Announcement

Collapse
No announcement yet.

Metroid Dread

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Metroid Dread

    dread00.jpg

    Έκδοση: Nintendo
    Ανάπτυξη: MercurySteam
    Πλατφόρμα: Nintendo Switch
    Κυκλοφορία: 8/10/2021

    Με πολλή χαρά ανοίγω θέμα για το Metroid Dread, ή αλλιώς Metroid 5 — τη συνέχεια του Metroid Fusion μετά από 19 χρόνια και το τελευταίο κεφαλαίο της 2D saga του Metroid. Την ανάπτυξη ανέλαβε η MercurySteam που έδωσε το remake του Metroid 2, το Samus Returns στο 3DS. Για την ιστορία, το όνομα Metroid Dread έπαιζε σαν φήμη εδώ χρόνια, μα μόλις σήμερα μάθαμε επίσημα για την πορεία ανάπτυξης αυτού του τίτλου.

    Η ιδέα πίσω από την αποφυγή άτρωτων εχθρών ίσως να έχει τις ρίζες της σε ανάλογες στιγμές του Metroid Fusion. Δεν μπορούμε να το ξέρουμε ακόμα με σιγουριά αλλά το παιχνίδι δείχνει αρκετά γραμμικό, φέρνοντας πάλι σε Fusion, κάτι που δεν με χαλάει προσωπικά μιας και το Metroid τα πηγαίνει πολύ καλά και με αυτή τη δομή.

    Το πρώτο βίντεο είναι η αρχική ανακοίνωση στο Direct και το δεύτερο συνέντευξη από developer και αρκετό gameplay.





    dread02.jpgdread01.jpg
    dread03.jpgdread04.jpg

  • #2
    Βασικα το Dread ειχε διαρρευσει απο ενα doc της Nintendo με επερχομενα games. Νομιζω καποια στιγμη σε συνεντευξη εγινε acknowledged η υπαρξη του και οτι ειχε εγκαταλειφθει.

    Φαινεται οτι η Nintendo εμεινε ικανοποιημενη απ τη Mercury μετα το Samus Returns και αποφασισαν να τους δωσουν νεο παιχνιδι. Ακουγοταν καιρο, περιμενα ενα νεο παιχνιδι κι οχι την ανασταση του Dread. Χωρις να το λεω αρνητικα, ισα ισα ηταν ευχαριστη εκπληξη.

    Με αγχωσε η φαση που σε κυνηγανε και αν σε πιασουν τελος αλλα τελικα σε κανει respawn κοντα απ οτι ειδα και δε σε παει απο το τελευταιο save.

    Μαλλον day one.

    ΥΓ: Θα ταν ανετα η ανακοινωση της Ε3 για μενα αλλα δυστυχως το ξεραμε ηδη.
    Do a barrel roll!

    Comment


    • #3
      Το τελευταίο trailer



      Το παιχνίδι μου φαίνεται απλά τέλειο. Πολύ ωραία η έκπληξη που έδειξαν στο τρεηλερ και από ότι φαίνεται θα έχει πολλά ωραία abilities η Samus. Μάλλον για day1 πάω και εγώ. Ελπίζω σε πολύ καλό level design, στο επίπεδο που μας έχει συνηθίσει η σειρά, ατμόσφαιρα καθώς και σε λογική διάρκεια.

      Θα πω και μια βαριά κουβέντα... Τα Metroid είναι το αγαπημένο μου Nintendo franchise, ναι, περισσότερο από το Mario. Χαίρομαι που επιστρέφει η σειρά στα παλιά καλά μεγαλεία της.


      Tidy!

      Do not blame me.Blame yourself or God.
      In Matsuno we trust.

      Comment


      • #4


        To τελευταίο τρεηλερ.

        Φαίνεται καταπληκτικό. Απλά δείτε το με δική σας ευθύνη γιατί έχει gameplay spoilers.

        Θα το πάρει κάποιος άλλος από εδώ;


        Tidy!

        Do not blame me.Blame yourself or God.
        In Matsuno we trust.

