Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amnesia: The Dark Descent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Amnesia: The Dark Descent

    Ο επερχόμενος τίτλος της Frictional Games, δημιουργού του Penumbra, θα σας καθηλώσει με ένα νέο είδος τρόμου που θα κάνει το αίμα σας να παγώσει από τον φόβο. Το παιχνίδι αυτό λέγεται ... Amnesia: The Dark Descent.

    Θα βγει στις 31 Μαΐου 2010. Οπότε όταν θα ακούσετε την κυκλοφορία να πάρετε φακούς, να πάρετε τα κότσια σας και κρυφτείτε σε κανένα στενό πριν σας βρει κανένα αιμοβόρο zombie.






    Επίσημη σελίδα: http://www.amnesiagame.com/#main
    sigpic

  • #2
    Δεν υπάρχει και πολύ ενδιαφέρον για αυτό τον τίτλο απότι φαίνεται ε? Παίρνει καλές βαθμολογίες, και σκοπεύω να το δοκιμάσω. Το έπαιξε κανεις?

    Comment


    • #3
      Το έχουν παίξει οι ξένοι. Τους άρεσε. Είναι πολύ τρομακτικό. Θέλω να το κατεβάσω κι εγώ αυτό το παιχνίδι να το παίξω.
      sigpic

      Comment


      • #4
        Ναι, και εγώ σκοπεύω προς το παρόν να το αγοράσω σαν εσένα.

        Είναι κάπως σπάνιο πάντως τέτοιου είδους παιχνίδι να θεωρείτε τόσο καλο.

        Comment


        • #5
          Υπάρχει ενδιαφέρον για τον τίτλο και αρκετό μάλιστα. Από εδώ το έχουν παίξει εγώ, ο Deus Dope και ο Evans σίγουρα, και ίσως κάποιοι άλλοι (να βγουν στην αναφορά). Το παιχνίδι είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ και άνετα μέσα στα 5 καλύτερα horror games όλων των εποχών.

          Το review του Authority - για άλλη μια φορά, και ζητώ συγγνώμη αν γίνομαι κουραστικός.



          Και copy paste μερικά σχόλια μελών από άλλα threads, για να μη χαλάσει το opening post του θέματος.

          Evans

          Τελικά έβαλα 5 λεπτά το Amnesia the Dark Sescent και κόλλησα . Ήθελα που ήθελα να το παίξω, ας το βάλω τώρα στο πρόγραμμα, ελέω 2010 (τελειώνει η χρονιά ρεεεε). Όταν το τερματίσω θα γράψω αναλυτικές εντυπώσεις σε topic που θα ανοίξω, πάντως από τη μία ώρα που ασχολήθηκα μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα. Φοβερή ατμόσφαιρα, πολύ τρομακτική και σκοτεινή, ωραίοι μηχανισμοί, φοβερή κίνηση και χειρισμός, όμορφα γραφικά και πολύ ωραιο voice over σε κάποια σημειώματα που βρίσκεις. Επίσης η διστακτικότητα στα βήματα του πρωταγωνιστή και ο φόβος του μεταφέρεται πάρα πολύ πειστικά.

          Deus Dope

          Το Amnesia τώρα δεν κωλώνει πουθενά. Με το που αρχίζει το παιχνίδι σου κάνει ξεκάθαρο ότι φίλε, εδώ δε παίζουμε, είσαι σε ένα κάστρο, έχεις αμνησία και κάτι δε πάει καλά με τα λογικά σου. Στην ώρα που έπαιξα, το μόνο παράπονο που αποκόμισα ήταν στα γραφικά, εικαστικά είναι κάργα ατμοσφαιρικά, δημιουργώντας πειστικά κλειστοφοβική ατμόσφαιρα, τεχνολογικά όμως θα μπορούσαν να ήταν πολύ καλύτερα και να ανέβαζαν ακόμα περισσότερο το επίπεδο του συνόλου. Η μουσική και ο ήχος, στοιχεία μέγιστου βάρους αν θέλεις να κάνεις τον άλλο να χεστεί, ΦΟΒΕΡΑ. Δεν είναι ότι "φοβάσαι" ας πούμε, τουλάχιστον όχι ακόμα, αλλά είναι έκδηλος ένας εκνευρισμός και κάποιο άγχος. Εκεί που ανεβαίνει το sanity και αρχίζουν οι παραισθήσεις, ακούγεται ένα "κριτς κριτς" ακριβώς πίσω από το σβέρκο του ήρωα που σε κάνει να ανατριχιάζεις. Σε 5.1 και τίγκα μπάσα στο γουφεράκι είναι απόλαυση. Αυτό θα το συνεχίσω σίγουρα γιατί με έπεισε, βασικά όσοι γουστάρετε horror τίτλους δείτε το οπωσδήποτε.


