Announcement

Collapse
No announcement yet.

Legend of Grimrock

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Legend of Grimrock

    Από άλλο forum ανακοινώθηκε ένα indle game που έχει τραβήξει την προσοχή μερικών, ειδικά και της δικιάς μου. Είναι από μία άλλη Φινλανδική εταιρεία, εκ της οποίας λίγοι απ' αυτούς είναι πρώην RMD υπάλληλοι.

    Θα βγει σύντομα εντός 3 μηνών(2011 είπαν) στα PC, Mac, iOS.

    Ιδού και το gameplay του.



    Εγώ πάντως κάπου έχω ξαναδεί το στυλ του λίγα χρόνια πριν.
    sigpic

  • #2
    Ιδού και το επίσημο blog τους.

    sigpic

    Comment


    • #3
      Legend of Grimrock

      Legend of Grimrock is an dungeon role-playing game strongly inspired by Dungeon Master, Eye of the Beholder, Lands of Lore and Ultima Underworld.

      The game will be released on Steam, GOG.com and directly from developer's site http://www.grimrock.net. The game will be launched on April 11th for $14.99. Pre-order NOW for a special discount of 20%


      το εμαθα σημερα και σοβαρα ειναι για μενα η ειδηση της ημερας (orbis who?)

      Comment


      • #4
        Η ειδηση της ημερας θα ηταν το Legend of Grimlock .

        Comment


        • #5
          ευτυχως που υπαρχει και κατηγορια ''rumor της ημερας'' για να χυθει απειρο το ιντερνετικο μελανι

          Comment


          • #6
            Originally posted by Xeno View Post
            Η ειδηση της ημερας θα ηταν το Legend of Grimlock .
            Το παρακολουθώ κι εγώ εδώ και καιρό. Καίγομαι να το αγοράσω, αλλά θα περιμένω λίγο ακόμη. ^^
            sigpic

            Comment


            • #7
              ειδα τι εγραψες πριν κανεις το edit:secret:

              Comment


              • #8
                Για το Legend of Grimlock ιδιως θα περιμενεις παρα πολυ.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Vaynard View Post
                  ειδα τι εγραψες πριν κανεις το edit:secret:
                  Είδα την ημερομηνία πιο πάνω και το έριξα ένα edit. :secret:
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Το έχω κάνει ήδη προπαραγγελία από GOG. Προβλέπω επικό κάψιμο, ειδικά από τη στιγμή που οι φυλές θυμίζουν αυτές του wizardry. Σαυράνθρωποι, γατάνθρωποι, αγελαδάνθρωποι, ελεφαντάνθρωποι κουλουπού.
                    Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                    Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                    Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                    Comment


                    • #11
                      Βγήκαν τα πρώτα reviews για το Legend of Grimrock



                      Almost Human's Legend Of Grimrock comes out a week today. I've finished it, and am here to tell you why it's bloody bri…


                      (Αν θέλετε να διαβάσετε ένα, προτιμήστε το τελευταίο)

                      Απ' ότι διαβάζω έχει πολύ ενδιαφέροντα και δύσκολα puzzles, απαιτητικές, real-time μάχες, μικρό customization και depth (4 races, 3 classes, αρκετά straightforward builds), ωραία ατμόσφαιρα, διάρκεια γύρω στις 15 ώρες (χωρίς ψάξιμο για secrets). Φαίνεται ενδιαφέρον και μπορεί να το δοκιμάσω κι εγώ.

                      Comment


                      • #12
                        παιζω εδω και μερικες ωρες το legend of grimmrock και εχω απορροφηθει πληρως

                        fighter/rogue
                        mage/mage

                        τον fighter με swords για meat shield κυριως , rogue με daggers/assasination/evade και οι μαγοι με fire/earth o ενας water/air ο αλλος

                        αλλα τους εκανα ολους humans και μαλλον κατι μου λεει οτι θα τα βρω σκουρα παρακατω η default επιλογη ειναι 2 warriors 1 rogue 1 mage εχει και αλλες φυλες αλλα δεν μου αρεσανε τα avatar τους

                        η ατμοσφαιρα ειναι επιβλητικη τα γραφικα λειτουργικα και ομορφα, το interface λιτο και αμεσο,τα λιγα μουσικα κομματια που ακουσα στην εισαγωγη και στην αρχικη οθονη πολυ ταιριαστα με την αισθητικη του παιχνιδιου

                        το ratio σε combat/''τι πρεπει να κανω για να προχωρησω'' ειναι μοιρασμενο οπως πρεπει και σε γριφους δεν εχω συναντησει τιποτα δυσκολο μεχρι στιγμης ,βρισκομαι στο 3ο οροφο αν και σε καποια σημεια εμεινα για κανα 10λεπτο μεχρι να βρω τι να κανω για να προχωρησω

                        η ιστορια ειναι υποτυπωδης ειστε 4 φυλακισμενοι που σας πεταξανε στο dungeon του grimmrock , η ποινη σου ολοκληρωθηκε με το που σε πεταξανε εκει αλλα πρεπει να βγεις

                        σε καποιες φασεις στο 'rest' βλεπεις καποια οραματα/ονειρα λογικα θα παιζουνε ρολο παρακατω

                        ιδιαιτερη αναφορα στο magic system καθως πρεπει να κλικαρεις καποια συμβολα αναλογως τι spell θελεις να κανεις πριν το πραγματοποιησεις (τα spells τα βρισκεις σε scrolls και σου δειχνουν ποια runes χρειαζονται για να τα ενεργοποιησεις)

                        επισης εχεις επιλογη για διαφορα dungeons στην αρχη αλλα μεχρι στιγμης εχουνε μονο το grimmrock

                        Comment


                        • #13
                          Έπαιξα κι εγώ δύο ώρες περίπου, hard, είμαι στο δεύτερο level φαντάζομαι στα μισά (από το μέγεθος του χάρτη) με fighter/fighter/rogue/mage. Έβαλα όλα τα races, minotaur/human/lizardman/insectoid αλλά στα traits αρχικά επέλεξα σε κάποιους αυτό που δίνει 3 επιπλέον skill points και τείνω να το μετανιώσω. Η λογική μου ήταν ότι αφού στο character generation έχουν μόνο ένα SP, στο level up δεν θα έχουν πολλά επίσης, οπότε τα 3SP μου φαινόντουσαν αρκετοί πόντοι. Βέβαια με κάθε level up παίρνουν τελικά 3-4SP, οπότε μάλλον ένα stat increase θα είχε σε βάθος χρόνου καλύτερα αποτελέσματα.

                          Το real time combat η αλήθεια είναι ότι δεν είναι και πολύ απαιτητικό, πολύ γρήγορα κατάλαβα ότι μέχρι εκεί που είμαι μία hit 'n' run προσέγγιση καθαρίζει τους πάντες, με λίγη προσοχή στον χάρτη ώστε να μην πισογυρίσεις σε αδιέξοδο. Βέβαια, δεν έχεις πολύ χρόνο να το σκεφτείς, οπότε πολλές φορές ένα misclick μπορεί να είναι επικίνδυνο, αλλά ακόμα και σε ένα δωμάτιο 3x3 όπου εμφανίζονται τρεις δυνατοί για το σημείο εχθροί, χρειάστηκε να κάνω 3-4 reload μέχρι να πετύχω μερικά καλά hits ώστε να πεθάνει ο πρώτος και να μπορέσω να ελιχθώ κάπως μέχρι να σκοτώσω τον δεύτερο, οπότε ο τρίτος ακόμα και με 1hp να ήταν ο κάθε χαρακτήρας μου, δεν είχε ελπίδα. Επίσης οι εχθροί είναι πιο αργοί από εσένα και αραιοί, μέχρι εκεί που είμαι, οπότε σε συνδυασμό με το rest (δεν έχει κάποια επίπτωση) και το hp regeneration, εκτός από την προηγούμενη μάχη, ήταν απλά κάποια μικρά εμπόδια.

                          Τα γραφικά απλά και λειτουργικά, τίποτα ιδιαίτερο αλλά ατμοσφαιρικά, αυτό που με ενοχλεί είναι η έλλειψη μουσικής, μία σκοτεινή, χαμηλής έντασης μουσική θα ταίριαζε. Ωραίο όμως το ότι ακούγονται οι φωνές και τα βαδίσματα των τεράτων χωρίς να τα έχεις δει, ξέρεις ότι είναι σε κάποιο διάδρομο λίγο πιο κάτω και ενισχύει πολύ την ατμόσφαιρα.

                          Συμφωνώ με τον Vaynard για το επίπεδο των γρίφων, αλλά και για την αναλογία combat/puzzles. Βέβαια ένας γρίφος με δυσκόλεψε στο execution, τόσο που δεν ήμουν σίγουρος ότι τον είχα καταλάβει καλά:
                           
                          Στο σημείο με το τούβλο στον τοίχο, που έπρεπε να το πατήσεις και να τρέξεις προς τα πίσω πριν βγει εκείνο το μπλε φως που σε έσπρωχνε στην αντίθετη κατεύθυνση.


                          Vaynard μιας και έχεις φτάσει πιο μακριά, ποια σχολή έχει healing spells; Μέχρι στιγμής έχω βάλει πόντους στον μάγο σε fire και spellcraft, στον rogue σε missile weapons και evasion, στον human fighter σε swords και armor και στον minotaur fighter σε axes και armor. Επίσης ξέχασα να τους ονομάσω, οπότε το party μου είναι το New Prisoner/New Prisoner/New Prisoner/New Prisoner, lol.

                          Comment


                          • #14


                            Πολύ ενδιαφέροντα νέα στο blog του παιχνιδιού. Ετοιμάζουν ήδη το πρώτο patch, μας δίνουν artwork για DVD case και γενικά ευχαριστούν όλο τον κόσμο που παίζει το Legends of Grimrock. Το πιο ενδιαφέρον όμως είναι αυτό.

                            Anyways, the development costs of the game have now been covered many times over so the future of the company seems pretty secure. So, everyone who has bought our game and supported us, you have our gratitude!

                            Το Amnesia, το περσινό indie hit, είχε θέματα αρχικά σε αυτό το κομμάτι μέχρι να κάνει το θαύμα του το word of mouth και να εκτοξευτούν οι πωλήσεις. Σε κάθε περίπτωση έχουμε ένα δεύτερο παιχνίδι με παρόμοια πορεία και ακόμα μεγαλύτερη αποδοχή. Μήπως ωριμάζουμε σιγά σιγά σαν κοινό?
                            Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                            Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                            Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                            Comment


                            • #15
                              το τελειωσα μετα απο 13 οροφους στο hard, απο την μεση και μετα οι γριφοι ειναι ζορικοι κρυφοκοιταξα σε διαφορα forums 3-4 φορες (οχι παραπανω) τελικα η επιλογη μου για front line rogue ενω στην αρχη φαινοταν οτι ναυαγουσε σιγα σιγα απεδωσε, evade madneszz και απο πισω ειχα τους μαγους να καθαριζουν

                              healing spells δεν υπαρχουν, τουλαχιστον εγω δεν βρηκα

                              μου ανοιξε η ορεξη για ενα καινουργιο eye of the beholder? dungeon master??? να το παω παραπερα?? ενα wizardry ισως??? lol ok περναω εξω

                              Comment

                              Working...
                              X