Χαχαχαχαχα, εχουν περασει τοσα χρονια, με τοσους τιτλους που καθε ενας κανει κατι αλλο καθε φορα, που πλεον ο κοσμος δεν μπορει να καταλαβει περι τινος προκειται ακομα και στην original φορμουλα. Σε οτι αφορα την 16bit era ολα εχουν να κανουν με τα physics και το level design
(not sure if trolling though ). Ειναι οτι πιο κοντινο σε open world 2d platform λογω των multiple branches, μπορεις να παιξεις το level προκειμενου απλα να το βγαλεις και απο κει και περα το exploration αποκαλυπτει διαφορετικα segments του επιπεδου που οδηγουν σε μυστικα, στα bonus stages, multi ring completion, optimal speed run completion. Αυτα ειναι pillars που στηριζονται στα physics, το καθετο multipath level design και στον πολυ καλο χειρισμο . Ειναι παιχνιδια με πολυ ιδιαιτερο χαρακτηρα και πολυ διαφορετικα απο το μεσο platformer.
To κακο ειναι οτι σε αντιθεση με τα mario, τα παιχνιδια δεν εχουν γινει καθολου defined στο 3d, καθε ενα δινει κατι αλλο αλλα ισως η επικρατεστερη συνταγη που φαινεται οτι εχει να δωσει πραγματα ειναι αυτη των Unleashed, Colors και Generations (αν και ουτε αυτα ειναι fully fledged γιατι κατα το ημισυ δινουν και κατι ασχετο, τυπου werehog, classic sonic κλπ). Επισης εμενα αυτο που δεν μου αρεσει ειναι οτι οταν σταματαει ο χαρακτηρας σε αυτα τα παιχνιδια (βγαινεις απο το speed mode) ειναι uncontrollable. H sega δοκιμασε και αλλα πραγματα πανω σε αυτο με παιχνιδια οπως το lost world και boom αλλα εκει εβγαλε το boost mode και τελος παντων τα εκανε σκατα σε αλλους τομεις. Imo εχει γινει μια προσπαθεια που ξεκιναει απο το sonic 4 (που παροτι το ειχα σχολιασει θετικα τοτε, πλεον μου φαινεται απαραδεκτο με πραγματικα αθλια physics) αλλα το cycle οντως σπαει με το Generations οπως ειπε ο somari (εκει πχ οσο και να φαινεται περιεργο ευχαριστηθηκα πιο πολυ τα modern segments και το ολο mastering, πραγματικα πολυ καλος σχεδιασμος). Ας ελπισουμε καποια στιγμη να παρουμε και κατι καλο καλο, χωρις distractions, απο τη modern συνταγη (το forces φαινεται κατι τετοιο αλλα και παλι τα κομματια με το avatar δειχνουν οτι το παμε για φουντο παλι , επισης το γεγονος οτι παντα μα παντα σπανε το παιχνιδι σε 2-3 κομματια με διαφορετικο gameplay τυπου modern-classic, modern-werehog, modern-classic-avatar δειχνει οτι δεν εχουν και πολυ εμπιστοσυνη στο modern οικοδομημα και δεν εχουν καταληξει στο πως πρεπει να ειναι δυστυχως).
Το mania τωρα καταλαβα τι ειναι (νομιζα οτι απλα προκειται για collection) αλλα εν τελει μαλλον μιλαμε για το πραγματικο sonic 4. To καλο ειναι οτι τελικα δεν το φτιαχνει η sega-sonic team ουτε εταιριες οπως η dimps κλπ. Θα το τσιμπησω σιγουρα απλα ψαχνω να δω μηπως εν τελει καταφερω να βρω την collectors σε λογικη τιμη. Απο το πουθενα τελικα αλλα μεσα σε λιγες μερες εγινα τρομερα hyped για το game. Ηθελα να ειναι λιγο πιο polished στα γραφικα οταν το ειχα πρωτοδει αλλα μαλλον δεν ειχα μπει στη λογικη της κυκλοφοριας + το παιχνιδι πρεπει να φαινεται φανταστικο στις σημερινες τηλεορασεις.
True(7.35)
Edit: Ποσο μα ποσο κορυφαιο ειναι το saturn model του sonic (βλεπε επισης jam και r)... καμια σχεση με τον επανασχεδιασμο στο dreamcast era.
Αφου δεν έχει καλα controls τι το θελαν το platforming.
To κακο ειναι οτι σε αντιθεση με τα mario, τα παιχνιδια δεν εχουν γινει καθολου defined στο 3d, καθε ενα δινει κατι αλλο αλλα ισως η επικρατεστερη συνταγη που φαινεται οτι εχει να δωσει πραγματα ειναι αυτη των Unleashed, Colors και Generations (αν και ουτε αυτα ειναι fully fledged γιατι κατα το ημισυ δινουν και κατι ασχετο, τυπου werehog, classic sonic κλπ). Επισης εμενα αυτο που δεν μου αρεσει ειναι οτι οταν σταματαει ο χαρακτηρας σε αυτα τα παιχνιδια (βγαινεις απο το speed mode) ειναι uncontrollable. H sega δοκιμασε και αλλα πραγματα πανω σε αυτο με παιχνιδια οπως το lost world και boom αλλα εκει εβγαλε το boost mode και τελος παντων τα εκανε σκατα σε αλλους τομεις. Imo εχει γινει μια προσπαθεια που ξεκιναει απο το sonic 4 (που παροτι το ειχα σχολιασει θετικα τοτε, πλεον μου φαινεται απαραδεκτο με πραγματικα αθλια physics) αλλα το cycle οντως σπαει με το Generations οπως ειπε ο somari (εκει πχ οσο και να φαινεται περιεργο ευχαριστηθηκα πιο πολυ τα modern segments και το ολο mastering, πραγματικα πολυ καλος σχεδιασμος). Ας ελπισουμε καποια στιγμη να παρουμε και κατι καλο καλο, χωρις distractions, απο τη modern συνταγη (το forces φαινεται κατι τετοιο αλλα και παλι τα κομματια με το avatar δειχνουν οτι το παμε για φουντο παλι , επισης το γεγονος οτι παντα μα παντα σπανε το παιχνιδι σε 2-3 κομματια με διαφορετικο gameplay τυπου modern-classic, modern-werehog, modern-classic-avatar δειχνει οτι δεν εχουν και πολυ εμπιστοσυνη στο modern οικοδομημα και δεν εχουν καταληξει στο πως πρεπει να ειναι δυστυχως).
Το mania τωρα καταλαβα τι ειναι (νομιζα οτι απλα προκειται για collection) αλλα εν τελει μαλλον μιλαμε για το πραγματικο sonic 4. To καλο ειναι οτι τελικα δεν το φτιαχνει η sega-sonic team ουτε εταιριες οπως η dimps κλπ. Θα το τσιμπησω σιγουρα απλα ψαχνω να δω μηπως εν τελει καταφερω να βρω την collectors σε λογικη τιμη. Απο το πουθενα τελικα αλλα μεσα σε λιγες μερες εγινα τρομερα hyped για το game. Ηθελα να ειναι λιγο πιο polished στα γραφικα οταν το ειχα πρωτοδει αλλα μαλλον δεν ειχα μπει στη λογικη της κυκλοφοριας + το παιχνιδι πρεπει να φαινεται φανταστικο στις σημερινες τηλεορασεις.
Καλα μη γελιεσαι, για να το σηκώνει το Switch το καναν low poly.
True(7.35)
Edit: Ποσο μα ποσο κορυφαιο ειναι το saturn model του sonic (βλεπε επισης jam και r)... καμια σχεση με τον επανασχεδιασμο στο dreamcast era.
Comment