Announcement

Collapse
No announcement yet.

Crysis 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Τελος στο veteran μετα απο 14+ ωρες. Overall το παιχνιδι ειναι φανταστικο και αν δεν ειχε διαφορα προβληματακια θα ηταν ανετα σημειο αναφορας για τιτλους στο μελλον.

    Σε οτι αφορα τον οπτικο τομεα, ειναι ισως οτι καλυτερο εχω δει στο X360 πραγμα αρκετα εντυπωσιακο αν σκεπτει κανεις οτι προκειται για multiplatform τιτλο και οχι για καποια first party προσπαθεια. Ο ηχος ειναι επισης κορυφαιος και οι μουσικες συνθεσεις αξιοσημειωτες. Το σεναριο συνολικα ειναι αρκετα μπερδεμενο και εν τελει δεν θα ελεγα οτι προκειται για κατι το ιδιαιτερο αν και η ολη αποδοση του ειναι υπεροχη. Επιπλεον, θα πω για ακομη μια φορα οτι το παιχνιδι δανειζεται παρα πολλα στοιχεια απο το Half Life 2 με συνεπεια η αισθητικη του να ειναι ιδιαιτερη.

    Στα του gameplay, τα παντα εχουν να κανουν με την nano suit και με το ζητημα της επιλογης. Το παιχνιδι δεν ειναι μονο shooter. Μπορεις να το παιξεις οπως το mirrors edge, μπορεις να το παιξεις ως stealth, μπορεις να το παιξεις ως shooter και φυσικα μπορεις να το παιξεις με συνδιασμο ολων των παραπανω. Υπαρχει τεραστιο replay value μιας και καθε περιβαλλον ειναι μια παιδικη χαρα διαφορετικων επιλογων που μπορεις να κανεις. Με τη χρηση του tactical options που προσφερει η nano suit βρισκεσαι απλα στον παραδεισο του open gameplay (γινονται tag οι πιθανες στρατηγικες που μπορεις να ακολουθησεις). Να σημειωσω οτι υπαρχουν set pieces που χρησιμοποιεις αποκλειστικα ενα ειδος gameplay (απο τα παραπανω )και δειχνουν οτι το παιχνιδι επιτυγχανει και ξεχωριστα στο καθενα απο αυτα.

    Παμε τωρα στα της AI για την οποια εχουν ακουστει πολλα. Το παιχνιδι οπως εγραψα δεν ειναι καθαρο shooter οποτε υπαρχουν διαφορα modes στα οποια κινουνται οι εχθροι. Αν παιζεις stealth η νοημοσυνη κινειται στα προτυπα των mgs-splinter cell με φρουρηση περιοχων ενω με οποιοδηποτε σημαδι της παρουσιας σου μπαινουν σε inspection mode (οι aliens καθως σε ψαχνουν εχουν επιπλεον ενα emp charge που κανει reboot στο nanosuit και σε αφηνει χωρις δυναμεις). Αν παιζεις shooter type η νοημοσυνη προσαρμοζεται σε gears of war style με καλυψεις και shooting. Κατα συνεπεια επειδη ο παικτης μπορει να παιζει με ποκιλους τροπους υπαρχουν συνεχομενες εναλλαγες των modes που ανεφερα. Σαν ιδεα ειναι παρα πολυ φιλοδοξη αλλα δυστυχως δεν λειτουργει παντα. Κατα ενα 80% δεν υπαρχει προβλημα αλλα στο υπολοιπο 20% μπορεις να πετυχεις απο buggy συμπεριφορα μεχρι και ολικο σατ νταουν του AI. Βασικα ειναι το μονο πραγματικο αρνητικο του παιχνιδιου και θα ελεγα οτι ανα σημεια ριχνει αρκετα την ολη εμπειρια.

    Αυτα μεχρι στιγμης, θα ακουθησει playthrough στο supersoldier και δοκιμη του online. To παιχνιδι ειναι υπεροχο και το προτεινω τοσο στους φιλους των shooters οσο και σε αυτους που ψαχνουν μια εναλλακτικη προταση για το συγκεκριμενο genre.

