Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bayonetta 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bayonetta 3


    Κονσολα: Nintendo Switch
    Κυκλοφορια: 28/10/22
    Metascore: 86%
    Bayonetta returns in an all-new, over-the-top climax action game. Sporting a wicked new ensemble and somehow familiar pigtails, the titular Umbra Witch must face a mysterious evil using her signature guns and time-slowing Witch Time ability. Is her foe angel, demon, or something else entirely? Tap into Bayonetta's naughtier side with Demon Masquerade, a new ability that channels the demon linked to her weapon allowing for some exciting action options, not to mention some hair-raising combos. She can also summon her demonic darlings like Gomorrah, Malphas, and Phantasmaraneae during battle, unleashing their demonic powers in the heat of combat and in new, larger-than life battles where you directly control the action. Bayonetta fights bravely in the streets of Tokyo against a mysterious enemy bent on plunging humanity into the depths of chaos. Why is she there? And has the enemy already extended their grasp to other worlds?


    Digital Foundry Tech Analysis



    Χωρις να ξερω αν θα υπαρχει συμμετοχη ή οχι, ειπα να ανοιξω καποια νεα topics για τα παιχνιδια που επαιξα προσφατα. Το Bayonetta 3 ειναι το πρωτο απο αυτα, και στο επομενο post που θα γινει εντος των επομενω ημερων θα γραψω την γνωμη μου για τον τιτλο. Feel free to discuss, σαν hint θα πω οτι οι δικες μου εντυπωσεις ειναι πολυ θετικες! Περισσοτερα εν καιρω!

  • #2
    Παμε λοιπον για εντυπωσεις στο τελευταιο επεισοδιο της σειρας, επαιξα το παιχνιδι στο hard και ασχολήθηκα μαζι του 30+ ωρες. Η συνολικη του διαρκεια αν κανεις ασχοληθει μονο με το main campain ειναι μικροτερη, αλλα λογω της διαφορετικης (σε σχεση με τα προηγουμενα παιχνιδια) σχεδιασης του, ο τιτλος ειναι συνολικα πιο ανοιχτος και δινει πολυ χωρο σε exploration και σε optional υλικο γενικοτερα, κατι που αυξανει τη διαρκεια του με ωραιο τροπο.

    Η μεγαλυτερη αλλαγη σε σχεση με τα υπολοιπα παιχνιδια της σειρας εχει να κανει με το τελευταιο που ανεφερα, την σχεδιαση του κοσμο. Τα επιπεδα του παιχνιδιου ειναι παρα πολυ ανοιχτα, προωθουν την εξερευνηση, εχουν παρα πολλα μυστικα με τα οποια αξιζει κανεις να ασχοληθει, platforming puzzles κοκ. Αυτο κανει το παιχνιδι περισσοτερο action adventure και λιγοτερο action, και ηταν μια αλλαγη που γενικα μου αρεσε καθως προτιμω το πρωτο genre απο το δευτερο (καθως κανει και το παιχνιδι λιγοτερο μονοδιαστατο κατα τη γνωμη μου). Αλλαγες εχουν γινει και στο συστημα μαχης, το οποιο εχει αρχισει να φερνει στο astral chain και στο gameplay του V απο το DMCV. Αυτο σημαινει οτι υπαρχει ελεγχος αυτη την φορα των familiars-summons της Bayonetta, παραλληλα με την ιδια την Bayonetta. H ποικιλια λογω αυτης της εισαγωγης ειναι τεραστια και το συστημα μαχης δινει πολυ περισσοτερες επιλογες, και απομακρυνεται λιγο απο το witch time everything των προηγουμενων. Απο την αλλη υπαρχουν θεματα εδω και εκει (με την καμερα κυριως, καθως και με τα οπτικα και ακουστικα ερεθισματα που δινουν οι εχθροι, που καπου χανονται λογω του μεγαλυτερου scale) και συνολικα θα ελεγα οτι το DMCV παραμενει ο βασιλιας του ειδους και μαλιστα με μεγαλη ευκολια. Τελος θα ελεγα οτι η ποικιλια στα περιβαλοντα-biomes που προσφερει το παιχνιδι ειναι απιστευτη, υπαρχουν ενα σωρο gameplay ιδεες ανα τα κεφαλαια που θα κανουν τον παικτη να χαμογελασει, και η ιστορια του παροτι οτι να ναι, θα ελεγα οτι μου αρεσε περισσοτερο απο τα αλλα 2 παιχνιδια.

    Σε αρνητικα τωρα, ε οκ το προφανες ειναι το hardware, το παιχνιδι δεν τρεχει στα 60 fps που ειναι και ο στοχος, ενω και η γεωμετρία του ειναι σχετικα απλοικη και κομματια του κοσμου του αδεια. Εν τελει δεν θα ελεγα οτι το παιχνιδι ειναι ασχημο, και μαλιστα υπαρχουν τεχνολογικα achievements που δεν ειναι ξεκαθαρο πως τα πετυχε η ομαδα (πχ πολυ μικρα loadings και σχετικες αμεσες μεταβασεις απο κοσμο σε κοσμο), αλλα σιγουρα θα ειχαμε κατι καλυτερο που θα ανεβαζε την εμπειρια αν το το Switch ηταν δυνατοτερο. Παραλληλα υπαρχει και ενας δευτερος χαρακτηρας που ελεγχει ο παικτης κατα τη διαρκεια του παιχνιδιου, που παιζει καπως διαφορετικα απο την Bayonetta, και που δεν ξερω κατα ποσο μου αρεσε το gameplay του. Καποια στοιχεια της μαχης του βασιζονται σε περιεργα timing windows και τα οποια απο οσο ξερω ελαβαν patch προσφατα, οποτε θα ηθελα να το ξαναδοκιμασω πριν καταλήξω καπου.

    Αυτα πανω κατω, γενικα το παιχνιδι το χαρηκα παρα πολυ, και νομιζω ειναι το αγαπημενο μου στη σειρα. Ειναι επισης το πιο φιλοδοξο και κανει και μια ενδιαφερουσα στροφη προς το action adventure που θα ηθελα να μεινει στα επομενα πιθανα sequels. Το βασικο μειονεκτημα ειναι το hardware στο οποιο κυκλοφορει ο τιτλος, αν και ξανασημειωνω οτι ενταξει δεν ειναι και κατι που επηρεασει πολυ σοβαρα την ολη εμπειρια. Κλεινοντας θα πω οτι ενω δεν πλησιαζει το DMCV μηχανικα (που για μενα ειναι τελειο), θα ελεγα οτι μαλλον προτιμω το Bayo 3 σαν παιχνιδι λογω των οσων σημειωσα στην δευτερη παραγραφο. Δεν εχω να πω κατι παραπανω νομιζω, οι φιλοι του ειδους το τσεκαρετε αφοβα.
    Last edited by nooto; 23-02-2023, 04:05 PM.

    Comment

    Working...
    X