          Αν ξέχασα κανέναν παρακαλώ κάντε νέο post από κάτω.

          Το παιχνίδι είναι όντως φανταστικό. Όπως έχω ξαναπεί δεν έχω δει ούτε ένα review που να μην το εκθειάζει, ο reviewer να μην τα έχει κάνει πάνω του και να μην πειργράφει εμπειρία τύπου "μετά από 10 λεπτά δεν άντεχα να παίξω άλλο".
          Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

          Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

          Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

          Comment


          • #6
            Αρχίζεται να με ψήνεται κουφάλες...

            Θα κατέβει το 2011 για μία δοκιμή


            Comment


            • #7
              to epexa ke ego to afisa sti mesi peripou isos to sinehiso pantos ine arketa kalo

              Comment


              • #8
                Originally posted by Laharl View Post
                Αρχίζεται να με ψήνεται κουφάλες...

                Θα κατέβει το 2011 για μία δοκιμή
                Αμαρτία από το Θεό αν το κατεβάσεις, πραγματικά. Η εταιρία που το βγάζει, η Frictional Games, είναι μια μικρή ανεξάρτητη εταιρία από τη Σουηδία και είναι ο ορισμός του εκτός mainstream. Το παιχνίδι είναι διαθέσιμο μόνο σε ψηφιακή μορφή, είτε από το Steam είτε από αλλού, και στο site τους κάνει 16 ευρώ. Υπάρχει επίσης διαθέσιμο demo.



                Σου συνιστώ να κατεβάσεις το demo και να αγοράσεις το παιχνίδι από το site τους, ώστε τα παληκάρια να εισπράξουν και την προμήθεια που θα τους έπαιρνε το Steam.

                Για την κατάστασή τους σαν εταιρία, ιδού ένα πολύ πολύ ενδιαφέρον κείμενο που είχαν βάλει παλιότερα στο site τους και το είχα δώσει και στο Gamers Odyssey. Τελευταίο post.

                Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                Comment


                • #9
                  Αυτό εννοώ όταν λέω ότι θα κατέβει.Θα πάρω το demo από το Steam και αν μου αρέσει θα το αγοράσω.Και κλόπια να το κατεβάσω δεν υπάρχει περίπτωση αν μου αρέσει να μην το αγοράσω.

                  Το ίδιο έκανα με Braid,Machinarium World Of Goo.


                  Comment


                  • #10
                    To Amnesia έχει φτάσει τις 200.000 πωλήσεις, ξεπερνώντας της εκτιμήσεις της Frictional Games κατά 100.000 κομμάτια και κάνοντάς τους καταχαρούμενους!

                    Το νέο του Eurogamer
                    PC survival horror Amnesia: The Dark Descent has been purchased 200,000 times in the four months since launch - well ab…


                    Και το επίσημο blog της εταιρίας
                    Introduction Frictional Games have now officially existed for almost exactly four years (4 years and 7 days to be exact), Amnesia: The Dark...



                    Τα σημαντικότερα σημεία με δικά μου bold
                     

                    Note that more than half of these [200.000] units have been sold at a discounted price (with as much has 75% of the price off), so the total earnings are not as much as it first sounds. Still, we are in incredible good financial situation right now. Also, the daily sales are still quite high and the average has not dropped below 200 units yet. This means that we can still pay all daily costs from these sales alone, allowing us to invest the other earnings into the future (for outsourcing, PR, etc). It also gives us a healthy buffer and allow us to manage any unexpected happenings the future might hold.

                    With these figures at hand, we must confess that it gives us new confidence for the PC. [...] We think that other developers that consider making their game exclusive to a console might want to think again.

                    [...]

                    If we have had a publisher and sold according to current figures, we [...] probably just have paid back our advance, and just recently been receiving royalties (at a much lower rate, like 25% of what we get now).[...] Releasing a game without any financial backing or help with marketing is quite a struggle, but if you pull it off it is well worth the effort!

                    While we tried to make as much noise as possible at the release of the game, our marketing efforts have been far from big. Our main tactics have been to spread movie clips from the game, releasing a playable demo and to send out review copies. We think that most of this paid off as much as we could have hoped for, with great responses [...]. However, plenty of PR came from a quite unexpected source, namely from user generated content. [...] As we have now entered a new year, there have of course been a lot of awards. [...]What we can tell though, is that the awards and nominations gotten us more attention from the media. Especially after the IGF nomination we have gotten a lot of mails regarding interviews, review requests and similar. So even if these kind of things are not crucial for current sales, they can prove very important for the future of our company.

                    So obviously Amnesia has been a huge success for us at Frictional Games, but what does it mean for us as a company? First of all, we are now completely financially stable and have enough money to complete our next game without any problems. It also means that for the first time in our lives we can actually get decent salaries, something that I personally would never thought would be possible. This means that Frictional Games is no longer a struggling endeavor that we will continue until our energy runs out. Instead Frictional Games has now become a proper career, income provider and something we hope to continue for a long time forward. Compared to how we felt just a few months ago, often considering getting "proper jobs", this is quite a wonderful change! [...] If online sales figures continue like they have with Amnesia, there is actually not any reason for us to release to anything but PC.


                    Πραγματικά καταπληκτικά νέα!
                    Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                    Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                    Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Titus View Post
                      To Amnesia έχει φτάσει τις 200.000 πωλήσεις, ξεπερνώντας της εκτιμήσεις της Frictional Games κατά 100.000 κομμάτια και κάνοντάς τους καταχαρούμενους!

                      Το νέο του Eurogamer
                      PC survival horror Amnesia: The Dark Descent has been purchased 200,000 times in the four months since launch - well ab…


                      Και το επίσημο blog της εταιρίας
                      Introduction Frictional Games have now officially existed for almost exactly four years (4 years and 7 days to be exact), Amnesia: The Dark...



                      Τα σημαντικότερα σημεία με δικά μου bold
                       

                      Note that more than half of these [200.000] units have been sold at a discounted price (with as much has 75% of the price off), so the total earnings are not as much as it first sounds. Still, we are in incredible good financial situation right now. Also, the daily sales are still quite high and the average has not dropped below 200 units yet. This means that we can still pay all daily costs from these sales alone, allowing us to invest the other earnings into the future (for outsourcing, PR, etc). It also gives us a healthy buffer and allow us to manage any unexpected happenings the future might hold.

                      With these figures at hand, we must confess that it gives us new confidence for the PC. [...] We think that other developers that consider making their game exclusive to a console might want to think again.

                      [...]

                      If we have had a publisher and sold according to current figures, we [...] probably just have paid back our advance, and just recently been receiving royalties (at a much lower rate, like 25% of what we get now).[...] Releasing a game without any financial backing or help with marketing is quite a struggle, but if you pull it off it is well worth the effort!

                      While we tried to make as much noise as possible at the release of the game, our marketing efforts have been far from big. Our main tactics have been to spread movie clips from the game, releasing a playable demo and to send out review copies. We think that most of this paid off as much as we could have hoped for, with great responses [...]. However, plenty of PR came from a quite unexpected source, namely from user generated content. [...] As we have now entered a new year, there have of course been a lot of awards. [...]What we can tell though, is that the awards and nominations gotten us more attention from the media. Especially after the IGF nomination we have gotten a lot of mails regarding interviews, review requests and similar. So even if these kind of things are not crucial for current sales, they can prove very important for the future of our company.

                      So obviously Amnesia has been a huge success for us at Frictional Games, but what does it mean for us as a company? First of all, we are now completely financially stable and have enough money to complete our next game without any problems. It also means that for the first time in our lives we can actually get decent salaries, something that I personally would never thought would be possible. This means that Frictional Games is no longer a struggling endeavor that we will continue until our energy runs out. Instead Frictional Games has now become a proper career, income provider and something we hope to continue for a long time forward. Compared to how we felt just a few months ago, often considering getting "proper jobs", this is quite a wonderful change! [...] If online sales figures continue like they have with Amnesia, there is actually not any reason for us to release to anything but PC.


                      Πραγματικά καταπληκτικά νέα!
                      Με λίγα λόγια, θα έλεγα ότι αυτοί είναι το αντίστοιχο της Tri-Ace με τα RPG. Μικρή ομάδα που είναι, καταφέρνει πολλά με τα horror στοιχεία του.

                      Πραγματικά τους βγάζω το καπέλο.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Ω ρε τάννο, πάλι ό,τι να'ναι λες . Ποια μικρή ομάδα η Tri-Ace; Και στην τελική για publisher έχει την Square-Enix, τι ανάγκη έχει; :xp:

                        Comment


                        • #13
                          Πρώτα θα αναφέρω ότι έχουν βγάλει ένα boxart του, το οποίο είναι το παρακάτω στην εικόνα.



                          Έχει βγει προς το παρόν για Βόρεια Αμερική και Ρωσία. Δεν βγήκε για Ευρώπη, καθώς δεν υπάρχει προμηθευτής. Μπορείτε να το αγοράσετε από το site του δημιουργού του συγκεκριμένου παιχνιδιού είτε σε retail μορφή ή σε ψηφιακή έναντι $15 και $20(ΠΡΟΣΟΧΗ: Περιλαμβάνει και τα μεταφορικά αν προστεθούν) αντίστοιχα.

                          Εγώ κατέβασα την ψηφιακή μορφή του, καθώς την εμπιστεύομαι μόνο από την ίδια την εταιρεία που δημιούργησε το παιχνίδι. Δεν εμπιστεύομαι σε ψηφιακή μορφή τα παιχνίδια, όσα προέρχονται από φίρμες εκδοτών(Microsoft, Sony, Nintendo κ.α.).

                          Άρχισα το παιχνίδι και είναι όντως τρομακτικό. Μ' άρεσε πάρα πολύ και θα το συνεχίσω μέχρις να το τερματίσω. Δεν πιστεύω να μου πάρει πολύ.

                          Στην αρχή παραξενεύτηκα γιατί μου ήταν βαρύ, αλλά βρήκα εδώ τις απαιτήσεις του.

                          Windows Requirements
                          OS: Windows XP/Vista/7
                          Processor: 2.0Ghz
                          Memory: 2048MB
                          Disc Space: 500MB
                          Video Card: Radeon X1000/GF 6


                          Mac Requirements
                          OS: Mac OS X 10.5 or newer
                          Processor: 2.0Ghz
                          Memory: 2048MB
                          Disc Space: 500MB
                          Video Card: Radeon X1000/GF 6


                          Linux Requirements
                          OS: 2010 release or newer
                          Processor: 2.0Ghz
                          Memory: 2048MB
                          Disc Space: 500MB
                          Video Card: Radeon X1000/GF 6

                          Και κατάλαβα ότι όντως θέλω αναβάθμιση την κάρτα γραφικών, όπως και στο The Witcher II. Αναγκαστικά, λόγω της κάρτας(NVidia GeForce 8600 GT) μείωσα το resolution, ώστε να τρέχει ομαλά χωρίς ούτε ένα frame rate. Επισημαίνω ότι έχω των Win 7 Pro 64-bit.

                          Edit: Ψάχτηκα λίγο για το θέμα της κάρτας γραφικών και φαίνεται δεν έχουν κάνει κάνα patch για να διορθώσουν το "βαρύ" resolution του παιχνιδιού... Τους έστειλα κι ένα e-mail. Ελπίζω να το έχουν λάβει.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Έχω κάπως θετικές εντυπώσεις για το συγκεκριμένο Point n' click survival horror παιχνίδι.

                            Ο χειρισμός ήταν κάπως παράξενος στην αρχή, αλλά πολύ γρήγορα τον έχω συνηθίσει.

                            Το παιχνίδι δεν έχει καμία σχέση με το πρώτο trailer που μας έδειξαν πριν. Είναι τελείως διαφορετικό. Πιο σκοτεινό, πιο ατμοσφαιρικό(εν μερεί) και πιο ανατριχιαστικό. Τα γραφικά του είναι πιο βελτιωμένα απ' ότι του Penumbra. Φαντάζομαι σαν ομάδα έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ και ήταν καλά συγκεντρωμένοι στην δημιουργία του παιχνιδιού. Τώρα παρατήρησα ότι σ' αυτό έχουν δουλέψει γύρω στα 20 άτομα.

                            Οι γρίφοι ήταν μέτριοι προς δύσκολοι. Μόνα εμπόδια ήταν αυτά τα τέρατα και κάποιοι μηχανισμοί του κάθε γρίφου. Κάποιοι γρίφοι είχαν και φανερές λύσεις δίπλα τους που τους έκαναν αρκετά εύκολους, άλλοι ήταν και παλούκι και μου ήθελαν 1 μέρα να καθαρίσω το μυαλό μου και να ξανασκεφτώ πιο καθαρά. Οι γρίφοι της αλχημείας μου θύμισαν εν μέρει το Necronomicon. Αυτό πραγματικά είναι ότι πρέπει να γυμνάζει κανείς το μυαλό...