        Comment


        • #5
          Επιτελους νεο Metroid και δε θα μπορουσα να μην ειμαι εκει day 1, αν δε στηριξουμε και τα πολυ αγαπημενα μας franchises παει, καηκαμε.
          Μπηκα αρκετα δυναμικα μπορω να πω και θα θελα να γραψω καποιες εντυπωσεις μιας και πλεον εχω μια καλη εικονα του παιχνιδιου.
          Το ρολοι εχει γραψει σχεδον 10 ωρες (ο πραγματικος χρονος σιγουρα ειναι παραπανω γιατι εχω πεθανει ΠΟΛΛΕΣ φορες) και περιπου 60% item completion. Εχω παρει ολα τα power-ups και ειμαι ετοιμος να παω στην τελικη μαχη, αλλα αυτο θα το τρεναρω για να εξερευνησω καλυτερα τον κοσμο για μυστικα και λοιπα puzzles μιας και εχει αρκετο υλικο και εκει.

          Ο χειρισμος για αρχη ειναι εξαιρετικος. Η Samus ειναι πιο ευελικτη απο ποτε και το να διασχιζεις τον planet ZDR ειναι απολαυστικο. Τοσο η κινηση οσο και η στοχευση ειναι πολυ ανετα και λειτουργικα και προφανως αφηνουν πολυ πισω οχι μονο ολα τα αλλα Metroid που οσο να ναι ειναι και παλια, αλλα σχεδον καθε αλλο παιχνιδι του ειδους.

          Το gameplay εξελισσει τη formula του Samus Returns, συμπεριλαμβανομενων και των counters που ειναι και εδω σημαντικα. Η δυσκολια ειναι σχετικα υψηλη για ενα "mainstream" παιχνιδι του ειδους. Εχω πεθανει πολλες φορες σε bosses και αλλες τοσες απο EMMis. Tα bosses ειναι πολλα και καλα, ακομα και αν μερικα επαναλαμβανονται λιγακι. Σιγουρα ο,τι καλυτερο εχει δωσει η σειρα σε 2d.
          Το κυνηγι με τα EMMIs δε σε αφηνει να χαλαρωσεις σχεδον ποτε αλλα για οποιον δεν τον ξερει γινεται μονο εντος συγκεκριμενων περιοχων. Υπαρχει μια μονιμη αισθηση αγχους αν μπορω να το πω που εχει τη χαρη της γιατι σε κραταει σε αγωνια μονιμα. Η υλοποιηση του concept ειναι καλη αν και καποια νεα power-ups (phantom cloak) θα μπορουσαν να ειναι πιο ουσιαστικα. Η ικανοποιηση του να σκοτωνεις τα EMMI και τα EMMI zones να γινονται και παλι safe zones ειναι σιγουρα μεγαλη.

          Αισθητικα το παιχνιδι ειναι πολυ ομορφο αν και σιγουρα τα γραφικα τα φρεναρει λιγο το Switch hardware. Ο,τι εχω δει απο 4k emulated material φανταζει σαφως καλυτερο.
          Μουσικα νομιζω το χανουν τελειως. Πιστευω πως θα ταιριαζε απιστευτα να παιζουν ωραιες μελωδιες στο φοντο σε στιλ Prime Trilogy γιατι θα ταιριαζαν τελεια στο πιο industrial setting του Dread.
          Ο ηχος ειναι καλος και ταιριαζει στο setting παντως μια χαρα, απλα μου ειναι δυσκολο να μην κανω συγκρισεις με το Super ή με τα Prime στο εν λογω κομματι.

          Κατι που στα ματια μου εστω ειναι πολυ ιδιαιτερο ειναι το ποσο ωραια νιωθεις στα Metroid οσο η Samus γινεται πιο δυνατη και αυτο δεν αποτελει εξαιρεση ουτε στο Dread. Σχεδον καθε power-up εχει τη χαρη του και στο τελος (κλασικα) νιωθεις πολυ δυνατος και ακομα περισσοτερο ευκινητος. To level design τωρα πρεπει να το χωνεψω καλυτερα. Το παιχνιδι αποτελειται απο αρκετες μεγαλουτσικες περιοχες οι οποιες συνδεονται μεταξυ τους (συνηθως καθε περιοχη συνδεεται με 2-3 αλλες). Θα δω τωρα που θα αρχισω το backtracking ποσο λειτουργικο ειναι. Το παιχνιδι παντως οπως λενε οι πολλοι ειναι γραμμικο και θα πω πως ναι μεν ισχυει γιατι στο 80% του παιχνιδιου το level design ειναι τετοιο που παντα σου δειχνει πού να πας ειτε αμεσα, ειτε εμμεσα, αλλα μη νομιζετε πως ειναι οπως το Fusion, συγκριτικα εχεις πολυ μεγαλυτερη αισθηση ελευθεριας, απλα δεν πας και στα τυφλα οπως στα Metroid 1, 2 π.χ.

          Νομιζω πως το αποτελεσμα θα ικανοποιησει τη μεγαλη πλειοψηφια και μακαρι οι πωλησεις να ειναι καλες, ετσι ωστε να δουμε και συνεχεια. Ειχα αμφιβολιες για τη MercurySteam αλλα νομιζω πως περνανε το τεστ επιτυχως και μακαρι να βγαλουν και επομενο παιχνιδι της σειρας μεσα στα επομενα χρονια.
          Θα γραψω και 2 λογια ακομα οταν το τελειωσω με το καλο, αλλα θα ριξω στροφες τωρα και απλα θα εξερευνησω τον κοσμο για μυστικα και λεω να παλεψω λιγο παραπανω καποια puzzles τα οποια νομιζω πως ως επι το πλειστον θα απαιτουν καλη χρηση του shinespark, οποτε προβλεπω αρκετο ζορι εκει.
          Metroid is back οπως και να χει και μακαρι του χρονου να δουμε και το Prime 4 τωρα που το Dread βγηκε απο τη μεση.
          Υπαρχει και εντονη φημη για remake του Prime 1 οποτε αν το δουμε κι αυτο δε θελω τιποτα αλλο πραγματικα.
          Αυτα για την ωρα, see you next mission που λεει και η σειρα.


          Last edited by Xeno; 12-10-2021, 11:50 AM.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Ramparter View Post
            Μαλλον day one.
            Πως αλλαζει ο ανθρωπος σε 4 μηνες. Οχι απλα το πηρα αλλα ειναι απο τα καλυτερα παιχνιδια που εχω παιξει στο Switch. Μαζι με Bowser's Fury και Spiritfarer, οι τρεις καλυτερες εμπειριες για φετος.

            Οταν το τελειωσω θα συνεχισω με Super Metroid και επειτα θα δοκιμασω να ξαναπιασω το Fusion.

            ΥΓ: Τα ειπε ολα ο Xeno. Λιγο με τη γραμμικοτητα εχω ενα θεμα. Ο κοσμος δεν ειναι γραμικος καθολου, το progression ομως ειναι αρκετα.
            Do a barrel roll!

            Comment


            • #7
              Τελος και απο μενα με 100% και το ρολοι να γραφει 15+ ωρες, αν και στην πραγματικοτητα επαιξα 20+ (το ρολοι του παιχνιδιου δεν μετραει διαφορα πραγματα οπως το χρονο απο ενα checkpoint σε ενα gameover, το χρονο που κοιτας το χαρτη, τα cutscenes κλπ). Το παιχνιδι μου αρεσε παρα πολυ πραγματικα, και το βρηκα εξαιρετικο και σε επιπεδο παραγωγης. Οπτικα ειναι πανεμορφο και το gameplay του απιστευτα smooth, πολλες φορες επιανα τον εαυτο μου απλα να κανει roaming στον χαρτη, απλα για το smoothness και για να παρακολουθω τα animations. Οι ικανοτητες που παιρνεις ειναι οι κλασσικες θα ελεγα, ισως μαζι με καποιες εκπληξεις, αλλα σε γενικες γραμμες χρησιμοποιουνται ολες με πολυ ευρηματικους τροπους και καθολη τη διαρκεια του παιχνιδιου. Αυτο φυσικα στηριζεται και στο πολυ καλο level design, και να σημειωσω εδω οτι υπαρχει και μεγαλη ποικιλια στον περιβαλλον (περα απο τον πολυ καλο σχεδιασμο) και συνολικα εμεινα πολυ ευχαριστημενος απο τον χαρτη, τοσο σχεδιαστικα οσο και αρτιστικα.

