Ανέβηκε νέο gameplay βίντεο και η βροχή είναι η χειρότερη που έχω δει σε παιχνίδι .
Δεν συμβαδίζει καθόλου με ριμέικ νέας γενιάς και επίσης οι σταγόνες της βροχής δεν φαίνονται νύχτα παρά μόνο με φως σε τέτοια ορατότητα . Και το δεύτερο που δεν έφτιαξαν είναι το αργό τρέξιμο . Δεν μπορεί πιο γρήγορα ; Το πρώτο gameplay μου άρεσε πολύ αλλά το νέο δείχνει τα λάθη του . Δεν έχει ελπίδες μπροστά στο νέο silent hill 2 που σχεδιάζεται αποκλειστικά από τις νέες τεχνολογίες του PS5.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Resident Evil 4 (Remake)
Collapse
X
-
Το πρώτο gameplay είναι ΕΠΟΣ ! Μοιάζει σαν ταινία τρόμου. Απίστευτη κινηματογραφική ατμόσφαιρα !
Leave a comment:
-
Το ριμεικ του RE4 δεν θα έχει μόνο επόμενης γενιάς γραφικά αλλά ανασχεδιασμένη ιστορία και νέες τοποθεσίες και σκηνές . Υπάρχουν και σκηνές του πρώτου με καλύτερη σκηνοθεσία.
Δειτε το βίντεο που συγκρίνει το πρώτο με το Ριμέικ
Leave a comment:
-
Resident Evil 4 (Remake)
Last edited by majorfox; 03-06-2022, 12:11 PM.Tags: None
Leave a comment: