Announcement

Collapse
No announcement yet.

Cemu - Wii U emulator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Μιλάω για τον Casual κόσμο που θέλει να παίξει 3-4 games τον χρόνο το πολύ λόγω έλλειψης όρεξης/χρημάτων/χρόνου.
    Yep, that's me (more or less), με τη διαφορά ότι αγοράζω μέσο όρο 50 παιχνίδια το χρόνο, δίνω αρκετά λεφτά σε εξοπλισμό και είμαι μονίμως updated.

    Νομίζω ότι κρίνεις βάσει των δεδομένων του πολύ στενού σου κύκλου, που μάλλον δεν αποτελεί ούτε κατά προσέγγιση αντιπροσωπευτικό δείγμα της gaming κοινότητας και των χρημάτων που γενικά παίζει στην αγορά. Το neogaf είναι το καλύτερο μέρος για να δεις ποιος είναι ο "γενικός πληθυσμός" στον οποία πατάει η βιομηχανία και το business planning των μεγάλων εταιρειών. Νομίζεις δηλαδή ότι δε συμπεριλαμβάνουν αυτό το 10% που λες στις αναλύσεις τους; Οι δικές μας επιχειρηματικές γνώσεις δε φτάνουν ούτε καν το απειροελάχιστο αυτών των εταιρειών.

    Το GTA V έκανε 2 εκατομμύρια πωλήσεις στο Steam τον πρώτο μήνα και είχε ανακοινωθεί οτι είναι το πιο pirated game of all time. Ζημιά πολλών εκατομμυρίων.
    Για αυτό το κυκλοφόρησαν τόσο καιρό μετά: μικρότερο ρίσκο, πολύ μικρότερο κόστος ανάπτυξης μιας και είχαν ήδη τεχνογνωσία λόγω των προηγούμενων εκδόσεων, κτλ. Τα ίδια με παραπάνω θα πω: ήξεραν ότι δε θα πουλήσει τόσο πολύ και ήξεραν ότι το τζαμπατζιλίκι των πισάδων δε θα τους γεμίσει με δολλάρια, οπότε δεν τους ενδιέφερε καν να είναι η βασική πλατφόρμα στην οποία θα επικεντρωθούν. Νομίζεις τώρα ότι τους ήρθε κεραμμίδα στο κεφάλι όταν έμαθαν ότι οι περισσότεροι το έπαιξαν πειρατικό;

    Comment


    • #77
      Επισης η Ελλαδα δεν ειναι πολυ αντιπροσωπευτικη αγορα, εχουμε σημαντικα μικροτερη αγοραστικη δυναμη και αυξημενη πειρατεια σε σχεση με τις μεγαλες αγορες.
      Do a barrel roll!

      Comment


      • #78
        Τα 'χω σκεφτεί όλα αυτά που λέτε. Δεν είμαι ο άνθρωπος που θα πει οτι επειδή πιρατεύουμε Games θα πέσουν έξω οι εταιρείες. Εννοείται οτι τα πάντα είναι υπολογισμένα, αλλά λέω το emulation και τα cracked Games είναι αναγκαία κακά τα οποία σίγουρα κάνουν υπολογίσιμη ζημιά. Εννοείται οτι η Ελλάδα δεν είναι αντιπροσωπευτική όσον αφορά τα λεφτά του μέσου Gamer στις Δυτικές χώρες, αλλά πιστεύω οτι είναι αρκετά αντιπροσωπευτική όσον αφορά τον (σχετικά) φτωχό αυτών.

        Πάντως στο neogaf, μιας και το τσεκάρω αρκετά συχνά, όπως και στο δικό μας forum δεν αντιπροσωπεύεται ο μέσος gamer. Για να κάτσεις να ασχοληθείς ενεργά με κοινότητες και δη σε μορφή forum αντί για boards τύπου reddit είσαι αρκετά πιο hardcore και, για πενεύσουμε και τα μούσια μας, αρκετά πιο έξυπνος και σπουδαγμένος απ' τον μέσο άνθρωπο γενικότερα. Οπότε συνήθως έχεις και περισσότερα λεφτά.

