Μιας και πλησιάζει ο καιρός σε λίγες ημέρες, ανοίγω αυτό το thread για να μιλάμε χωρίς να μπλεκόμαστε με τον προηγούμενο τίτλο. Το Epic Mickey είναι ένα παιχνίδι που μου προσφέρει συναισθήματα που κανένας άλλος τίτλος δεν είχε καταφέρει ποτέ να κάνει. Αξιοποιεί με τέλειο τρόπο την ~90ετή πορεία της εταιρίας και αποτελεί φόρο τιμής στην ιστορία της εταιρίας που έκανε διάσημο τον ποντικό, η οποία όμως έχει ξεχαστεί από το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου.
Αυτή τη στιγμή είμαι στη φάση που παίζω τον πρώτο τίτλο και κάνω ανάλυση σε ό,τι βρίσκω. Παρ' όλο που έχω γράψει μέχρι στιγμής 6 posts σεντόνια, δεν έχω καλύψει παρά μόνο ένα μέρος του παιχνιδιού. Όσο το ξανακοιτάω, τόσο παρατηρώ καλοφτιαγμένες λεπτομέρειες, πραγματικά οι δημιουργοί του παιχνιδιού το έχουν πάρει στα σοβαρά και μας προσέφεραν έναν επικό τίτλο.
Το θέμα είναι πως αναλώθηκαν πολύ στο παραπάνω και σε κάποια φάση έχασαν το δάσος κοιτάζοντας ένα ένα κάθε δέντρο. Η κάμερα ήταν πολύ εκνευριστική και ο κόσμος ήταν πολύ γραμμικός, χωρίς να σε αφήνει να γυρίσεις πίσω κάθε φορά για να τον ξαναθαυμάσεις. Το auto save αντί να σε διευκολύνει, σε εμποδίζει να παίξεις όπως θέλεις. Μιλάμε για πράγματα τα οποία έχουν εξαλειφθεί από τα Platforms εδώ και πολύ καιρό. Σίγουρα σε καμία περίπτωση τα παραπάνω δεν καθιστούν τον τίτλο unplayable, όμως είναι κρίμα να ρίχνουν άπειρη δουλειά και να τα σκ@τwνουν σε απλές λειτουργίες, σαν να φτάνουν στην πηγή και να μην πίνουν νερό ένα πράμα.
Τέλος πάντων, για το Epic Mickey 2 τώρα. Ακολουθούν μερικά βίντεο που έχουν βγει
10λεπτο gameplay, beta version
Η εισαγωγή του παιχνιδιού
Paint and Thinner gameplay trailer
Oswald gameplay trailer
Gameplay trailer
Ο σχεδιαστής του παιχνιδιού, Warren Spector, μιλάει για τη συνεργασία του με τον Marv Wolfman (Crisis on Infinite Earths της DC, έχει γράψει και ορισμένα σενάρια για Disney, Ducktales κυρίως όπως το Scrooge's Quest)
Δηλώσεις του Warren Spector
enternity.gr
enternity.gr
byteme.gr
700 άτομα δουλεύουν στο project του Epic Mickey 2, τη στιγμή που η Junction Point, δηλαδή η αρχική εταιρία, έχει 160 εργαζόμενους σε αυτό. Έχουν μπει δηλαδή στο παιχνίδι ένα σωρό άτομα και διαφορετικές εταιρίες. Απ' ό,τι φαίνεται η Disney έχει πάρει πολύ ζεστά το θέμα και θέλει να γίνει πολύ δουλειά προκειμένου να βγάλει κι άλλο πετυχημένο videogame franchise. Καλό ή κακό δεν ξέρω, το μόνο που ξέρω είναι πως κρίνοντας από όλα τα παραπάνω, το μέλλον του Epic Mickey αναγράφεται ΕΠΙΚΟ.
