Welcome to Gamers Odyssey forums where we talk about gaming, mostly in Greek language. If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Όντως πολύ εντυπωσιακή δράση, αλλά όσο περισσότερο βλέπω το παιχνίδι τόσο περισσότερο μου φαίνεται ως μία eye-candy "άντε πάλι μία από τα ίδια" gameplay εμπειρία . Αλλά έχει γραφικά god damn me xD .
Όντως πολύ εντυπωσιακή δράση, αλλά όσο περισσότερο βλέπω το παιχνίδι τόσο περισσότερο μου φαίνεται ως μία eye-candy "άντε πάλι μία από τα ίδια" gameplay εμπειρία . Αλλά έχει γραφικά god damn me xD .
[/b]
Εμένα τα γραφικά του δεν με έχουν εντυπωσιάσει όσο θα περίμενα... Δείτε gameplay βίντεο στο gametrailers και συγκρίνετε το με το Call of Duty 4 για παράδειγμα. Δεν βλέπω μεγάλη διαφορά..
Όντως πολύ εντυπωσιακή δράση, αλλά όσο περισσότερο βλέπω το παιχνίδι τόσο περισσότερο μου φαίνεται ως μία eye-candy "άντε πάλι μία από τα ίδια" gameplay εμπειρία . Αλλά έχει γραφικά god damn me xD .
[/b]
Εγω παλι βλεπω ακριβως το αντιθετο,γραφικα καλα αλλα οχι εντυπωσιακα και αρκετα διαφορετικο gameplay
Καλά και τα γραφικά σαφώς δεν είναι και κάτι το σουπερ, άλλα βίντεο το αποδεικνύουν αυτό. Αλλά η δράση, κακά τα ψέματα, είναι πολύ καλή και εντυπωσιακή. Ειδικά η σκηνή που σκάει μύτη ένα από αυτά τα μινιον mg και καταστρέφει έναν τοίχο... ε όπως και να το κάνουμε εντυπωσιάζει, έστω και λίγο .
Για το gameplay τα είπα και πριν, μου φαίνεται βαρετό και αδιάφορο, αλλά ΟΚ ας περιμένω κάποιους μήνες ακόμα . Από αυτά που έδειξαν δε μου έχει προκαλέσει καθόλου ενδιαφέρον και το παιχνίδι, έτσι όπως το βλέπω πάντα, για το σενάριο κυρίως θα το παίξω (που για να είμαι ειλικρινής πιστεύω ότι και αυτό έχει κουράσει μετά από τόσες συνέχειες etc etc etc).
EdiiiiiT (ασυνεννοησία): Όταν μίλησα για γραφικά αναφερόμουν στο συνολικό οπτικό αποτέλεσμα, physics, textures, animation, δράση, αισθητική, όχι μόνο στα textures.
Kαταρχήν τι εννοείτε ότι τα γραφικά του παιχνιδιού δεν είναι κάτι το σούπερ;
Το game οπτικά είναι για μένα εντυπωσιακότατο και αυτό θα φανεί καλύτερα όταν το παίξει κάποιος. Σημειώστε επίσης ότι δεν έχουμε δει άλλη περιοχή του παιχνιδιού, μόνο μεσανατολίτικο αστικό περιβάλλον.
Το αστικό περιβάλλον με κατεστραμμένα και μη κτήρια, με λακούβες η όχι στους δρόμους, κατεστραμμένα αυτοκίνητα, φωτιές καπνούς κτλ και όλα αυτά με όλες τις σκιές real time, ρεαλιστικό φωτισμό, εξαιρετικό drawdistance συν χίλιους δύο npc που γυρίζουν από εδώ κι εκεί έχοντας εφάμμιλη λεπτομέρεια και γεωμετρία στο σχεδιασμό με αυτή του Snake και των υπόλοιπων βασικών χαρακτήρων και που μπορούν να εμπλακούν από από εκεί που περιπολούν σε μάχη, real time καταστροφή πχ τοίχων από Gekkos που πετάγονται ξαφνικά μπροστά σου κι εσύ πρέπει να κάνεις κάτι για να σωθείς, με 60fps ακόμη και στα 1080p (1920x1080p) είναι εντυπωσιακό (το λιγότερο).
