Announcement

Collapse
No announcement yet.

Resistance 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Eικόνες:







    υπόλοιπες εδώ:
    http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=333734&page=30
    Star Citizen videos Star Citizen gallery

    Comment


    • #47
      Είναι τόσους αιώνες πίσω από το Crysis . Και βγαίνει και ένα χρόνο μετά xD .

      Κατά τα άλλα καλές είναι.

      Comment


      • #48
        Ε,τι είναι αυτά,μόνο ο Masterchief έχει το δικαίωμα να μπαίνει μέσα σε ενεργειακές φούσκες!
        Originally posted by Raf
        Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

        Comment


        • #49
          nooto
          Να πω επισης οτι το resistance 2 ειναι οτι χειροτερο εχω δει απο πλευρας γραφικων σε αυτη τη γενια και πολυ μετριο παιχνιδι γενικοτερα...
          Συνεχίζω εδώ τη συζήτηση για το Resistance 2 γιατί στο topic του MGS4 πάμε εκτώς...

          Συμφωνώ πως το Resistance 2 δεν έχει και τα πιο top γραφικά του PS3 αλλά δεν συμφωνώ στο ότι είναι και τα χειρότερα αυτής της γενιάς. Υπάρχουν games που μπροστά στο Resistance 2 μοιαζουν last gen. To παιχνίδι έχει πολύ καλά textures,

          είναι "καθαρό" όπως είπε και ο Azrael και αυτό οφείλεται στην πολύ καλή χρήση anti-aliasing (όπως και στο πρώτο Resistance), έχει μεγάλες περιοχές και draw distance, τα διάφορα effects έχουν κατά πολύ βελτιωθεί, ενώ η φυσικότητα του νερού ίσως να είναι η καλύτερη που έχω δει στο PS3. Bέβαια κάποιες προχειρότητες στον οπτικό τομέα χτυπούν άσχημα, όπως η περιοχή που βλέπεις πανοραμικά αφού έχεις ανεβεί στον πύργο στο κεφάλαιο Twin Halls Idaho (κατά τ'αλλα ένα αρκετά εντυπωσιακό οπτικά κεφάλαιο), που μοιάζει σαν χαρτόνι ζωγραφιστό η χαλί! Από την άλλη όμως υπάρχουν και διαστήματα που ο τίτλος εντυπωσιάζει οπτικά, όταν για παράδειγμα πάλι στο ίδιο κεφάλαιο σου επιτίθονται δεκάδες zombie - aliens και το frame rate δεν πέφτει ούτε για πλάκα. Bέβαια, πάλι ούτε για πλάκα δεν είναι Killzone 2.................

          (εδώ τα Uncharted 2 δεν το ξεπερνά)

          Τώρα όσον αφορά το gameplay, προηγουμένως είχα πει πως μέχρι στο σημείο στο οποίο έφθασα το παιχνίδι (san francisco) δεν είχα συναντήσει τις μάχες που συνάντησα στον πρώτο τίτλο (ήδη από την αρχή του). Στη συνέχεια βέβαια αφού προχώρησα το παιχνίδι και έφθασα στο κεφάλαιο Twin Halls στο Idaho τα πράματα βελτιώθηκαν κατά πολύ όσον αφορά τις μάχες (οι οποίες έχουν έναν Α βαθμό δυσκολίας, είναι αρκετά εύκολο να χάσεις ακόμη και στο normal και αυτό ίσως καταντάει κάποιες φορές εκνευριστικό, μάλιστα σε κάποιο σημείο σκέφθηκα να αλλάξω την δυσκολία στο easy) με ιδιαίτερα διασκεδαστικές (και οπτικά εντυπωσιακές όπως είχα πει και πριν) τις στιγμές που κάνουν γούργια πάνω σου τα zombie-aliens που βρίσκονται μέσα στα "κουκούλια". Επίσης υπάρχουν και σημεία στο παιχνίδι όπου αντιμετωπίζεις μικρά η μεγάλα boses με ιδιαίτερα εντυπωσιακό μέχρι στιγμής το exterminator στο τέλος του κεφαλαίου Twin Halls.

