Τελος στο veteran μετα απο 14+ ωρες. Overall το παιχνιδι ειναι φανταστικο και αν δεν ειχε διαφορα προβληματακια θα ηταν ανετα σημειο αναφορας για τιτλους στο μελλον.
Σε οτι αφορα τον οπτικο τομεα, ειναι ισως οτι καλυτερο εχω δει στο X360 πραγμα αρκετα εντυπωσιακο αν σκεπτει κανεις οτι προκειται για multiplatform τιτλο και οχι για καποια first party προσπαθεια. Ο ηχος ειναι επισης κορυφαιος και οι μουσικες συνθεσεις αξιοσημειωτες. Το σεναριο συνολικα ειναι αρκετα μπερδεμενο και εν τελει δεν θα ελεγα οτι προκειται για κατι το ιδιαιτερο αν και η ολη αποδοση του ειναι υπεροχη. Επιπλεον, θα πω για ακομη μια φορα οτι το παιχνιδι δανειζεται παρα πολλα στοιχεια απο το Half Life 2 με συνεπεια η αισθητικη του να ειναι ιδιαιτερη.
Στα του gameplay, τα παντα εχουν να κανουν με την nano suit και με το ζητημα της επιλογης. Το παιχνιδι δεν ειναι μονο shooter. Μπορεις να το παιξεις οπως το mirrors edge, μπορεις να το παιξεις ως stealth, μπορεις να το παιξεις ως shooter και φυσικα μπορεις να το παιξεις με συνδιασμο ολων των παραπανω. Υπαρχει τεραστιο replay value μιας και καθε περιβαλλον ειναι μια παιδικη χαρα διαφορετικων επιλογων που μπορεις να κανεις. Με τη χρηση του tactical options που προσφερει η nano suit βρισκεσαι απλα στον παραδεισο του open gameplay (γινονται tag οι πιθανες στρατηγικες που μπορεις να ακολουθησεις). Να σημειωσω οτι υπαρχουν set pieces που χρησιμοποιεις αποκλειστικα ενα ειδος gameplay (απο τα παραπανω )και δειχνουν οτι το παιχνιδι επιτυγχανει και ξεχωριστα στο καθενα απο αυτα.
Παμε τωρα στα της AI για την οποια εχουν ακουστει πολλα. Το παιχνιδι οπως εγραψα δεν ειναι καθαρο shooter οποτε υπαρχουν διαφορα modes στα οποια κινουνται οι εχθροι. Αν παιζεις stealth η νοημοσυνη κινειται στα προτυπα των mgs-splinter cell με φρουρηση περιοχων ενω με οποιοδηποτε σημαδι της παρουσιας σου μπαινουν σε inspection mode (οι aliens καθως σε ψαχνουν εχουν επιπλεον ενα emp charge που κανει reboot στο nanosuit και σε αφηνει χωρις δυναμεις). Αν παιζεις shooter type η νοημοσυνη προσαρμοζεται σε gears of war style με καλυψεις και shooting. Κατα συνεπεια επειδη ο παικτης μπορει να παιζει με ποκιλους τροπους υπαρχουν συνεχομενες εναλλαγες των modes που ανεφερα. Σαν ιδεα ειναι παρα πολυ φιλοδοξη αλλα δυστυχως δεν λειτουργει παντα. Κατα ενα 80% δεν υπαρχει προβλημα αλλα στο υπολοιπο 20% μπορεις να πετυχεις απο buggy συμπεριφορα μεχρι και ολικο σατ νταουν του AI. Βασικα ειναι το μονο πραγματικο αρνητικο του παιχνιδιου και θα ελεγα οτι ανα σημεια ριχνει αρκετα την ολη εμπειρια.
Αυτα μεχρι στιγμης, θα ακουθησει playthrough στο supersoldier και δοκιμη του online. To παιχνιδι ειναι υπεροχο και το προτεινω τοσο στους φιλους των shooters οσο και σε αυτους που ψαχνουν μια εναλλακτικη προταση για το συγκεκριμενο genre.