                            Το εκνευριστικό και τρομακτικό στην υπόθεση είναι να σε κυνηγάνε τα τέρατα και με 1-2 χτυπήματα σε σκοτώνουν(ή σε παρατάνε λιπόθυμο), ενώ δεν μπορείς να τρέξεις και πολύ γρήγορα με αποτέλεσμα μερικών δευτερολέπτων να σε πιάσουν και να σε τουλουμιάσουν στο ξύλο. Άλλο εκνευριστικό είναι ότι τα τέρατα ΜΠΟΡΟΥΝ να σε δουν στο ΣΚΟΤΑΔΙ, αν σε πλησιάσουν πολύ κοντά.

                            Δεν θα πω spoilers, γιατί ξέρω ότι είστε αρκετοί που δεν το έχετε παίξει. Τα υπόλοιπα τα αφήνω να τα ανακαλύψετε και μόνοι σας.
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Thread Ressurect γιατι ΜΠΟΡΩ

                              Τερματισά το Amnesia

                              Οκ οτι και να πω είναι λίγο.

                              Αρχικά να αναφέρω ότι δεν είμαι καθόλου fan των horror games.Το έπαιξα με παρεά από δίπλα και δεν το μετανιώνω.Μόνος μου δεν θα έβρισκα τα ψυχικά αποθέματα να το τελειώσω.

                              Καταρχάς όλο το παιχνίδι βασίζεται στην ατμόσφαιρά του.Αυτή η αβεβαιότητα των πρώτων 5 ωρών ήταν φανταστική.Σε κάθε σου βήμα ΕΝΙΩΘΕΣ μια αμηχανία,έναν φόβο, ΠΟΛΥ έντονα όμως. Τα σκόρπια σημειώματα που σου επανέφεραν παλιές μνήμες ήταν το κερασάκι στην τούρτα. Σε έβαζαν τόσο αργά στο τρυπάκι του τι γίνεται που πραγματικά κάθε σημείωμα ήταν σαν θησαυρός. Καταλαβαίνοντας καλύτερα τον εαυτό σου καταλάβαινες καλύτερα το παιχνίδι. Μετά τις πρώτες 5-6 ώρες ο φόβος έχει φύγει και περπατάς,σχετικά πάντα, χαλαρός. Ξέρεις τι έχεις να αντιμετωπίσεις πλέον και είσαι προετοιμασμένος. Όχι ότι πάλι δεν ζυγίζεις το κάθε σου βήμα,απλά πλέον το κάνεις με μία σιγουριά.Βέβαια προς το τέλος πάλι νιώθεις τεράστια αμηχανία αλλά για σεναριακό λόγο.

                              Το σενάριο είναι πολύ καλό,με κάποια holes βέβαια αλλά σε αρκετά υψηλά standars και ευφάνταστο.Να σημειώσω ότι έχει 3 διαφορετικά endings,εγώ ήδα τα 2 και το 3ο youtube.

                              Το gameplay του είναι νορμάλ και η κύρια ιδέα του περιστρέφεται γύρω από την αποφυγή εχθρών η οποία έχει αρκετά μεγάλη δυσκολία.Πέθανα αρκετές φορές να επισημάνω.Οι γρίφοι του είναι εκεί απλά για να υπάρχουν,δεν εξυπηρετούν σε κάτι ούτε προσθέτουν στην εμπειρία.Αυτό που με χάλασε είναι η πλυθώρα πυρομαχικών που σου δίνεται. Τελείωσα το παιχνίδι με 8 μπουκάλες για την λάμπα μου και γύρω στα 20 σπίρτα. Βέβαια η αλήθεια είναι ότι και εγώ δεν τα χρησιμοποιούσα και τόσο πολύ(ιδιαίτερα τα σπίρτα) αλλά και πάλι είναι αρκετά τα πυρομαχικά.

                              Overall μία τρομαχτική εμπειρία η οποία αξίζει με τα χίλια. Ακόμα και οι μη λάτρεις των horror games(such as myself) θα δικαιωθούν!


                              Comment

                              Working...
                              X