Λοιπον εχω ξεκινησει και εγω το παιχνιδι και πρεπει να εχω παιξει κοντα στις 15 ωρες.
1) Σε οποιον αρεσε αυτο το παιχνιδι θα ελεγα να δοκιμασει να ασχοληθει και με το Horizon Zero Dawn, οχι επειδη ειναι καλυτερο ή χειροτερο αλλα επειδη του αρεσει αυτο το στυλ παιχνιδιου-δομης-gameplay και απλως δεν το ηξερε και το καταλαβε μεσω του BotW. Tα δυο παιχνιδια προσωπικα πιστευω οτι στοχευουν σε μια αντιστοιχη εμπειρια σε high level (και υπαρχουν πολλες ομοιοτητες ακομα και στο setting) και ειναι λες οι ομαδες αναπτυξης ειχαν επικοινωνια ανα διαστηματα (παροτι δινουν 2 εν τελει unique πραγματα).
2) Δεν εχω τεραστια εμπειρια με τη σειρα, αλλα δεδομενου οτι επαιξα 3 Zelda μεσα σε ενα χρονο (με αυτο να ειναι το τεταρτο), θα ελεγα οτι ενω ολα τα παιχνιδια της σειρας που εχω δει μοιραζονται καποια πολυ συγκεκριμενα στοιχεια, ειτε μιλαμε για 2d ειτε για 3d τιτλους, το Botw ειναι οτι πιο απομακρο απο τη σειρα εχω δει σε σημειο που λες οτι αυτος ο τιτλος θα μπορουσε ανετα να μην ειναι zelda. Υπαρχει καθολικη αλλαγη σε παρα πολλες απο τις δομες και τα οποια στοιχεια ειναι κοινα με προηγουμενους τιτλους εχουν εισαχθει ως καθαρο reimagining και οχι με τη λογικη του copy paste (που κατα τη γνωμη μου χαρακτηριζε τη σειρα σε διαφορους τομεις). Ακομα και για την αισθητικη του, που imo τα Zelda βγαζουν κατι πολυ συγκεκριμενο σε αυτον τον τομεα, θα ελεγα οτι το παιχνιδι μοιαζει περισσοτερο με τιτλο του Ueda που του δωσανε απειρα λεφτα και 100 χρονια κυκλο αναπτυξης, παρα με παιχνιδι της Nintendo.
3) Θεωρω την Nintendo τοσο ξεροκεφαλη που μου κανει εντυπωση ακομα και η υπαρξη αυτου του παιχνιδιου. Zelda παιχνιδι με voice overs, τεραστια αλλαγη στους μηχανισμους, αλλου τυπου αισθητικη, αλλου τυπου μουσικη, αλλου τυπου δομη... Δεδομενου οτι πιστευω πως και η Nintendo ειναι πολλες φορες κολλημενη με καποια πραγματα και παραλληλα εχει και το χειροτερο και πιο κοντοφθαλμο fanbase απο καθε εταιρεια (και πειτε οτι θελετε
) θελει πραγματικα balls για να τολμησεις να κανεις κατι τετοιο, κατι τοσο διαφορετικο και μαλιστα σε ενα απο τα main franchises σου... Παραλληλα αυτο σηματοδοτει και μια ουσιαστικη αλλαγη στον τροπο που βλεπεις τα πραγματα ως εταιρεια. Δεδομενων των παραπανω θεωρω το Botw πολυ πιο τολμηρο απο το OoT διοτι το δευτερο, οσο επαναστατικο και να ηταν, μετεφραζε τη σειρα σε 3d (επαναστατικα ναι) χωρις ομως να αποκλεινει τοσο πολυ απο τις βασικες της δομες.
4) Αν τα 2,3 ειναι ο λογος που οι fans λενε πως το παιχνιδι δεν ειναι καλο σαν Zelda, τοτε thank god που δεν ειναι καλο σαν Zelda.
Παμε τωρα στα υπολοιπα με μικρο σχολιασμο, το παιχνιδι γενικα ειναι πανεμορφο και παρα πολυ εντυπωσιακο (η τεχνικη απεικονισης ειναι ομοια με αυτο του gravity rush) ενω στην εκδοση 1.5 που παιζω εγω, δεν εχω δει ουτε ενα framedrop (ειμαι στο Hateno village). To μονο μου παραπονο ειναι οτι δεν ειναι παντου προσεγμενο κυριως σε οτι αφορα τα textures και σε ορισμενα σημεια (που υποθετω οτι ο παικτης δεν θα παει τοσο συχνα) η ποιοτητα τους ειναι πολυ χαμηλη. Οπως εγραψα και στο chat, το παιχνιδι ειναι σαν να εχει ενα range αναμεσα σε ps4 μεχρι και ps2 quality (με το κατω οριο να το πιανει ευτυχως σε πολυ λιγα σημεια).
