Welcome to Gamers Odyssey forums where we talk about gaming, mostly in Greek language. If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Η μουσική έχει πολλά highlights και πιασάρικες μελωδίες
Μα ναι, πόσο ωραίο soundtrack έχει το παιχνίδι.
Δε μπορώ να αναλύσω ακόμα τίποτα για τον τίτλο αφού είμαι στην αρχή, αλλά το soundtrack πραγματικά μου έχει κάνει πολύ θετική εντύπωση.
There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Ξέχασα να πω πως ένα ενοχλητικό σημείο είναι και οι διαδρομές με το τρένο, ειδικά όταν είναι μεγάλες και θέλουν μια κάποια ώρα να διεκπεραιωθούν. Οι διάφοροι εχθροί που εμφανίζονται συχνά-πυκνά δεν είναι τίποτα άλλο παρά εμπόδια στο να αφήσεις το DS μόνο του μέχρι να φτάσει το τρένο εκεί που θέλεις.
Και όχι μόνο αυτό, είναι και τα αντίπαλα τρένα. Που ακολουθούν μια πορεία αν όμως αυτή η πορεία συμπεριλαμβάνει και τη πορεία σου το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι όπισθεν και αλλαγή πορείας, αλλιώς game over. Για να τα αποφύγεις με σιγουριά θα πρέπει να κάνεις πολλές κούρμπες στο χάρτη και αυτό είναι περισσότερο χρονοβόρο.
Ευτυχώς που ανακάλυψα ένα τρόπο τηλεμεταφοράς αλλά δεν έχω καταλάβει ακόμα πώς ακριβώς λειτουργεί.
Ξέχασα να πω πως ένα ενοχλητικό σημείο είναι και οι διαδρομές με το τρένο, ειδικά όταν είναι μεγάλες και θέλουν μια κάποια ώρα να διεκπεραιωθούν. Οι διάφοροι εχθροί που εμφανίζονται συχνά-πυκνά δεν είναι τίποτα άλλο παρά εμπόδια στο να αφήσεις το DS μόνο του μέχρι να φτάσει το τρένο εκεί που θέλεις.
Και όχι μόνο αυτό, είναι και τα αντίπαλα τρένα. Που ακολουθούν μια πορεία αν όμως αυτή η πορεία συμπεριλαμβάνει και τη πορεία σου το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι όπισθεν και αλλαγή πορείας, αλλιώς game over. Για να τα αποφύγεις με σιγουριά θα πρέπει να κάνεις πολλές κούρμπες στο χάρτη και αυτό είναι περισσότερο χρονοβόρο.
Ευτυχώς που ανακάλυψα ένα τρόπο τηλεμεταφοράς αλλά δεν έχω καταλάβει ακόμα πώς ακριβώς λειτουργεί.
Είναι κάτι καμάρες σε διάφορα σημεία του χάρτη με την κορυφή του να είναι πράσινη... Ρίχνεις σε αυτά μία με το κανόνι και γίνονται πορτοκαλί... Μετά όταν πλησιάζεις τραβάς το σκοινί της χόρνας και δν το αφήνεις... Περνάς από μέσα και είσαι οκ
Ξεκίνησα το Spirit Tracks και αν και είναι πολύ νωρίς να πω οτιδήποτε απλώς θα σχολιάσω ότι:
1) Τα γραφικά είναι σαφώς ανώτερα του ΡΗ. Πιο ζωντανά χρώματα, βελτίωση στα textures και λιγότερο πιξέλιασμα.
2) Όμορφες μελωδιές με λίγο κέλτικο άρωμα.
3) Ο έλεγχος μου φαίνεται πιο ομαλός. Σαν να ''γλιστράει'' το stylus πιο εύκολα. Ευκολότερος τρόπος για rolling επίσης.
4) Πιο καλοσκηνοθετημένα cut scenes (απ'αυτά τα λίγα που είδα).
5) Ομορφότερο μενού.
6) Κάτι τα λιβάδια και το όλο πράσινο, κάτι η επιστροφή του Hyrule Castle, το παιχνίδι δείχνει ''πιο'' Zelda απ'το ΡΗ.
Πρώτες εντυπώσεις θετικότατες. Περί gameplay και story πιο μετά.
Πραγματικά τα γραφικά του Spirit Tracks είναι εκπληκτικά καλά για το DS και για μένα είναι άμεση συνέχεια από το Phantom Hourglass που είναι συνέχεια του Windwaker... Επειδή στην αρχή του έχει τον πειρατή από το ίδιο καράβι που ήταν στα άλλα 2... Αν αυτό δν σημαίνει ότι είναι συνέχεια ε δεν ξέρω τι άλλο να πουμε.
Αλλά κατάλαβα την ιδέα του κεντρικού δωματίου που όλα συνδέονται με αυτο... Είναι πραγματικά ελλεινή προσπάθεια για να μεγαλώσουν την διάρκεια του παιχνιδιού... Ελπίζω να μην το ξανακάναν στο Spirit Tracks. Αλλά δν το απολαμβάνω τόσο όσα τα παλιότερα (στις φορητές κονσόλες), είναι πολύ πιο εύκολο και πιο μικρά
Ένα ένα.Ο πειρατής Alfonzo πράγματι εμφανίστηκε στα προηγούμενα(wind waker,hourglass) αλλά δεν είναι ο ίδιος.Είναι πιθανότατα κάποιος απόγονός του(δεν διευκρινίζεται από το παιχνίδι) ή κάποιος που απλώς είναι ίδιος όπως τα παλιά.Είναι μηχανικός τρένου και στο παρελθόν ήταν ξιφομάχος(δεν είναι τόσο παρελθόν όμως γιατί θα'ταν παππούς αν ήταν ο ίδιος με τους δυο προαναφερθείς τίτλους).
Για το ότι το παιχνίδι διαδραματίζεται 100 χρόνια μετά το hourglass το αποδεικνύουν και οι παρακάτω αναφορές σε χαρακτήρες που είτε υπήρχαν στο hourglass(προφανώς γερασμένοι) είτε είναι απόγονοί τους.
Ο Niko πιθανότατα παππούς του link του spirit tracks είναι ο ίδιος που ήταν και στα windwaker,hourglass καθώς το αναφέρει και είναι γερασμένος.Τώρα πώς έζησε 100 και χρόνια δεν μπορώ να ξέρω.
Επίσης:
O Linebeck III είναι απόγονος του εγγονός του linebeck από το hourglass και το λέει ο ίδιος αλλά υπάρχει και τάφος του παππού του.
Yπάρχουν και άλλοι χαρακτήρες που μοιάζουν και κάνουν ότι και οι παλαιότεροι και οι οποίοι είναι προφανώς απόγονοί τους(κλασσική zelda συνταγή).
Ύστερα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το κάστρο σου φαίνεται βαρετό.Εκτός αν εννοείς ότι είναι πολύ δύσκολο από ένα σημείο και μετά που θα συμφωνήσω αλλά αυτό το στοιχείο το κάνει πιο ενδιαφέρον.Μάλλον δεν το έχεις προχωρήσει αρκετά το παιχνίδι.Το παιχνίδι από ένα σημείο και μετά(τέταρτο dungeon και μετά)γίνεται αρκετά πιο δύσκολο τόσο σε γρίφους όσο και σε δυσκολία στα bosses.Είναι μικρότερο σαν παιχνίδι από το hourglass αλλά τρως πολλές ώρες για να πας από το 4ο στο 5ο και τελικό στο 6ο dungeon του παιχνιδιού γιατί ακολουθείς την διαδικασία tower of spirits-εξερεύνηση-sanctuary-δοκιμασίες πριν το dungeon-dungeon και όσο προχωράς τα μέρη αυτά γίνονται και μεγαλύτερα(με μεγαλύτερη ποικιλία) αλλά και πιο δύσκολα.
Υ.Γ.:Το αφιέρωμα του solid θα το διαβάσω όλο μαζί όταν αναρτήσει και το τρίτο μέρος και θα σχολιάσω αναλόγως.
