(s).Και δεν νομίζω να μην το γνωρίζει και ο ίδιος ότι απο την στιγμή που θα ανεβάσει και πάλι τον πήχη,ότι θα είναι δυσκολο να αποκολληθεί απο το franchise.
    I searched for form and land...
    ...For years and years I roamed

  7. #187
    Member Demonas's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    Kingdom Hearts
    Posts
    55
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    πολυ ωραιο και λεπτομερεστατο... ακομα και για μεγαλους φαν ειναι μια βιβλος γνωσεων! ενα μεγαλο μπραβο... και εγω σαν φαν της σειρας δηλωνω ρεσπεκτ στουσ δημιουργους του αρθρου αυτου!!!

  8. #188
    Senior Member majorfox's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    118
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)

    MGS HD review + Metal Gear Solid Art


  9. #189
    Αρρώστια Raf's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    3,012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Ωραίο άρθρο. Ως άσχετος με τη σειρά, με κατατόπισε σχετικά με το τι την κάνει τόσο ενδιαφέρουσα.

  10. #190
    Junior Member
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    2
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Η επιχείρηση snake eater ξεκινά με τον Snake να συναντά κατά την άφιξη του στα σοβιετικά εδάφη την Eva , μια πρώην Αμερικανίδα πράκτορα της NSA η οποία έχει επίσης αποστατήσει και που φαίνεται να είναι το μόνο άτομο στο πεδίο της μάχης που βρίσκεται στην ίδια πλευρά με αυτόν . Η ίδια τον πληροφορεί ότι οι βλέψεις τους είναι κοινές και πως ο ουσιαστικός στόχος της αποστολής του είναι να φτάσει στο Groznyj Grad , το οχυρό στο οποίο βρίσκονται ο Sokolov , η Boss και ο Volgin αλλά και ολοκληρώνεται η κατασκευή του Shagohod . Στην πορεία του προς το Groznyj Grad ο Snake έρχεται σε επαφή με τους Cobra οι οποίοι προσπαθούν να τον αποτρέψουν να πλησιάσει προς την Boss αλλά δίχως αποτέλεσμα αφού τελικά στις μεταξύ τους αναμετρήσεις ένας-ένας εξοντώνονται (έτσι ο κωδικός -snake eater- παίρνει τόσο ειρωνική όσο και ρεαλιστική υπόσταση) . Λίγο πριν φτάσει στο οχυρό (παρευρισκομενος στις εγκαταστασεις που περιβαλλουν το Groznyj Grad) γίνεται και η συνάντηση με τον Granin , έναν άλλο σοβιετικό επιστήμονα ο οποίος επίσης σχεδίασε ένα όχημα μεταφοράς πυρηνικών κεφαλών με δυνατότητα πυροδότησης και που τελικά περιθωριοποιήθηκε από την πατρίδα του καθώς η χρηματοδότηση χορηγήθηκε στον Sokolov . Όπως αναφέρει , το δικό του δημιούργημα θα είχε ΄΄πόδια΄΄ με δυνατότητα μετακίνησης σε οποιαδήποτε μορφολογία εδάφους . H λεγόμενη χορηγία ακούει στο όνομα Philosophers Legacy που -αν και δεν ξεκαθαρίζεται ακριβώς- φαίνεται να είναι μια πηγή μεγάλων χρηματικών αποθεμάτων . Αφού πληροφορεί τον Snake ότι έδωσε τα σχέδια του έργου του στην αμερικανική κυβέρνηση νιώθοντας προδομένος από την πατρίδα του , του δίνει τις τελικές πληροφορίες για το πώς θα φτάσει στο Groznyj Grad .

    ___________________

    Gafas De Sol Hombre

+ Reply to Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts