Αν έχετε τίποτα για archer και δεν το θελετε στείλτε το απο δώ.. Δεν προλαβαίνω να παίξω όσο θα ήθελα για να φαρμάρω ακόμα... Έκανα και τη βλακεία και δεν κοίταγα καν άσπρα απο κατω γιατι ξέχασα ότι αν έχουν καλα sockets μπορείς να τα κανείς magic/rare.. :p
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Path of Exile
Collapse
X
-
και γω ranger έχω κάνει αλλά δεν προχωρησα πολύ στο παιχνίδι είμαι κάπου 18 lvl act 1.
σε ότι rpg υπάρχει η αντίστοιχη κλάση πάντα αυτή επιλέγω
Comment
-
-
Έχουν ανοίξει οι ουρανοί και έχω πεθάνει στα drops
Έχω φτάσει το rarity 86% και πραγματικά δεν έχω πού να βάλω αυτά που βρίσκω, βρείτε με τώρα που προλαβαίνετε αλλιώς θα πέσει salvage. Έχω από ασπίδες και παντόφλες μέχρι πανοπλίες, τόξα και mauls, τα πάντα, έχω ένα κάρο σπαθιά, Τ'ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΡΕΛΑΘΗΚΕ ΛΕΜΕ!Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?
Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...
Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί
Comment
-
Λοιπόν, το μεγάλο ξεκαθάρισμα σχεδόν τελείωσε, δυστυχώς δε μπόρεσα να σας φανώ τόσο χρήσιμος όσο θα ήθελα αλλά επιφυλάσσομαι για την επόμενη φορά
Επίσης μου έκατσε άσπρο κράνος με 4 linked sockets, 1 κόκκινη - 3 μπλε. Του έριξα ένα chromatic orb και μου έκατσε μια μπλε να γίνει πράσινη, αυτό ακριβώς που ήθελα.
Οπότε έχω κόκκινη - πράσινη - μπλε - μπλε
Dual strike - life steal - rarity - critical strike
ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΑΙΜΑ.
Προς το παρόν δεν το έχω φορέσει γιατί προμοτάρω ένα τουμπανοειδές κράνος που πήρα από το Phantom Duck με +10% rarity, αλλά με το που μπω σε ανώτερο επίπεδο δυσκολίας θα φάει alchemy orb και θα ψάξω να δω τρόπο αν μπορεί να πάρει rarity affix.
Και τρελαίνομαι λέμε!!! +86% item rarity και δε μένει τίποτα!Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?
Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...
Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί
Comment
-
-
Όταν κάνεις forge με χρωματικά orbs, το αποτέλεσμα είναι εντελώς τυχαίο για όλα τα sockets; Δηλαδή σε ένα αντικείμενο με 3 sockets, η πιθανότητα είναι για τα 3 ή μόνο για 1; Επίσης αν βρεις κάποιο απλό αντικείμενο που σου κάνει, είναι καλή φάση να του ρίχνεις +% και ύστερα να το κάνεις rare.
Πρέπει να κανονίσουμε κάποια στιγμή να μαζευτούμε πάντως ένα βαρβάτο party όπως στο τέλος της Act 1. Έτσι κι αλλιώς η πρόοδός μας κινείται συνεχώς στα ίδια επίπεδα επομένως είναι κρίμα. Titus, αν παίρνεις τέτοια αντικείμενα solo, φαντάσου τι θα γίνεται με 4 άτομα. Δεν θα προλαβαίνεις να τηλεμεταφέρεσαι στην πόλη για να αδειάζεις.
Comment
-
αναλογα το ειδος του item , armor,es,evade παιρνουνε priority στα rerolls με τα chromatics τα αντιστοιχα χρωματα σε gems red,blue,green κατι το οποιο δεν ισχυει την στιγμη που τα βρισκεις απο loot εκει παιζει κανονικα το RNG
πχ σε chest 4socket es/armor ειναι ΠΟΛΥ δυσκολο να βγαλεις 2 πρασινα μιας και τα υπολοιπα δυο χρωματα εχουνε priority
ναι σε grps πεφτουνε βροχη τα items ,καθε επιπλεον παιχτης μετα τον πρωτο δινει +50% quantity σε drops
πχ 4 ατομα>> +150% quantity
ισως παιξω λιγο την alt μου για να σας προλαβω
btw βγηκε νεο patch σημερα με σημαντικες αλλαγες
Version 0.10.1
Features/Content:
All skill gems and support gems have received new art.
