Announcement

Collapse
No announcement yet.

[Review] The Last Remnant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • [Review] The Last Remnant



    Στοιχεία

    Παιχνίδι: The Last Remnant
    Σκηνοθέτης: Hiroshi Takai
    Παραγωγός: Nobuyuki Ueda
    Σχεδίαση Χαρακτήρων: Kimihiko Miyamae
    Μουσική Παραγωγή: Tsuyoshi Sekito
    Δημιουργήθηκε από: Square Enix
    Προωθήθηκε από: Square Enix
    Είδος: RPG, Adventure, Sci-Fi, Fantasy
    Κονσόλα: XBOX 360, PC, PS3
    Δημόσια Ιστοσελίδα του The Last Remnant



    Περιγραφή

    Στο μακρινό φανταστικό κόσμο υπάρχουν 10 βασίλεια, στα οποία το καθένα έχει τον δικό του Μαρκήσιο. Στο Βασίλειο του Athlum ζει ο νεαρός 19χρονος Μαρκήσιος David Nassau, ο οποίος συνάντησε τυχαία τον νεαρό Rush Sykes. O ίδιος ο Rush καθώς κυνηγάει τους απαγωγείς της όμορφης μικρής του αδερφής, Irina Sykes, δεν γνωρίζει ότι μπλέχτηκε σε έναν πολιτικό πόλεμο που όχι μόνο αφορά τα 10 Βασίλεια, αλλά και την ίδια την αδερφή του. Στην συνωμοσία αυτή ανακατεύεται και ένας μυστηριώδης ξανθός άντρας με τα κόκκινα ρούχα. Ποίος είναι αυτός πραγματικά και όλοι τον αποκαλούν "Αυτοκράτορα" ? Τι θέλει από την Irina και από τον ίδιο ιδιαίτερα τον Rush ?



    Σενάριο

    Το σενάριο όλο είναι δανεισμένο από το Final Fantasy 12. Το ίδιο και οι χαρακτήρες αυτοί. Αυτό ήταν το μειονέκτημα του συγκεκριμένου παιχνιδιού αυτού. Έχουν αντιγράψει κάπως το σενάριο αυτό από το Final Fantasy 12, αλλά με νέα στοιχεία και αυτή τη φορά πίσω από τα Remnants. Remnants είναι γιγάντιαια χρυσά πλάσματα, τα οποία βλέπουμε στις πόλεις αυτές και από τα οποία δεν είναι πραγματικά από αυτόν τον κόσμο. Θα έλεγε κανείς ότι προέρχονται από τον Παράδεισο και την Κόλαση. Δυστυχώς η Square Enix για άλλη μία φορά κατόρθωσε να δώσει ένα παιχνίδι εξαίσιο, αλλά αντίγραφο του Final Fantasy που για άλλη μία φορά έδωσε και άλλο πολιτικό πόλεμο, από τον οποίο η συνωμοσία δεν είχε όρια. Πίσω από όλα αυτά έρχονται απαγωγή, δολοφονίες και διχόνοια ανάμεσα στα 10 Βασίλεια και ιδιαιτέρως και πάνω από όλα στο Βασίλειο του Elysion.



    Ήχος

    Η Αγγλική ομιλία ήταν από τις καλύτερες στο παιχνίδι αυτό. Ως και οι χαρακτήρες κινήθηκαν σύμφωνα με τις ομιλίες αυτές, λες και βλέπαμε την ταινία Final Fantasy: Spirits Within μέσα του. Το ίδιο και ο ατμοσφαιρικός τους ήχος που ήταν τέλειος και ταιρίαζε και με την ομιλία και τη μουσική.



    Μουσική

    Άλλο ένα διαμάντι εξαίσιο από την Square Enix και παραγωγός ο Tsuyoshi Sekito με την Σύγχρονη ορχήστρα. Για πρώτη φορά στην ιστορία των Videogames δημιουργήθηκε ένα πολυάριθμο soundtrack με πάνω από 30 μουσικά κομμάτια, από το ένα ξεχωριστά για κάθε πίστα ως και για τις Boss μάχες. Ένα μεγάλο μπράβο στην Square Enix για την μουσική υπόκρουση τους. Περιέχει μέσα και Dark και happy στοιχεία ανάλογα το σενάριο του παιχνιδιού αυτού.



    Gameplay

    Άλλο ένα μειονέκτημα που θα αναγκαστώ να πω εδώ δυστυχώς και με μεγάλη λύπη. Όπως όλοι περιμέναμε, η Square Enix δεν έκατσε να διορθώσει τα bugs μέσα στο παιχνίδι, από το οποίο φέρει ένα μεγάλο πλην σε όλο αυτό το παιχνίδι ως και το πόσο άκυρα πράγματα πετυχαίνει κανείς. Δυστυχώς μέσα στο παιχνίδι για πρώτη φορά υπάρχει και κάτι που δεν αρέσει στον καθένα μας. Η αυτόματη αναβάθμιση είτε των μαγικών είτε των όπλων είτε και των τεχνικών κινήσεων και το ότι δεν υπήρχε βάσιμος τρόπος να δώσεις τα πιο δυνατά όπλα στους φίλους σου, λες και σε κάνανε εγωιστή, παρά μόνο να περιμένεις να τα ζητήσουν οι ίδιοι. Το μόνο που ξεχώρισε για πρώτη φορά στο κόσμο των videogames μέσα ήταν η ομαδική ανά πεντάδα μάχη. Η μάχη ήταν συνδυασμένη από το Final Fantasy 12 και το Final Fantasy 10. Από το Final Fantasy 12 ήταν η 5άδα ομάδα, ενώ από το Final Fantasy 10 ήταν το γνώριμο "Select battle mode". Συνδυάζοντας το έφερε αποτέλεσμα να δημιουργηθεί η μάχη με 5 ομάδες από 5 άτομα ξεχωριστά. Στην αρχή ο χειρισμός είναι λίγο δύσκολος και κουραστικός, αλλά με το καιρό το συνηθίζεις. Δεν έλειψε καθόλου και το να καλείς τα Remnants τα ίδια, όπως και στο Final Fantasy 12. Αυτό που έδωσε μεγάλο ενδιαφέρον στην μάχη αυτή ήταν η τύχη. Υπήρχαν και τέρατα που ήταν ισάξια με όλη την ομάδα αυτή που μπορούσαν να σε σκοτώσουν στην στιγμή, τόσο που έφερε το αποτέλεσμα να ποντάρεις 50-50 την ζωή σου αν θα νικήσεις ή θα χάσεις. Και το άλλο μειονέκτημα ήταν ότι δεν έλειψαν τα loadings, τα οποία ήταν τελείως σπαστικά. Εξαιτίας των loadings, το παιχνίδι κατέληξε να γίνεται τεράστιο και να περιμένεις να το τερματίσεις. Το καλό μέσα σε αυτό ήταν οι επικές μάχες γενικά σε όλο το παιχνίδι.



    Ανακεφαλαίωση

    Όπως πάντα το καπέλο τους βγάζω για την ηχητική και μουσική υπόκρουση, αλλά και για το ξεχώριστο είδος μάχης. Το σενάριο βλέπεται, αλλά δίνει σε όλη την κεντρική ιστορία, αλλά και στην εναλλακτική με τα σπάνια τέρατα και δαίμονες, επικές μάχες που σε καθηλώνουν. Δυστυχώς κατά την γνώμη μου η Square Enix δεν το έκανε και καλά με αποτέλεσμα να είναι ο τίτλος μέτριος προς το καλό. Αν διόρθωναν το σενάριο και δεν το δάνειζαν από το Final Fantasy 12 και αν διόρθωναν και τα bugs, το παιχνίδι θα ήταν από τα καλύτερα J-RPG στον κόσμο των Videogames. Οπότε για όλα αυτά του δίνω 8/10 ως βαθμολογία.
    sigpic

  • #2
    Ωραίο review,αλλά που την είδες την ομοιότητα ανάμεσα στην ιστορία του 12 και του last remnant;Δεν έχουν καμία απολύτως σχέση.


    Tidy!

    Do not blame me.Blame yourself or God.
    In Matsuno we trust.

    Comment


    • #3
      Ontws kamia sxesh.
      "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
      But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
      Kindred, this blade and I.
      "

      "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
      Greek Gaming Videos
      Greek Final Fantasy Forum

      Comment


      • #4
        Εμένα πάντως σε όλα τα RPG μοπυ φαίνεται η ίδια
        Insert Coin

        Comment


        • #5
          Επειδη εκανες κριτικη σε ενα αλλο review, επετρεψε μου να κανω κι εγω στο δικο σου. Καλοπροαιρετα παντα.

          Καταρχας, το συνολικο κειμενο ειναι πολυ κακογραμμενο και μπερδεμενο.

          Πιο αναλυτικα ... :

          Περιγραφη και σεναριο δε θα επρεπε να ειναι ξεχωριστα διοτι το σεναριο στο κειμενο σου δε δικαιολογει τον τιτλο του. ΣΤην περιγραφη γραφεις αυτα που επρεπε να μπουν κατω απτο σεναριο.

          Επειτα, εισαι απτα ατομα που διδουν ιδιαιτερη εμφαση στη μουσικη (καθοτι μουσικος) αλλα δε γραφεις τιποτα το ιδιαιτερο γιαυτη. Πιο συγκεκριμενα δε μας λες ποια κομματια ξεχωριζεις, τι το ιδιαιτερο εχει αυτη η μουσικη, σε τι υφος κινειται, για τα ηχητικα εφε κτλ

          Επειτα, η περιγραφη Gameplay αναλωνεται σε εναν ανουσιο παραλληλισμο με τη σειρα FF. Ναι, η SE ειναι γνωστη για τη συγκεκριμενη σειρα αλλα μη ξεχνας κρινεις ενα αλλο παιχνιδι. Οι αναφορες σου στις ομοιοτητες θα μπορουσαν να γινουν στο τελος της προτασης σου ΑΦΟΥ ειχες αναλυσει πρωτα τους μηχανισμους. Μη ξεχνας, δε εχουν παιξει ολοι τα FFs

          Τελος, πρεπει να δωσεις ιδιαιτερη προσοχη στο γραπτο λογο σου πχ :
          Όπως όλοι περιμέναμε, η Square Enix δεν έκατσε να διορθώσει τα bugs μέσα στο παιχνίδι, από το οποίο φέρει ένα μεγάλο πλην σε όλο αυτό το παιχνίδι ως και το πόσο άκυρα πράγματα πετυχαίνει κανείς
          σα να διαβαζω ενα αγγλικο review σε Ελληνικη αποδοση.

          Θα αναφερω 1 θετικο. Μαρεσει ο προσωπικος τονος στα κειμενα σου. Απλα οπως ειπα θα πρεπει να τον υποστηριξεις με λιγο καλυτερο γραπτο λογο
          " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

          Authenticity sir, authenticity. "

          Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)



          Comment


          • #6
            Το γνωρίζω φίλε μου ότι κανείς δεν έχει παίξει τα FF, αλλά εγώ τα έχω παίξει και τα 2(και το FF12 και το The Last Remnant) και είχα παρατηρήσει μία ομοιότητα... Ο Πολιτικός τους πόλεμος...

            Τέλος πάντων... Τα χώρισα για να μην μπερδέψω τους πάντες.... Αν συγχωνευτούν έτσι θα ήταν παρότι λίγο μπέρδεμα...

            Κανονικά αν ήταν να μπει κάτω από το σενάριο, θα μπορούσε να μπερδέψει τους πάντες... Το έβαλα έτσι ως περιγραφή για να ξέρει ο αναγνωστής τι είδους παιχνίδι αντιμετωπίζει κανείς, πρότου το παίξει...