              Σχετικα με τον χαρτη να πω επιπλεον οτι ειναι αρκετα συνθετος σε δομη (πραγμα καλο για το exploration) και παροτι το progression μου φανηκε καπως γραμμικο μετα τον τερματισμο, παρακολουθησα καποια speed runs στην συνεχεια και ειδα οτι το παιχνιδι εχει sequence breaking. Εν ολιγοις μπορεις να παρεις ικανοτητες πιο νωρις απο το κανονικο, και αυτο ειναι intended γιατι το εχουν προυπολογισει (υπαρχουν διαφορετικα cutscenes και καποιες φορες διαφορετικα mechanics αν πας σε καποιο boss με ικανοτητες που δεν θα ειχες αν ακολουθουσες το προκαθορισμενο μονοπατι του παιχνιδιου). Οποτε θελω να πω οτι παροτι εχω δει σαν κριτικη οτι το παιχνιδι ειναι γραμμικο, μαλλον πρεπει να το παιξεις και αλλες φορες και να πειραματιστεις αν θες να δεις τα πραγματικα ορια του level design και τις επιλογες στο progression. Να πω επισης οτι μου αρεσαν παρα πολυ και τα bosses, μερικα εκ των οποιων ηταν αρκετα challenging.

              Σε γενικες γραμμες το παιχνιδι ακολουθει καπως το Samus Returns σε οτι αφορα το gameplay αλλα εχει παρα πολλες βελτιωσεις και εξελισσει την ολη συνταγη σε τετοιο βαθμο που εν τελει το τελικο αποτελεσμα ειναι απιστευτα καλυτερο. Αυτο που θα ηθελα περισσοτερο ειναι ενα πιο meaningful post game-πορεια προς το 100%, καθως πανω κατω το να φτασεις στο 100% κατα κυριο λογο αφορα στο να μαζεψεις health και missile tanks τα οποια δεν ξερω κατα ποσο ειναι χρησιμα. Προσωπικα οταν εφτασα στο τελικο boss ειχα το 30% των αντικειμενων, και μεχρι εκεινο το σημειο δεν συναντησα κανενα προβλημα ουτε με το health ουτε με τα πυρομαχικα. Το τελικο boss το επαιξα αφου ειχα φτασει στο 100% αλλα δεν νομιζω οτι η μαχη θα ηταν πολυ δυσκολοτερη αν πηγαινα εκει κατευθειαν. Το καλο βεβαια ειναι οτι υπαρχουν γυρω στα 15 αντικειμενα που βρισκονται σε καπως κρυμμενα σημεια του χαρτη και ειναι κλειδωμενα πισω απο puzzle-platform challenges που βασιζονται στην χρηση των abilities, και που overall ηταν πολυ διασκεδαστικα και rewarding (παροτι τα actual rewards ηταν αχρηστα).

              Τελος, η προσθηκη των EMMIs ηταν απλα οκ, ουτε τρελαθηκα ουτε μπορω να πω οτι δεν μου αρεσε, απλα ηταν εκει και θα ελεγα οτι εδενε σχετικα ωραια με το υπολοιπο συνολο.

              Δεν ξερω αν εχω να πω κατι παραπανω, συνολικα ηταν ενα φοβερο παιχνιδι, με εξαιρετικο pacing και που το ευχαριστηθηκα οσο κρατησε. Η διαρκεια του ηταν τελικα ικανοποιητικη αλλα θα ελεγα οτι σιγουρα σηκωνε και αλλο content, δεν θα εκανε δηλαδη κοιλια με παραπανω υλικο. Παραγωγη και οπτικα που το φοβομουν ηταν οπως επρεπε (θα ασκουσα κριτικη αν οχι, δεδομενου οτι μιλαμε για full price τιτλο και οχι για indie παιχνιδι των 10 ευρω), και μηχανικα πραγματικα pure fan. Μπραβο στην Mercury Steam για τη δουλεια της και ας ελπισουμε το παιχνιδι να παει καλα σε πωλησεις ωστε να δουμε και αλλα πραγματα στον μελλον.
              Last edited by nooto; 31-10-2021, 02:05 PM.