    Στο μελλον περισσοτερα...

    Comment


    • #92
      Θα αγοραστει,αλλα δεν ξερω αν θα το παρω πριν απο το portal 2 ή μετα.

      Thanks για το μινι review nooto.

      Comment


      • #93
        εγω το τελειωσα και στο supersoldier, αρνητικα σημεια οτι μπορεις να περασεις το 75% σε stealth και εντελει ειναι τραγικο αυτο για fps, to stealth στοιχειο για να δουλεψει και να υπαρχει καποιο νοημα πρεπει να αντιμετωπιζεις και καλο ΑΙ κατι που δεν συμβαινει εδω δειτε ξερω γω το splinter cell conviction για να καταλαβετε τι θα πει σωστο stealth game , επρεπε να σου δινει περισσοτερες υποχρεωτικες μαχες, το ΑΙ ενταξει ητανε των ακρων δηλαδη η buggaρισμενο και θα κουτουλαει στους τοιχους η εκει που ειναι δυο εχθροι σκοτωνεις τον εναν και ο αλλος η απλα σε ξεχναει η απλα κανει κανα τριλεπτο να σε δει, απο την αλλη το super duper μηχανικο ceph που αντιμετοπιζεις σαν αρχηγο σε καποια chapters ειχε εξαιρετικο AI και διασκεδασα πολυ τις μαχες μαζι του στο supersoldier, οι υπολοιποι ceph κανανε randomnies και δεν ειχε καμια συνοχη η λογικη εξηγηση η συμπεριφορα τους, επισς σε humans enemies μπορεις να κατσεις με ανεση και να τους snipareis ολους τις περισσοτερες φορες δεν θα ερθει ποτε κανενας να σε κυκλωσει

        το online του δεν ειναι ασχημο αλλα δεν φτανει αυτα του reach η των cod η ακομα και του kilzone 3

        γενικα στην αρχη ειμουν ενθουσιασμενος αλλα οσο προχωρουσα και εβλεπα τις αδυναμιες τιτλου επαναπροσδιοριζα

        στην τελικη το crysis 2 προσπαθει να κανει πολλα πραγματα αλλα τελικα κατανταει στο gameply μετριο γιατι υπαρχουνε shooters με καλυτερες firefights και shooters με καλυτερο stealth game

        στα + βαζω τα γραφικα το Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ο ost (hans zimmer ftw) και το ενδιαφερον single player storywise με σαφες επιρροες απο το half life 2

        Comment


        • #94
          Originally posted by Vaynard View Post
          ενδιαφερον single player storywise με σαφες επιρροες απο το half life 2
          και με πολύ καλύτερο ΑΙ και μάχες από το Half Life 2, για να τα λέμε όλα;)
          Star Citizen videos Star Citizen gallery

          Comment


          • #95
            δεν το θυμαμαι καλα το AI του half life 2 αλλα εχουνε και καποια χρονια διαφορα η κυκλοφορια του ενος με του αλλου, οπως και να εχει το ΑΙ του crysis 2 ειναι τραγικο για 2011 σε FPS και φανταστειτε οτι επαιξα την πατσαρισμενη εκδοση , δεν μπορω να φανταστω πως ητανε πριν δηλαδη?

            μα το 75% του παιχνιδιου σχεδον επιτρεπεται να το περνας αερα πατερα απλα με stealth σαν optional? απιστευτα τραγικο...το διαβαζα πρωτου το παιξω στο supersoldier( που ακομα δεν ειχα εγκληματιστει με το παιχνιδι στο πρωτο playthrought) και δεν το πιστευα

            Comment


            • #96
              Originally posted by Vaynard View Post
              οπως και να εχει το ΑΙ του crysis 2 ειναι τραγικο για 2011 σε FPS και φανταστειτε οτι επαιξα την πατσαρισμενη εκδοση , δεν μπορω να φανταστω πως ητανε πριν δηλαδη?
              ε όχι και τραγικό, μη χάνεται το νόημα των λέξεων

              Originally posted by Vaynard View Post
              μα το 75% του παιχνιδιου σχεδον επιτρεπεται να το περνας αερα πατερα απλα με stealth σαν optional?
              Ναι αν έχεις την υπομονή να το τερματήσεις όλο το παιχνίδι με στελθ γιατί όχι; τι πάει να πει αυτό πως είναι κακό παιχνίδι; ως επιλογή το προσφέρει που σαφώς θέλει πολύ περισσότερο υπομονή απ' ότι αν έπαιζες αλλιώς το game, πχ σε κάποια μέρη στελθ και σε κάποια άλλα, στα περισσότερα με πιστολίδι. Και το MGS4 μπορείς να τερματήσεις μόνο με στελθ χωρίς να σκοτώσεις κανέναν. Το να τερματήσεις το 75% του Crysis με στελθ όπως λες, είναι μια επιλογή που προσφέρει το game και δεν το προσδίδει κάτι αρνητικό. Εσένα αν δεν σου αρέσει αυτό απλώς μη το παίζεις κατά αυτόν τον τρόπο.
              Star Citizen videos Star Citizen gallery

              Comment


              • #97
                οχι δεν ειναι ετσι δεν χρειαζεται καμια υπομονη απλα ακολουθεις το επομενο objective και περνας τους εχθρους με το τρομερο ΑΙ σαν να μην συμβαινει τιποτα απο διπλα τους, υπομονη χρειαζεται να κατσεις και να τους φας ολους ειδικα στο supersolider, δεν θα ητανε τραγικο αν υπηρχε καποιο νοημα η καποιο challenge στο stealth κατι που δεν υφισταται με τετοιο ΑΙ, οι πολλαπλες επιλογες εχουνε νοημα οταν ειναι balansaρισμενες αλλιως σχεδον παντα θα επιλεγεται η ευκολοτερη,

                και φυσικα ειναι τραγικο το ΑΙ και δεν χανει κανενα νοημα η λεξη ειδικα με τετοια bugs και αν το συγκρινεις με το ΑΙ απο κατι reach και κατι vanquish ακομα και με killzone 3

                Comment


                • #98
                  Originally posted by Vaynard View Post
                  οχι δεν ειναι ετσι δεν χρειαζεται καμια υπομονη απλα ακολουθεις το επομενο objective και περνας τους εχθρους με το τρομερο ΑΙ σαν να μην συμβαινει τιποτα απο διπλα τους, υπομονη χρειαζεται να κατσεις και να τους φας ολους ειδικα στο supersolider, δεν θα ητανε τραγικο αν υπηρχε καποιο νοημα η καποιο challenge στο stealth κατι που δεν υφισταται με τετοιο ΑΙ, οι πολλαπλες επιλογες εχουνε νοημα οταν ειναι balansaρισμενες αλλιως σχεδον παντα θα επιλεγεται η ευκολοτερη,

                  και φυσικα ειναι τραγικο το ΑΙ και δεν χανει κανενα νοημα η λεξη ειδικα με τετοια bugs και αν το συγκρινεις με το ΑΙ απο κατι reach και κατι vanquish ακομα και με killzone 3
                  Πάντως αυτό που σνίπαρες έναν εχθρό και ο άλλος που ήταν 5 μέτρα μακριά του δεν έπαιρνε χαμπάρι γινόταν και στο Killzone 3.

                  Comment


                  • #99
                    Δεν συμφωνω καθολου με τα οσα γραφεις vaynard (ok με μερικα συμφωνω ) και θα τα πιασω ενα ενα.

                    εγω το τελειωσα και στο supersoldier, αρνητικα σημεια οτι μπορεις να περασεις το 75% σε stealth και εντελει ειναι τραγικο αυτο για fps, to stealth στοιχειο για να δουλεψει και να υπαρχει καποιο νοημα πρεπει να αντιμετωπιζεις και καλο ΑΙ κατι που δεν συμβαινει εδω δειτε ξερω γω το splinter cell conviction για να καταλαβετε τι θα πει σωστο stealth game , επρεπε να σου δινει περισσοτερες υποχρεωτικες μαχες, το ΑΙ ενταξει ητανε των ακρων δηλαδη η buggaρισμενο και θα κουτουλαει στους τοιχους η εκει που ειναι δυο εχθροι σκοτωνεις τον εναν και ο αλλος η απλα σε ξεχναει η απλα κανει κανα τριλεπτο να σε δει, απο την αλλη το super duper μηχανικο ceph που αντιμετοπιζεις σαν αρχηγο σε καποια chapters ειχε εξαιρετικο AI και διασκεδασα πολυ τις μαχες μαζι του στο supersoldier, οι υπολοιποι ceph κανανε randomnies και δεν ειχε καμια συνοχη η λογικη εξηγηση η συμπεριφορα τους, επισς σε humans enemies μπορεις να κατσεις με ανεση και να τους snipareis ολους τις περισσοτερες φορες δεν θα ερθει ποτε κανενας να σε κυκλωσει
                    Το ΑΙ οπως εγραψα οταν δουλευει δεν ειναι καθολου τραγικο. Δεν ξερω αν συναντησες πιο πολλα bugs απ'οτι εγω αλλα υπο φυσιολογικες συνθηκες και στο stealth και στο shooting κομματι λειτουργει σωστα και δινει στον παικτη αρκετη προκληση. Οταν τα bugs παιρνουν τον ελεγχο ναι, η κατασταση ειναι τραγικη αλλα στο δικο μου playthrough τουλαχιστον αυτο ηταν η εξαιρεση και οχι ο κανονας...

                    δεν το θυμαμαι καλα το AI του half life 2 αλλα εχουνε και καποια χρονια διαφορα η κυκλοφορια του ενος με του αλλου, οπως και να εχει το ΑΙ του crysis 2 ειναι τραγικο για 2011 σε FPS και φανταστειτε οτι επαιξα την πατσαρισμενη εκδοση , δεν μπορω να φανταστω πως ητανε πριν δηλαδη?
                    Ναι το AI ειναι καλυτερο απο του Half Life 2 αλλα οπως σωστα λες εχουν περασει αρκετα χρονια απο τοτε και γενικοτερο σαν παιχνιδι δεν διακριθηκε ποτε για τη νοημοσυνη των εχθρων (ακολουθει την generic λογικη πιο παλιων fps pc games). Παντως θελω να βγει ακομα ενα patch που να διορθωνει πληρως τα προβληματα του crysis2.

                    μα το 75% του παιχνιδιου σχεδον επιτρεπεται να το περνας αερα πατερα απλα με stealth σαν optional?
                    οχι δεν ειναι ετσι δεν χρειαζεται καμια υπομονη απλα ακολουθεις το επομενο objective και περνας τους εχθρους με το τρομερο ΑΙ σαν να μην συμβαινει τιποτα απο διπλα τους, υπομονη χρειαζεται να κατσεις και να τους φας ολους ειδικα στο supersolider, δεν θα ητανε τραγικο αν υπηρχε καποιο νοημα η καποιο challenge στο stealth κατι που δεν υφισταται με τετοιο ΑΙ, οι πολλαπλες επιλογες εχουνε νοημα οταν ειναι balansaρισμενες αλλιως σχεδον παντα θα επιλεγεται η ευκολοτερη
                    To να πηγαινεις απο objective σε objective με stealth ηταν καθαρα δικη σου επιλογη. Επισης δεν εχεις καθολου δικιο οταν σχετιζεις το ΑΙ με το stealth. Απο τη στιγμη που το παιχνιδι σου δινει σαν core mechanic το cloak το ΑΙ δεν εχει καμια απολυτως σχεση, μπορεις να επιλεξεις μια γραμμικη πορεια με καποιες καλυψεις (για να γεμιζεις την nano suit) και να πηγαινεις απο το σημειο Α στο Β. Εισαι αορατος οποτε οσο εξυπνοι και να ειναι οι εχθροι δεν σε βλεπουν. Ετσι ομως χανεις την εξερευνηση των επιπεδων και ενα σωρο αλλα πραγματα (εκτος του οτι υπαρχουν collectibles). To παιχνιδι σου δινει την επιλογη να το κανεις στο 70% του παιχνιδιου αλλα ειναι δικο σου θεμα αν θα το ακολουθησεις ή οχι. Εγω προσπαθουσα να καθαριζω και να ξεζουμιζω παντως καθε περιβαλλον (πχ πρεπει να σκοτωνεις τους εξωγηινους αν θες να αναβαθμισεις πληρως το suit) και δεν το μετανιωσα καθολου. Ο ΒΒ εχει δικιο στην αναφορα που κανει στο mgs γιατι και εκει το να πας απο τη θεση Α στη θεση Β ειναι πολυ ευκολο αλλα ετσι χανεις πολλα απο αυτα που δινει το παιχνιδι.

                    Για να φερω ενα παραδειγμα ακομα, μεσα στο παιχνιδι υπαρχουν μαχες που κανεις με team... σε καποιες απο αυτες μπορεις να αφησεις το team να κανει τη δουλεια και εσυ να μεινεις cloaked (το λεω γιατι μου ετυχε) αλλα επισης μπορεις να παρεις και κανονικα μερος. Το πρωτο ειναι θετικο ή αρνητικο?

                    και φυσικα ειναι τραγικο το ΑΙ και δεν χανει κανενα νοημα η λεξη ειδικα με τετοια bugs και αν το συγκρινεις με το ΑΙ απο κατι reach και κατι vanquish ακομα και με killzone 3
                    Ναι οκ, οποιο shooter και να συγκρινεις με τα Halo σε θεματα ΑΙ θα σου φανει τραγικο, δεν ειναι εκει το θεμα. Αλλωστε το Crysis2 δεν νομιζω να στοχευει εκει. Δεν ειναι καθαροαιμο shooter και προφανως τιτλοι οπως αυτοι που αναφερεις ειναι καλυτεροι σε αυτον το τομεα. Το crysis ομως κανει πολυ περισσοτερα πραγματα απο το να δημιουργει shooting set pieces.

                    ην τελικη το crysis 2 προσπαθει να κανει πολλα πραγματα αλλα τελικα κατανταει στο gameply μετριο γιατι υπαρχουνε shooters με καλυτερες firefights και shooters με καλυτερο stealth game
                    Ναι υπαρχουν games με καλυτερα firefights καθως και games με καλυτερο stealth. To θεμα ειναι οτι το Crysis2 στα προσφερει και τα δυο και μαλιστα βαζει και αλλα ειδη μεσα στο gameplay του. Το οτι δεν φτανει το Halo στα firefights ή το conviction στο stealth δεν μου λεει τιποτα απο τη στιγμη που σαν παιχνιδι μου δινει την δυναμη της επιλογης του τι gameplay θα διαλεξω.

                    Γενικοτερα οι συγκρισεις που κανεις δεν εχουν νοημα imo. Δηλαδη επειδη οταν ειχε βγει το Half Life 2 ειχε κυκλοφορησει και το Halo 2 που το εσκιζε σε AI και firefights επρεπε να κραζουμε το πρωτο? Αφου στοχευουν σε διαφορετικα πραγματα.

                    στα + βαζω τα γραφικα το Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ο ost (hans zimmer ftw) και το ενδιαφερον single player storywise με σαφες επιρροες απο το half life 2
                    Συμφωνω απολυτα εδω, ηθελα και εγω να σημειωσω το oνομα του hanz zimmer.

                    Comment


                    • Το ΑΙ οπως εγραψα οταν δουλευει δεν ειναι καθολου τραγικο. Δεν ξερω αν συναντησες πιο πολλα bugs απ'οτι εγω αλλα υπο φυσιολογικες συνθηκες και στο stealth και στο shooting κομματι λειτουργει σωστα και δινει στον παικτη αρκετη προκληση. Οταν τα bugs παιρνουν τον ελεγχο ναι, η κατασταση ειναι τραγικη αλλα στο δικο μου playthrough τουλαχιστον αυτο ηταν η εξαιρεση και οχι ο κανονας...