Η συλλεκτική έκδοση του παιχνιδιού περιλαμβάνει ένα stick Oswald 8 Gb γεμάτο με Disney υλικό, μία φιγούρα Μίκυ ή Oswald και ένα cell από το καρτούν του Oswald του 1928 "The Fox Chase". Μόνο και μόνο για το cell είναι must buy
Το περιμένουμε για Wii, PS3, XBOX360 και Wii U στις 18 Νοεμβρίου για Αμερική και 23 Νοεμβρίου για Ευρώπη. Για PC και Mac θα κυκλοφορήσει στις 10 Δεκέμβρη. Το spin-off για το 3DS "Epic Mickey 2 - Power of illusion" θα κυκλοφορήσει τις ίδιες ημέρες με την κυκλοφορία του Epic Mickey 2.
Αυτή τη στιγμή είμαι στη φάση που παίζω τον πρώτο τίτλο και κάνω ανάλυση σε ό,τι βρίσκω. Παρ' όλο που έχω γράψει μέχρι στιγμής 6 posts σεντόνια, δεν έχω καλύψει παρά μόνο ένα μέρος του παιχνιδιού. Όσο το ξανακοιτάω, τόσο παρατηρώ καλοφτιαγμένες λεπτομέρειες, πραγματικά οι δημιουργοί του παιχνιδιού το έχουν πάρει στα σοβαρά και μας προσέφεραν έναν επικό τίτλο.
Το θέμα είναι πως αναλώθηκαν πολύ στο παραπάνω και σε κάποια φάση έχασαν το δάσος κοιτάζοντας ένα ένα κάθε δέντρο. Η κάμερα ήταν πολύ εκνευριστική και ο κόσμος ήταν πολύ γραμμικός, χωρίς να σε αφήνει να γυρίσεις πίσω κάθε φορά για να τον ξαναθαυμάσεις. Το auto save αντί να σε διευκολύνει, σε εμποδίζει να παίξεις όπως θέλεις. Μιλάμε για πράγματα τα οποία έχουν εξαλειφθεί από τα Platforms εδώ και πολύ καιρό. Σίγουρα σε καμία περίπτωση τα παραπάνω δεν καθιστούν τον τίτλο unplayable, όμως είναι κρίμα να ρίχνουν άπειρη δουλειά και να τα σκ@τwνουν σε απλές λειτουργίες, σαν να φτάνουν στην πηγή και να μην πίνουν νερό ένα πράμα.
Τέλος πάντων, για το Epic Mickey 2 τώρα. Ακολουθούν μερικά βίντεο που έχουν βγει
10λεπτο gameplay, beta version
Η εισαγωγή του παιχνιδιού
Paint and Thinner gameplay trailer
Oswald gameplay trailer
Gameplay trailer
Ο σχεδιαστής του παιχνιδιού, Warren Spector, μιλάει για τη συνεργασία του με τον Marv Wolfman (Crisis on Infinite Earths της DC, έχει γράψει και ορισμένα σενάρια για Disney, Ducktales κυρίως όπως το Scrooge's Quest)
Δηλώσεις του Warren Spector
Αυτό που έχασαν οι παίκτες από τον πρώτο τίτλο αλλά θα το δουν στον επερχόμενο είναι ότι ο Mickey θα παρουσιαστεί και θα ενεργεί σαν ένας ήρωας στο στυλ των Link, Mario και Sonic, στα πλαίσια όλων των platform κυκλοφοριών που έχουν υπάρξει κατά καιρούς. Ένα σημείο στο οποίο η ομάδα έδωσε μεγάλη βάση και προσοχή είναι η κάμερα του παιχνιδιού. Δούλεψαν πάρα πολύ σκληρά και όταν λέω πάρα πολύ σκληρά εννοώ πάρα πολύ σκληρά. Πιστεύω ότι κάναμε μία εξαιρετική δουλειά πάνω σε αυτά τα σημεία έτσι ώστε να δώσουμε τη δυνατότητα στον παίκτη να ξέρει που πρέπει να πάει.
Βάλαμε επίσης και ένα μικρό πραγματάκι που λέγεται two-player co-op. Τώρα ο κεντρικός παίκτης θα παίρνει το ρόλο του Mickey και όποια άλλη στιγμή θέλει ένας φίλος του θα μπορεί να αναλάβει το ρόλο του Oswald. Όλα έχουν σχέση με την δύναμη των δύο ηρώων μας
Βάλαμε επίσης και ένα μικρό πραγματάκι που λέγεται two-player co-op. Τώρα ο κεντρικός παίκτης θα παίρνει το ρόλο του Mickey και όποια άλλη στιγμή θέλει ένας φίλος του θα μπορεί να αναλάβει το ρόλο του Oswald. Όλα έχουν σχέση με την δύναμη των δύο ηρώων μας
Είναι τρελό, υπάρχουν δύο τρόποι που μπορεί κανείς να εξελίξει ένα τέτοιο project με τόση πολλή δουλειά. Είτε να έχεις 700 εργαζόμενους σε ένα κτίριο, κάτι το οποίο πραγματικά δεν θέλω και δεν σκοπεύω να κάνω, είτε να βρεις συνεργάτες από όλο τον κόσμο.
Έτσι λοιπόν, έχουμε ανθρώπους που δουλεύουν στο Leamington του Ηνωμένου Βασιλείου, στην Βουλγαρία, στην Κίνα, στον Καναδά, στην Καλιφόρνια και στη Γιούτα. Έχουμε μία τεράστια εικονική ομάδα. Φυσικά, υπάρχει πλήρης συνεννόηση μεταξύ των ομάδων. Για παράδειγμα, τα επίπεδα του παιχνιδιού δημιουργούνται στην Μεγάλη Βρετανία, υπό την επίβλεψή μας και μετά από καθημερινή επικοινωνία.
Η έκδοση για το 3DS, με την ονομασία Power of Illusion, αναπτύσσεται από την Dreamrift, ενώ η το Αγγλικό στούντιο είναι η Blitz Games, η οποία είναι υπεύθυνη για τις εκδόσεις του PS3 και του Xbox 360.
Έτσι λοιπόν, έχουμε ανθρώπους που δουλεύουν στο Leamington του Ηνωμένου Βασιλείου, στην Βουλγαρία, στην Κίνα, στον Καναδά, στην Καλιφόρνια και στη Γιούτα. Έχουμε μία τεράστια εικονική ομάδα. Φυσικά, υπάρχει πλήρης συνεννόηση μεταξύ των ομάδων. Για παράδειγμα, τα επίπεδα του παιχνιδιού δημιουργούνται στην Μεγάλη Βρετανία, υπό την επίβλεψή μας και μετά από καθημερινή επικοινωνία.
Η έκδοση για το 3DS, με την ονομασία Power of Illusion, αναπτύσσεται από την Dreamrift, ενώ η το Αγγλικό στούντιο είναι η Blitz Games, η οποία είναι υπεύθυνη για τις εκδόσεις του PS3 και του Xbox 360.
Οι next-gen εκδόσεις είναι περίπου έναν μήνα πίσω ωστόσο τρέχουν παράλληλα. Αν σκεφτούμε στη Junction Point κάτι σχετικά με αυτή του Wii, τότε θα επωφεληθούν και οι άλλες δύο αφού θα ενσωματωθεί και σε εκείνες και τούμπαλιν.