              Comment


              • #8
                Γενικά πολύ καλό ποστ Νοοτο, όπως πάντα. Χαίρομαι που είναι τόσο καλό, τα Metroid είναι από τις αγαπημένες μου σειρές και είναι παραπάνω ευχάριστό το ότι καλά κρατεί. Προς Δεκέμβριο μεριά θα το έχω και εγώ και θα το ξεκινήσω.

                Ένα σχόλιο μόνο σχετικά με το επιπλέον περιεχόμενο που λες ότι θα έπρεπε να είχε. Δεν διαφωνώ καθόλου πως θα ήταν καλό να υπήρχε κάποιου είδους end game content πχ προαιρετικά bosses πολύ υψηλής δυσκολίας. Από την άλλη όμως η λογική στα Metroid, στα παλιότερα τουλάχιστον, ήταν πως το να μαζέψεις το 100% των αντικειμένων ήταν πραγματικά δύσκολο και ήταν ένα επίτευγμα που δεν θα κατάφερνε ο καθένας. Εγώ θυμάμαι πως με πολύ ψάξιμο τελειώσα το Super Metroid με 73% και το Metroid Prime με 88%. Το Dread από την άλλη βλέπω ότι οι περισσότεροι το τελειώνουν με 100% οπότε καταλαβαίνω ότι είναι σχετικά εύκολο το perfect save, τουλάχιστον συγκρετικά με τα παλιότερα Metroid.


                Tidy!

                Do not blame me.Blame yourself or God.
                In Matsuno we trust.

                Comment


                • #9
                  Από την άλλη όμως η λογική στα Metroid, στα παλιότερα τουλάχιστον, ήταν πως το να μαζέψεις το 100% των αντικειμένων ήταν πραγματικά δύσκολο και ήταν ένα επίτευγμα που δεν θα κατάφερνε ο καθένας. Εγώ θυμάμαι πως με πολύ ψάξιμο τελειώσα το Super Metroid με 73% και το Metroid Prime με 88%. Το Dread από την άλλη βλέπω ότι οι περισσότεροι το τελειώνουν με 100% οπότε καταλαβαίνω ότι είναι σχετικά εύκολο το perfect save, τουλάχιστον συγκρετικά με τα παλιότερα Metroid.
                  Κοιτα δεδομενου οτι πλεον υπαρχουν guides κλπ και τα παντα υπαρχουν στο internet, υποθετω οτι ουτε στα παλια metroids ειναι δυσκολο να κανεις 100% αν κοιταξεις καποιο οδηγο, και οσοι κανανε και εδω το 100% ειμαι σχεδον σιγουρος οτι χρησιμοποιησαν guide τουλαχιστον για καποια απο τα αντικειμενα. Αν το πας μονος σου, και στο Dread θα ψαχνεις για ωρες. Επισης οπως εγραψα καποια απο τα αντικειμενα ειναι πισω απο puzzles και ειναι αδυνατο να τα λυσεις αν δεν εχεις καταλαβει ακριβως πως λειτουργουν τα abilities που παιρνεις (ολες λειτουργείες των οποιων δεν υπαρχουν σε tutorials οποτε πρεπει να πειραματιστεις). Χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι το speed boost με το οποιο μπορεις να κανεις τρελα πραγματα αλλα για να δεις τα ορια του πρεπει να πειραματιστεις, δεν σου δινεται στο πιατο.

                  Οποτε long story short, αν το πας μονος σου και εδω ειναι δυσκολο.
                  Last edited by nooto; 03-11-2021, 03:51 PM.

                  Comment

                  Working...
                  X