                      ουτε καν καμια προκληση δεν δινει και στο λεω εγω αυτο που δεν θεωρω τον εαυτο μου καλο στα shooters, αν κανεις μια βολτα σε καποια fora θα δεις οτι το λενε και αλλοι αυτο, και αυτο γινεται γιατι υπαρχει η επιλογη του να skipparεις τα 3/4 των firefights απλα ακολουθωντας το επομενο objective σε stealth οπου σου επιτρεπεται και η πλακα ειναι οτι περναγα απο μπροστα τους μεσα στη μουρη τους και δεν περνανε χαμπαρι, επισης οι περιπτωσεις που περνουνε ελεγχο τα bugs ειναι παρα πολλες,
                      για κανε μια βολτα εδω να δεις



                      To να πηγαινεις απο objective σε objective με stealth ηταν καθαρα δικη σου επιλογη. Επισης δεν εχεις καθολου δικιο οταν σχετιζεις το ΑΙ με το stealth. Απο τη στιγμη που το παιχνιδι σου δινει σαν core mechanic το cloak το ΑΙ δεν εχει καμια απολυτως σχεση, μπορεις να επιλεξεις μια γραμμικη πορεια με καποιες καλυψεις (για να γεμιζεις την nano suit) και να πηγαινεις απο το σημειο Α στο Β. Εισαι αορατος οποτε οσο εξυπνοι και να ειναι οι εχθροι δεν σε βλεπουν. Ετσι ομως χανεις την εξερευνηση των επιπεδων και ενα σωρο αλλα πραγματα (εκτος του οτι υπαρχουν collectibles). To παιχνιδι σου δινει την επιλογη να το κανεις στο 70% του παιχνιδιου αλλα ειναι δικο σου θεμα αν θα το ακολουθησεις ή οχι. Εγω προσπαθουσα να καθαριζω και να ξεζουμιζω παντως καθε περιβαλλον (πχ πρεπει να σκοτωνεις τους εξωγηινους αν θες να αναβαθμισεις πληρως το suit) και δεν το μετανιωσα καθολου. Ο ΒΒ εχει δικιο στην αναφορα που κανει στο mgs γιατι και εκει το να πας απο τη θεση Α στη θεση Β ειναι πολυ ευκολο αλλα ετσι χανεις πολλα απο αυτα που δινει το παιχνιδι.

                      οχι δεν εχεις δικαιο , φυσικα και πρεπει η ΑΙ να προσαρμοζεται αναλογως τις περιστασεις ειδικα οταν υπαρχει stealth επιλογη σε ενα παιχνιδι, στο crysis 2 ερχεσαι με face to face με τους εχθρους και δεν σε υποψιαζονται καν τις περισσοτερες φορες, αλλες φορες παλι σου βλεπουνε την μυτη απο το παπουτσι που εξεχει στα 500 μετρα ενω κριβεσαι, εντελως αλλοπροσαλλη συμπεριφορα που εχει να κανει με τον κακο πραγραμματισμο του ΑΙ, εγω το επαιξα δυο φορες μια στο normal και μια στο supersoldier την πρωτη σκοτωσα τα παντα ολα την δευτερη skippara τα περισσοτερα μερη με stealth και αντιλληφθηκα πολλα απο τα προβληματα που ανεφερα


                      Ναι οκ, οποιο shooter και να συγκρινεις με τα Halo σε θεματα ΑΙ θα σου φανει τραγικο, δεν ειναι εκει το θεμα. Αλλωστε το Crysis2 δεν νομιζω να στοχευει εκει. Δεν ειναι καθαροαιμο shooter και προφανως τιτλοι οπως αυτοι που αναφερεις ειναι καλυτεροι σε αυτον το τομεα. Το crysis ομως κανει πολυ περισσοτερα πραγματα απο το να δημιουργει shooting set pieces.

