Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sonic Generations

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Κρατήστε έξω
    Originally posted by Raf
    Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

    Comment


    • Λοιπον, να πω και εγω καποια πραγματα τωρα που εχω τελειωσει τους 3 πρωτους κοσμους.

      Ξεκινωντας απο το hub world θα πω οτι ειναι απειρως καλυτερα υλοποιημενο απο το sonic 4. Καθως προχωρας ανοιγουν ολο και περισσοτερα πραγματα και γενικως το παιχνιδι θετει νεους στοχους για το τι μπορεις να κανεις. Τα challenges που ξεκλειδωνεις ειναι στο συνολο τους πολυ καλα υλοποιημενα δεδομενου οτι προσφερουν κατι διαφορετικο απο το maιn game σε οτι αφορα το gameplay (εισαγοντας με ενδιαφερον τροπο και τους sonic friends) ενω λειτουργουν και ως τροποw να κανεις master τα mechanics του παιχνιδιου. Πολυ καλη επιλογη και η υπαρξη των red stars που ενισχυουν το adventuring και την ευρεση νεων μονοπατιων ανα τα levels. Τα παραπνω οδηγουν τον παικτη να γυρναει πολλες φορες στην καθε πιστα και του δινει κινητρα για replay ενω δεν ακυρωνουν και το life system (προβληματα που ειχε το sonic 4).

      To classic μερος του παιχνιδιου εχει οντως καλες φυσικες (σε σημεια διαφορετικες απο τα originals αλλα στο πλαισιο επιμερους επιλογων) και top level design. Το παιχνιδι ΔΕΝ εχει σκοπο να ρεπλικαρει ακριβως τα classic sonics με νεα γραφικα. Ο κορμος ειναι ιδιος σε σημαντικο βαθμο (καμια μα καμια σχεση με το sonic 4 που ουσιαστικα ειναι τελειως διαφορετικο game μηχανικα) αλλα το γεγονος οτι το spin attack εχει δικο του κουμπι και εκτελειται ακομα και εν κινησει, αλλαζει πολυ τα πραγματα. Γενικα θα ελεγα οτι δινεται κατι διαφορετικο εχοντας ομως την old school βαση.

      Το modern μερος ειναι μεχρι στιγμης ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ και οσο και να φαινεται περιεργο ασχολουμαι πολυ περισσοτερο με αυτο (κυριως speed runs) παρα με το classic. Υπαρχει καταπληκτικο level design το οποια ειναι απιστευτα ευρηματικο ανα στιγμες ενω δομειται καλο platforming ακομα και σε αυτες τις ταχυτητες κατι που δεν περιμενα. Εχω κανει σχετικα master το Chemical Plant και μπορω να πω οτι το πληθος των διαδρομων και gameplay elements που προσφερει ειναι απεριγραπτα. Τωρα καποια μηχανικα προβληματα που εχει το παιχνιδι αρχιζουν και φαινονται απο το sky sanctuary και μετα που ο τιτλος ανοιγει παρα πολυ. Eκει το level design δινει και slow segments με classic 3D platforming και ο χειρισμος δεν ειναι τοσο καλος οσο στα 2D ή fast paced κομματια. Ισως δεδομενης της λογικης του τιτλου το καλυτερο θα ηταν το παιχνιδι να προσφερει εναν διαφορετικο τροπο χειρισμου και ισως και ελεγχο της καμερας οταν μπαινεις σε slow paced 3d platforming mode μιας και το μοντελο που υπαρχει τωρα δεν ειναι οτι καλυτερο (υπαρχουν cheap deaths). Παρολα αυτα η κατασταση συνηθιζεται και μαθαινεις να παιζεις με αυτον τον τροπο. Συνολικα εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος παροτι παλιοτερα διαφωνουσα με τη συγκεκριμενη formula. Ο Loggo ειχε δικιο, αν υλοποιηθει σωστα και με το καταλληλο level design μπορει να δωσει εξαιρετικα αποτελεσματα.

      Οπτικα το παιχνιδι ειναι φανταστικο ενω η μουσικη θεωρω οτι ειναι η καλυτερη που υπαρχει σε sonic game. Να πω επισης οτι το μεγεθος του ειναι απο μικρο (αν απλα παιξεις τα levels και προχωρας) μεχρι τεραστιο αν θελησεις να κανεις τα παντα και μπεις στο τρυπακι των speed runs (κατι που δεν ειναι δυσκολο να συμβει μιας και σαν διαδικασια ειναι απιστευτη).

      Τι να πω, συνεχιζω και μεχρι στιγμης ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Υπαρχουν θεματα αλλα ειναι η πρωτη φορα που η συνολικη ποιοτητα αγγιζει αυτην των παιχνιδιων του 90.

      Comment


      • Κι έλεγα πότε θα γράψεις κανένα κατεβατό

        +1 σε όλα από εμένα αν και τα έχουμε ξαναπεί. Εγώ είχα περάσει μία φάση που ασχολούμουν συνεχώς με τις κλασικές πίστες, μετά έπαθα μία μεγάλη παράκρουση με τις μοντέρνες και μετά ξαναγύρισα στις κλασικές. Είχα παίξει κάνα 3ωρο απλά για να εμφανίσω τις βασικές πίστες και μετά καθόμουν κι έλιωνα στα speed runs ξανά και ξανά και ξανά.

        Το Chemical Plant μιας και το ανέφερες πιστεύω πως είναι από τις καλύτερες υλοποιήσεις του παιχνιδιού. Κλασική αναγνωρίσιμη ΤΟΡ πίστα, με τέλεια υλοποίηση και στις δύο εκδοχές, τέλειο soundtrack, τέλεια όλα.

        PK World - Τα πάντα για Disney comics!

        Comment


        • Super Mario Generations

          Comment


          • Νext Gen Somari! Γουστάρω! Το έχουν κυκλοφορήσει;
            Originally posted by Raf
            Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

            Comment


            • αν ειναι μαγκες να βαλουν τον mario στο sonic unleashed pc mod για τo generations
              sigpic

              Comment


              • Ας τα αφήσουν αυτά κι ας φτιάξουν κάνα Super Sonic Galaxy μπας και δούμε προκοπή με τον σκαντζόχοιρο.

                PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                Comment


                • Εχω ανοιξει ολους τους κοσμους και εχω 100% στους πρωτους 6. Τωρα ασχολουμαι με την τελευταια τριαδα. Η πλακα ειναι οτι το Crisis City, μια ζωνη απο το χειροτερο παιχνιδι Sonic ολων των εποχων, ισως ειναι η αγαπημενη μου πιστα μεχρι στιγμης και στις 2 εκδοχες της . Πολυ καλη υλοποιηση + καταπληκτικη μουσικη (γενικα το Sonic 06 ειχε φανταστικη μουσικη επενδυση).

                  Ο κοσμος που θα ελεγα οτι δεν μου αρεσε και τοσο ειναι το Planet Wisp απο το Colors αν το εχω παιξει μονο μια φορα (και μου πηρε κανενα 10λεπτο το καθε act ). Δεν ξερω, θεωρω οτι τα color powers δεν προσφερουν κατι και αντιθετα σπανε κατα καιρους το pacing... ωστοσο μπορει να εχω και λαθος μιας και οπως ειπα δεν εχω παιξει και ιδιαιτερα ακομα.

                  Εννοειται θα παω για 100% και εννοειται οτι το παιχνιδι ειναι το καλυτερο Sonic της 10ετιας. Ξαναλεω, φοβερο level design και mechanics και απειρο υλικο για οποιον θελει να ασχοληθει... συνεχιζουμε!

                  Comment


                  • Ο πλανήτης Wisp ήταν απίστευτος οπτικά, όμως δυστυχώς ήταν αδύναμος ως gameplay. Δεν ήταν άσχημο που προσπάθησαν να βάλουν δυνάμεις, ειδικά στον κλασικό Sonic μου άρεσε σαν δοκιμή. Το θέμα είναι πως δεν έπιασε. Είναι η μόνη πίστα που ασχολήθηκα μόνο για να την τερματίσω και δεν ασχολήθηκα περαιτέρω (με μυστικά μονοπάτια, speed runs κλπ).

                    Για το Crisis City από την άλλη τι να λέμε, οι τύποι αξίζουν άπειρα βραβεία. Πήραν το χειρότερο Sonic όλων των εποχών και μετέτρεψαν μία πίστα του από τις καλύτερες ever στην μετά 2D εποχή. Ήρωες, δεν πίστευα πως μπορούσε να γίνει ποτέ κάτι τέτοιο.

                    PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                    Comment


                    • Έτσι να βλέπω ο κόσμος να χαίρεται Sonic!

                      Μπορείς να παίξεις Generations ξανά και ξανά χωρίς να βαριέσαι!

                      Να προσθέσω ότι έχει φοβερό 3D με πάλι την Crisis City να κλέβει την παράσταση με μικρές φωτιές να περιτρυγιρίζουν τον παίκτη!

                      Μόνο αρνητικό που βρήκα είναι ο τελικός. Πολύ κρίμα γιατί περίμενες να πεις έεεπος στο τέλος και παίρνεις ένα τελικό χωρίς καθόλου έμπνευση στο σχεδιασμό αντιμετώπισης. Αλλά μπροστά στο υπόλοιπο game αυτό παραγράφεται.

                      George θα βάλουμε μπροστά για την collector's;
                      The illusion of free will is an illusion.

                      Comment


                      • το αλλο με τον τοτο το ξερεις?

                        απο τωρα πηραν τα μυαλα των πωλητων αερα και το κοπανανε στο ebay.
                        ειναι απο τωρα retro cult συλλεκτικο αντικειμενο.
                        μονο 5000 κομματια.
                        οποιος προλαβε προλαβε.
                        sigpic

                        Comment


                        • Πάντως, προσωπικά, είχα βρει τις πίστες του Sonic Unleashed (μιλάμε για Sonic, όχι για Werehog), ανώτερες απ' τις περισσότερες του Generations. Οι day-time stages του Unleashed με έκαναν να συνειδητοποιήσω ότι το μοντέρνο Sonic έχει δυνατότητες να αποδώσει κάτι καλό εάν προσεχθεί.

                          Βέβαια, η αγγαρεία του Werehog παραείναι επίπονη και καταλαβαίνω όποιον δε μπει καν στη διαδικασία να ασχοληθεί.

                          Δε ξέρω τι παίζει και με εκείνο το PC mod που είχε ποστάρει κάποτε ο Phantom. Οι πίστες του Unleashed με τα βελτιωμένα controls του Generations θα άξιζαν πάρα πολύ πάντως.

                          Υ.Γ. Ryu και Phantom παίξατε Transformed ή ακόμα;
                          There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                          Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                          Comment


                          • Δεν μπορώ να ξεπεράσω το 30άρι στις κονσόλες στο Transformed. Μου φάνηκε πάναργο αλλά το πιο πιθανό είναι να το αδικώ βλέποντας τα δικά σας σχόλια που έχετε ασχοληθεί.
                            The illusion of free will is an illusion.

                            Comment


                            • Transformed όχι, δεν έχω παίξει. Βασικά τα μόνα kart που έχω παίξει είναι το Mario Kart 64 στο οποίο έχω ρίξει κάμποσες δεκάδες ώρες και το Crash Team Racing που έχω ρίξει κάμποσες χιλιάδες Δεν είχα σκοπό να ασχοληθώ, όμως λέω να το κάνω κάποια στιγμή επειδή ακούω πολύ καλά σχόλια.

