Announcement

Collapse
No announcement yet.

Τέλος εποχής - Ώρα για αλλαγή.ΟΤΕ farewell.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • straier
    replied
    Δε διαφωνώ σε κάτι από αυτά που είπες. Βέβαια αν και προφανώς η συχνότητα και η ένταση είναι οι μόνες σημαντικές παράμετροι (γι'αυτό και το ζεστό φαΐ δεν είναι σοβαρός παράγοντας κινδύνου ) δεν είναι πολύ εύκολο να μετρήσουμε τις βιολογικές συνέπειες (που είναι αυτό που μας ενδιαφέρει).

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Πω αν θες να το πάμε έτσι τότε οτιδήποτε δεν έχει θερμοκρασία απόλυτο μηδέν (δηλαδή πρακτικά...τα πάντα) εκπέμπει ακτινοβολία...Αλλά το ποσο βλαβερη ειναι μια ακτινοβολία είναι αποκλειστική συνέπεια της συχνότητας της, και έπειτα της έντασης αυτής της συχνότητας (ανάλογα δηλαδή με το τί συντονίζει βιολογικά - πχ h ραδιοενεργότητα σπάει τους νουκλεικούς δεσμούς etc)

    Leave a comment:


  • straier
    replied
    Καλά δεν είναι απαραίτητο ότι η απόσταση είναι εντελώς ανάλογη της έντασης της ακτινοβολίας. Είχα διαβάσει πως τα ασύρματα τηλέφωνα έχουν πολύ ισχυρή ακτινοβολία, αντίθετα με το wifi. Επίσης ακόμα και τα καλώδια εκπέμπουν ακτινοβολία οπότε ας μην τρελαινόμαστε κιόλας...

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Ta kinita einai SIGOURA pio lethal...skepsou to kinito einai ftiagmeno na epikoinonei me mia keraia se apostasi 1km apo ti siskeui, eno to wifi me apostasi 50m... kane tin analogia kai...

    Leave a comment:


  • TheCursed
    replied
    Originally posted by Somari View Post
    Το Wifi είναι από τις πιο ήπιες μορφές ακτινοβολίας, σε σχέση με ότι κυκλοφορεί δίπλα σου...
    Βασικά παίζει να είναι η πιο ήπια. Ακόμα και τα κινητά και οι φούρνοι μικροκυμάτων πρέπει να είναι lethal συγκριτικά.

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Αν έχεις ασύρματο από την άλλη θα σου πρότεινα να βάλεις καλώδιο, η ακτινοβολία είναι ύπουλο πράμα.
    Το Wifi είναι από τις πιο ήπιες μορφές ακτινοβολίας, σε σχέση με ότι κυκλοφορεί δίπλα σου...

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied
    2 ethernet; Δεν εχω δει router με κατω απο 4 θυρες, μα τι γυφτιες κανουν οι εταιρειες.
    Πώς την παλευες τοσο καιρο με 1 θυρα, με ενα hub θα ειχες ησυχασει.

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Βασικά βαριέμαι να κάνω register Κλπ,αλλά θα το κάνω κάποια στιγμή.Ο μόνος λόγος που ψήνομαι να βάλω το άλλο,είναι γιατί έχει 2 θύρες ethernet κι έτσι θα μπορώ να έχω και το Χ360 ταυτόχρονα με τον υπολογιστή στο νετ.

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    Συμφωνώ και με τους δυο τελευταίους αλλά πραγματικά απορώ - αν το μόντεμ που έχεις τώρα δουλεύει κανονικά γιατί να το αλλάξεις? Εγώ έχω ένα USB για το desktop κι ένα ethernet για το laptop που καταλήγουν στο ίδιο μόντεμ, και τις ρυθμίσει τις έχω κάνει μόνο για το πρώτο - στο φορητό δε χρειάστηκε καν.

    Αν έχεις ασύρματο από την άλλη θα σου πρότεινα να βάλεις καλώδιο, η ακτινοβολία είναι ύπουλο πράμα.

    Leave a comment:


  • Evans
    replied
    Altair 1 λεπτό υπόθεση είναι, βάλτο να είσαι ok.

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied
    Τι εννοεις πρεπει; Το παλιο φανταζομαι μια χαρα θα λειτουργει.
    Τωρα αν το παλιο ηταν σαπιο και σου δωσαν νεο με 802.11n κτλ τοτε οκ.

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Πλέον έχω HOL και όλα κομπλέ.Δεν έμεινα χωρίς τηλέφωνο ή ίντερνετ ούτε λεπτό.Η ταχύτητα είναι κομπλέ,όλα καλά.
    Πρέπει τώρα να συνδέσω και το ρούτερ τους και βαριέμαι.

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    3) WTF ti les? Na valeis diladi username kai password tis Hol alla na mpaineis sto internet me ton OTE?

    Leave a comment:


  • TheCursed
    replied
    Originally posted by Azrael View Post
    ameriki px exoun 2mbps sta 20 dollars kai sta 8 px einai 50.
    WTF. Εκπλήσσομαι.

    Leave a comment:


  • straier
    replied
    Απαντάω χωρίς να είμαι ειδικός και χωρίς να ξέρω τι ακριβώς σου δώσανε αλλά δε νομίζω πως πέφτω έξω. Αν κάποιος πιο γνώστης έχει άλλη άποψη ελεύθερα:
    1) Αυτό που σου δώσανε λογικά δεν είναι μόνο ρούτερ αλλά μοντεμ/ρουτερ οπότε το πιο πιθανό είναι να χρειάζεται να το αλλάξεις (κάθε ISP μπορεί να έχει διαφορετικές ρυθμίσεις ή να χρησιμοποιεί άλλη τεχνολογία οπότε το πιο απλό είναι να αλλάξεις μοντεμ από το να ψάχνεσαι).
    2) Κανένα πρόβλημα. Μπορείς να έχεις και τα δύο ταυτόχρονα.
    3) Δεν ξέρω τι ρυθμίσεις είχες κάνει αλλά στην παρούσα φάση το μόνο που μπορείς ίσως να κάνεις είναι να μπεις στο λογισμικό του ρούτερ και να ρυθμίσεις τίποτα ΝΑΤ, Mac address filtering, WEP/WPA κλπ. Κοινώς πράγματα που δεν έχουν σχέση με τον ISP παρά μόνο την επικοινωνία υπολογιστή με το ρούτερ.

    Leave a comment:

Working...
X