Δεν ήθελα να φτιάξω μια ομάδα 700 ανθρώπων και το στούντιό μου έχει ειδικευτεί πλέον στο Wii. Δεν είμαι φαν της ιδέας ότι πρέπει ντε και καλά να φτιάξουμε διαφορετικά παιχνίδια για διαφορετικές πλατφόρμες. Έχουμε μια εμπειρία που θέλουμε να μεταδώσουμε, μια εμπειρία που θέλουμε να πούμε. Ένας από τους στόχους μας στο Epic Mickey ήταν να φτιάξουμε κάτι που θα έκανε μέχρι και δημιουργούς να αναρωτηθούν πώς ήταν δυνατόν να γίνει κάτι τέτοιο στο Wii
Θα μπορούσε να πει κανείς ότι το Wii είναι η κύρια πλατφόρμα αλλά υπάρχει αμφίδρομη σχέση μεταξύ αυτού και των PS3/Xbox 360. Η ισχύς των κονσόλων αυτών μας επιτρέπει να κάνουμε περισσότερα πράγματα σε ό,τι έχει να κάνει με τις φωτοσκιάσεις, την ανάλυση, το οπτικό αποτέλεσμα εν γένει. Δημιουργήσαμε νέα στοιχεία για τη “μεγάλη” έκδοση, οπότε δεν μιλάμε απλώς για αυξημένες αναλύσεις
Δεν ήθελα να φτιάξω μια ομάδα 700 ανθρώπων και το στούντιό μου έχει ειδικευτεί πλέον στο Wii. Δεν είμαι φαν της ιδέας ότι πρέπει ντε και καλά να φτιάξουμε διαφορετικά παιχνίδια για διαφορετικές πλατφόρμες. Έχουμε μια εμπειρία που θέλουμε να μεταδώσουμε, μια εμπειρία που θέλουμε να πούμε. Ένας από τους στόχους μας στο Epic Mickey ήταν να φτιάξουμε κάτι που θα έκανε μέχρι και δημιουργούς να αναρωτηθούν πώς ήταν δυνατόν να γίνει κάτι τέτοιο στο Wii
Θα μπορούσε να πει κανείς ότι το Wii είναι η κύρια πλατφόρμα αλλά υπάρχει αμφίδρομη σχέση μεταξύ αυτού και των PS3/Xbox 360. Η ισχύς των κονσόλων αυτών μας επιτρέπει να κάνουμε περισσότερα πράγματα σε ό,τι έχει να κάνει με τις φωτοσκιάσεις, την ανάλυση, το οπτικό αποτέλεσμα εν γένει. Δημιουργήσαμε νέα στοιχεία για τη “μεγάλη” έκδοση, οπότε δεν μιλάμε απλώς για αυξημένες αναλύσεις
700 άτομα δουλεύουν στο project του Epic Mickey 2, τη στιγμή που η Junction Point, δηλαδή η αρχική εταιρία, έχει 160 εργαζόμενους σε αυτό. Έχουν μπει δηλαδή στο παιχνίδι ένα σωρό άτομα και διαφορετικές εταιρίες. Απ' ό,τι φαίνεται η Disney έχει πάρει πολύ ζεστά το θέμα και θέλει να γίνει πολύ δουλειά προκειμένου να βγάλει κι άλλο πετυχημένο videogame franchise. Καλό ή κακό δεν ξέρω, το μόνο που ξέρω είναι πως κρίνοντας από όλα τα παραπάνω, το μέλλον του Epic Mickey αναγράφεται ΕΠΙΚΟ.
Η συλλεκτική έκδοση του παιχνιδιού περιλαμβάνει ένα stick Oswald 8 Gb γεμάτο με Disney υλικό, μία φιγούρα Μίκυ ή Oswald και ένα cell από το καρτούν του Oswald του 1928 "The Fox Chase". Μόνο και μόνο για το cell είναι must buy
Το περιμένουμε για Wii, PS3, XBOX360 και Wii U στις 18 Νοεμβρίου για Αμερική και 23 Νοεμβρίου για Ευρώπη. Για PC και Mac θα κυκλοφορήσει στις 10 Δεκέμβρη. Το spin-off για το 3DS "Epic Mickey 2 - Power of illusion" θα κυκλοφορήσει τις ίδιες ημέρες με την κυκλοφορία του Epic Mickey 2.
Comment