Announcement

Collapse
No announcement yet.

Guild Wars 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Τι να σου πω μακάρι να ΄ξερα Διαβάζοντας και τη συνέντευξη που έδωσε στο eurogamer http://www.eurogamer.net/articles/gu...terview?page=1 μου έδωσε να καταλάβω ότι μιλάμε για A.I. based καταστάσεις και όχι scripted όπως ήταν τα public quests. Αυτό από μόνο του μπορεί να δώσει την απαραίτητη ποικιλία στη σχέση συμμετοχής του παίχτη στο event και rewards/loot, θα δούμε. Σε κάθε περίπτωση νομίζω καιρός ήταν να επιχειρήσει κάποιος κάτι τέτοιο και αυτόματα το παιχνίδι μπήκε στο radar μου προς παρακολούθηση rc:
    sigpic

    Comment


    • #17
      αυτόματα το παιχνίδι μπήκε στο radar μου προς παρακολούθηση
      Afto einai to mono sigouro, perimenw kai egw na dw kana video.
      "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
      But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
      Kindred, this blade and I.
      "

      "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
      Greek Gaming Videos
      Greek Final Fantasy Forum

      Comment


      • #18
        Hξερα πως το GW2 δεν θα έχει "σκηνοθετημένα" quests στο PVE, ήταν γνωστό αρκετό καιρό, αλλά δεν το ανέφερα.
        Star Citizen videos Star Citizen gallery

        Comment


        • #19
          Νέο video για αυτό το υπέρ-έπος



          YΓ: ΛΟΛ τι γίνεται μόνο με url μπαίνουν video από youtube;
          Star Citizen videos Star Citizen gallery

          Comment


          • #20
            An thes na valeis video pata to koumpi [youtube] kai mesa sta tags grapse mono ton kwdiko tou video, dhladh to "-gEJ-BH2-2g" kai oxi olo to URL.
            Mono oti emfanizetai meta to "V="

            Kai gia na sxoliasw kai to video, klassika to paixnidi deixnei leet, ean den htan to FFXIV sthn mesh afto to paixnidi tha epaiza, mexri stigmhs mou fenetai para poly endiaferon an kai AKOMH den mporw na katanohsw akrivws to pws tha kanoun afto pou yposxontai sto video.

            Gia na ginei kati tetoio pragmatikothta, tha prepei ola ta quests na ginontai mono mia fora kai pote allwte ksana, pragma pou shmainei pws to paixnidi tha exei apeira quests pou den epanalamvanontai pote, kati pou pistevw oti einai adynaton na ginei kai ara kapoio lako tha exei h fava.

            Anyway, tha perimenw na mou to ekshgisei kalytera kapoios pou tha asxolhthei eis vathos me to sygekrimeno...

            BTW theamatiko battle system, thumbs up!
            "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
            But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
            Kindred, this blade and I.
            "

            "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
            Greek Gaming Videos
            Greek Final Fantasy Forum

            Comment


            • #21
              Για να γίνονται αυτά που λένε πρέπει να υπάρχει μόνιμα μία ομάδα από πίσω που θα σκέφτεται άμεσα και θα ετοιμάζει quests και νέες εκβάσεις της ιστορίας ανάλογα με τις επιλογές του παίχτη. Αποκλείεται να έχουν φτιάξει ένα τόσο τεράστιο tree επιλογών και εκβάσεων και επίσης αποκλείεται ένα σύστημα "ΑΙ" να υπολογίζει και να δημιουργείς νέες καταστάσεις ανάλογα με την οποιαδήποτε κίνηση του παίχτη. Αν μπορούν να συντηρήσουν ένας ολόκληρο κόσμο, έχοντας δώσει τόσες επιλογές στον παίχτη τι να πω, respect.

              Comment


              • #22
                Giafto to logo lew oti eite den tha ginetai afto pou theloun na nomizoume oti tha ginetai, eite den exw katalavei egw akrivws ti theloun na kanoun
                "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                Kindred, this blade and I.
                "

                "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                Greek Gaming Videos
                Greek Final Fantasy Forum

                Comment


                • #23
                  Mάλλον δεν καταλάβατε τίποτα και πως θα παίζει το πράμα
                  Star Citizen videos Star Citizen gallery

                  Comment


                  • #24
                    Gia ekshghse mas.
                    "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                    But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                    Kindred, this blade and I.
                    "

                    "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                    Greek Gaming Videos
                    Greek Final Fantasy Forum

                    Comment


                    • #25
                      Ανάσταση του thread
                      [YOUTUBEHD]uNuS3igfc4o&feature=player_embedded[/YOUTUBEHD]
                      Star Citizen videos Star Citizen gallery

                      Comment


                      • #26
                        [YOUTUBEHD]xBC_ig73aMs[/YOUTUBEHD]
                        [YOUTUBEHD]_DUvyjAun-Q[/YOUTUBEHD]

                        προγραμματίζεται beta προς φθινόπωρο
                        Star Citizen videos Star Citizen gallery

                        Comment


                        • #27
                          Ετοιμαζόμαστε για το Guild Wars 2!

                          Έλα και συ και γίνε μέρος της παρέας μας. Ανέβηκε το site της guild μας (http://www.dragonseason.com) το οποίο είναι παράλληλα και το πρώτο ελληνικό fan site του παιχνιδιού. Νέα του παιχνιδιού, άρθρα, κριτικές ακόμα και συνεντεύξεις με τους developers, όλα θα έχουν τη θέση τους σε κάποιο μέρος της σελίδας μας.

                          Συνεχίζουμε και δουλεύουμε καθημερινά ώστε να μπορούμε να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.

                          Έλα και παίξε μαζί μας, κοντά σε ένα ευχάριστο και φιλικό community, το καλύτερο pc game!

                          Comment


                          • #28
                            Συνέντευξη: Ο Colin Johansson μιλα για το Guild Wars 2

                            Ένα πράγμα που ξέρει να κάνει πολύ καλά η ArenaNet είναι επίθεση στο μυαλό με αστείρευτες πληροφορίες, κάθε φορά, κάθε χρονιά.



                            Όπως θα διαβάσατε και στο πρόσφατο preview του Guild Wars 2, αυτές οι πληροφορίες δεν έχουν σταματημό, οπότε γιατί να μην ακολουθήσουμε κι εμείς τη ροή του ποταμού;


                            Με άλλα λόγια, μία συνέντευξη για το Guild Wars 2 κάθε άλλο παρά περιττή θα μπορούσε να είναι, μιας και ο Colin Johansson (ο οποίος θέλει να συστείνεται ως ο "facilitator", εκείνος που φροντίζει να βρίσκει όσα του ζητούν οι υπόλοιποι) είχε κάθε καλή διάθεση να μας... "χτυπήσει" με ένα ακόμη (μικρό αυτή τη φορά) κύμα πληροφορίας.

                            Authority: Πολύς λόγος γίνεται για τα dynamic events και quests τα οποία αποκαλύπτονται περισσότερο ως παρατήρηση του παίκτη παρά με απευθείας ανάθεση από κάποιον quest giver.
                            Εφόσον όμως είναι ήδη αργά όταν ο παίκτης μπαίνει στις λεπτομέρειες ενός δυναμικού quest, δεν κάνει την προετοιμασία πιο δύσκολη υπόθεση;
                            Colin Johansson: Σίγουρα χάνεται κάπως η αίσθηση της προετοιμαςσίας. Αλλά η επιλογή έγινε συνειδητά. Δεν είναι ότι δεν θέλουμε να έχει αυτήν την αίσθηση ο παίκτης, απλά προτιμούμε να μην ξέρει τι τον περιμένει ακριβώς.
                            Παρόλα αυτά φροντίζουμε κοντά στο event να υπάρχουν NPCs με επιπλέον πληροφορία. Δεν είναι υποχρεωτικό για τον παίκτη να ασχοληθεί μαζί τους, μπορεί όμως να το κάνει αν θέλει να μάθει το κάτι παραπάνω.
                            Ακόμη και εκείνοι που θα τους προσπεράσουν, θα μάθουν μερικά πράγματα από διαλόγους που ακούγονται την ώρα της μάχης και φροντίζουν να δίνουν περισσότερες λεπτομέρειες για το πώς και το γιατί.

                            A: Ακούσαμε όμως και κάτι άλλο. Πως NPCs με πληροφορίες ή πιο χρήσιμο ρόλο μπορούν να σκοτωθούν με αποτέλεσμα να χάνει ο παίκτης την ευκαιρία να μάθει και να αποκτήσει πρόσβαση σε άλλο περιεχόμενο.
                            Το κενό αυτό πώς αναπληρώνεται; Εφόσον ο κόσμος είναι persistent με ποια λογική λειτουργεί αυτή η προςσέγγιση;
                            CJ: Είναι αλήθεια πως μπορούν να σκοτωθούν χρήσιμοι NPCs όχι όμως και το ότι χάνονται για πάντα. Εν καιρώ επανέρχονται αλλά δεδομένου ότι ο παίκτης θα έχει ήδη αφήσει πίσω του το σχετικό quest, η απώλεια ισοδυναμεί, έστω και προσωρινά, με μια χαμένη ευκαιρία.

                            A: Η ελεύθερη και ουσιαστικά a la carte συμμετοχή ενός παίκτη σε ένα event που μόλις παρατήρησε ότι συμβαίνει είναι σίγουρα μια ενδιαφέρουσα προςσέγγιση.
                            Το ίδιο και το γεγονός ότι μπορεί να ριχτεί στη μάχη οποιοσδήποτε, ανά πάσα στιγμή, ασχέτως level. Πώς όμως διατηρείται η ισορροπία σε μια μάχη που μπορεί να συμμετέχουν πολλοί high level και πολλοί low level χαρακτήρες ταυτόχρονα; Ειδικά δε όταν η κλιμακωση της δυσκολίας εξαρτάται από τον αριθμό των συμμετεχόντων.
                            Υπολογίζονται και άλλοι παράγοντες ή μόνο ο αριθμός των συμμετοχών;
                            CJ: Η κλιμάκωση της δυσκολίας, το εύρος των abilities που θα χρησιμοποιούν πλάσματα και bosses γίνεται με βάση τον αριθμό των συμμετεχόντων. Σε ένα εξεζητημένο ενδεχόμενο σαν αυτό που περιέγραψες αυτό που συμβαίνει είναι πως ρίχνουμε το level των πιο high level πλασμάτων, ώστε να μην είναι μεγάλη η απόσταςσή τους από τους υπόλοιπους.
                            Με αυτόν τον τρόπο το κέρδος είναι διπλό.
                            Όχι μόνο δεν υποβαθμίζονται οι low level χαρακτήρες σε απλούς θεατές ή κομπάρσους αλλά ακόμη και οι high level έχουν το περιθώριο να ασχοληθούν με οποιοδήποτε quest θέλουν χωρίς να νιώθουν απόλυτα over powered.
                            Οι αναμετρήσεις θα απαιτούν την απαραίτητη προσοχή. Είναι εξάλλου ένας απλός τρόπος να παίζουν μαζί φίλοι που ξεκίνησαν σε διαφορετικές χρονικές στιγμές και βρίσκονται σε τελείως διαφορετικά στάδια.


                            A: Στην παρουςσίαση είδαμε πως η εξειδίκευση στα διάφορα όπλα έρχεται με τη χρήση. Τι συμβαίνει όμως αν προκύψει κάποιο άλλο όπλο αργότερα που το προτιμά ο παίκτης σε σχέση με εκείνο στο οποίο έχει προλάβει να εξειδικευθεί;
                            CJ: Αυτό δεν θα αποτελέσει πρόβλημα. Ο παίκτης μπορεί να αλλάξει προτίμηση όποτε θέλει χωρίς ιδιαίτερη ανησυχία μιας και η εξειδίκευση έρχεται αρκετά γρήγορα. Για την ακρίβεια είναι πολύ εύκολο να ξεκλειδώσει ένας παίκτης όλα τα weapon skills, σε όλες τις κατηγορίες μέχρι να φτάσει στο level 10.

                            A: Τι γίνεται όμως όταν ο παίκτης αρχίσει να εξερευνά το βυθό; Εκεί αλλάζει ο εξοπλισμός άρα δεν θα τεθεί κι εκεί το θέμα της εξειδίκευσης;
                            CJ: Ούτε σε αυτήν την περίπτωση θα υπάρχει πρόβλημα, αφού έχει υπολογιστεί και καλύπτεται από την ίδια ακριβώς προσσέγγιση που περιέγραψα προηγουμένως.

                            A: Ευχαριστούμε για το χρονο σας και φέτος.
                            CJ: Επίσης. Καλή συνέχεια και καλή ξεκούραση.
                            Star Citizen videos Star Citizen gallery

                            Comment


                            • #29
                              η πρωτεύουσα των Αζούρα, της φυλής που διαθέτει υψηλή τεχνολογία

                              [YOUTUBEHD]UX15YEwMcRQ&feature=feedu[/YOUTUBEHD]
                              Star Citizen videos Star Citizen gallery

                              Comment


                              • #30
                                Ανακοινώθηκε το τελευταίο profession, ο mesmer!

                                Comment

                                Working...
                                X