            Όντως μπορεί να δίνω ιδιαίτερα έμφαση στην μουσική, και δεν απατάσαι καθόλου, αλλά δίνω επίσης και έμφαση στον γενικό τομέα... Υπάρχουν και φορές που με εντυπωσιάζουν τα μουσικά τους κομμάτια, μα και το πως εξελίσσεται η ιστορία σε κάθε παιχνίδι... Εγώ πάντως δεν κρίνω ένα παιχνίδι μόνο και μόνο για την μουσική, το κρίνω σε γενικό τομέα.

            Προσωπικά, για μένα, το παιχνίδι το ίδιο είναι μία δημιουργία συνδυασμού πολλών τεχνών(Εικαστικής, Μουσικής, Κινηματογράφου, Πολεμικών Τεχνών κ.α...)...
            sigpic

            Comment


            • #7
              Γνωριζεις οτι κανεις δεν εχει παιξει τα FF;

              Comment


              • #8
                Originally posted by Xeno View Post
                Γνωριζεις οτι κανεις δεν εχει παιξει τα FF;
                Σχεδόν πολύ λίγοι είμαστε που παίζουμε τα FF παιχνίδια... Γνωρίζω ότι το έχει παίξει και ο G_0 και εγώ παίζω... Δεν ξέρω και για τους άλλους τι παίζετε... Δεν έχει σημασία... Review είναι... Τίποτα άλλο...
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Ακόμα και εγώ έχω παίξει το FF (και το 12 μάλιστα, το οποίο έχω στη συλλογή μου).

                  Comment


                  • #10
                    Bασικά δύσκολο είναι να βρεις κάποιον που να μην έχει παίξει FF.

                    Comment


                    • #11
                      τα ff ειναι για λιγους. το λενε και οι πωλησεις του εξαλου

                      μονο 10 Μυρια το καθενα. Tι λεμε τωρα...? και η γιαγια μου εχει παιξει FF.

                      α ρε Τανοσουκε.. πως ειναι δυνατον να εχει λιγη σημασια οταν απευθυνεσαι με ενα ριβιου σε ολους? :/

                      Με αυτο που σου ειπα πιο πανω εννουσα οτι θα επρεπε να επικεντρωθεις περισσοτερο στα στοιχεια του ιδιου του παιχνιδιου παρα να αναλωθεις κυριως σε αναφορες αλλου (που ενδεχομενως καποιος να μη γνωριζει)
                      " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

                      Authenticity sir, authenticity. "

                      Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)



                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Evans View Post
                        Bασικά δύσκολο είναι να βρεις κάποιον που να μην έχει παίξει FF.
                        και εξισου δυσκολο καποιον που τα εχει τερματισει... :p
                        Deus Misereatur...
                        Gloria filiorum patres i.e.m.e
                        Viva los Vatos Locos

                        ---------------------
                        UNITED WE STAND DIVIDED WE FALL...

                        Comment


                        • #13
                          Ωραίο post, θα μπορούσε ίσως να γίνει κουβέντα. Αν πάρει μερικά XP ακόμα και ανέβει επίπεδο, θα γίνει review.

                          Πω πω, τώρα θυμήθηκα τις εποχές που πρωτοείχα αρχίσει να παίζω και όταν μου έλεγαν "ανέβηκα επίπεδο" νόμιζα ότι πήγαν στην επόμενη πίστα...
                          Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                          Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                          Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                          Comment


                          • #14
                            Οντως μονο εγω δεν εχω παιξει FF αλλα αναγνωριζω οτι ειμαι ειδικη περιπτωση.

                            ΥΓ: Ποσο τελειο αβαταρ εχω ε;
                            Do a barrel roll!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Tannosuke View Post
                              Σχεδόν πολύ λίγοι είμαστε που παίζουμε τα FF παιχνίδια... Γνωρίζω ότι το έχει παίξει και ο G_0 και εγώ παίζω... Δεν ξέρω και για τους άλλους τι παίζετε... Δεν έχει σημασία... Review είναι... Τίποτα άλλο...
                              No offense, αλλα εδω μεσα παιζει να υπαρχει 2ψηφιος αριθμος ατομων που εχουν παιξει περισσοτερα FF απο εσενα (και δεν εννοω να τα χουν παιξει για 5 λεπτα εκαστο).

                              Comment

                              Working...
                              X