Announcement

Collapse
No announcement yet.

Star Wars: The Old Republic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Πω μια τέτοια στολή θέλω για τις απόκριες
    sigpic

    Comment


    • Έχει συνδρομή; αν ναι πόσο;
      Star Citizen videos Star Citizen gallery

      Comment


      • 13 eura
        sigpic

        Comment


        • Τον μήνα 13 ευρώ; Απο κάρτα βάζεις ή υπάρχουν prepaid με 13 ευρώ;
          But, There's one they fear. In their tongue, he's Dovahkiin: Dragon Born!

          Comment


          • Epaiksa merika space battles shmera, wraio concept to opoio mou arese para poly sthn arxh, alla to varethika meta apo 10 apostoles peripou
            "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
            But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
            Kindred, this blade and I.
            "

            "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
            Greek Gaming Videos
            Greek Final Fantasy Forum

            Comment


            • Originally posted by Dragonickus View Post
              Τον μήνα 13 ευρώ; Απο κάρτα βάζεις ή υπάρχουν prepaid με 13 ευρώ;

              Για συνδρομή ρώτησε, 13 το μήνα. Οι prepaid είναι δίμηνες και κάνουν 28e.

              Έχει και κάτι 6μηνιαία/12μηνιαία που λογικά σου βγαίνει λιγότερο στη σούμα αλλά δεν ασχολήθηκα.
              sigpic

              Comment


              • 50 ρησα με sith sorcerer στο old republic πριν δυο τρεις μερες, μετα απο ενα μηνα παιζοντας στο πολυ πολυ χαλαρο για τα δεδομενα μου αλλα ενταξει επαιζα και αλλα πραγματα ενδιαμεσα θα κανω ενα διαλλειμμα και δεν ανανεωνω την συνδρομη για την ωρα μιας και εχω ξενερωσει με καποια πραγματα μεταξυ αλλων και το balance του pvp , μου φαινεται οτι ξαναζω εποχες warahammer online all over again με skills που δεν δουλευουνε σωστα και την ανεμικη αντιμετωπιση της bioware σε εξοφθαλμα προβληματα αλ-λα mythic way

                το σιγουρο ειναι οτι οταν επιστρεψω θα πιασω αρκετους alts

                Comment


                • Originally posted by Vaynard View Post
                  50 ρησα με sith sorcerer στο old republic πριν δυο τρεις μερες, μετα απο ενα μηνα παιζοντας στο πολυ πολυ χαλαρο για τα δεδομενα μου αλλα ενταξει επαιζα και αλλα πραγματα ενδιαμεσα θα κανω ενα διαλλειμμα και δεν ανανεωνω την συνδρομη για την ωρα μιας και εχω ξενερωσει με καποια πραγματα μεταξυ αλλων και το balance του pvp , μου φαινεται οτι ξαναζω εποχες warahammer online all over again με skills που δεν δουλευουνε σωστα και την ανεμικη αντιμετωπιση της bioware σε εξοφθαλμα προβληματα αλ-λα mythic way

                  το σιγουρο ειναι οτι οταν επιστρεψω θα πιασω αρκετους alts
                  Σωστός ο Vaynard! Το PvP του παιχνιδιού είναι το χειρότερο σημείο του. Προσπαθεί, αλλά σε κάποια πραγματα φέρεται αδικαιολόγητα αρχάρια. Το μόνο που μπορούμε να υποθέσουμε είναι ότι η Mythic δεν έμαθε τίποτα από τα λάθη της στο Warhammer και ελπίζουμε σε καλύτερα. Tα exploits έκαναν μεγάλη ζημιά στο balance του παιχνιδιού γεγονός που αποδεικνύει πόσο πιο challenging είναι τα pre-50 warzones, ουσιαστικά δεν υπάρχει streamroll αλλά κανονικό pvp.

                  Στον ilum πάλι, δεν ξέρω αν ασχολήθηκες καθόλου, αλλά οι τύποι έκαναν παρανοϊκές κινήσεις :xp: Εκεί που δεν έπεφτε μίγα στον Ilum ξαφνικά βλέπεις την επόμενη μέρα 5 διαφορετικά instances και γιγαντιαία zergs!!! Το spawn killing να πέφτει σύνεφο μέσα με μια απέραντη κοκκινοπράσινη θάλασσα από lag.

                  Σήμερα τη στρώσανε κάπως τη φάση αλλά και πάλι αυτά είναι βήματα dev που μάλλον δεν βλέπει τα άλλα παιχνίδια γύρω του.

                  Στον αντίποδα, το PVE της είναι ασυναγώνιστο για μένα. Story all the fucking way και τα μυαλά στα κάγκελα!! Τον Smuggler μου τον λάτρεψα και το πρώτο μου alt θα είναι ξανά Smuggler για να παίξω ως dark side αυτή τη φορά. Πλέον η φάση έχει πέσει σε πιο mmo ρυθμούς και η αλήθεια είναι πως για end-game το περίμενα πιο φτωχό όμως μια χαρά το κόβω σε content και δραστηριότητες γενικότερα. Η ώρα κυλά νερό και δεν έχω κάνει τα μισά από αυτά που θα ήθελα στο καθημερινο play session.

                  Το Kaon Under Siege το γούσταρα με χίλια, respect στη ζομπο-ατμόσφαιρα και respect στη μορφή επεισοδείων που εμφανίζεται, spot on επιλογή! Το loot ήταν πολύ σωστό από την άποψη ότι δεν ανεβάζει ακόμα το ranking και θέλω πολύ να το δοκιμάσω τώρα σε Hard Mode. Aπό raids αναμένω πως και πως τη Κυριακή να πάρω μέρος στο πρώτο μου, που θα είναι δεκαεξάρι στο Eternity Vault σε Normal. Έχω ακούσει τα καλύτερα για το raid αυτό.

                  Αν το πρώτο fp που δίνουν σε update δείχνει κάτι για την ποιότητα των επομένων τότε είμαι με χίλια μέσα στο τρόπο που κινείται end-game στο θέμα του PVE. Ένιωθες ότι έπαιζες κάτι μη στατικό και αποκλειστικά επικεντρωμένο στις τακτικές των μηχανισμών αλλά κάτι που εξελίσσεται με την ομάδα σου πρωταγωνιστές. Μακάρι να κρατηθεί σε τέτοια επίπεδα η παρουσίαση γιατί ήδη αναπολώ την περιπέτεια του Smuggler και δεν θέλω να παρατήσω το end-game για καινούριο χαρακτήρα από τώρα.
                  sigpic

                  Comment


                  • Mερικές ακόμα φωτός με τον Smuggler...

                    Στα Colicoid War Games, παρέα με ένα φίλο απ'τη guild



                    Αρένα με bosses τα τέρατα απ'το "The Attack of the Clones"



                    Στον δηλητηριώδη πλανήτη Quesh



                    Στους παγετώνες του Hoth



                    Περισσότερος Hoth





                    Ξεκίνημα στο Maelstorm Prison



                    Στον πλανήτη-φυλακή Belsavis



                    O τελικός Sith Lord στο Red Reaper



                    Στον πλανήτη Voss



                    Μέσα σε σάπιες ζουζουνοσπηλιές



                    Σε κάποιον διαστημικό σταθμό



                    Στους δρόμους της Corellia



                    Περισσότερη Corellia





                    Στον πλανήτη Illum



                    Xαμένοι στο διάστημα



                    Το σκάφος του Smuggler



                    O ερωτύλος Smuggler μου σε δράση



                    Απ'το Kaon Under Siege





                    Party time



                    Στο Eternity Vault





                    Στον Tatooine

                    sigpic

                    Comment


                    • Από στυλ και χώρους πάντως τα πάνε πολύ καλά. Το area design είναι αντίστοιχου επιπέδου?

                      Το σκάφος του Smuggler είναι φτυστό το Ebon Hawk. Από φωτογραφίες ξεχωρίζω την πρώτη (Άγρια Δύση), την τρίτη με τα λιβάδια, το Hoth και τον Kaon.
                      Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                      Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                      Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                      Comment


                      • Φτυστό και εσωτερικά, το απόλυτο fan service για τους Kotor fans ^^

                        Η πρώτη είναι από ένα dungeon όπου συμμετέχουμε σαν πειραματόζωα και αποτελεί ένα απ'τα πιο ενδιαφέρον του παιχνιδιού μιας και εμπεριέχει puzzles μέσα.

                        Ο Quesh με τα λιβάδια, τα τοξικά απόβλητα και τον δηλητηριώδη αέρα του δυστυχώς είναι ένα μικρό gameplay τμήμα που παίζει μεταβατικό ρόλο στο class quest. Μακάρι να παίζαμε περισσότερα από 1-2 levels εκεί, μου άρεσε πολύ το theme του πλανήτη.

                        Ο Hoth είναι κτήνος, τεράστιος σε μέγεθος, το απόλυτο homage στο Empire Strikes Βack και με εξαιρετικό storyline. Aπ'τους αγαπημένους μου πλανήτες.

                        Το Kaon Under Siege είναι ένα outdoor-indoor dungeon που μπήκε πρόσφατα με patch και εγκαινίασε ένα παράπλευρο storyline που αφορά την επιδημία των rakghouls το οποίο τελειώνει με cliffhanger για το επόμενο patch. Αυτό που ξεχωρίζει χαρακτηριστικά είναι η horror ατμόσφαιρά του, με σκοτεινά sections όπου παίρνεις φακούς, κραυγές των rakghouls και γενικά χεσμεντέν καταστάσεις.

                        Όταν λες area design κάντο μου λίγο πιο λιανά.

                        Tώρα ανεβάζω έναν Jedi Consular όπου το κεντρικό theme της ιστορίας του έχει να κάνει με μια μυστηριώδη "plague" που καταβάλει τα μυαλά γνωστών Jedi Masters. Aν και σε εντελώς αντίθετο κλίμα από την καταπληκτική ιστορία του Smuggler, μέχρι στιγμής το μυστήριο του πράγματος προχωρά καλά.

                        Κοιτάζοντας τις φωτογραφίες που έχω βγάλει έπεσε στην αντίληψή μου ότι μερικές πολύ καλές σκηνές λείπουν πράγμα που σημαίνει ότι περισσότερο τις χάζευα παρά είχα στο μυαλό μου να τις τραβήξω. Θα δοκιμάσω αν όχι σήμερα που έχουμε raid, αύριο τότε να βγάλω μια με τον Revan.
                        sigpic

                        Comment


                        • Όταν λέω area design εννοώ το πώς είναι φτιαγμένοι οι πλανήτες ή τα dungeons. Είναι flat πράγματα με πόρτες όπως στις περιοχές των KotoR, είναι πολυεπίπεδες, είναι ενιαίες? Γενικά τι αίσθηση σου δίνουν?

                          Αν και έχω διαβάσει το παρακάτω κείμενο στο The Old Republic Wiki, για τη μοίρα του Revan μετά τα βιβλία και μέσα στο The Old Republic...

                          Revan, also known as Darth Revan and Prodigal Knight is the main protagonist of Star Wars: Knights of the Old Republic, posthumous character in its sequel Star Wars: Knights of the Old Republic II and secondary character in Star Wars: The Old Republic. "The Jedi Civil War left many unanswered questions. In the difficult days following the showdown between Darth Revan and Darth Malak, the Jedi Order struggled to survive, leaving little time for investigations. Redeemed as a Jedi, Revan traveled i


                          ...περιμένω από όσους παίζουν να μου συμπληρώσουν τα κενά, γιατί το

                           
                          However, the Emperor knew how great a threat Revan posed, and assembled a team of his own to destroy him. This team came to the Foundry and, after fighting their way through the defenses (including HK-47), managed to reach Revan. Revan tried to persuade the members of the strike team to fight the Emperor, but they refused to listen and a fight broke out. Revan's powers proved formidable, but in the end the strike team managed to weaken him. As they closed in, Revan quoted the last words of Malak, saying that he now understood how he had felt back on the Star Forge. But before the final blow could be struck, Revan disappeared in a flash of light. Not a trace of him could be found. It is not known whether he became one with the Force or somehow managed to escape.


                          είναι απαράδεκτο
                          Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                          Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                          Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                          Comment


                          • Μμμ αν και το quoted σενάριο είναι απ'τη μεριά των Empire, σαν Republic ελευθερώνεις τον Revan από τα δεσμά του με τη βοήθεια της Exile. O τρόπος που "κλείνει" η επάνοδός του στο παρών timeline αφήνει ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα για μετέπειτα χρήση του στην ιστορία.

                            Το μόνο σίγουρο είναι ότι παραμένει ζωντανός, εμείς σαν Republic τον βλέπουμε με σάρκα και οστά μέσα στη Republic Fleet, οπότε η απάντηση στο cliffhanger "ζει δε ζει" που αντιμετώπισαν οι της Empire είναι ότι κατέφερε να ξεφύγει απ'την ομάδα που στάλθηκε να τον σκοτώσει.

                            H γενικότερη αίσθηση που αποκομοίζεις είναι περισσότερο "τεχνητή" παρά "φυσική" στο τρόπο που είναι δομημένος ο κόσμος του παιχνιδιού. Θυμίζει σίγουρα Kotor. Πολλοί διαδρόμοι, πόρτες και παρακλάδια ακολουθούν μια αρκετά straightforward λογική.

                            Στους κλειστούς χώρους κυριαρχεί η λογική των δωματίων που συνδέονται με διαδρόμους όπου, ειδικά στα περισσότερα εκ των dungeons, ακολουθούν αποκλειστικά γραμμική πορεία χωρίς να αφήνουν πολύ χώρο για παρακάμψεις. Συκγκριτικά, μοιάζουν περισσότερο με τα νεωτερα dungeons του WoW ιδιαίτερα από Wrath και ύστερα παρά με τη πολυπλοκότητα και τις διακλαδώσεις του Vanilla.

                            Aυτό που έρχεται να σπάσει την ευθεία του πράγματος είναι η χρήση του ύψους, με χώρους που αποτελούνται από ορόφους, υπόγεια, ασανσέρς κλπ. Επίσης όταν μπαίνει στην εξίσωση το κυνήγι των datacrons τότε περιλαμβάνεται και αρκετό enviroment interaction καθώς και platforming στα πιο απίθανα σημεία.

                            Οι πλανήτες τώρα είναι χωρισμένοι σε sections. Yπάρχει ένας ενιαίος χάρτης που τα συμπεριλαμβάνει όμως για να πας απ'το σημείο Α στο σημείο Γ συνήθως πρέπει πρωτα να περάσεις και απ'το σημείο Β καθώς η δυσκολία είναι συνεχώς μεταβαλλόμενη μετακινούμενος απ'το ένα σημείο στο άλλο.

                            Η γραμμικά κλιμακώμενη ροή του πράγματος ίσως να μην φάνταζε τόσο περιοριστική αν υπήρχε δυνατότητα δεύτερης επιλογής - μιας και στο τάδε level range θα πας στον πλανήτη που πρέπει χωρίς να σου δίνει έναν εναλλακτικό - όμως με αυτό το τρόπο το παιχνίδι καταφέρνει να κρατά σφιχτή τη συνοχή του όσον αφορά την ιστορία. Η αλήθεια βέβαια είναι ότι υπάρχει τόσο content στον κάθε πλανήτη που, χάρη στο ρυθμό των XP gains, αποκλείεται να δεις όλο με τη πρώτη φορά - εκτός κι αν καθήσεις και κάνεις τα πάντα, τότε θα φτάσεις στο lvl cap και θα σου περισσεύουν 2-3 πλανήτες.

                            Στους ανοιχτούς χώρους η ίδια λογική δεν μεταβάλεται σε μεγάλο σημείο αν και ασφαλώς η ποικιλία των χώρων γεωγραφικά είναι μεγαλύτερη σε αναλογία, θα μπορούσε να ήταν ίσως ακόμα καλύτερη. Σχεδιαστικά, φέρνουν πάρα πολύ στους flat κόσμους του Warhammer Online παρά π.χ. του Age of Conan όπου η γεωμετρία των χώρων βοηθούσε τα μέγιστα να αισθάνεσαι πως βρίσκεσαι όντως σε κάποια π.χ. ορεινή περιοχή, έναν βάλτο, ένα δάσος κλπ. παρ'όλο που το art direction κάνει αρκετά καλά τη δουλειά του στο να προσδώσει ταυτότητα εικαστικά στους κόσμους αυτούς.

                            Γενικά έχω ανάμικτα συναισθήματα για το world design του τίτλου. Ενώ ο χώρος που παίζω φαντάζει - και είναι - απόλυτα λογικός δομικά, υπάρχουν στιγμές όπου λίγο παραπάνω αλατοπίπερο, λίγο περισσότερη φαντασία δεν θα ήταν άσχημα.
                            sigpic

                            Comment

                            Working...
                            X