Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Legend of Zelda: Spirit Tracks

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ναι, πράγματι δεν το έχω παίξει. Όπως το έγραψες αρχικά κατάλαβα πως μιλούσες για την χρονική διάρκεια του παιχνιδιού και όχι το φυσικό μέγεθος.
    Sundays are made for sleeping in. Sundays are made for walking around in baggy clothes, watching movies, nursing headaches and hanging out with your friends at the café. Sundays are NOT made for going to the worst neighborhood in town to find a kid who might be able to give you the information necessary to infiltrate a powerful cult that plans to take over the known universe. That's what Mondays are for.
    ---------------------
    animEΛ_ΛΑΣ

    Comment


    • #17
      Το Spirit Tracks έχει κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία. Πέρα απο τη κλασσική φόρμουλα των Zelda που όλοι γνωρίζουμε και εμπιστευόμαστε, θα έλεγα έχει ρινίσματα έξυπνου χιούμορ στους διαλόγους και στα cut-scenes, κάτι που δε περίμενα. Είναι κάτι που αφήνει τους χαρακτήρες να εκφράσουν μια κάποια προσωπικότητα (κάτι που πάντα έλειπε απο τα Zelda).
      Ειδικά όταν η πριγκήπισσα μαθαίνει τι ακριβώς θέλει να κάνει ο κακός της υπόθεσης αντιδρά με ενδιαφέρον τρόπο. Πάντα για τα δεδομένα των TLoZ έτσι;

      Comment


      • #18
        Πάντως το Spirit Tracks "το κάνει σωστά", άσχετα με τα παράπονά μου όταν το πρωτοείδα. Δε περίμενα το gameplay να είναι τόσο ποιοτικό, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν υπάρχουν εκνευριστικά κομμάτια (τρένο...). Εντύπωση μου κάνει η έλλειψη αναφοράς σε triforce, hyrule, τρεις θεές, ganon κ.τ.λ, αλλά προβλέπω οτι θα φανούν και αυτά στη συνέχεια..

        Comment


        • #19
          Originally posted by Raphael View Post
          Πάντως το Spirit Tracks "το κάνει σωστά", άσχετα με τα παράπονά μου όταν το πρωτοείδα. Δε περίμενα το gameplay να είναι τόσο ποιοτικό, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν υπάρχουν εκνευριστικά κομμάτια (τρένο...). Εντύπωση μου κάνει η έλλειψη αναφοράς σε triforce, hyrule, τρεις θεές, ganon κ.τ.λ, αλλά προβλέπω οτι θα φανούν και αυτά στη συνέχεια..
          Επειδη δεν εχω δει τον τιτλο, αυτο το οποιο υποψιαζομαι ειναι πως δεν θα κανει την εμφανιση της η Triforce και ο Ganon, οχι αμεσα τουλαχιστον. Ειναι ενα sequel του Phantom Hourglass, και ετσι πιστευω οτι ακολουθει την ιδια σχετικα πορεια σε οτι αφορα το storyline.

          Τωρα που το σκεφτομαι, το Spirit Tracks εχει και μια πρωτοτυπια: ειναι το πρωτο Zelda που αποτελει τριτο αμεσο sequel σε storyline της σειρας. Τα Four swords δεν εχουν single player storyline (ΕΧΟΥΝ ιστορια, αλλα δεν ειναι τιποτε αλλο παρα μια απλη βαση-δικαιολογια για το gameplay) και δεν θυμαμαι αλλο τιτλο τριτο σε αμεση σειρα...


          EDIT: Scatty, δεν ειχα ιδεα για αυτο το πραγμα. Θες να μου δωσεις την πηγη σου να την διαβασω; Γιατι μου κινησε το ενδιαφερον αυτη η αναφορα...
          :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

          Comment


          • #20
            Να πω κάποια πράγματα για τα πέρι storyline.Το spirit tracks δεν είναι άμεσο sequel του phantom hourglass με την έννοια ότι δεν είναι ο ίδιος link και η ίδια zelda.Διαδραματίζεται 100 χρόνια μετά το από αυτό.Υπάρχουν βέβαια πολλές αναφορές στα wind waker και phantom hourglass.

            Tα four swords θεωρούνται από τον Αonuma κανονικά zelda και το sotryline τους είναι κανονικό και αναφέρεται στο παρελθόν της σειράς(μαζί με το minish cap θεωρούνται από τα πρώτα zelda ιστορικά).

            Προσωπικά πάντως θα ήθελα συνέχεια της ιστορίας μετά το spirit tracks στο επόμενο zelda για το Wii που θεωρείται και το επίσημο timeline(adult link στο ocarina) αλλά να δούμε τι συμβαίνει με το ganon και όλα τα σχετικά.Sequel του twilight θα είχε ganon,zelda και triforce στα σίγουρα.
            Nintendo I.D.: paixtis
            3ds friend code: 2664-2347-7128

            Comment


            • #21
              Πάντως επιμένω πως δε πρέπει να ψάχνουμε κάποια συμπαγή συνέχεια στις ιστορίες των διάφορων Zelda. Υπάρχουν πολλές ενδιαφέρουσες θεωρίες και αν δε κάνω λάθος και η ίδια η Nintendo κάποτε αποπειράθηκε να φτιάξει ένα διάγραμμα μα ας το παραδεχτούμε, δεν φτιάχνουν τα παιχνίδια για να πουν μία ενιαία ιστορία. Ούτε καν. Το Wind Waker με το Phantom Hourglass (και με το Spirit Tracks) ναι, το Ocarina of Time με το Majora's Mask επίσης, το The Legend of Zelda με το Adventures of Link επίσης, μα όλα μεταξύ τους είναι σαν αυτόνομα παραμύθια με εκπληκτικά πολλά κοινά στοιχεία. Σαν να κάνουν συνεχώς reboot τη σειρά.
              Φυσικά λένε πως το Wind Waker με τη σειρά του διαδραματίζεται πολύ μετά το Ocarina of Time κ.τ.λ. Δε γνωρίζω.

              Comment


              • #22
                Ναι, το Waker διαδραματιζεται 100 χρονια μετα το Ocarina.

                EDIT: Να πω οτι οι προτασεις που δεν ηταν καλως γραμμενες στο θεμα διορθωθηκαν.
                :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                Comment


                • #23
                  BTW Raphael, αν παίζεις το παιχνίδι σε MP3 Simply, στείλε ένα pm να με κατατοπίσεις για το τι παίζει.
                  There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                  Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                  Comment


                  • #24
                    οκ ε όχι import το έχω κάνει ρε τι λες.

                    Comment


                    • #25
                      Χαρ χαρ χαρ και ένα μπουκάλι ρούμι.
                      Insert Coin

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Jedah View Post
                        Χαρ χαρ χαρ και ένα μπουκάλι ρούμι.
                        I pirate I was meant to be...
                        :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                        Comment


                        • #27
                          Μπορω να εχω κι εγω ενα μπουκαλι ρουμι στα pm μου;
                          Do a barrel roll!

                          Comment


                          • #28
                            Φυσικά αλλά θα πρέπει να μοιραστούμε το κράξιμο αγαπητέ rampo.

                            Edit: Οι εκπλήξεις συνεχίζονται. Το Spirit Tracks περιέχει μία τοποθεσία στην οποία θα χρειαστεί να ανατρέξεις αρκετές φορές, μα η Ninty δεν επανέλαβε το λάθος του PH. Ούτε χρονικό όριο υπάρχει τώρα, ούτε θα χρειαστεί να περάσεις ξανά τα ίδια επίπεδα (απορώ τι σκεφτόντουσαν) συν του οτι οι γρίφοι του κάθε ορόφου είναι πολύ πιο έξυπνοι και ευχάριστη. Απορώ που στις βαθμολογίες το Spirit Tracks δεν τα πάει τόσο καλά όσο τα πήγε το PH.
                            Η συνεργασία με το πνεύμα της Zelda έχει υλοποιηθεί υπέροχα. Σαν δεύτερη Alphonse Elric, μπορεί να μπει σε πανοπλίες απο phantoms και να βοηθήσει με πολυποίκιλους τρόπους τον παίχτη. Είναι παράξενο το οτι δεν επιτρέπει το παιχνίδι άμεσο χειρισμό παρα μόνο με σχεδίαση γραμμής, μα δεν ενοχλεί πολύ. Αυτό που ενοχλεί είναι όταν σου μπλοκάρει το δρόμο σε στενά σημεία ή όταν κολλάει πίσω απο γωνίες. Συμβαίνει συχνά-πυκνά ενώ δεν θα έπρεπε.
                            Η μουσική έχει πολλά highlights και πιασάρικες μελωδίες μα τα γραφικά απογοητεύουν στους πολύ ανοιχτούς χώρους, όταν κινείται το τρένο δηλαδή. Δεν είναι το ίδιο το τρένο αλλά ούτε και το έδαφος. Είναι οι "τοίχοι" της αρένας, τετράγωνα δέντρα κ.τ.λ που φαίνονται πάρα πολύ άσχημα. Απο την άλλη όμως δεν θα μπορούσα εγώ προσωπικά να σκεφτώ κάποιον τρόπο να μην υπάρχει κάτι τέτοιο, οπότε... Εξ'άλλου η θέαση του spirit tower απο μακριά επιβραβεύει και με το παραπάνω.

                            Comment


                            • #29
                              Πραγματικά τα γραφικά του Spirit Tracks είναι εκπληκτικά καλά για το DS και για μένα είναι άμεση συνέχεια από το Phantom Hourglass που είναι συνέχεια του Windwaker... Επειδή στην αρχή του έχει τον πειρατή από το ίδιο καράβι που ήταν στα άλλα 2... Αν αυτό δν σημαίνει ότι είναι συνέχεια ε δεν ξέρω τι άλλο να πουμε.

                              Αλλά κατάλαβα την ιδέα του κεντρικού δωματίου που όλα συνδέονται με αυτο... Είναι πραγματικά ελλεινή προσπάθεια για να μεγαλώσουν την διάρκεια του παιχνιδιού... Ελπίζω να μην το ξανακάναν στο Spirit Tracks. Αλλά δν το απολαμβάνω τόσο όσα τα παλιότερα (στις φορητές κονσόλες), είναι πολύ πιο εύκολο και πιο μικρά
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Είναι παράξενο το οτι δεν επιτρέπει το παιχνίδι άμεσο χειρισμό παρα μόνο με σχεδίαση γραμμής, μα δεν ενοχλεί πολύ. Αυτό που ενοχλεί είναι όταν σου μπλοκάρει το δρόμο σε στενά σημεία ή όταν κολλάει πίσω απο γωνίες. Συμβαίνει συχνά-πυκνά ενώ δεν θα έπρεπε.
                                :spank:
                                "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                                But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                                Kindred, this blade and I.
                                "

                                "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                                Greek Gaming Videos
                                Greek Final Fantasy Forum

                                Comment

                                Working...
                                X