          Σημαντική είναι και η προσθήκη του sprint πλέον και στο singleplayer (στον πρώτο τίτλο υπήρχε μόνο στο multi online) αν και η όλη αίσθηση θα μπορούσε κατά την γνώμη μου να αποδίδονταν καλύτερα. Όσον αφορά το online co op (μέχρι και 8 gamers ταυτόχρονα) δεν μπορώ να εκφέρω ακόμη άποψη διότι δεν ασχολήθηκα μαζί του, εντούτοις ως ιδέα και μόνο δείχνει εντυπωσιακή. Τέλος από το λίγο multi online που έπαιξα {μέχρι και 64 gamers ταυτόχρονα! βέβαια το MAG τους ανεβάζει στους 256 (!!!) oύτε σε pc έχει γίνει τέτοιο πράμα} μπορώ να πω πως είναι αρκετά εντυπωσιακό - διασκεδαστικό, με γρήγορο ρυθμό και με αρκετά μεγάλους χάρτες. Βεβαίως το multi online του Resistance 2 έχεις σαφώς πιο arcade χαρακτήρα από το αντίστοιχο του Killzone 2.
          Star Citizen videos Star Citizen gallery

          Comment


          • #50
            Κοιτα, υπαρχουν καποια σημεια του τιτλου που με κανουν να ειμαι ιδιαιτερα αρνητικος απεναντι του, για παραδειγμα υπαρχει ενα σημειο οπου το παιχνιδι σε βαζει αντιμετοπο με 3 titans (αν δεν κανω λαθος), τα υπολοιπα μελη της ομαδας σου στελνουν οδηγιες αναφεροντας οτι υπαρχει μια διαδρομη προκειμενου να φτασεις κοντα τους και να τους εξοντωσεις ευκολα, εκεινη τη στιγμη σου βγαζει και το αστερακι για το που ακριβως πρεπει να πας...εγω ειχα κρατησει το sniper απο ενα προηγουμενο σημειο του παιχνιδιου με συνεπεια να μπορω να τους προκαλεσω ζημια απο πολυ μακρια χωρις να ακολουθησω τη ροη του τιτλου. Οταν αρχισα να πυροβολω ομως οι εχθροι δεν παθαιναν τιποτα...σαν να εριχνα ασφαιρα, 12 headshot και δεν υπηρχε αντιδραση (οι σφαιρες δεν τους αγγιζαν). Εν ολιγοις ο τιτλος ζητουσε να κανεις το scripted κομματι αλλιως δεν μπορουσες να προχωρησεις...Επιπλεον υπαρχουν κομματια οπου προωθουν απιστευτα το try and error, πχ ενας μεγαλος ευθυς διαδρομος που μολις εφτανες κοντα στο τελος εσκαγαν 10 εχθροι μαζι (παλι scripted) και το περιβαλλον δεν σου εδινε καποια επιλογη προκειμενου να πειραματιστεις πανω σε αυτη τη προκληση (ενα σημειο καλυψης ας πουμε) με αποτελεσμα το sudden death...την δευτερη φορα ωστοσο που το δοκιμαζες δεν ειχες παρα να πεταξεις μια χειροβομβιδα την καταλληλη στιγμη και εβγαινες λαδι. Σιγουρα υπαρχουν πολυ εντυπωσιακες μαχες που παρουσιαζουν πολυ τεχνικο gameplay (ειδικοτερα απο το chicago και μετα οπως ειπα το παιχνιδι παιρνει τα πανω του και δινει μερικα πολυ εντυπωσιακα τερεν που θελουν αρκετη στρατηγικη και φαντασια για να τα βγαλεις) αλλα ταυτοχρονα κανουν εμφανιση και μερικες δομες που τις βλεπαμε στα fps του μακρινου παρελθοντος.

            Για τα γραφικα, η αισθητικη ειναι ενδιαφερουσα αλλα imo ειναι αρκετα ασχημα (χωρις απαραιτητα να δυσαρεστουν θεωρω οτι ειναι ενα κομματι του τιτλου που το προσεχεις, με την αρνητικη εννοια του ορου).
            Τα προηγουμενα ειναι copy paste απο ενα παλιοτερο post μου στο art of gaming, εχω καιρο να ασχοληθω με το παιχνιδι και δεν θυμομουν ακριβως τα σημεια που δικαιολογουσαν την αποψη μου.

            boss οτι λες για τον οπτικο τομεα ισχυει αλλα οπως και να το κανουμε υπαρχουν ακομα και παλιοτεροι τιτλοι που ολα αυτα τα κανουν καλυτερα...Μπορει να εχει τις στιγμες του αλλα το συνολο μου βγαζει κατι πολυ προχειρο. Να προσθεσω στα παραπανω οτι η αισθητικη αν και ενδιαφερουσα κατανταει ωρες ωρες αηδιαστικη με τις απειρες αμερικανικες σημαιες που ανεμιζουν ατιθασα .