        Comment


        • #79
          Originally posted by ChrisTop View Post
          [...]
          Το GTA V έκανε 2 εκατομμύρια πωλήσεις στο Steam τον πρώτο μήνα και είχε ανακοινωθεί οτι είναι το πιο pirated game of all time. Ζημιά πολλών εκατομμυρίων.
          [...]
          Αυτό τώρα δίνει πάσα για την κλασική κουβέντα. Υπάρχει η πειρατεία που ρίχνει έξω οικονομικά τις εταιρίες, υπάρχει η πειρατεία που κάνει πασίγνωστους τους devs και τους χαρίζει άπειρα φράγκα, υπάρχει και η πειρατεία που οκ, τι υπάρχει, τι δεν υπάρχει, το ίδιο είναι. Το θέμα είναι πως δεν υπάρχει μία νόρμα για να καταλάβεις τι παίζει. Ποτέ η πειρατεία δεν είχε μόνο ένα αποτέλεσμα, τα πάντα ποικίλλουν, γι' αυτό και δεν υπάρχει κάποια μόνιμη αντιμετώπισή της.

          Στα μάτια των μεγαλοκαρχαριών ΑΑΑ στούντιο, η πειρατεία αντιμετωπίζεται όπως πάντα στην βιομηχανία των ισχυρών, ως διαφυγόντα κέρδη. Πάνε δηλαδή στην πειρατική ακτή, βλέπουν 200.000 dls και λένε «200.000 επί 50 = 10 εκατομμυριάκια». Και ζητάνε 10 εκατομμύρια ρευστό από τον ιδιοκτήτη του τράκερ. Κίνηση βλακώδης, καθώς τα φράγκα είναι ανύπαρκτα. Αυτά τα 200.000 dls μπορεί να είναι από τζαμπατζήδες, από άτομα που έχουν σταματήσει να υποστηρίζουν την εταιρία, από φοιτητές που δεν παίζει μία, από έλλειψη demo, από άτομα που θέλουν να δοκιμάσουν το παιχνίδι, από άτομα που τους έκανε κλικ αλλά δεν θέλουν να δώσουν full price όμως μπορεί να το αγοράσουν στο μέλλον, από άτομα που θα το κρατήσουν στον σκληρό τους δίσκο και θα το ξεχάσουν / σβήσουν, κλπ.

          Αν μπορούσαμε να βάλουμε σε αυτά τα 200.000 άτομα ένα δίλημμα «Πρέπει να επιλέξεις: Ή αγοράζεις το παιχνίδι, ή δεν το κατεβάζεις πειρατικό», τότε το ποσοστό θα έπεφτε. Αυτό το ποσοστό είναι τα διαφυγόντα κέρδη. Το θέμα είναι πως δεν ξέρουμε πόσο πολύ θα έπεφτε, αφού κάθε φορά παίζουν ρόλο πολλές παράμετροι. Η εταιρία, το πόσο εμφανής είναι στο κοινό, τι προφίλ έχε, το πόσο μισητή ή αγαπητή είναι στον κόσμο, τις δημόσιες σχέσεις, το κοινό του εκάστοτε παιχνιδιού κλπ.

          Πάρε κολοσσούς σαν την ΕΑ, Ubisoft, Activision, κλπ. Αυτοί δεν θα κάτσουν να το ψάξουν το πράγμα. Θα βάλουν ένα DRM παρ' όλο που ξέρουν πως δεν θα έχει αποτέλεσμα, απλά για να κάνουν το κομμάτι τους και να ικανοποιήσουν τους επενδυτές.

          Άλλο παράδειγμα, το Witcher 3, που δεν έβαλαν καθόλου DRM, αγνοώντας παντελώς την πειρατεία και έκαναν πάταγο πωλήσεων. Φυσικά κι αυτοί δεν αρκέστηκαν στο να αφαιρέσουν όλα τα DRMs, αλλά το έκαναν και βούκινο, έχτισαν πολύ μάρκετινγκ πάνω σε αυτό και τελικά απέδωσε.