                              PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                              Comment


                              • Πάντως, προσωπικά, είχα βρει τις πίστες του Sonic Unleashed (μιλάμε για Sonic, όχι για Werehog), ανώτερες απ' τις περισσότερες του Generations. Οι day-time stages του Unleashed με έκαναν να συνειδητοποιήσω ότι το μοντέρνο Sonic έχει δυνατότητες να αποδώσει κάτι καλό εάν προσεχθεί.
                                Χωρις να εχω ασχοληθει ιδιαιτερα με το unleashed (οποτε διορθωσε με αν κανω λαθος) θα πω οτι οι πιστες του Generations δεν πατανε 100% σε αυτη τη συνταγη. Το Generations μου φαινεται οτι ριχνει καποια κλικ λιγοτερο focus στην ταχυτητα και εχει πιο ανοιχτους κοσμους κατι που σημαινει περισσοτερα, ας το πουμε, old school platform segments και πιο ανοιχτο level design (γενικοτερα ο sonic ειναι πιο slow down σε πολλα σημεια της καθε πιστας).

                                Επισης θεωρω οτι αυτο που ονομαζουμε ''μοντερνος sonic'' δεν ειναι απολυτα καθορισμενο ουτε σημερα. Πιστευω οτι κατα τη διαρκεια των τελευταιων 12 ετων βρισκομαστε ακομα σε διαδικασια πειραματισμου, αν και οντως υπαρχουν στοιχεια που παραμενουν σταθερα αν τους τιτλους (και παλι οχι ολους ομως). Προσωπικα το βλεπω καπως ετσι: Adventure (3d platforming με speed sections), Adventure 2 (εισαγωγη της κραταιας μεχρι τωρα δομης, μειωση του κλασσικου platforming, αυξηση των speed sections, gameplay 2.5d λογικης), Heroes (ενωποιημενο gameplay απο τα διαφορα campains των προηγουμενων παιχνιδιων λογων 3 χαρακτηρων, πιο σαφης 2.5d λογικη), 06 (ok ), unleashed (φορμουλα του adventure 2, αυξηση ταχυτητας, ελαχιστοποιηση κλασσικου platforming, καθαρη 2.5d λογικη, gameplay που βασιζεται στην παρατηρηση και στα αντανακλαστικα), colors (εισαγωγη τελειως νεων gameplay elements μεσω των color powers, unleashed formula, εισαγωγη 2d segments), generations (unleashed + colors με πιο ανοιχτο σχεδιασμο κατι που σημαινει slow downed μερη που υπαρχει 3d navigation), lost world (ενα ολοκαινουργιο στησιμο που φερει μονο στοιχεια απο τα παραπανω). Να αναφερω οτι το Sonic 4 επιπλεον, ειναι κατα κυριο λογω ενα 2d sonic με το στησιμο των 2d κομματιων απο τα προηγουμενα παιχνιδια αλλα με τρομερη μειωση της ταχυτητας.

                                Αυτο που θελω να πω ειναι οτι η Sega φαινεται ακομα να την ψαχνει. Το Generations imo ειναι ο μονος τιτλος που κατα μια εννοια εχει πληρως σαφη δομη γιατι εχοντας στοιχεια απο τα προηγουμενα παιχνιδια ηξεραν τι ηθελαν να περασουν μεσα και τι οχι. Επιπλεον ειναι ο μονος τιτλος που εχει 100% λειτουργικο χειρισμο.

                                Δε ξέρω τι παίζει και με εκείνο το PC mod που είχε ποστάρει κάποτε ο Phantom. Οι πίστες του Unleashed με τα βελτιωμένα controls του Generations θα άξιζαν πάρα πολύ πάντως.
                                Δειτε btw το hubworld οπως το εχουν φτιαξει

                                Comment

                                Working...
                                X