Ναι αυτο ειναι λιγο εκνευριστικό boss μου εσπασε και εμενα τα νευρα, θες πρωτο attack τα σπαθια τα οποια ειναι πανευκολα να κανεις parry και avoid, κανε reset μεχρι να τα πετυχεις σαν πρωτο attack.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
[Xbox One, PC] Cuphead
Collapse
X
-
Originally posted by i Have no Equal View PostΝαι αυτο ειναι λιγο εκνευριστικό boss μου εσπασε και εμενα τα νευρα, θες πρωτο attack τα σπαθια τα οποια ειναι πανευκολα να κανεις parry και avoid, κανε reset μεχρι να τα πετυχεις σαν πρωτο attack.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Comment
-
Originally posted by Jedah View PostΌχι, τα ηλεκτρονικά ήταν challenging γιατί τότε διασκέδαση σήμαινε να μαθαίνεις, να βελτιώνεσαι. Το ότι έδινες χρήματα για κάθε προσπάθεια ήταν για να συντηρείται η αγορά (τελικά απέτυχε) και να σε κάνει να ρισκάρεις κάτι για να κερδίσεις το παιχνίδι. Σήμερα που διασκέδαση είναι να το αγοράσεις από το μαγαζί, να κάτσεις κάποιες (πολλές) ώρες μαζί του, να το τελειώσεις ΣΙΓΟΥΡΑ και μετά repeat, λογικό είναι να φαίνεται το Cuphead δύσκολο. Λίγο που πρόλαβα να το δώ, δύσκολο δεν φάνηκε, απλά έχει το παλιό καλό στυλ "Μάθε, παίξε" αντί του καινούριου στυλ "Αγόρασε, Κάψου, Ξαναγόρασε, ...". Αν κάτσεις να το μάθεις και να το καταλάβεις, η διασκέδαση που θα σου δώσει είναι καλύτερη από το "καίγομαι, levelάρω,νικάω". Είναι παιχνίδι που πρέπει να μάθεις (SKILL) και όχι απλά να δοκιμάσεις (EXPERIENCE). Το κακό με το πρώτο είναι ότι απαιτεί και ταλέντο πέραν της προσπάθειας, το δεύτερο θέλει μόνο χρόνο. Για αυτό βλέπεις παιχνίδια μοντέρνα να σου έχουν αφήσει καλές εντυπώσεις αλλά να μην θέλεις να τα ξαναπαίξεις ποτέ.
Το έχει κανένας στον ατμό το cuphead για να κανονίσουμε κανένα boss rush και ότι γίνει;
Tidy!
Do not blame me.Blame yourself or God.
In Matsuno we trust.
Comment
-
Originally posted by Deus View PostΑπλά θα συμπληρώσω πως διαφωνώ με τον ισχυρισμό πως τα games χωρίζονται στα παλιά καλά hardcore και στα σημερινά στα οποία απλώς καίγεσαι και καταναλώνεις περιεχόμενο πλην κάποιων εξαιρέσεων.
Δεν είναι ότι πριν 20/30 χρόνια ήταν όλα καλά και σήμερα πατάτες, απλά σήμερα τα πιο γνωστά/καλύτερα παιχνίδια είναι πολύωρες εμπειρίες, ενώ τότε ήταν ολιγόλεπτα skill based παιχνίδια. Υπάρχουν καλά και άσχημα παραδείγματα και από τις 2 αυτές κατηγορίες. Πιστεύω ότι όσοι νομίζουν ότι το Cuphead είναι δύσκολο περίμεναν εμπειρία και πήραν παιχνίδι.
Originally posted by DeusΥπάρχει και σήμερα μεγάλος αριθμός προκλητικών παιχνιδιών στα οποία απαιτείται skill και εξοικείωση με τους μηχανισμούς. Απλά τα απλά games είναι η πλειοψηφία και για αυτό πιστεύω ότι έχει επικρατήσει αυτή η άποψη. Πάντως όποιος θέλει hardcore προκλητικά παιχνίδια έχει περισσότερες επιλογές από κάθε άλλη φορά.
Το μεγάλο πρόβλημα που εντοπίζω εγώ σήμερα είναι ότι ο σχεδιασμός γίνεται για να σε βοηθήσει να προχωρήσεις αντί για να σε αναγκάσει να χάσεις και να μάθεις. Στο καινούριο Mario δεν θα δείς ποτέ Game Over -> back to strategy board, κάθε ζωή στοιχίζει 10 νομίσματα από τα χιλιάδες που έχεις. Οπότε ΟΛΟΙ μα όλοι θα το τελειώσουν. Η πρόκληση βρίσκεται στο να βρείς τα πάντα, αλλά αυτό από ένα σημείο και μετά γίνεται αγγαρεία λόγω επανάληψης.
Αντίθετα μπορεί να κρατάς το υψηλότερο σκορ του πλανήτη στο Donkey Kong και να συνεχίζεις να παίζεις διασκεδάζοντας.
Σε γενικές γραμμές πάντως, για να το ξεκαθαρίσω, βρισκόμαστε στην καλύτερη στιγμή της βιομηχανίας και τα καλύτερα έρχονται.Insert Coin
Comment
-
Originally posted by Deus View PostΤο έχει κανένας στον ατμό το cuphead για να κανονίσουμε κανένα boss rush και ότι γίνει;The illusion of free will is an illusion.
Comment
-
Προφανώς, απλά δεν είναι πλέον στην ανταγωνιστική αγορά των arcades, είναι σπιτικά προιόντα. Το skill που απαιτούν προφανώς κατακτιέται με πολύ προσπάθεια και χρόνο, απλά δεν βασίζεται απαραίτητα στην επανάληψη 2-3 επιπέδων, αλλά στο ψάξιμο στο διαδίκτυο για πληροφορίες και level-up του avatar, π.χ. τα παιχνίδια της From Software.
Το μεγάλο πρόβλημα που εντοπίζω εγώ σήμερα είναι ότι ο σχεδιασμός γίνεται για να σε βοηθήσει να προχωρήσεις αντί για να σε αναγκάσει να χάσεις και να μάθεις. Στο καινούριο Mario δεν θα δείς ποτέ Game Over -> back to strategy board, κάθε ζωή στοιχίζει 10 νομίσματα από τα χιλιάδες που έχεις. Οπότε ΟΛΟΙ μα όλοι θα το τελειώσουν. Η πρόκληση βρίσκεται στο να βρείς τα πάντα, αλλά αυτό από ένα σημείο και μετά γίνεται αγγαρεία λόγω επανάληψης.
Δε λέω πως πρέπει να εκλείψει η δυσκολία από τα παιχνίδια, κάθε άλλο, είναι μέρος της απόλαυσης και όντως πολλές φορές το handholding καταντάει εκνευριστικό. Απλά δε χρειάζονται όλα τα παιχνίδια τον ίδιο βαθμό και τον ίδιο τρόπο δυσκολίας. Ένα καλό παιχνίδι μπορεί να είναι δύσκολο ή εύκολο αλλά δεν είναι αυτό μόνο του που θα το κάνει καλό αλλά το πώς θα το χρησιμοποιήσει στο σύστημα ανταμοιβής του.
Αντίθετα μπορεί να κρατάς το υψηλότερο σκορ του πλανήτη στο Donkey Kong και να συνεχίζεις να παίζεις διασκεδάζοντας.Originally posted by Squall LeonhartI used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chestOriginally posted by 丹野Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...Originally posted by Ryu_grυπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
Comment
-
Για μένα ο μεγαλύτερος καριόλης ήταν το πουλί.
Πέταγε γρήγορα κάτι αυγά πιο μεγάλα κι απ'του Yoshi και γύρναγαν και πίσω τα τσόφλια για να σιγουρευτούν ότι χτύπησες
Εκεί μάλλον έκανα τα περισσότερα deaths αν εξαιρέσεις τον King Dice που είναι μεγάλος καργιόλης δικαιωματικά σαν semi-final boss (αλλά και καταχρηστικά πιο δύσκολος από το final boss).
Διάλειμμα για μουσική τώρα με βίντεο απευθείας από το studio MDHR!
Attached FilesThe illusion of free will is an illusion.
Comment
-
Originally posted by Ryu_gr View PostΓια μένα ο μεγαλύτερος καριόλης ήταν το πουλί.
Πέταγε γρήγορα κάτι αυγά πιο μεγάλα κι απ'του Yoshi και γύρναγαν και πίσω τα τσόφλια για να σιγουρευτούν ότι χτύπησες
Comment
-
Σωστός ο παίχτης, το ίδιο έκανα και εγώ!
Πάντως χθες που ξαναέβαλα την πίστα αφού το τερμάτισα δεν συμβαίνει πλέον! (λογικά λόγω update)
Ουσιαστικά έτσι σε αναγκάζουν να γίνεσαι μικρός για να μειώσεις τις πιθανότητες να σου σερβιριστεί στη μούρη!
Τα καλά του να είσαι early adopterThe illusion of free will is an illusion.
Comment
-
Αργησα, αλλα μπηκα κι εγω στο κλαμπ. Δεν ξερω γιατι δεν το επαιξα πιο νωρις, η εμπειρια ηταν απολαυστικη. Με τετοια αισθητικη ενα παιχνιδι δε γινεται να περασει απαρατηρητο, αυτο ειναι το μονο σιγουρο. Αν το ιδιο το παιχνιδι ομως δεν ηταν αρκετα καλο, τοτε θα ειχε ξεχαστει εντος ολιγων εβδομαδων. Αν παλι το παιχνιδι ηταν ενα εξαιρετικο tough as nails boss rush και ειχε και retro/indie look της σειρας, τοτε παλι θα περνουσε απαρατηρητο γιατι θα ηταν τερμα niche.
Για καλη μας τυχη το παιχνιδι ηταν καλο σε ολα τα μετωπα και βλεποντας στο στην πραξη καταλαβαινεις την ασυλληπτη εμμονη στη λεπτομερεια που ειχαν πρακτικα 2 αδερφια, γιατι αν δεν κανω λαθος αυτοι ηταν τα μυαλα ολου του project.
Ειδα καποια videos με references μεσα στο παιχνιδι σε cartoons της εποχης και η λιστα ειναι πολυ μεγαλη, ενω παρατηρησα οσο επαιζα και πολλες αναφορες σε retro games και κοιταζοντας ξανα βιντεο ειδα ακομα περισσοτερα παιχνιδια στα οποια γινεται tribute. Υπηρχε πραγματικα πολυ μερακι και οι τυποι μελετησαν τοσο τα καρτουν της εποχης, οσο και ολα τα σημαντικα 80s/90s arcade games.
O χειρισμος πολυ καλος ευτυχως αν και πιστευω πως το default mapping ειναι απαραδεκτο. Ειχα ξεχασει το feeling του να παιζεις ενα boss και να βλεπεις ποσο γρηγορα βελτιωνεσαι και να πηγαινεις απο το τρωω ξυλο στο τα καταφερνω μεσα σε μιση ωρα εστω και με την ψυχη στο στομα.
Χαζευω λιστα με bosses τωρα να θυμηθω πού εφαγα περισσοτερη ωρα μεχρι να τα καταφερω. Λογικα το top 3 ηταν wally warbles (τρυποκαρυδος), grim matchstick
(δρακος), phantom express (τρενο).
Για το dlc που καποια στιγμη θα ερθει δεν ξερω τιποτα, ελπιζω να ειναι ενα νεο σετ πιστων με προοδευτικη δυσκολια και οχι μια συλλογη με αρρωστα challenges.
- Likes 2
Comment
Comment