Στο μελλον περισσοτερα...
Σε οτι αφορα τον οπτικο τομεα, ειναι ισως οτι καλυτερο εχω δει στο X360 πραγμα αρκετα εντυπωσιακο αν σκεπτει κανεις οτι προκειται για multiplatform τιτλο και οχι για καποια first party προσπαθεια. Ο ηχος ειναι επισης κορυφαιος και οι μουσικες συνθεσεις αξιοσημειωτες. Το σεναριο συνολικα ειναι αρκετα μπερδεμενο και εν τελει δεν θα ελεγα οτι προκειται για κατι το ιδιαιτερο αν και η ολη αποδοση του ειναι υπεροχη. Επιπλεον, θα πω για ακομη μια φορα οτι το παιχνιδι δανειζεται παρα πολλα στοιχεια απο το Half Life 2 με συνεπεια η αισθητικη του να ειναι ιδιαιτερη.
Στα του gameplay, τα παντα εχουν να κανουν με την nano suit και με το ζητημα της επιλογης. Το παιχνιδι δεν ειναι μονο shooter. Μπορεις να το παιξεις οπως το mirrors edge, μπορεις να το παιξεις ως stealth, μπορεις να το παιξεις ως shooter και φυσικα μπορεις να το παιξεις με συνδιασμο ολων των παραπανω. Υπαρχει τεραστιο replay value μιας και καθε περιβαλλον ειναι μια παιδικη χαρα διαφορετικων επιλογων που μπορεις να κανεις. Με τη χρηση του tactical options που προσφερει η nano suit βρισκεσαι απλα στον παραδεισο του open gameplay (γινονται tag οι πιθανες στρατηγικες που μπορεις να ακολουθησεις). Να σημειωσω οτι υπαρχουν set pieces που χρησιμοποιεις αποκλειστικα ενα ειδος gameplay (απο τα παραπανω )και δειχνουν οτι το παιχνιδι επιτυγχανει και ξεχωριστα στο καθενα απο αυτα.
Παμε τωρα στα της AI για την οποια εχουν ακουστει πολλα. Το παιχνιδι οπως εγραψα δεν ειναι καθαρο shooter οποτε υπαρχουν διαφορα modes στα οποια κινουνται οι εχθροι. Αν παιζεις stealth η νοημοσυνη κινειται στα προτυπα των mgs-splinter cell με φρουρηση περιοχων ενω με οποιοδηποτε σημαδι της παρουσιας σου μπαινουν σε inspection mode (οι aliens καθως σε ψαχνουν εχουν επιπλεον ενα emp charge που κανει reboot στο nanosuit και σε αφηνει χωρις δυναμεις). Αν παιζεις shooter type η νοημοσυνη προσαρμοζεται σε gears of war style με καλυψεις και shooting. Κατα συνεπεια επειδη ο παικτης μπορει να παιζει με ποκιλους τροπους υπαρχουν συνεχομενες εναλλαγες των modes που ανεφερα. Σαν ιδεα ειναι παρα πολυ φιλοδοξη αλλα δυστυχως δεν λειτουργει παντα. Κατα ενα 80% δεν υπαρχει προβλημα αλλα στο υπολοιπο 20% μπορεις να πετυχεις απο buggy συμπεριφορα μεχρι και ολικο σατ νταουν του AI. Βασικα ειναι το μονο πραγματικο αρνητικο του παιχνιδιου και θα ελεγα οτι ανα σημεια ριχνει αρκετα την ολη εμπειρια.
Αυτα μεχρι στιγμης, θα ακουθησει playthrough στο supersoldier και δοκιμη του online. To παιχνιδι ειναι υπεροχο και το προτεινω τοσο στους φιλους των shooters οσο και σε αυτους που ψαχνουν μια εναλλακτικη προταση για το συγκεκριμενο genre.
Στο μελλον περισσοτερα...
Comment