Announcement

Collapse
No announcement yet.

DOOM Eternal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DOOM Eternal



    Εχω ξεκινησει το παιχνιδι και μετα απο παροτρυνση και του Ryu ειπα να ανοιξω topic για εντυπωσεις κλπ. Το παιχνιδι το εχω ξεκινησει σε ps5, και γενικα για οσους δεν γνωριζουν εχει παρει patch και υποστηριζει 3 modes: α) 4k-60fps, β) 1800p-60fps-Ray Tracing, γ) 1800p-120fps. Δεδομενου οτι δεν μπορω να δω το τελευταιο γιατι δεν εχω το καταλληλο panel, θα προτεινα το δευτερο γενικα μιας και η αναλυση παραμενει ψηλα και η δουλεια στο RT ειναι πολυ καλη και κανει τεραστια διαφορα (οι περισσοτερες επιφανειες εχουν RT αντανακλασεις ενω στο απλο mode δεν υποστηριζουν ουτε συμβατικες τεχνικες, οποτε θελω να πω ειναι κατι που το προσεχεις στο μεγαλυτερο κομματι του παιχνιδιου και το "ντυνει" περισσοτερο). Περισσοτερα μπορειτε να βρειτε και στο video του DF.

    Σε οτι αφορα την ps5 εκδοση πιο συγκεκριμενα, υπαρχει και υλοποιηση των dual sense features η οποια ειναι λεπτη μεν, αλλα παραμενει ωραια δε. Προς το παρον δεν θα γραψω κατι αλλο, ειμαι στην αρχη ακομα, αλλα οτι εχω δει μου αρεσει πολυ. Ελπιζω να υπαρξει κινηση-ενδιαφερον, και περισσοτερα απο μενα εν καιρω!

  • #2
    Ωραίος!

    Βλέποντας λίγο το βιντεο που έχεις παραθέσει Νοοτο έχω να πω ότι τα γραφικά απλά δεν υπάρχουν, μου έχει πέσει το σαγόνι. Η ομάδα ανάπτυξης πάντως κάνει εξαιρετική δουλειά όσον αφορά το optimisation, εδώ το Doom 2016 μπορούσε να τρέξει στα 1080p 60 frames στο Playstation 4 χωρίς frame drops!

    Δράττομαι επίσης της ευκαιρίας να πω ότι το Doom2016 το είχα λατρέψει. Το στιλ που καθιερώθηκε στα fps από το πρώτο Halo, με το regenarating health και τα ελάχιστα όπλα που μπορείς να κουβαλάς είναι πολύ καλό και προσφέρεται για πολύ προκλητικές μάχες αλλά μου είχε λείψει το πιο arcade ύφος των παλιότερων fps, αυτό που βλέπαμε δηλαδή στα παλιότερα fps όπως Doom 1,2 και Quake. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό τους που μου είχε λείψει είναι ότι σε αυτά τα παιχνίδια υπάρχει εξερεύνηση του χώρου και ανακάλυψη μυστικών, στα νέα και μοντέρνα fps τα περιβάλλοντα κατέληξαν να είναι απλώς αρένες μάχης.

    Να συμπληρώσω τέλος πως το Eternal διατίθεται πλέον σε τιμή σκότωμα, τα σκρουτζομάγαζα το έχουν στα 15 ευρώ.


    Tidy!

    Do not blame me.Blame yourself or God.
    In Matsuno we trust.

    Comment


    • #3
      Λοιπον τελος απο μενα, πρεπει να μου πηρε κοντα στις 20 ωρες παιζοντας στο Ultra Violence. Το παιχνιδι θα ελεγα οτι ειναι καπως πιο δυσκολο απο το DOOM του 2016, και τεχνικα ειναι αψογο (οπως εγραψα επαιξα σε PS5 στο option 1800p-60fps-RT) και παρα πολυ εντυπωσιακο.