Το traversal ειναι αντιστοιχο με αυτο του AC οπου και εχουν δανειστει πολλα στοιχεια, ωστοσο εδω παρουσιαζεται με πολυ ξεχωριστο τροπο και πολυ πιο slow paced. Γενικα μιλαμε για κατι top, ειδικα σε συνδιασμο με το ποσο open ended ειναι λογικη της δομης και του interaction με τον κοσμο, μαζι με το ποσο καλοσχεδιασμενος ειναι ο κοσμος αυτος (παρατηρησα και εγω αυτο που λεει ο Xeno, οτι θελω να πηγαινω παντου με τα ποδια και να αναζητω την αποκλιση απο το main path). Το συστημα μαχης επισης ειναι παρα πολυ ενδιαφερον και θελω να δω πως θα εξελιχθει στην πορεια. Γενικα δεν θελω να πω παρα πολλα αυτη τη στιγμη γιατι ειναι πολυ πολυ νωρις και πολλους απο τους μηχανισμους δεν τους εχω κατανοησει πληρως.
Το μονο πραγμα που δεν μου αρεσει μεχρι τωρα ειναι καποια shrines που συναντησα και εχουν puzzles με motion controls... Εκανα γυρω γυρω ολοι και κολοτουμπες μεχρι να τα βγαλω και για να πω την αληθεια δεν τα θεωρω καθολου καλοσχεδιασμενα. Nintendo μου, χεστα τα gimmics και τις παπαριες, το δοκιμασες αυτο το πραγμα, οκ παει, δεν ειναι αναγκη να το επαναφερεις με το στανιο. Υπαρχουν τομεις που αυτα τα πραγματα δουλευουν, βλεπε gyro για στοχευση, υπαρχουν τομεις που δεν δουλευουν και κανουν το game χειροτερο. Τι να κανουμε τωρα...
Αυτα, το παιχνιδι ειναι μαγευτικο και εχω αγωνια να δω πως θα εξελιχθει... Το αγχος που ειχα εγω πριν ξεκινησω τον τιτλο ειναι οτι επειδη μιλαμε για Nintendo game μερος του κοσμου που το εξυμνει ειναι και nintendo fan, δυστυχως (αν και το ξερω οτι ειναι στερεοτυπικο αυτο που λεω αλλα παρολα αυτα θα το πω
), θεωρω οτι οι nintendo fans δεν εχουν καθαρη εικονα της βιομηχανιας-δεν γνωριζουν ποιο ειναι το state of the art για πολλα ειδη παιχνιδιων (δεν μιλαω για εδω, μην πεταχτει κανενας
), και κατα συνεπεια κραταγα μικρο καλαθι σε σχεση με το ολο hype. Ευτυχως ο τιτλος ειναι εξαιρετικος και μοναδικο μεχρι τωρα και για μενα, τα δικα μου στανταρ και τις δικες μου εικονες. Περισσοτερα εν καιρω!
1) Σε οποιον αρεσε αυτο το παιχνιδι θα ελεγα να δοκιμασει να ασχοληθει και με το Horizon Zero Dawn, οχι επειδη ειναι καλυτερο ή χειροτερο αλλα επειδη του αρεσει αυτο το στυλ παιχνιδιου-δομης-gameplay και απλως δεν το ηξερε και το καταλαβε μεσω του BotW. Tα δυο παιχνιδια προσωπικα πιστευω οτι στοχευουν σε μια αντιστοιχη εμπειρια σε high level (και υπαρχουν πολλες ομοιοτητες ακομα και στο setting) και ειναι λες οι ομαδες αναπτυξης ειχαν επικοινωνια ανα διαστηματα (παροτι δινουν 2 εν τελει unique πραγματα).
2) Δεν εχω τεραστια εμπειρια με τη σειρα, αλλα δεδομενου οτι επαιξα 3 Zelda μεσα σε ενα χρονο (με αυτο να ειναι το τεταρτο), θα ελεγα οτι ενω ολα τα παιχνιδια της σειρας που εχω δει μοιραζονται καποια πολυ συγκεκριμενα στοιχεια, ειτε μιλαμε για 2d ειτε για 3d τιτλους, το Botw ειναι οτι πιο απομακρο απο τη σειρα εχω δει σε σημειο που λες οτι αυτος ο τιτλος θα μπορουσε ανετα να μην ειναι zelda. Υπαρχει καθολικη αλλαγη σε παρα πολλες απο τις δομες και τα οποια στοιχεια ειναι κοινα με προηγουμενους τιτλους εχουν εισαχθει ως καθαρο reimagining και οχι με τη λογικη του copy paste (που κατα τη γνωμη μου χαρακτηριζε τη σειρα σε διαφορους τομεις). Ακομα και για την αισθητικη του, που imo τα Zelda βγαζουν κατι πολυ συγκεκριμενο σε αυτον τον τομεα, θα ελεγα οτι το παιχνιδι μοιαζει περισσοτερο με τιτλο του Ueda που του δωσανε απειρα λεφτα και 100 χρονια κυκλο αναπτυξης, παρα με παιχνιδι της Nintendo.
