Το κάθε order of Ecclesia δεν θα είναι ποτέ ανώτερος τίτλος απο το Sotn... Εδώ "κολάει" αυτά μια φορά γίνονται. Για μένα που είμαι φαν της Castlevania 2D σειράς το Ecclesia έρχετε 2ο και ειναι άξιος ανάδοχος του Sotn.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Castlevania: Order of Ecclesia
Collapse
X
-
και ειναι άξιος ανάδοχος του Sotn."Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
wow εχασα επισοδια απο χτες
νομιζω κακως πατε να συγκρινετε δυο games με διαφορα κυκλοφοριας 11 χρονων
γιατι σε μερικα στοιχεια η συγκριση ειναι αδικη
το μονο σιγουρο ειναι οτι το στιγμα και τον αντικτυπο που αφησε το sotn στη γενια την δικια μου και του gz σιγουρα δεν θα αφησει κανενα castlevania, ειναι απο τα ''one time things''
alla an to doume apolyta pou yperterei se sxesh me to SOTN?
ομως αυτο δεν αποδυκνυει τιποτα οι διαφορες ειναι πολυ μικρες ακομα και αν δωσουμε ενα handicap στο sotn αφου βγηκε 11 χρονια πριν αρχιζοντας αυτου του ειδους τα castlevanias.
πχ οτι ειναι μεγαλυτερο game το sotn δεν αποτελει δικαιο μετρο συγκρισης
το ενα βγηκε για φορητη κονσολα και το αλλο στο ps1
Comment
-
Όπα ground το nitesco δεν είναι το καλύτερο όπλο στο ecclesia.Ο συνδιασμός vol luminatio και vol umbra είναι ο πιο αποτελεσματικός στους περισσότερους εχθρούς και σαφώς ισχυρότερα.Βέβαια έχει την ταχύτητα το άλλο.
Οι αδυναμίες του symphony είναι ότι δείχνει παλιό ως game σε αντίθεση με το ecclesia.Επίσης το ότι σε περιορίζει όσον αφορά το grinding είναι ένα μείον.Θα έπρεπε να υπάρχει η λογική όσο ανεβαίνεις lvl τόσα λιγότερα xp θα πάρεις.Εν αντιθέσει αυτό εξαρτάται από το πόσο προχωράς το παιχνίδι και αν πας πίσω παίρνεις 1xp από οποιονδήποτε εχθρό και να πολεμήσεις.Λάθος κατεμέ.Επίσης από τη στιγμή που θα πάρεις το Crissaegrim και μετά το παιχνίδι γίνεται απίστευτα εύκολο και γελοίο ακόμη και αν τα βάλεις με το πιο δύσκολο boss του παιχνιδιού.Αυτό δεν γίνεται στο ecclesia με κανένα όπλο.Εξαρτάται μόνο από το leveling και το κατά πόσο έχεις ανεβάσει τα attributes και τον εξοπλισμό που θα πάρεις.
Κατά τα άλλα στον τομέα του soundrack και της ιστορίας το sotn είναι σαφώς ανώτερο κατεμέ.Το θέμα του μεγέθους δεν είναι δικαιλογία καθώς μιλάμε για handheld τίτλο στην περίπτωση του ecclesia.Στα γραφικά δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές.Παρολαυτά θεωρώ το ecclesia ανώτερο σε αυτόν τον τομέα.Nintendo I.D.: paixtis
3ds friend code: 2664-2347-7128
Comment
-
Λοιπόν. Θα πρέπει να εξηγήσω τι εννοούσα με το πρώτο post μου, το οποίο είναι εύκολα παρεξηγήσιμο.
Όπως συμβαίνει και με το Ocarina ή με οποιοδήποτε παιχνίδι έχει αρχίσει σχολή στο είδος του, υπάρχει έντονη αγάπη απο το κόσμο στο Symphony of the Night. Είναι κάτι πολύ υγιές και θεμιτό και θεωρώ πως εξυψώνει το μέσο. Και όχι αδικαιολόγητα, επειδή αυτό το παιχνίδι πήγε μια ήδη πετυχημένη και διάσημη σειρά σε άλλα επίπεδα, έφερε με λίγα λόγια μια μικρή επανάσταση.
Μόλις τώρα σκέφτηκα και το ενδεχόμενο η άποψή μου να είναι "ανάπηρη", με το σκεπτικό του οτι το Symphony το έπαιξα και το τερμάτισα 10 περίπου χρόνια αφ'ότου βγήκε και όχι κυρίως αυτό, αλλα στο PSP ως emulated παιχνίδι. Η εξομοίωση φυσικά ήταν τέλεια, αλλά δεν έπαιξα το Symphony στη πλατφόρμα στην οποία προοριζόταν. Και αυτό είναι κάτι που μπορεί να αφαιρέσει μεγάλο κομμάτι απο την αίγλη του τίτλου.
Πέρα απ'αυτό, πέρα απ'το συναισθηματικό δέσιμο με το Symphony, είπα πως θεωρώ οτι το Ecclesia είναι σαφώς ανώτερο παιχνίδι. Και γι'αυτό επειδή παρατηρώ οτι τελειοποιεί περεταίρω τους μηχανισμούς που εφηύρε το Symphony. Είναι μία πολύ μεστή, σοβαρή πρόταση. Το 2D έχει ακόμα να δώσει και το Ecclesia (και το κάθε Ecclesia) το αποδεικνύει. Πηγαίνοντας λίγο παραπέρα απο το σύστημα του SotN και του Aria of Sorrow, καινοτομεί και παρουσιάζει τα glyphs. Πέρασε πολύς καιρός απο τότε που έπαιξα τελευταία φορά και δε θυμάμαι πως ακριβώς λειτουργούν μα θυμάμαι σίγουρα πως ήταν κάτι το φανταστικό.
Τώρα, το Ecclesia εν έτει 2008 δε μπορεί καν να συγκριθεί με το impact του SotN εν έτει 1997. Αυτό είναι κάτι το δεδομένο, το "ιστορικά" αποδεδειγμένο, κανείς δεν το αμφισβητεί. Για την εποχή του άσκησε τεράστια και ουσιώδης επιρροή. Και γυρνάμε στην αρχή, περίπου.
Συμπληρώνοντας το οτι θεωρώ το Ecclesia ως μία πολύ πιο ώριμη ενσάρκωση της φόρμουλας Symphony, βγαίνω στο εξής συμπέρασμα. Δεν έχω κάποιο συναισθηματικό δέσιμο με το OoE. Δε θα μπορούσα με τίποτα να το πω αυτό. Εσύ όμως σίγουρα έχεις με το Symphony. Με αυτό μεγάλωσες. Είναι τόσο σημαντικό σαν παιχνίδι που μπορώ να πω, σαν "fellow gamer" αν μου επιτρέπεις, πως σίγουρα σου αποτυπώθηκε.
Τέλος, βλέποντας την απάντησή σου δε μπορούσα να βγάλω άλλο συμπέρασμα απο το οτι δε μπορείς να διανοηθείς το οτι άλλοι (εμείς οι τρεις για την ακρίβεια) θεωρούν το Ecclesia καλύτερο παιχνίδι.
Είναι κάτι παρόμοιο με το Halo 3 ας πούμε με το Halo. Ξέρω οτι είναι μεταγενέστερο το παράδειγμά μου, αλλά είμαι και νεότερος. Το Halo 3 του 2007 είναι μία εμπειρία πολύ πιο ανεπτυγμένη και τελειοποιημένη απ'ότι είναι το Halo του 2001. Απόλυτα, συμφωνώ πως πρόκειται για ένα σε γενικές γραμμές ανώτερο παιχνίδι, ακριβώς για τον προαναφερθέντα λόγο. Με τίποτα όμως στο μυαλό μου δε ξεπερνά το Combat Evolved. Και αυτές τις μέρες ξαναπαίζω το Halo και μέσα σε δύο ωρίτσες κατάπια άνετα 5 πίστες.
Το "imo" δε μου λέει τίποτα εάν το όλο ύφος δεν το επαληθεύει. Συγχώρεσέ με αλλά αυτή την εντύπωση πήρα. Όχι οτι είναι και κάτι κακό, εξ'άλλου απο τη φύση μου είμαι και λίγο αντιρρησίας. Συνειρμικά οδηγούμαι και στην υπόθεση πως απλά αυτό μπορεί να είναι και το ύφος σου στο κάτω-κάτω.
Comment
-
Όπα ground το nitesco δεν είναι το καλύτερο όπλο στο ecclesia
Einai diplo atribute Holy kai Fire kai an oi misoi exthroi tou game exoun adynamia sto Fire tote to 99% exei adynamia sto Holy.
Plus to oti den kostizei sxedon tpt apo MP gia mena einai to main oplo pou katastrefei to sympan ekei mesa.
Varaei kai 3 fores.
Gia mena afto to skill einai poio psema apo to Crissaegrim + tou oti to perneis panefkola se antithesh me to SOTN pou tha prepei na ftaseis sto telos gia na to apoktiseis.
Οι αδυναμίες του symphony είναι ότι δείχνει παλιό ως game σε αντίθεση με το ecclesia.
