Δοκίμασα το 3o demo του Ni-Oh.Δυστυχώς τα 2 πρώτα δεν τα πρόλαβα λόγω του ότι ήμουν εκτός Αθηνών κι επομένως μακριά από επιτραπέζια κονσόλα.Το The Last Chance Trial λοιπόν είναι σαν τα άλλα δύο,με χρονικό περιορισμό,νομίζω μέχρι τις 23 του μήνα.Λίγο που το δοκίμασα,είδα τα εξής:
Έχει πάρα πολύ πράγμα μέσα όσον αφορά όπλα,loot,items και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο,ενώ το σύστημα μάχης θυμίζει Souls games και παράλληλα δεν έχει καμία σχέση.Τι εννοώ;Αντί για stamina bar έχει Ki bar που λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο,με τη διαφορά όμως ότι μπορείς να το αναπληρώσεις ενώ πολεμάς.Πως γίνεται αυτό;Κάθε φορά που επιτίθεσαι βγαίνει Light (κάτι λάμψεις),και όταν είναι αρκετό,πατάς το R1 και γεμίζεις πάλι.Αυτό βέβαια μπορεί να σε αφήσει ακάλυπτο σε επιθέσεις εχθρών,οπότε παίζει με risk and reward.Κατά τ'άλλα,στο ντέμο είχα 2 Melee & 2 Ranged weapons.Μόνο με το σπαθί και το τόξο πειραματίστηκα λίγο,δόρυ και τυφέκιο ούτε καν.Όταν παίζεις λοιπόν με το σπαθί(υποθέτω θα γίνεται και στα άλλα όπλα),έχεις 2 πλήκτρα επίθεσης,μία light & μία heavy με τα προτερήματα της κάθε μιας να είναι τα αντίστοιχα που έχουμε δει σε τόσα άλλα παιχνίδια.Αυτό που κάνει την διαφορά όμως,είναι η ύπαρξη 3 stances που η κάθε μια έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά.Υπάρχουν οι heavy,middle,low stances,κάθε μία κατάλληλη για διαφορετική περίσταση.Στο λίγο που άντεξα να παίξω (λόγω πυρετού δηλαδή),έφτασα σε έναν τύπο που με σκότωσε με 2 χτυπήματα,και το έκλεισα όμορφα κι ωραία.Γενικά η πρόκληση φαίνεται υψηλή και πιστεύω πως όποιος αρέσκεται σε παιχνίδια τύπου Souls,Ninja Gaiden κλπ,θα το απολαύσει στο έπακρο.Να μην ξεχάσω να πω πως με το τόξο από πολύ μακριά,αν κάνεις headshot είναι one hit kill.Από πιο κοντά,όπως ατυχώς διαπίστωσα,απλά κάνω μεγάλο damage.Και λέω ατυχώς γιατί μετά έφαγα ξύλο.
Κλείνοντας να πω,πως έχει 3 modes action,cinematic και άλλο ένα που δε θυμάμαι,στα οποία επιλέγεις τι θες σταθερό,fps,ανάλυση κλπ.
Ενδιαφέρεται κανείς άλλος;
Έχει πάρα πολύ πράγμα μέσα όσον αφορά όπλα,loot,items και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο,ενώ το σύστημα μάχης θυμίζει Souls games και παράλληλα δεν έχει καμία σχέση.Τι εννοώ;Αντί για stamina bar έχει Ki bar που λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο,με τη διαφορά όμως ότι μπορείς να το αναπληρώσεις ενώ πολεμάς.Πως γίνεται αυτό;Κάθε φορά που επιτίθεσαι βγαίνει Light (κάτι λάμψεις),και όταν είναι αρκετό,πατάς το R1 και γεμίζεις πάλι.Αυτό βέβαια μπορεί να σε αφήσει ακάλυπτο σε επιθέσεις εχθρών,οπότε παίζει με risk and reward.Κατά τ'άλλα,στο ντέμο είχα 2 Melee & 2 Ranged weapons.Μόνο με το σπαθί και το τόξο πειραματίστηκα λίγο,δόρυ και τυφέκιο ούτε καν.Όταν παίζεις λοιπόν με το σπαθί(υποθέτω θα γίνεται και στα άλλα όπλα),έχεις 2 πλήκτρα επίθεσης,μία light & μία heavy με τα προτερήματα της κάθε μιας να είναι τα αντίστοιχα που έχουμε δει σε τόσα άλλα παιχνίδια.Αυτό που κάνει την διαφορά όμως,είναι η ύπαρξη 3 stances που η κάθε μια έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά.Υπάρχουν οι heavy,middle,low stances,κάθε μία κατάλληλη για διαφορετική περίσταση.Στο λίγο που άντεξα να παίξω (λόγω πυρετού δηλαδή),έφτασα σε έναν τύπο που με σκότωσε με 2 χτυπήματα,και το έκλεισα όμορφα κι ωραία.Γενικά η πρόκληση φαίνεται υψηλή και πιστεύω πως όποιος αρέσκεται σε παιχνίδια τύπου Souls,Ninja Gaiden κλπ,θα το απολαύσει στο έπακρο.Να μην ξεχάσω να πω πως με το τόξο από πολύ μακριά,αν κάνεις headshot είναι one hit kill.Από πιο κοντά,όπως ατυχώς διαπίστωσα,απλά κάνω μεγάλο damage.Και λέω ατυχώς γιατί μετά έφαγα ξύλο.
Κλείνοντας να πω,πως έχει 3 modes action,cinematic και άλλο ένα που δε θυμάμαι,στα οποία επιλέγεις τι θες σταθερό,fps,ανάλυση κλπ.
Ενδιαφέρεται κανείς άλλος;
Comment