Announcement

Collapse
No announcement yet.

World of Darkness MMO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • World of Darkness MMO

    Επιτέλους, μετά από χρόνια εικασιών, αναμονής και ελπίδων, ανακοινώθηκε το development του World of Darkness MMO στο συνέδριο της White Wolf στη Ν. Ορλεάνη. Ακόμα πιο σημαντικό είναι πως τοποθετείται στο"παλιό" World of Darkness, στο Masquerade, που είδαμε σε όλο του το μεγαλείο στο Bloodlines. Το παιχνίδι αναμένεται να κυκλοφορήσει σε 4 - 5 χρόνια, με πιο κοντινή ημερομηνία το 2012 που μάλλον δεν ισχύει. Το μόνο που έχουμε στα χέρια μας είναι ένα reveal video. Η συνεργασία γίνεται με τη CCP του Eve online, κάτι που αυξάνει ακόμα περισσότερο τις προσδοκίες για ένα πραγματικό role playing game. Σύμφωνα με τα όχα έχουν διαρρεύσει, θα δοθεί βάρος στην κοινωνική αλληλεπίδραση και την πολιτική μεταξύ των factions.



    World of Darkness, the in-development White Wolf MMO, will take four to five years to complete, CCP marketing director …




    ΕΧΩ ΑΡΡΩΣΤΗΣΕΙ ΛΕΜΕ!!!
    Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

    Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

    Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

  • #2
    ειμαι ενουσιασμενος με την ειδηση αλλα θα αργησουμε πολυ να το δουμε

    Comment


    • #3
      Η καράφλα θα είναι μέρος του game;

      Comment


      • #4
        Το ίδιο σχόλιο έκαναν πολύ στο youtube και βγήκε ένας και λέει ότι αυτός ήταν ο τύπος με την καράφλα και ζητούσε συγνώμη .

        Comment


        • #5
          μακάρι να βγει βασικά, γιατί ακόμα βρίσκεται σε τελείως βρεφικό στάδιο σχεδιασμού από ότι διάβασα και γενικά αυτά τα projects αν δεν έχουν και κανένα μεγαθήριο από πίσω να τα στηρίζει (π.χ. Blizzard, EA) συνήθως απλά χάνονται. Και μόνο πάντως το ότι υπάρχει σαν concept είναι τέλειο, κι για μένα προσωπικά το MMO που ήθελα πάντα να δω. Βέβαια το ιδανικό θα ήταν να αφορούσε γενικά τον κόσμο του World of Darkness (που περιλαμβάνει Mages, Changelings, Werewolves και Wraiths), να γινόταν δηλαδή ουσιαστικά η ψηφιακή έκδοση μιας ολόκληρης γενιάς της White Wolf αλλά αυτό είναι πολύ wishful thinking (και υποθέτω απίστευτα δύσκολο) και νομίζω ότι και απλά το Vampire θα είναι αρκετό στην τελική αν γίνει σωστά.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Evans View Post
            Το ίδιο σχόλιο έκαναν πολύ στο youtube.
            Τι να πεις, έχουμε γεμίσει εξυπνάκηδες!

            Comment


            • #7
              Originally posted by sain't View Post
              μακάρι να βγει βασικά, γιατί ακόμα βρίσκεται σε τελείως βρεφικό στάδιο σχεδιασμού από ότι διάβασα και γενικά αυτά τα projects αν δεν έχουν και κανένα μεγαθήριο από πίσω να τα στηρίζει (π.χ. Blizzard, EA) συνήθως απλά χάνονται. Και μόνο πάντως το ότι υπάρχει σαν concept είναι τέλειο, κι για μένα προσωπικά το MMO που ήθελα πάντα να δω. Βέβαια το ιδανικό θα ήταν να αφορούσε γενικά τον κόσμο του World of Darkness (που περιλαμβάνει Mages, Changelings, Werewolves και Wraiths), να γινόταν δηλαδή ουσιαστικά η ψηφιακή έκδοση μιας ολόκληρης γενιάς της White Wolf αλλά αυτό είναι πολύ wishful thinking (και υποθέτω απίστευτα δύσκολο) και νομίζω ότι και απλά το Vampire θα είναι αρκετό στην τελική αν γίνει σωστά.


              Perhaps I'll eat myself alive...;)

              Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε όλο το WoD, αλλά και μόνο η μεταφορά του Vampire είναι αρκετά μεγάλο έργο. Δεν αρκεί να γίνει, πρέπει να γίνει και σωστά. Θα δούμε, υπομονή να υπάρχει...
              Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

              Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

              Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

              Comment


              • #8
                Αν είσαστε μέλος της ομάδας ανάπτυξης πώς θα το φτιάχνατε; Τι στοιχεία θα είχε που θα το έφερναν κοντά στο PnP RPG; Πώς θα εφαρμόζατε το role playing;
                Originally posted by Squall Leonhart
                I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                Originally posted by 丹野
                Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                Originally posted by Ryu_gr
                υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Imrahil View Post
                  Τι να πεις, έχουμε γεμίσει εξυπνάκηδες!
                  Πώς το έγραψα έτσι το πολλοί, Παναγία μου... Κάνε edit το quote σου, please .

                  Comment


                  • #10
                    Είχαμε ανακοινώσεις πρόσφατα συν ένα in-game video από την παραγωγή μέχρι τώρα. Δίνω το video και αντιγράφω ένα πολύ ωραίο post από random internet forum.



                    Θα μπορούσα να ορκιστώ ότι είναι περιοχή του Bloodlines, και αυτό μόνο θετικό είναι!!!

                    We do know the game will be based on Vampire: The Masquerade and "will have a focus on player politics and social interaction."

                    The seven playable clans are: Toreador, Gangrel, Ventrue, Nosferatu, Malkavian, Tremere and Brujah.

                    You may want to follow this site for future new info.

                    Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=F_p3K...layer_embedded

                    First ingame footage: http://www.youtube.com/watch?feature...&v=a6PZBSxspvc

                    Interviews: http://www.youtube.com/watch?v=SQvGZlt39dUhttp://www.youtube.com/watch?feature...&v=OkjRgVC-Xqc




                    They defined the 3 types of game play;
                    • Coffeehouse - the social aspect, low to no conflict, casual or social player focused
                    • Theme park - The spirit of WoD, politics, backstabbing, etc
                    • Sandbox - Primary focus, the biggest part of the game, control cities (prince)



                    Features;
                    • Intense hand to hand (HtH) combat
                    • Vicious politics; players vote for other players for positions (like prince)
                    • Fashion; lots of styles and options
                    • Aiming for stunning visuals that age well



                    General;
                    • They feel no pressure for peaks in vampire fads (like twilight) they feel vampires have and always will be popular peaks aside. Thus the fads have no influence on their game design. As they feel it is a mistake to jump on the peak bandwagons.
                    • WoD was formed from the remains of a secret undisclosed project they were working on ~2005 they decided to change and move it over to the WoD MMO.
                    • The game world will mostly be fictional places and landmarks but use real world city names, to quote "(we will) be using stylised versions, but they will be named after real cities.".
                    • Due to power vacuum low population cities will be attractive to others, thus they feel there will not be much of a issue with some cities being over populated and others a ghost town as in other MMO's. CCP Chris also hinted on day 1 there will be a system in place to distro the population evenly to start.
                    • Permadeath will work differently then the PnP game but permadeath is in.
                    • Have little doubt will be rated M on release.
                    • Cities will have types of "territory markers" to separate different supernatural types.
                    • A question about what clans will start went from the clear "7 clans" at TGM 2011 to now "the originals" and they seemed to stumble around this question and deflected a bit. I got the distinct feeling they may be considering the "original" 13.
                    • They implied the cam vs. sabbat theme is being considered.
                    • Main goals in the game is to amass blood and territory.
                    • Generation will NOT be used as a replacement for level. But the stat will be used in some way.
                    • When asked about crafting they downplayed it quite a bit. It did not sound as if there will be much in the way of crafting. They answered by saying players will "not be able to sew your own clothes". They also down played possible weapon making. Saying most kindred will fight using their innate abilities.
                    • Everyone starts as a mortal, becoming kindred is optional and can not be forced on you. You can play he entire game as a mortal only.
                    • Casual players will find the game accessible but hard core players will have a much deeper experience and more rewards/benefits.
                    • NO day/night cycle, only night.
                    • Humanity and Masquerade are stats.
                    • Players will have havens.
                    • ONLY kindred on release of game, no were's, mages, etc. However those other supernaturals may be used in a NPC fashion or/and their lore appear in game.
                    • Dynamic NPC missions/World events



                    Μια άλλη πληροφορία που αλίευσα ήταν πως θα υπάρχουν 3 άτομα στο παιχνίδι, οι λεγόμενοι princes, που θα είναι (προφανώς) οι κορυφαίες φιγούρες του πολιτικού γίγνεσαθαι, και θα έχουν δικαίωμα Permadeath πάνω σε άλλους. Μάλλον θα είναι DMs.
                    Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                    Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                    Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                    Comment


                    • #11
                      WTF permadeath?
                      "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                      But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                      Kindred, this blade and I.
                      "

                      "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                      Greek Gaming Videos
                      Greek Final Fantasy Forum

                      Comment


                      • #12
                        Το permadeth στο WoD δεν είναι και πολύ εύκολο να γίνει (στο pnp) κι απ' ότι φαίνεται στο game θα είναι ακόμα πιο δύσκολο και σίγουρα κάτι σπάνιο. Εδώ το World of Darkness panel στο EVE Festival



                        Γύρω στο 31:00 εξηγεί ότι ο Prince κάθε πόλης (ο οποίος είναι παίκτης κάθε φορά) μπορεί να αρχίσει ένα blood hunt από το οποίο μπορεί να προκαλέσει permadeath. Μου φαίνεται τρομερά ενδιαφέρον και αν τα καταφέρουν να μεταφέρουν σωστά τα RP στοιχεία και το lore του WoD αλλά και ένα καλύτερο combat system από το Bloodlines θα μπορούσε να είναι πολύ καλό. Το video του Titus όντως θυμίζει Bloodlines και σε θέμα ατμόσφαιρας, χαρακτήρων, διαλόγων, διαφορετικών πραγματικά classes το παιχνίδι ήταν εξαιρετικό (αυτό το quest στο haunted hotel ήταν από τα καλύτερα σε game), μόνο το σενάριο ήταν κάπως απλό και το combat system. Οι τύποι πάντως που ασχολούνται με το MMO φαίνεται να ξέρουν τι κάνουν, ελπίζω πράγματι να τα καταφέρουν.

                        Comment


                        • #13
                          Ω ναι. Το World of Darkness δεν είναι παίξε γέλασε. Αν βάλεις πως το παιχνίδι κατασκευάζεται από την εταιρία του Eve Online, του πιο hardcore MMORPG που απαιτεί άπειρη δέσμευση και έχει τρομερά συνειδητοποιημένο κοινό, και απευθύνεται τόσο σε αυτούς όσο και στους purist βετεράνους του επιτραπέζιου, το permadeath είναι αναμενόμενη επιλογή. Οι μαλακίες πρέπει να πληρώνονται και να έχουν συνέπειες, οπότε ψηφίζω υπέρ.
                          Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                          Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                          Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                          Comment

                          Working...
                          X