      Σαν παιχνιδι τωρα ειναι καπως διαφορετικο απο το DOOM του 2016, το βασικο στησιμο ειναι μεν το ιδιο αλλα εχουν εισαγει διαφορα στοιχεια που κανουν την μαχη πιο στρατηγικη και καπως σαν σκακι (αυτο το εχουν αναφερει και οι ιδιοι οι δημιουργοι). Στα βασικα στοιχεια της ολη δομης, αν θελεις να κερδισεις ζωη πρεπει να κανεις glory kills, αν θελεις να κερδισεις armor πρεπει να βαλεις φωτια στους εχθρους, αν θελεις να κερδισεις πυρομαχικα πρεπει να κανεις chainsaw kill. Ολα αυτα ειναι mechanics εξω απο τα βασικα οπλα που σου δινει το παιχνιδι και πρεπει να τα συνδιασεις με τα οπλα αναλογα με τη περισταση και αναλογα με το τι σου λειπει καθε φορα. Παραλληλα εχουν κανει introduce διαφορες αδυναμιες για καθε εχθρο, εναν optimal τροπο για να τους προσεγγισεις, και καθε αδυναμια σχετιζεται με καποιο mod ή ability ενος συγκεκριμενου οπλου. Αυτο προωθει ας πουμε την συνεχομενη εναλλαγη των οπλων και παλι αναλογα με το πως ειναι στημένη η καθε μαχη και αναλογα με το approach που θες να ακολουθησεις. Αυτα σε συνδιασμο με την τρελη ταχυτητα του παιχνιδιου, αν τα συνδιασεις δινουν ενα συνολο που οδηγει σε ενα πολυ βαθυ συστημα μαχης, που ειναι δυσκολο να το κανεις master, αλλα που σταδιακα θα φτασεις εκει (ειδικα στα μεγαλυτερα επιπεδα δυσκολιας).

      Απο κει και περα ο τιτλος ειναι πολυ πλουσιος, με μεγαλη ποικιλια στις αναμετρησεις και στα biomes που προσφερει, με καταπληκτικη αισθητικη και φανταστικη μουσικη. Τα επιπεδα πραλληλα εχουν παρα πολλα μυστικα, και υπαρχει ability gating, καθως και αρκετο platforming προκειμενου να τα αποκτησεις (ο χαρακτηρας εχει double dash, και double jump και σαν mechanics χρησιμοποιουνται τοσο στην μαχη οσο και στο platforming).

      Στα στοιχεια που δεν ξερω αν μου αρεσαν, βρηκα τα επιπεδα καπως πιο γραμμικα απο αυτα του DOOM 16, αυτο που εννοω ειναι οτι εδω πηγαινεις συνηθως μπροστα και πολλες φορες δεν μπορεις να γυρισεις στην αρχη της πιστας (χωρις teleport) ενω στο 16 θυμαμαι να ειναι πιο τετραγωνα και interconnected. Δεν ξερω μπορει να ειναι και η ιδεα μου και να το θυμαμαι ετσι το παιχνιδι ενω δεν ειναι, αλλα εχω την εντυπωση οτι το 16 ηταν πιο κοντα στα original Doom που ολη η πιστα ηταν interconnected και ειχε πιο τετραγωνο σχεδιασμο (μπορουσες ανα πασα στιγμη να πας οπουδηποτε). Επισης βρηκα το στυλ του Eternal λιγο πιο arcadish και καρτουνιστικο απο το 16. Υπαρχει δηλαδη μια αλλαγη στην αισθητικη που αναλογα με το γουστο του καθενος θα την δει ειτε θετικα ειτε αρνητικα. Τελος το παιχνιδι ειναι κορυφαιο οπως εγραψα στο τι προσφερει, ισως το καλυτερο fps εκει εξω, αλλα το Returnal που παταει σε αυτη τη λογικη και στο κλασσικο run n gun, αν και διαφορετικο σαν game (και προφανως μεταγενεστερο), το βρηκα λιγο ανωτερο ως προς την shooting εμπειρια που προσφερει.

      Αυτα προς το παρον, επος σε καθε περιπτωση, θα συνεχισω να ασχολουμαι για να παρω ολα τα collectibles κλπ και μενει να δω και τα 2 expansions (ancient gods) για τα οποια επισης θα γραψω εντυπωσεις. Οσοι δεν το εχετε δει καντε το asap παντως, απλα φανταστικο game.
      Last edited by nooto; 23-05-2022, 01:08 PM.

      Comment

      Working...
      X