3) Θεωρω την Nintendo τοσο ξεροκεφαλη που μου κανει εντυπωση ακομα και η υπαρξη αυτου του παιχνιδιου. Zelda παιχνιδι με voice overs, τεραστια αλλαγη στους μηχανισμους, αλλου τυπου αισθητικη, αλλου τυπου μουσικη, αλλου τυπου δομη... Δεδομενου οτι πιστευω πως και η Nintendo ειναι πολλες φορες κολλημενη με καποια πραγματα και παραλληλα εχει και το χειροτερο και πιο κοντοφθαλμο fanbase απο καθε εταιρεια (και πειτε οτι θελετε

4) Αν τα 2,3 ειναι ο λογος που οι fans λενε πως το παιχνιδι δεν ειναι καλο σαν Zelda, τοτε thank god που δεν ειναι καλο σαν Zelda.
Παμε τωρα στα υπολοιπα με μικρο σχολιασμο, το παιχνιδι γενικα ειναι πανεμορφο και παρα πολυ εντυπωσιακο (η τεχνικη απεικονισης ειναι ομοια με αυτο του gravity rush) ενω στην εκδοση 1.5 που παιζω εγω, δεν εχω δει ουτε ενα framedrop (ειμαι στο Hateno village). To μονο μου παραπονο ειναι οτι δεν ειναι παντου προσεγμενο κυριως σε οτι αφορα τα textures και σε ορισμενα σημεια (που υποθετω οτι ο παικτης δεν θα παει τοσο συχνα) η ποιοτητα τους ειναι πολυ χαμηλη. Οπως εγραψα και στο chat, το παιχνιδι ειναι σαν να εχει ενα range αναμεσα σε ps4 μεχρι και ps2 quality (με το κατω οριο να το πιανει ευτυχως σε πολυ λιγα σημεια).
Το traversal ειναι αντιστοιχο με αυτο του AC οπου και εχουν δανειστει πολλα στοιχεια, ωστοσο εδω παρουσιαζεται με πολυ ξεχωριστο τροπο και πολυ πιο slow paced. Γενικα μιλαμε για κατι top, ειδικα σε συνδιασμο με το ποσο open ended ειναι λογικη της δομης και του interaction με τον κοσμο, μαζι με το ποσο καλοσχεδιασμενος ειναι ο κοσμος αυτος (παρατηρησα και εγω αυτο που λεει ο Xeno, οτι θελω να πηγαινω παντου με τα ποδια και να αναζητω την αποκλιση απο το main path). Το συστημα μαχης επισης ειναι παρα πολυ ενδιαφερον και θελω να δω πως θα εξελιχθει στην πορεια. Γενικα δεν θελω να πω παρα πολλα αυτη τη στιγμη γιατι ειναι πολυ πολυ νωρις και πολλους απο τους μηχανισμους δεν τους εχω κατανοησει πληρως.
Το μονο πραγμα που δεν μου αρεσει μεχρι τωρα ειναι καποια shrines που συναντησα και εχουν puzzles με motion controls... Εκανα γυρω γυρω ολοι και κολοτουμπες μεχρι να τα βγαλω και για να πω την αληθεια δεν τα θεωρω καθολου καλοσχεδιασμενα. Nintendo μου, χεστα τα gimmics και τις παπαριες, το δοκιμασες αυτο το πραγμα, οκ παει, δεν ειναι αναγκη να το επαναφερεις με το στανιο. Υπαρχουν τομεις που αυτα τα πραγματα δουλευουν, βλεπε gyro για στοχευση, υπαρχουν τομεις που δεν δουλευουν και κανουν το game χειροτερο. Τι να κανουμε τωρα...
Αυτα, το παιχνιδι ειναι μαγευτικο και εχω αγωνια να δω πως θα εξελιχθει... Το αγχος που ειχα εγω πριν ξεκινησω τον τιτλο ειναι οτι επειδη μιλαμε για Nintendo game μερος του κοσμου που το εξυμνει ειναι και nintendo fan, δυστυχως (αν και το ξερω οτι ειναι στερεοτυπικο αυτο που λεω αλλα παρολα αυτα θα το πω


Comment