                      φυσικα και ειναι εκει το θεμα και θα πεσει συγκριση εφοσον υπαρχει το κατι καλυτερο αλοιμονο αν δεν μπορεις να συγκρινεις παιχνιδια απο το ιδιο ειδος τοτε τι μετρο συγκρισης θα παρεις? και οχι δεν κανει περισσοτερα πραγματα απο το halo απλα κανει καποια διαφορετικα χαρις το nanosuit, και δυστηχως οχι αποτελεσματικα για την βελτιωση του gameplay , απλα unbalanced...γιατι η ΑΙ του παιχνιδιου αδυνατει να ανταπεξελθει

                      Comment


                      • [YOUTUBEHD]WaPAm31bISw[/YOUTUBEHD]

                        λολ

                        εντάξει πάντως δεν είναι "όλη η ΑΙ" έτσι αυτά είναι bugs.
                        Star Citizen videos Star Citizen gallery

                        Comment


                        • και ομως ξερεις ποσες φορες μου συνεβει αυτο?

                          Comment


                          • φυσικα και ειναι εκει το θεμα και θα πεσει συγκριση εφοσον υπαρχει το κατι καλυτερο αλοιμονο αν δεν μπορεις να συγκρινεις παιχνιδια απο το ιδιο ειδος τοτε τι μετρο συγκρισης θα παρεις? και οχι δεν κανει περισσοτερα πραγματα απο το halo απλα κανει καποια διαφορετικα χαρις το nanosuit, και δυστηχως οχι αποτελεσματικα απλα unbalanced...γιατι η ΑΙ του παιχνιδιου αδυνατει να ανταπεξελθει
                            Ωραια και ξαναρωταω αν συγκρινουμε το halo 2 με το half life 2 σε θεματα firefights και AI (τα κυρια στοιχεια δηλαδη των shooters) πρεπει να κραξουμε το δευτερο ως κατω του μετριου παιχνιδι?

                            Επιπλεον, το crysis2 κανει πολλα περισσοτερα απο τα Halo μην τρελαθουμε... αυτο που προσπαθω να σου πω ειναι οτι δεν ανηκουν αμεσα στο ιδιο ειδος...ειναι σαν να συγκρινεις το Bayonetta με το POP Sands of Time και να μου λες οτι το δευτερο ειναι μαπα επειδη δεν εχει καλο battle system...

                            οχι δεν εχεις δικαιο , φυσικα και πρεπει η ΑΙ να προσαρμοζεται αναλογως τις περιστασεις ειδικα οταν υπαρχει stealth επιλογη σε ενα παιχνιδι
                            Μα εισαι αορατος, πως να προσαρμοστει το ΑΙ? Επι της ουσιας το ολο mechanic δεν σου αρεσει.

                            ουτε καν καμια προκληση δεν δινει και στο λεω εγω αυτο που δεν θεωρω τον εαυτο μου καλο στα shooters, αν κανεις μια βολτα σε καποια fora θα δεις οτι το λενε και αλλοι αυτο, και αυτο γινεται γιατι υπαρχει η επιλογη του να skipparεις τα 3/4 των firefights απλα ακολουθωντας το επομενο objective σε stealth οπου σου επιτρεπεται, οι περιπτωσεις που περνουνε ελεγχο τα bugs ειναι παρα πολλες,
                            για κανε μια βολτα εδω να δεις
                            http://www.youtube.com/results?searc...ysis+2+AI&aq=f
                            Εγω θεωρω τον εαυτο μου average player στα shooters (pilgrim, dj και λοιποι μη γελατε ) και οταν επαιζα οπως να ναι ειχα προβλημα, γενικοτερα εχασα αρκετες φορες στο παιχνιδι.

                            Το ξερεις οτι τετοιες λιστες υπαρχουν και σε παιχνιδια οπως τα killzone 2, uncharted 2 κλπ ετσι ? Προσωπικα συναντησα επισης πολλα προβληματα σε αυτα τα παιχνιδια...

                            Δεν προσπαθω να αποδειξω κατι, αλλωστε και εγω ειπα οτι το ΑΙ δυστυχως bugαρει. Απλα εγω δεν συναντησα τοσα προβληματα οσα αναφερεις...