Επίσης το ότι σε περιορίζει όσον αφορά το grinding είναι ένα μείον.Θα έπρεπε να υπάρχει η λογική όσο ανεβαίνεις lvl τόσα λιγότερα xp θα πάρεις.Εν αντιθέσει αυτό εξαρτάται από το πόσο προχωράς το παιχνίδι και αν πας πίσω παίρνεις 1xp από οποιονδήποτε εχθρό και να πολεμήσεις.Λάθος κατεμέ.
Den eksartatountai ta exp apo to poso proxoras to game h poso pisw tha gyriseis.
Επίσης από τη στιγμή που θα πάρεις το Crissaegrim και μετά το παιχνίδι γίνεται απίστευτα εύκολο και γελοίο ακόμη και αν τα βάλεις με το πιο δύσκολο boss του παιχνιδιού.
Αυτό δεν γίνεται στο ecclesia με κανένα όπλο.
Εξαρτάται μόνο από το leveling και το κατά πόσο έχεις ανεβάσει τα attributes και τον εξοπλισμό που θα πάρεις.
Στα γραφικά δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές.Παρολαυτά θεωρώ το ecclesia ανώτερο σε αυτόν τον τομέα.
Tou SOTN ta grafika einai anotera se olous tou tomeis.
Egw den krinw ena game apo to an mou einai nostalgiko h oxi, gia paradigma opoiadhpote stigmh vazw to FFXII panw apo to FFVII pou oxi mono to epeksa otan vghke, alla htan kai to proto mou FF kai JRPG genikotera.
Ean ena game einai anwtero kai fenetai tha to pw.
To monadiko plewnekthma pou anagnwrizw sto Ecclesia einai to oti to systhma me ta glyphs einai arketa endiaferon kai sykwne peiramatismo."Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
το nitesco χ2 ητανε ο πρακτικα καλυτερος και ποιο cheap συνδυασμος,
το vol luminatio με vol umbra το χρησιμοποιουσες μαζι με death rings στα bosses μονο, ειναι πολυ αργα και τα δυο για οτιδηποτε αλλο
γενικα ναι βγαινανε ενδιαφερον συνδιασμοι αν καθοσουνα να πειραματιστεις με το glyph system
ομως υπηρχανε σημεια που το nitesco x 2 δεν εκανε και την μεγαλη διαφορα οπως σε large cavern και training hall
και γενικα τα bosses του ecclesia ητανε πολυ δυσκολοτερα απο του sotn
εχω ακομα εφιαλτες απο τα bosses του lighthouse και εκεινο με την σκια
Comment
-
Γιατί το πρώτελευταίο boss???Eligor λέγεται.Θέλει τέλειο συγχρονισμό και υπομονή ιδιαίτερα την πρώτη φορά που το αντιμετωπίζεις.Όσο περνάει ο καιρός βέβαια ακόμη και αυτό βγαίνει πανεύκολα.Για να πάρεις το ring του βέβαια είναι άλλο θέμα.Για να μην φας ούτε ένα hit πρέπει να είσαι τουλάχιστον κωλόφαρδος και να έχεις μάθει την κάθε του αντίδραση.Με διαφορά το πιο δύσκολο boss στα castloid που έχω παίξει(dawn of sorrow,portrait of ruin,order of ecclesia,symphony of the night).Επίσης ο blackmore είναι ιδιαίτερα επικύνδυνος.
Ground απλά δεν θυμάμαι και πολύ καλά αλλά δεν μου άρεσε το leveling στο sotn.Ήταν και μερικά ακόμη στοιχεία(του gameplay κυρίως) που έδειχναν την ηλικία του παιχνιδιού που τώρα δυστυχώς μου διαφεύγουν.Θα το παίξω ξανά κάποια στιγμή και θα τα αναφέρω.Nintendo I.D.: paixtis
3ds friend code: 2664-2347-7128
Comment
-
και γενικα τα bosses του ecclesia ητανε πολυ δυσκολοτερα απο του sotn
Den lew oti htan aparaithta to idio efkola, alla den htan kai poly poio dyskola."Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
κοιτα το προβλημα με τα bosses του ecclesia ητανε περισσοτερο θεμα
που θα κατσεις για να μην φας το dmg, και οχι να τα σκοτωσω με κατι δυνατο πριν με σκοτωσουνε εκεινα , απλα δεν προλαβαινες
οταν μαθαινες να αντιδρας σωστα στα pattern τους (δηλαδη να παιξεις καλη αμυνα)
οτι και να ειχες για επιθεση κουτσα στραβα θα εκανε την δουλεια του
(αρκει βεβαια να τα χτυπουσε στο weakness τους)
γιατι τα bosses του ecclesia σε σκοτωνανε
πολυ ευκολοτερα και cheap απο αυτα του sotn
ποιο πολυ το vol luminatio με vol umbra+death ring ητανε αυτο που τα εκανε easy mode τα bosses
heh μου ηρθε και ενας συνειρμος...
nitesco/nintendo ??? ελατε τωρα... μονο εγω εχω πονηρο μυαλο?
με αυτα και με αυτα ψηθηκα να ξαναπαιξω για τριτη φορα το sotn
Comment
-
Dokimase na paikseis SOTN me Richter h me Maria afth thn fora kai tha deis ena poly diaforetiko paixnidi apo afto pou ksereis.
Richter - Olrox - Galamoth - Doppelganger 44 - Fake Sypha/Trevor/Grant - Beezlebub einai merika xarakthristika dyskola bosses sto SOTN otan den ksereis ti na kaneis, akrivws opws sto Ecclesia...
Den mporeis na mpeis mesa kai na na arxiseis na sfazeis xwris na prosekseis patterns, tha xaseis se defterolepta.
Oloi teinoun na thymountai thn dyskolia tou SOTN afou peiran to Crissaegrim kai ystera, h meta to deftero - trito playthrough pou eixan na eksoplisoun Varda rings pou einai to deftero psema sto paixnidi.
Otan to epaizes prwth fora, pethaines to idio me to Ecclesia, enw sto anapodo kastro to gameover htan pisw apo kathe gwnia..."Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
Originally posted by Ground_zero View PostOloi teinoun na thymountai thn dyskolia tou SOTN afou peiran to Crissaegrim kai ystera, h meta to deftero - trito playthrough pou eixan na eksoplisoun Varda rings pou einai to deftero psema sto paixnidi.
Otan to epaizes prwth fora, paithenes to idio me to Ecclesia, enw sto anapodo kastro to gameover htan pisw apo kathe gwnia...
Comment
-
Μία ερώτηση. Απο που και ως που μετράται η ποιότητα παιχνιδιών απο τη δυσκολία τους; Ένα παιχνίδι είναι σωστό αρκεί να μην υπερβαίνει τα όρια της ευκολίας και της δυσκολίας, και τα δύο παιχνίδια που συζητάμε βρίσκονται μέσα σε αυτό το φάσμα. Απο'κει και πέρα είναι χαζό να το αναλύουμε περεταίρω.
Εκτός άν όλο το θέμα έχει να κάνει με το "Nintendo vs Sony¨, τότε αλλάζει.
Το πέτυχες!
Comment
-
Ακριβώς αυτό.Οι υπόλοιποι μάλλον δέν έχετε παίξει το Sotn ή δέν το έχετε παίξει αρκετά έτσι ώστε να γίνει η συζήτηση σωστά, τι να πώ δέν εξηγείται αλλιώς. Εκτός άν όλο το θέμα έχει να κάνει με το "Nintendo vs Sony¨, τότε αλλάζει.
Μία ερώτηση. Απο που και ως που μετράται η ποιότητα παιχνιδιών απο τη δυσκολία τους; Ένα παιχνίδι είναι σωστό αρκεί να μην υπερβαίνει τα όρια της ευκολίας και της δυσκολίας, και τα δύο παιχνίδια που συζητάμε βρίσκονται μέσα σε αυτό το φάσμα. Απο'κει και πέρα είναι χαζό να το αναλύουμε περεταίρω.
Den nomizw pws einai xazo na analyoume peretairw, an htan an pernoume osa mas lene ws dedomena tote den tha yphrxe nohma sygrishs tou otidhpote.
Apo thn stigmh pou mphkate sto kopo na kanete thn sygrish, tote tha akousete kai thn antitheth gnwmh profanws.
Twra oson afora ta ypoloipa, Koul xalarwse, oute esy ksereis ton raphael oute aftos kserei esena, dwste xrono o enas ston allon kai mhn ksefevgete me tetoio tropo.
Enas mod na svhsei ta akyra posts parakalw."Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
Originally posted by GroundZeroApo thn stigmh pou mphkate sto kopo na kanete thn sygrish, tote tha akousete kai thn antitheth gnwmh profanws.
Αυτό πήγαινε σε όλους ανεξαιρέτως.
Μία ερώτηση. Απο που και ως που μετράται η ποιότητα παιχνιδιών απο τη δυσκολία τους; Ένα παιχνίδι είναι σωστό αρκεί να μην υπερβαίνει τα όρια της ευκολίας και της δυσκολίας, και τα δύο παιχνίδια που συζητάμε βρίσκονται μέσα σε αυτό το φάσμα. Απο'κει και πέρα είναι χαζό να το αναλύουμε περεταίρω.
Αυτό δηλαδή.
Comment
Comment