Announcement

Collapse
No announcement yet.

Duke Nukem Forever

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sOLiD SNAKE
    replied
    Duke Nukem Forever - Launch Trailer

    Leave a comment:


  • Vaynard
    replied
    εγω παντως θα το τσιμπησω στο 360 σε pc βαζω μονο exclusives

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Έχει ήδη πέσει preorder και 3 Ιουνίου θα παίξω το ντέμο,μιας και έχω πρόσβαση στο First access club.

    Leave a comment:


  • Bartman
    replied
    Titus και εγω δηλωνω το παρων καθώς εχω κανει pre-order εδω και ένα μηνα περιπου

    Leave a comment:


  • Deus
    replied
    Νιώθω μεγάλη συγκίνηση και δέος που θα ζήσω τέτοιες ιστορικές στιγμές,μεγάλη μέρα για το gaming πλησιάζει.Σίγουρα θα πέσει ενοικίαση όταν θα κυκλοφορήσει και θα ακολουθήσει αγορά μόλις βρεθεί σε καλή τιμή.Τέτοιος τίτλος πρέπει να υπάρχει στην συλλογή κάθε gamer που σέβεται τον ευατό του.

    Πάντως θα κυκλοφορήσει ειδική έκδοση για το pc η οποίο θα περιέχει ένα mouse pad,ένα art book,το παιχνίδι και....μια κάρτα γραφικών.Μόνο 250 ευρώ.Άντε αλταιρ ευκαιρία να αναβαθμίσεις τον υπολογιστή σου.

    Αν είστε PC gamers, γνωρίζετε πολύ καλά πόσο καιρο περιμένετε το Duke Nukem Forever. Τώρα τον Ιούνιο που επιτέλους κυκλοφορεί, γιατί δεν ρίχνετε και μια αναβάθμιση στο PC σας, έτσι για να το γιορτάσετε; Η ιδανική λύση γι αυτό είναι το υπερπακέτο του Duke Nukem Forever με την συλλεκτική GeForce…

    Leave a comment:


  • Vaynard
    replied
    παρών! Ο_ο

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ!!!

    Σε λίγες μέρες ο Δούκας θα είναι εδώ για να μας κάνει παρέα και να kick ass and chew bubblegum, οπότε ας δηλώσουμε εδώ πόσοι θα τον ακολουθήσουμε από την αρχή!

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Ti λες μωρε...

    Leave a comment:


  • 丹野
    replied
    Πολύ παππούς για να τον κάνει. Ας βάζανε τον Vin Diesel να κάνει την φωνή του...

    Leave a comment:


  • Scatman
    replied
    Πάντα αναρωτιώμουν ποιός στο καλό κάνει τη φωνή του Duke..?

    Να τον!

    Leave a comment:


  • sOLiD SNAKE
    replied

    Leave a comment:


  • Vaynard
    replied
    Originally posted by Deus View Post
    [/YOUTUBE]

    Τουλάχιστον έχουν χιουμορ.

    με τοσα χρονια καθυστερηση ΜΟΝΟ χιουμορ πρεπει να εχουνε

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Έλα μωρέ,ένα μήνα (ακόμα) πήγε πίσω.

    Leave a comment:


  • Deus
    replied
    Aρχίσαμεεεεε...



    Σκέφτεστε αυτό που σκέφτομαι;

    Ιδού και το επίσημο βίντεο στο οποίο ανακοινώνεται η αλλαγή ημερομηνίας.




    Τουλάχιστον έχουν χιουμορ.

    Leave a comment:


  • Cpl_Shephard
    replied
    Duh, ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΑΝΑΒΟΛΗ !!



    Λες και δεν θα εχουμε L.A noire να παιζουμε τον μαιο, ποιος νοιαζεται για ενα console port που τρεχει στην unreal 2.5 ?

    Leave a comment:

Working...
X