Από την άλλη θα διαφωνήσω με τον Evans ως προς το gameplay. To MGS4 φαίνεται πως θα έχει πολύ πιο πολυεπίπεδο gameplay από τα υπόλοιπα επεισόδια της σειράς. Αυτό φαίνεται πολύ καθαρά από τα κατά καιρούς gameplay video του παιχνιδιού και για να καταλάβετε κάποτε έγραψα αυτό:
<div class='quotetop'></div>
Όσον αφορά το gameplay η μεγαλύτερη και ριζικότερη αλλαγή είναι φυσικά η πλήρως ελεγχόμενη από τον παίχτη κάμερα. Αυτή είναι μια σημαντική αλλαγή, προς το καλύτερο φυσικά, όσον αφορά το gameplay του τίτλου. Η σταθερή κάμερα είτε από πάνω είτε από πλάγια άρχισε για εμένα να δείχνει οπισθοδρομική και ξεπερασμένη στο MGS3,όπου εκεί μάλιστα δυσκόλευε ακόμη περισσότερο την κατάσταση (πέρα από την κάμερα) και το γεγονός ότι δεν υπήρχε radar σαν αυτό των MGS και MGS2, όπου απεικονίζονταν οι εχθροί, το οπτικό τους πεδίο κτλ. Αυτή η επιλογή ήταν για μένα ένα λάθος του Kojima και μάλιστα έπρεπε εξαρχής να βγάλει το MGS3 με ελεύθερη κάμερα.
Κλείνοντας αυτήν την παρένθεση, ξαναπάμε στο MGS4. Όπως προείπα η σημαντικότερη αλλαγή στο gameplay είναι η νέα-ελεγχόμενη κάμερα. Η δεύτερη σημαντικότερη αλλαγή είναι αυτό που είπε και o Kojima, ότι δηλαδή στο MGS4 από τους αντάρτες και τους PMC που πολεμούν μεταξύ τους κανείς από τους δύο δεν είναι εχθρός και φίλος, αλλά από εκεί και πέρα εξαρτάται από τον ίδιο τον gamer τη πορεία θα ακολουθήσει, δηλαδή τον αν θα πάει με την μια ή την άλλη μεριά, ή αν δεν πάει με το μέρος καμίας και σκοτώνει η επιτίθεται σε μέλη και των δύο αντιμαχόμενων παρατάξεων. Η τρίτη σημαντικότερη αλλαγή είναι το τι "είδους" gameplay θα ακολουθήσει ο gamer, δηλαδή ή μόνο καθαρό stealth, ή περισσότερο action και λιγότερο stealth ή περισσότερο stealth και λιγότερο action, και λέω "action" διότι όπως είδαμε και από τα gameplay video σε περιοχές του παιχνιδιού λαμβάνουν μέρος μάχες μεταξύ των δύο παρατάξεων όπως είπαν πριν και είναι στην κρίση του gamer εάν θα παρακάμψει αυτές τις μάχες ή θα συμμετάσχει ενεργά σε αυτές με το μέρος της μιας ή άλλης μεριάς ή και καμίας.
Η τέταρτη σημαντικότερη αλλαγή είναι η χρήση του octocam που κατά τη γνώμη μου αποτελεί κατά κάποιο τρόπο εξέλιξη του stealth στοιχείου από το MGS3. Oυσιαστικά για εμένα το octocam είναι μια πραγματικού χρόνου προσαρμογή της στολής του Snake στο εκάστωτε περιβάλλον, δηλαδή αυτό που στο MGS3 δεν γινόταν real time στο MGS4 θα γίνεται real time (που από μόνο του και μόνο είναι εντυπωσιακό) και θα είναι φυσικά το καμουφλάζ πιο τελειοποιημένο καθώς το octocam θα αντιγράφει τα textures της κάθε επιφάνειας, είτε είναι άμμος, χώμα, πέτρες, ξύλο, καρπούζια, χόρτα, δέντρα, νερό(?) κτλ][/b]
Τα γραφικα μερικες φορες εντυπωσιαζουν(κυριως σε σκηνες δρασης) αλλα δεν δειχνουν και τοσο καλα αλλες φορες.
Το frame rate βεβαια δειχνει ομαλοτατο(στα 60fps).Για 1080p δεν ξερω..
Μα είναι φυσικό να σε εντυπωσιάζουν περισσότερο όταν γίνεται της πόπης για εκεί πέφτει πολύ μολύβι, γίνονται εκρήξεις, χώνονται και τα Gekkos και τα σαρώνουν και βλέπεις του guerillas να πετάγονται από δω και απο εκεί, βλέπεις να συμμετέχουν στη μάχη ουκ ολίγοι npcs (είτε PMC είτε querrilas) και όλα αυτά με τον Snake να είναι στο μάτι του κυκλώνα. Από την άλλη όταν είναι ήρεμα τα πράματα το game έχει άλλη ευχαριστήση.
Comment