Nintendo I.D.: paixtis 3ds friend code: 2664-2347-7128
Έτσι όπως τα λέει ο παίχτης είναι τα πράγματα με τους Niko, Alfonzo και Linebeck.
There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Και στο Phantom Hourglass είναι πολύ πιο εκνευριστικό γιατί για να προχωρήσεις πρέπει να περάσεις ξανά και ξανά από το ίδιο Dungeon για να πας πιο κάτω....
Στο Spirit Tracks το κάναν πιο έξυπνα γιατί είναι με ορόφους τελείως διαφορετικοί ο ένας από τον άλλο.
Τέλος πραγματικά το Spirit Tracks δεν το προχώρησα τόσο πολύ... 2 Dungeons να έκανα
Ενώ από το Phantom Hourglass να είμαι κοντά στον τερματισμό νομίζω...
BTW na pw pws to phra kai egw to spirit tracks telika, molis teleiwsw to Dragon age tha to arxisw.
"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I." "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..." Greek Gaming Videos Greek Final Fantasy Forum
Βρίσκομαι καθ'οδόν για το τελευταίο τεταρτημόριο του χάρτη. Η καλή ποιότητα των dungeons και των γρίφων συνεχίζεται, με σπαζοκεφαλιές αξιόλογες μα όχι αδύνατες ώστε να δω κάποιο FAQ, μέχρι τώρα η ιστορία ρέει ομαλά και προβλέψιμα (με κάποιες μικροεντάσεις ανα διαστήματα) μα οι διαδρομές με το τρένο παραμένουν αδιάφορες και ίσως βαρετές.
Oι διαδρομές με το τραίνο σου φαίνονται βαρετές γιατί δεν έχεις ασχοληθεί με τα λαγουδάκια και δεν έχεις ασχοληθεί με αποστολές πέρα της κεντρικής υπόθεσης.Εγώ που το κάνω παράλληλα μου δημιουργούν μεγάλη αγωνία ώρες ώρες αν και είναι πολύ σπαστικές σε ορισμένες περιπτώσεις αν δεν υπήρχαν και τα λαγουδάκια.
Κατά τα άλλα οδεύω και εγώ προς το τέλος και έχω χρησιμοποιήσει 2 3 φορές FAQ είναι η αλήθεια καθώς οι γρίφοι είναι ιδιαίτερα ευρηματικοί και συνδιάζουν πολλές από τις ικανότητες που έχεις και άλλοι θέλουν να σκεφτείς απλά μεν αλλά όχι κλασσικά σαν τα άλλα zelda και είναι ένας επιπλέον παράγοντας δυσκολίας.
Nintendo I.D.: paixtis 3ds friend code: 2664-2347-7128
Οι μαχες δεν ειναι ιδιαιτερα προκλητικες αλλα boss fights ειναι αρκετα δυσκολα και ξεφευγουν απτην κλασσικη συνταγη των zelda εν μερη (3 χτυπηματα με τον ιδιο τροπο απλως λιγο πιο δυσκολα και τελος) .Τα life potions μπορει να σου χρειαστουν σε ορισμενα boss fights και σε ενα dungeon παραπλησιο του cave of ordeals του windwaker ακόμα περισσότερο.
Nintendo I.D.: paixtis 3ds friend code: 2664-2347-7128
Oι διαδρομές με το τραίνο σου φαίνονται βαρετές γιατί δεν έχεις ασχοληθεί με τα λαγουδάκια και δεν έχεις ασχοληθεί με αποστολές πέρα της κεντρικής υπόθεσης.Εγώ που το κάνω παράλληλα μου δημιουργούν μεγάλη αγωνία ώρες ώρες αν και είναι πολύ σπαστικές σε ορισμένες περιπτώσεις αν δεν υπήρχαν και τα λαγουδάκια.
Δε μου φαίνονται βαρετές οι διαδρομές με το τραίνο. Και δε θέλω να ασχοληθώ με χοροπηδηχτά λαγουδάκια, να παίξω Zelda θέλω.
Comment