Πολυ ωραιο post, το παιχνιδι το τσιμπησα και εγω προσφατα στο Switch, θελω να το πιασω συντομα (το παιξα στην εποχη του και δεν το εχω ξαναδει απο τοτε) αλλα παιζω και Bravely Default που επισης ειναι μεγαλο και δεν ξερω πως θα ειναι η διαθεση μου οταν τελειωσω. Θα δουμε αναλογα με τα κεφια.
Σε γενικες γραμμες νομιζω καταλαβαινω απολυτα το post, και εγω στο σημερα ενα αντιστοιχο feeling εχω για το παιχνιδι οταν σκεφτομαι πως θα μου φανει οταν ξαναγυρισω να το δω. Τοτε βεβαια ηταν τελειως αλλη υποθεση γιατι πραγματα που βλεπεις εδω εισηχθησαν εδω και δεν υπηρχαν στο ειδος μεχρι τοτε. Σε οτι αφορα την πλοκη, νομιζω οτι δεν θα ερθει καποιο σημειο που θα σου αλλαξει τελειως την αποψη, υπαρχουν ωστοσο καποιες δυνατες στιγμες μεσα στα πλαισια αυτου του σεναριου. Επισης χαρακτηρες οπως ο Balthier θα σου βγαλουν εντονα καποια Matsuno vibes στην πορεια. Ο Alexander O. Smith με το υλικο που ειχε νομιζω οτι εχει κανει καταπληκτικη δουλεια και εδω και το ΧΙΙ ειναι απο τα λιγα ιαπωνικα rpg που θελω να παιξω ξανα με το αγγλικο dub. Για το gameplay-κοσμο, θα πω απλα οτι θελω και εγω να δω πως θα μου φανουν μετα τα VIIR και XV αντιστοιχως. Το συστημα με τα gambits ηταν απιστευτο την εποχη του και νομιζω δεν υπαρχει καποιος αλλος τιτλος που να βασιζεται σε αυτη την ιδεα και παρεχει τετοια υλοποιηση, το παιχνιδι εχει αρκετες μαχες στο optional υλικο που θα σε κανουν να κατσεις και να σκεφτεις πως θα πρεπει να στησεις του χαρακτηρες, το προβλημα ειναι οτι στο main game θα υπαρξουν πολλα σημεια (λογω ευκολιας οπως σημειωνεις) που το παιχνιδι μπορει να παιζει μονο του χωρις να ακουμπας το χειριστηριο (ειδικα αν γινεις op μεσω του side content). Τελος για τη μουσικη συμφωνω απολυτα και το ειχα αναφερει ξανα και παλιοτερα, υπαρχουν βεβαια και καποια κομματια που ειναι εξαιρεσεις. Δεν ξερω αν εχεις φτασει στο Eruyt Village, αλλα η ατμοσφαιρα μαζι με το κομματι που παιζει θα ελεγα οτι φωναζουν Matsuno (και σκετα να το ακουσεις, εμενα μου ερχονται εικονες απο Vagrant Story και FFT στο μυαλο κατευθειαν).
Αυτα, οταν με το καλο το πιασω θα ενημερωσω και εγω για το πως πηγαινει.
Σε γενικες γραμμες νομιζω καταλαβαινω απολυτα το post, και εγω στο σημερα ενα αντιστοιχο feeling εχω για το παιχνιδι οταν σκεφτομαι πως θα μου φανει οταν ξαναγυρισω να το δω. Τοτε βεβαια ηταν τελειως αλλη υποθεση γιατι πραγματα που βλεπεις εδω εισηχθησαν εδω και δεν υπηρχαν στο ειδος μεχρι τοτε. Σε οτι αφορα την πλοκη, νομιζω οτι δεν θα ερθει καποιο σημειο που θα σου αλλαξει τελειως την αποψη, υπαρχουν ωστοσο καποιες δυνατες στιγμες μεσα στα πλαισια αυτου του σεναριου. Επισης χαρακτηρες οπως ο Balthier θα σου βγαλουν εντονα καποια Matsuno vibes στην πορεια. Ο Alexander O. Smith με το υλικο που ειχε νομιζω οτι εχει κανει καταπληκτικη δουλεια και εδω και το ΧΙΙ ειναι απο τα λιγα ιαπωνικα rpg που θελω να παιξω ξανα με το αγγλικο dub. Για το gameplay-κοσμο, θα πω απλα οτι θελω και εγω να δω πως θα μου φανουν μετα τα VIIR και XV αντιστοιχως. Το συστημα με τα gambits ηταν απιστευτο την εποχη του και νομιζω δεν υπαρχει καποιος αλλος τιτλος που να βασιζεται σε αυτη την ιδεα και παρεχει τετοια υλοποιηση, το παιχνιδι εχει αρκετες μαχες στο optional υλικο που θα σε κανουν να κατσεις και να σκεφτεις πως θα πρεπει να στησεις του χαρακτηρες, το προβλημα ειναι οτι στο main game θα υπαρξουν πολλα σημεια (λογω ευκολιας οπως σημειωνεις) που το παιχνιδι μπορει να παιζει μονο του χωρις να ακουμπας το χειριστηριο (ειδικα αν γινεις op μεσω του side content). Τελος για τη μουσικη συμφωνω απολυτα και το ειχα αναφερει ξανα και παλιοτερα, υπαρχουν βεβαια και καποια κομματια που ειναι εξαιρεσεις. Δεν ξερω αν εχεις φτασει στο Eruyt Village, αλλα η ατμοσφαιρα μαζι με το κομματι που παιζει θα ελεγα οτι φωναζουν Matsuno (και σκετα να το ακουσεις, εμενα μου ερχονται εικονες απο Vagrant Story και FFT στο μυαλο κατευθειαν).
Αυτα, οταν με το καλο το πιασω θα ενημερωσω και εγω για το πως πηγαινει.
Comment