The 3d artwork for many shields has been substantially updated and improved.
Overhauled most of the sound effects so that they use pitch and volume variations to avoid being repetitive.
Added new music for the Act Three boss fight.
Improved all of the Duelist's animations.
The Unique bow Death's Harp now has a particle effect for its custom art.
Updated and shrunk the visual size of Frenzy, Endurance and Power charges.
Added magic-only skeletons for the Map necro boss that can raise magic monsters.
Pressing the alt (or highlight) key in trade while hovering an item now says "item level" rather than "level" to make it clearer.
On-hit effects can now apply even if they deal no damage.
Renamed "Angel Kite Shield" to "Angelic Kite Shield".
Overhauled the zombie audio.
Improved blood effects.
Continued to incrementally improve the art, effects, environments and sound.
End-game Map Changes:
Added 11 new types of Maps: Arsenal, Arcade, Ghetto, Promenade, Temple, Colonnade, Bazaar, Crematorium, Precinct, Shipyard and Shrine.
Map progression now extends to area level 77.
Maps which had the same level topologies as other maps now have their own new layouts.
The Labyrinthine mod now provides a more consistent increase in maps and is comparable to the Massive mod on applicable maps.
Some existing maps have had their bosses changed or reworked.
Some recipes for upgrading maps produce a different map than they did previously.
Balance Changes:
Stun Threshold Reduction now has diminishing returns when it exceeds 75%. It's still possible to build very effective stun characters, but they cannot permanently lock down the hardest of bosses.
Increased the non-percentage Armour values on item mods to be the same as Evasion.
Boss totems now do more damage with Spark.
Increased the damage that Perpetus deals with Ethereal Knives.
Bug Fixes:
Fixed a bug where monsters affected by the Energy Shield aura would get too much Energy Shield in multiplayer games.
Fixed a bug with where social status messages could wrap around incorrectly.
Fixed a bug where players could not right click offline players on the friends list.
Fixed a bug where the Stun Threshold Reduction on Mortem Morsu was not limited to just attacks by that weapon.
Fixed a server crash related to currency items.
Fixed a server crash that would occur involving Bear Traps.
If you have a full microtransaction stash and purchase an additional microtransaction, a new microtransaction tab will now be added. This currently only works if you are not logged into the game client at the time. The addition of microtransaction stashes while you are logged in will be fixed in a future patch.
Comment
-
Ωραίες αλλαγές φαίνονται, να δούμε πότε θα διορθώσουν το bug με τις ομάδες που δε βρίσκονται στην πόλη.
Επίσης εννοείται πως είμαι μέσα για γκρουπ, αλλά όπως έχετε δει το frame rate πέφτει σημαντικά με 3 άτομα, πόσο μάλλον με 4. Θέλει υπομονή.
Κάτι άλλο που θέλω να ρωτήσω είναι το rarity. Εντάξει, το quantity αυξάνει και λογικό, αλλά το rarity τι κάνει, σταθμίζεται ή κάθε παίκτης έχει το δικό το και πέφτουν αντικέιμενα με timer?Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?
Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...
Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί
Comment
-
για την ποσοτητα και την ποιοτητα του loot μετραει τα rarity/quantity του παιχτη που θα δωσει το τελευταιo hit στο mob +quantity απο τον αριθμο των παιχτων στο grp
πεφτει το framerate σε grps ναι, αλλα σε καμια περιπτωση δεν επηρεαζει το gameplay σε σημαντικο βαθμο, βεβαια που να δεις τι γινεται με 6ατομα να spamaroune aoe attacks και με το κερασακι στην τουρτα να εχεις και summoners στο grp:kill:
το rarity αυξανει τις πιθανοτητες να βρεις αλλο χρωμα στα items εκτος απο white, τα gems δεν ξερω αν τα πιανει βεβαια
Comment
-
Originally posted by Vaynard View Postγια την ποσοτητα και την ποιοτητα του loot μετραει τα rarity/quantity του παιχτη που θα δωσει το τελευταιo hit στο mob +quantity απο τον αριθμο των παιχτων στο grpΤι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?
Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...
Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί
Comment
Comment