            Να πω οτι η συγκριση του παιχνιδιου με το killzone 2 (το οποιο προσωπικα το θεωρω top) ειναι ατοπη σε καθε επιπεδο (οχι μονο οπτικα).

            Comment


            • #51
              Originally posted by Azrael View Post
              Στην GDC φετος θα εχουμε βιντεο απο το 3 με full destructive enviroments(θυμαστε σε ενα σημειο που γαζωνες ενα κτηριο και επεφτε; ε αυτο θα ειναι στανταρ στο gameplay και με αναβαθμισμενο cover system).
              Πότε είναι η φετινή GDC και τι video θα δείξουν; gameplay;
              Επίσης βλέπωντας cover system (!) στο μυαλό μου έρχεται κάτι ανάλογο με το Killzone 2. Αν γίνει αυτό πιστεύω πως θα είναι αρκετά μεγάλη αλλαγή για το Resistance καθώς θα προσθέσει σίγουρα περισσότερη τακτική και στρατηγική στο παιχνίδι, με το Resistance να είναι τώρα περισσότερο του στιλ τρέχω και τους γαζώνου όλους, εγώ το χαρακτηρίζω ως arcade shooter.

              nooto αυτό με τα scripted scenes το έχω παρατηρήσει κι εγώ, μάλιστα είναι πάρα πολλά μέσα στο παιχνίδι, ίσως και όλο το παιχνίδι εδώ που τα λέμε να είναι μόνο scripted scenes, που είναι αρνητικό από τη στιγμή που αυτά είναι περισσότερο trial end error όπως είπες (εξού και τα πολλά deaths καθώς παίζεις, διότι όπως είπες πετάγονται πχ μπροστά σου δεκά εχθροί και σε γαζώνουν και εσύ απλά δεν έχεις που να πας). Επίσης θέλω να πω εξακολουθεί να μην μ'αρεσει η βαρύτητα, η αισθηση που έχουν τα όπλα στο Resistance (1&2) ιδίως αφού έχω παίξει πολύ το Killzone 2 όπου εκεί τα όπλα είναι άλλο πράμα και δεν νομίζω κατι παρόμοιο να υπάρχει σε άλλο shooter. Στο Resistance τα όπλα είναι (υπερβολικά) σαν να αιωρούνται στον αέρα, χωρίς κάποιος να τα κρατάει, κάνοντας την όλη εμπειρία του shooting αρκετά ψεύτικη ή καλύτερα, λιγότερο απολαυστική. Και τελικά όσον αφορά το single player κομμάτι του Resistance 2 αρχίζω να είμαι της άποψης πως είναι κατώτερο του πρώτου Resistance.
              Star Citizen videos Star Citizen gallery

              Comment


              • #52
                Πότε είναι η φετινή GDC και τι video θα δείξουν; gameplay;
                Επίσης βλέπωντας cover system (!) στο μυαλό μου έρχεται κάτι ανάλογο με το Killzone 2. Αν γίνει αυτό πιστεύω πως θα είναι αρκετά μεγάλη αλλαγή για το Resistance καθώς θα προσθέσει σίγουρα περισσότερη τακτική και στρατηγική στο παιχνίδι, με το Resistance να είναι τώρα περισσότερο του στιλ τρέχω και τους γαζώνου όλους, εγώ το χαρακτηρίζω ως arcade shooter.


                Για το Killzone 3 ελεγα.
                Ground_Zero:

                Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

                Comment


                • #53
                  Το resistance 2 θα συμφωνησω οτι ηταν ψιλοαπογοητευση.Το πρωτο μου αρεσε αρκετα ομως.
                  Τα γραφικα του ηταν καποιες φορες απογοητευτικα και αλλες φορες εντυπωσιακα.Γενικα μπορουσαν να ειναι καλυτερα(βλ. R&C).
                  Ελπιζω το 3ο μερος(αν υπαρξει) να ειναι πολυ διαφορετικο απο το 2ο.


                  Eπισης επειδη εγινε κουβεντα για το uncharted vs killzone 2 σε θεμα γραφικων.Κατ΄εμε το Uncharted 2 ειναι ανωτερο οπτικα.Το killzone 2 εχει καταπληκτικα εφε,αλλα σε textures(ειδικα εδω),draw distance,μοντελα ειναι πολυ πισω απο το U2.

                  Comment

                  Working...
                  X