Announcement

Collapse
No announcement yet.

Doom: The Dark Ages

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Doom: The Dark Ages

    St. Doom copy.jpg




    Έφτασε πάλι αυτή η εποχή που οι δαίμονες απειλούνται με αφανισμό, αυτή τη φορά στο μεσαίωνα. Πλέον η μορφή του Slayer (ή Doom Guy) έχει πάρει μυθικές διαστάσεις ως εξαγνιστής της κόλασης και καλείται να κάνει ξανά αυτό που ξέρει καλά.

    Με ώριμο doom lore, ανανεωμένο gameplay, πρωτοποριακά γραφικά και heavy metal είναι εμπειρία που όλοι οι Doom fans επιθυμούν. Ο δισταγμός στην αλλαγή του ρυθμού από το Eternal για τους περισσότερους μεταρέπεται σύντομα σε ενθουσιασμό μόλις οι νέοι μηχανισμοί γίνουν συνήθεια.

    Οι δαίμονες αν και ξέρουν τη μοίρα τους είναι εκεί για να μας δώσουν την πιο ικανοποιητική δόση δράσης (εκτός από τον Marauder που τον αποκάλεσε σφετεριστή και δυστυχώς δεν θα είναι μαζί μας γιατί ο θεός συγχωρεί, ο Doom Guy όχι).

    Οι απροετοίμαστοι PC gamers θα μείνουν με τη χαρά λόγω υψηλών απαιτήσεων ενώ οι console users και δη αυτοί με gamepass έχουν άμεση πρόσβαση στην νέα εμπειρία.

    Όλοι οι εκλεκτοί πιστοί του Slayer είστε ευπρόσδεκτοι να καταθέσετε τις μαρτυρίες σας για το νέο έπος.
    Last edited by Ryu_gr; 30-05-2025, 11:55 PM.
    The illusion of free will is an illusion.

  • #2
    Originally posted by nooto View Post
    Doom the Dark Ages

    Τελος το Doom the Dark Ages μετα απο 33 ωρες στο Nightmare κανοντας σχεδον τα παντα (εχει 2-3 chapters που μου ξεφυγαν καποια πραγματα αλλα μπορει να γυρισω να τα κανω). Τα Ch19-22 μου αρεσαν πολυ περισσοτερο απο τα Cthulhu (16-18?) που γενικα τα βρηκα αρκετα bland οποτε παροτι το game εκανε κοιλια σε εκεινο το σημειο για μενα, στα τελευταια κεφαλαια ξαναπηρε τα πανω του.

    Γενικα φοβερο game το χαρηκα οσο δεν παει, απιστευτο gameplay, αλλα η αληθεια ειναι οτι δεν μπορεις να το συγκρινεις αμεσα με τα προηγουμενα δυο καθως ειναι αρκετα διαφορετικο και εχει και αλλη δομη (μεγαλυτερες ανοιχτες περιοχες, πιο open ended και λιγοτερο linear, πιο αργο και μεθοδικο gameplay κοκ) και πιθανον αν σου αρεσει περισσοτερο ο πιο linear, κλειστος και πιο καθετος σχεδιασμος των προηγουμενων δυο σε συνδιασμο με τον πιο γρηγορο ρυθμο τους, ε εδω μπορει να χαλαστεις. Εμενα δεν με πειραξε καθολου, απλα δεν θεωρω οτι ειναι εξελιξη της συνταγης η κατι τετοιο, ειναι κατι διαφορετικο.

    Σε οτι αφορα τα επιπεδα με τον δρακο και τον Atlan, δεν ξερω γιατι εγινε τοσο θεμα, πραγματικα δεν νομιζω να ειναι πανω απο 2 ωρες gameplay σε ενα παιχνιδι που ετσι οπως το επαιξα εγω τουλαχιστον ειναι κοντα στις 35. Δεν ειναι βεβαια κατι το ιδιαιτερο και ειδικα στην περιπτωση του δρακου ηταν λιγο χαμενη ευκαιρια imo γιατι θα μπορουσαν να εχουν κανει κατι πολυ καλυτερο, αλλα σε καθε περιπτωση ειναι κομματια που καπως σπανε την ολη ενταση και εμενα μου αρεσαν.

    Γραφικα, μουσικη, level design, και overall σχεδιασμος top of the top, αν εβαζα καποιο παραπονο θα ηταν το check point system που ειναι λιγο περιεργο και δεν σε βγαζει παντα εκει που θες, και οτι μεση -> τελος το παιχνιδι imo χανει λιγο σε pacing. Απο κει και περα ηταν φοβερη εμπειρια, απλα ξαναλεω οτι δεν ειναι τοσο εξελιξη οσο ενα διαφορετικο take στην ολη συνταγη και αυτο μπορει να χαλασει καποιους. Αυτα, 9/10 απο μενα.



    Απαντάω εδώ για να δώσουμε αφορμή και στους υπόλοιπους doom guys ή και τον ίδιο τον Slayer να απαντήσει (όποιος νομίζει ότι δεν υπάρχει σε αυτό το forum παρακαλώ να ξανακοιτάξει).

    Είμαι chapter 9 νομίζω, μετά το δάσος. Η ομοιότητα κυρίως με το eternal που θυμάμαι καλύτερα θα έλεγα είναι η συνεχή κίνηση που απαιτείται και η σωστή χρήση όπλων ανάλογα με την περίπτωση. Παρόλο που λένε για "stand your ground" λογική, αν μείνεις στατικός σε περικυκλώνουν και σε εξοντώνουν εύκολα, ειδικά σε ανοικτό πεδίο. Επίσης και οι γρίφοι για τα μυστικά έχουν παρόμοια λογική.

    Τα finishers δεν είναι τόσο ευφάνταστα αυτή τη φορά αλλά ο DG δίνει πόνο μέχρι και με τη μπότα 🤣

    Συμφωνώ γενικά, είναι πολύ δυνατή εμπειρία, με το δράκο μου έκανε εντύπωση η αδιάκοπη ροή με το κλασικό gameplay όταν έκανες τις επιδρομές.
    The illusion of free will is an illusion.

    Comment


    • #3
      Α σορρυ, δεν το ειδα οτι ειχαμε θεμα, ωραιος! Περιμενουμε εντυπωσεις οταν με το καλο το τελειωσεις. Συμφωνω γενικα η λογικη και εδω ειναι το να εισαι σε κινηση, τουλαχιστον ετσι επαιζα εγω και δουλεψε, και επισης εχεις δικιο και για τα puzzles-secrets που εχουν παρομοιο στησιμο και γενικα ειναι πολυ ευχαριστα και θα ελεγα οτι αξιζει κανεις να ασχοληθει. Καττι που μου αρεσε και ειναι βελτιωση σε σχεση με τα προηγουμενα ειναι η ασπιδα και το πως λειτουργει σε 1 vs 1 fights-bosses, δημιουργει πιο οργανικες μαχες και με καλυτερη χορογραφια, πχ στο Eternal οι μαχες με τους Marauders δεν μου αρεσαν τοσο γιατι δεν μπορουσα να κανω parry η να παιξω τοσο face to face οσο εδω.

      Comment

      Working...
      X