          Άλλο παράδειγμα το Super Meat Boy, που τάσσονται συνεχώς υπέρ της πειρατείας. Οι τύποι στεναχωριόντουσαν που το παιχνίδι τους δεν ήταν το πρώτο στην λίστα βιντεοπαιχνιδιών του PirateBay, τους έπαιρναν φίλοι για να τους συγχαρούν που είναι στην κορυφή του τράκερ, κλπ Αυτοί είναι πιο πολύ της λογικής πως όσο πιο πολύ πουλάει ένα παιχνίδι, τόσο πιο πολύ μεγαλώνουν τα πειρατικά downloads. Και όσο πιο πολύς κόσμος το γνωρίζει από την πειρατεία, τόσο πιο πολύ ανεβαίνουν οι πωλήσεις. Λένε πως τα δύο αυτά μεγέθη (πωλήσεις και torrent downloads) είναι ανάλογα και ανεβαίνουν μαζί, το ακριβώς αντίθετο δηλαδή από τους ΕΑ, Ubi κλπ που λένε πως τα torrent downloads κλέβουν από τις πωλήσεις.

          Άλλο παράδειγμα είναι άλλοι indie devs που από την πειρατεία πάτωσε τελείως το πρότζεκτ τους και πήγαν άκλαυτοι. Στην περίπτωση του Meat Boy έπιασε η λογική τους, σε άλλα παιχνίδια όμως είχε μόνο αρνητικό αποτέλεσμα. Και αν είναι και indy developer, εκεί είναι που τον πιάνει και το παράπονο και κάνει ragequit

          Και βάλε ακόμα χίλιες δυο ακόμα παραμέτρους, διαφορετικές από παιχνίδι σε παιχνίδι. Εγώ το συμπέρασμά μου το έχω βγάλει. Δεν έχω κάνει κάποια επιστημονική έρευνα με εγκεκριμένες μελέτες, όμως λίγο πολύ, βλέπω πως αν το παιχνίδι είναι καλό και ικανοποιεί το κοινό στο οποίο απευθύνεται, δεν έχει θέμα από την πειρατεία. Φυσικά είπαμε, υπάρχουν άπειρες παράμετροι, όμως γενικά για εμένα έτσι πάει το θέμα
          Last edited by Phantom Duck; 24-03-2017, 11:26 AM.

          PK World - Τα πάντα για Disney comics!

          Comment


          • #80
            Η μικρομεσαία δισκογραφική παραγωγή (δεν μιλάω για Adele) έχει καταστραφεί από την πειρατεία, και πριν το CD γίνει εντελώς ξεπερασμένο, οπότε δεν μιλάμε απλώς για υποτιθέμενη ζημιά. /offtopic
            Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά είναι μεγάλη συζήτηση αν έφταιγε η πειρατεία ή απλά το paradigm shift/διόρθωση της αγοράς που συνέβη την ίδια περίοδο. Κάποια διαφυγόντα κέρδη θα υπάρχουν σίγουρα αλλά δεν ισχύει η εξίσωση downloads*τιμή τεμαχίου=διαφυγόντα κέρδη. Εξάλλου, τις μηνύσεις δεν τις έκαναν οι μικρές εταιρείες.
            Νομίζω ότι η ανάλυση του Phantom Duck περιγράφει αρκετά καλά την πραγματικότητα. Και στην προκειμένη περίπτωση πραγματικά πιστεύω ότι ο αριθμός των ατόμων που "έχασε" η Νιντέντο λόγω emulation δεν ξεπερνάει τα 1000 άτομα παγκοσμίως.
            Στο GTAV πιθανώς είναι πολύ περισσότεροι αλλά πάλι έχω αμφιβολίες για το ποσοστό ατόμων που τα κατέβασαν και θα ήταν επίδοξοι αγοραστές.
            Originally posted by Squall Leonhart
            I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
            Originally posted by 丹野
            Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
            Originally posted by Ryu_gr
            υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

            Comment


            • #81
              Συμφωνώ με τα πάντα εκτός του οτι θα χάσουν μόνο 1000 αγοράστες. To post του Phantom λέει ακριβώς αυτά που σκέφτομαι (και όσων έχουν ασχοληθεί και έχουν κοινή λογική ).

              Πάντως ειδικά η Nintendo πιστεύω οτι έχει τρελά διαφυγόντα κέρδη, αν όχι τόσο με τις επιτραπέζιες κονσόλες, σίγουρα με τα emulators των handhelds. Πάει αλλού η συζήτηση για τα handhelds βέβαια.

              Comment


              • #82
                Σίγουρα δεν είναι μόνο 1000 για να διαλέγουν τη νομική οδό μεγάλες κινηματογραφικές, μουσικές εταιρείες, Nintendo κτλ. Το ίδιο το pirate bay προειδοποιεί το χρήστη να χρησιμοποιήσει VPN για κρύψιμο της ip του όταν κλέβει ip ( ) ενώ ήδη σε Αμερική, Αγγλία και άλλες φαντάζομαι χώρες λαμβάνεις ειδοποίηση από provider και αν δεν συμμορφωθείς παίζει και να ακούσεις σειρήνα έξω από το σπίτι σου. Να χαλιναγωγήσεις το Internet βέβαια δύσκολο αλλά είναι ένα συνεχές παιχνίδι ποντικιού και γάτας και ο κλοιός ολοένα και σφίγγει.
                Last edited by Ryu_gr; 24-03-2017, 11:17 PM.
                The illusion of free will is an illusion.

                Comment


                • #83
                  Originally posted by Phantom Duck View Post
                  [...] Επισήμως σταματάω να διαβάζω νέα του για κάνα δυο μήνες, για να μου φανεί μεγαλύτερη η εξέλιξη όταν ξανασχοληθώ. Και επειδή έχει γεμίσει ο τόπος spoils, πας να διαβάσεις νέα για τον emu, και βλέπεις βιντεάκια από περιοχές του παιχνιδιού
                  *Δύο εβδομάδες αργότερα*

                  Η παρούσα έκδοση είναι λέει αρκετά καλή, αρκεί να βάλεις ένα προγραμματάκι που ξεκλειδώνει τα fps σε 60 και κάνει κάτι αλχημείες με το V-sync, και αν βάλεις άλλο ένα που κάνει lock σε 30 fps, ό,τι να 'ναι Το καλό είναι πως η έκδοση 1.7.4 που βγαίνει στις 9 Απριλίου (2 Απριλίου για τους patreons) θα είναι λένε playable με τα όλα της. Για να δούμε.

                  EDIT
                  25 χιλιάρικα τον μήνα πλέον οι δημιουργοί από το Patreon, δεν τους χάλασε
                  Last edited by Phantom Duck; 30-03-2017, 10:30 PM.

                  PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                  Comment


                  • #84
                    μικρο tip για οσους εχουν win 10 1703 - creators update

                    Comment


                    • #85
                      Do a barrel roll!

                      Comment


                      • #86
                        Καλά μόνο από την ανάπτυξη του εξομοιωτή έχουν κερδίσει τρελά λεφτά.

                        Πέρα από το Zelda, η τελευταία έκδοση τρέχει καλύτερα άλλα παιχνίδια; Το δοκίμασε κανείς; Εγώ έβαλα λίγο το yoshis wooly world αλλά παρόλο που έπαιζε λίγο καλύτερα (σε βάζει σχεδόν αμέσως στο παιχνίδι χωρίς πέντε λεπτά αναμονή), παίζει χάλια, με 10 fps έτρεχε.


                        Tidy!

                        Do not blame me.Blame yourself or God.
                        In Matsuno we trust.

                        Comment


                        • #87
                          κατέβασε τα shader cache για το κάθε παιχνίδι και Βάλτα στο φάκελο.

                          60 καρέ θα έχεις ανετα

                          Comment

                          Working...
                          X