                            Comment


                            • Πάντως, μιας και θίχθηκε το θέμα, όλο το Half-Life 2 ήταν η σκηνοθεσία, η ατμόσφαιρα, το σενάριο, η αφήγηση και, εν μέρει, τα physics based κομμάτια του. Το shooting σκέλος του Half-Life, τόσο η A.I., όσο και η δομή του γενικότερα, ήταν ετεροχρονισμένο ακόμα και για την εποχή της κυκλοφορίας του, καμία σχέση με το Halo. Για σήμερα βέβαια ούτε λόγος. Το ιδανικό θα ήταν να μπορούσαμε τότε να πάρουμε το 100% μοντέρνο, περίπλοκο και με πολύ βάθος gameplay του Halo, συνδυασμένο με όλο το εικαστικό πακέτο του Half-Life.
                              There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                              Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                              Comment


                              • Μα εισαι αορατος, πως να προσαρμοστει το ΑΙ? Επι της ουσιας το ολο mechanic δεν σου αρεσει.
                                ε τωρα διαβαζουμε τι γραφει ο αλλος η οχι? οταν εισαι σε stealth και περνας διπλα απο την φατσα των εχθρων και δεν σε κανουνε decloak η στην χειροτρη ρε αδερφε να θορυβυθουνε να ψαξουνε τοτε το mechanic ειναι fail,γιατι εγω στο supersoldier ετσι περνουσα συνηθως


                                Ωραια και ξαναρωταω αν συγκρινουμε το halo 2 με το half life 2 σε θεματα firefights και AI (τα κυρια στοιχεια δηλαδη των shooters) πρεπει να κραξουμε το δευτερο ως κατω του μετριου παιχνιδι?
                                μα δεν προσπαθω να κραξω το crysis 2, απλα καποια πραγματα πρεπει να ειπωθουν οπως ειναι...ισα ισα αν εξαιρεθει το ΑΙ και το broken cloak ability το παιχνιδι μου αρεσε αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι τιτλος του 9 και του 10 για μενα οταν ο ανταγωνισμος στα fps εκει εξω ειναι τεραστιος


                                Επιπλεον, το crysis2 κανει πολλα περισσοτερα απο τα Halo μην τρελαθουμε... αυτο που προσπαθω να σου πω ειναι οτι δεν ανηκουν αμεσα στο ιδιο ειδος...ειναι σαν να συγκρινεις το Bayonetta με το POP Sands of Time και να μου λες οτι το δευτερο ειναι μαπα επειδη δεν εχει καλο battle system...
                                καταρχην ειναι πολυ ατυχος ο παραλληλισμος που κανεις σε συγκρισεις να εβαζες το bayonetta με το devil may cry η με το god of war θα ητανε ευστοχος,
                                σου ξαναλεω οτι κανεις λαθος φυσικα και ανηκουνε στο ιδιο ειδος το οτι ξαφνικα εισαι σε ενα suit που σου δινει stealth ενα extra armor ,ποιο ανοιχτες πιστες και μια επιλογη για tactical options δεν το κανει αμεσα διαφορετικο ειδος, ιδιο setting εχουνε τα οπλα εχουνε ομοιοτητες, το art direction, μεχρι και οι σχεδιασμοι των ceph πανομοιοτυπη με τους covenant ειναι, ακομα και οι κινησεις τους δηλαδη (οταν θυμηθει να δουλεψει το ΑΙ στο crysis 2) ειναι ιδιες
                                δηλαδη ολοι αυτοι εδω ειναι τρελοι?


                                Το ξερεις οτι τετοιες λιστες υπαρχουν και σε παιχνιδια οπως τα killzone 2, uncharted 2 κλπ ετσι ?
                                ναι αλλα οχι σε τετοιο βαθμο και οχι με τετοια ευτραπελλα ουτε με αναλλογια 75%/25% να δουλευει η να ειναι buggaρισμενο το ΑΙ, τουλαχιστον απο οσο θυμαμαι για τα παιχνιδια που αναφερεις


                                Δεν προσπαθω να αποδειξω κατι, αλλωστε και εγω ειπα οτι το ΑΙ δυστυχως bugαρει. Απλα εγω δεν συναντησα τοσα προβληματα οσα αναφερεις...
                                μα φυσικα κουβεντα κανουμε ο καθενας βλεπει τα πραγματα διαφορετικα συμφωνα με τις εμπειριες του και το πως τα αντιλαμβανεται

                                Comment

                                Working...
                                X