Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kingdom Hearts III

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Δεν ξερω αν δεν εχω καταλαβει κατι με τετοιο ενθουσιασμο που βλεπω εδω μεσα.
    Νομίζω ότι η λατρεία βασίζεται στην εξαιρετικά καλογραμμένη και συνεκτική ιστορία.
    Πέρα από την πλάκα, το gameplay δε θα το έλεγα απλοϊκό, σίγουρα είναι φτιαγμένο για να είναι πολύ προσβάσιμο αλλά έχει αρκετό βάθος και εμπλουτίζεται σημαντικά σε κάθε νέο επεισόδιο. Previous gen δε θα το έλεγα σε καμία περίπτωση, μπορείς απλά να δεις προηγούμενα Kingdom Hearts για να καταλάβεις πόσο διαφορετικό είναι, άσε που δύσκολα θα τα σήκωνε όλα αυτά που γίνονται το PS2, PS3. Σε γενικές γραμμές το παιχνίδι είναι εύκολο αν και μπορεί να γίνει αρκετά προκλητικό σε μεγαλύτερα επίπεδα δυσκολίας ή σε optional bosses. Το σύστημα μάχης δε χρησιμοποιείται πάντα όπως πρέπει βέβαια αλλά σε γενικές γραμμές το παιχνίδι είναι απλά απίστευτα διασκεδαστικό (για τον περισσότερο κόσμο τουλάχιστον, μπορεί απλά να μη σου ταιριάζει).
    Αυτό σε συνδυασμό με την αγάπη για τις ταινίες της Dinsey που εδώ πλέον εδώ αποδίδονται καλύτερα από ποτέ και τα εξαιρετικά product values (ε όχι και απλά καλούτσικα τα γραφικά) φτιάχνουν ένα πολύ ελκυστικό πακέτο παρά τα προβλήματα που μπορεί να έχει.
    Originally posted by Squall Leonhart
    I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
    Originally posted by 丹野
    Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
    Originally posted by Ryu_gr
    υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

    Comment


    • #17
      Επίσης κατ' εμέ είναι ίσως το πιο εύκολο Kingdom Hearts που θυμάμαι. Παίζω στο δυσκολότερο και δεν θυμάμαι να έχω δει Game Over οθόνη, ενώ στο 2 και στο Birth By Sleep είχα βαρεθεί να ψοφάω, τουλάχιστον στις αρχικές πίστες. Έχουν βάλει μηχανισμούς από πολλά προηγούμενα παιχνίδια (flowmotions από το DDD, Shotlocks από το BBS, κλπ) που είναι ωραία σαν φόρος τιμής, όμως από την άλλη σου δίνει τόσες επιλογές που χάνει την αίγλη του. Απλοϊκό σύστημα δεν το λες, πιο πολύ παραφορτωμένο είναι, απλά καταλήγεις να χρησιμοποιείς λίγα από αυτά που σου δίνει.

      PK World - Τα πάντα για Disney comics!

      Comment


      • #18
        Το παιχνίδι το τελειώσα και τώρα ασχολούμαι με προαιρετικό περιεχόμενο.

        Αυτές τις μέρες θα γράψω αναλυτικά εντυπώσεις.

        Για την ώρα θα πω πως είναι από τα καλύτερα ΚΗ και πως μου άρεσε πάρα πολύ.

        Τέλος, παραθέτω ενδιαφέρον νέο. Ο Νομουρα επιβεβαίωσε πως στο τέλος του έτους θα κυκλοφορήσει dlc το οποίο θα επεκτείνει την ιστορία. Επίσης, θα προστεθεί και το, κλασσικό για ΚΗ επίπεδο δυσκολίας, critical. Παραθέτω το link.


        https://www.kh13.com/news/nomura-con...Hhya1v3kndGp48


        Tidy!

        Do not blame me.Blame yourself or God.
        In Matsuno we trust.

        Comment


        • #19
          Δε ξερω τι ειναι μεγαλυτερη ηδονη, το 6 απ'το Edge ή το ότι το μεγαλυτερο μερος των χρηστων του Resetera που το επαιξαν συμφωνησαν με τη βαθμολογια. Ευτυχως που δε βγηκε στο Switch να μας ριξει το μεσο ορο το shovelware.
          Do a barrel roll!

          Comment


          • #20
            Δε ξερω τι ειναι μεγαλυτερη ηδονη, το 6 απ'το Edge ή το ότι το μεγαλυτερο μερος των χρηστων του Resetera που το επαιξαν συμφωνησαν με τη βαθμολογια. Ευτυχως που δε βγηκε στο Switch να μας ριξει το μεσο ορο το shovelware.
            Την μεγαλυτερη ηδονη μαλλον πρεπει να την νιωσεις απο τις νεες κυκλοφοριες του Switch, βλεπε το ολοκαινουργιο resident evil 4 και μαλιστα σε budget-prenium price των 35 ευρω ή το υπεραναμενομενο Final Fantasy IX (απο την ιδια εταιρεια) επισης στα 20+ ευρω απο τα 60+ που θα μπορουσαν να το εχουν βγαλει .
            Last edited by nooto; 28-02-2019, 11:58 PM.

            Comment


            • #21
              30€ οχι 35 λολ (γτπ καπκομ)
              Do a barrel roll!

              Comment


              • #22
                Τελος κι απο εμενα μετα απο 33 ωρες. Το καλο ειναι πως το διασκεδασα πολυ γιατι το παιχνιδι καταφερε να μου δωσει μια ευχαριστη διαδρομη στο μεγαλυτερο μερος εστω του ταξιδιου. Κατα τ' αλλα το ΚΗ3 εχει πολυ σοβαρα θεματα απο αποψης gameplay αν και νομιζω ολα περιστρεφονται γυρω απο ενα πραγμα - το οτι ειναι ξεκαθαρα game αλλης εποχης και φιλοσοφιας. Περισσοτερα παρακατω.

                Γραφικα/Ηχος/Πλοκη

                Ελεγα πως σαν ΚΗ setting και φιλοσοφια μονο το 1 εκφραζει πραγματικα αυτο που ηθελα απο τη σειρα. Focus σε disney/square και ολα τα αλλα περνανε σε δευτερη μοιρα. Απο ενα σημειο και μετα παιζοντας το ΚΗ3 και ιδιως οσο εφτανα προς το τελος, καταλαβα πως η παρουσια της Disney πιο πολυ κακο κανει πλεον παρα καλο στο παιχνιδι. Η ιδια η Disney φαινεται πως δε θελει τα IPs της να ακολουθησουν το ξεφρενο train ride της πλοκης του Nomura και στην τελικη οι χαρακτηρες Disney πλεον δεν αναπτυσσονται καθολου, οι κακοι δεν υπαρχουν πια και οι κοσμοι παραμενουν αρκετα basic απο αποψης σχεδιασμου. Ακομα και τα cutscenes ειναι μετρημενα (παλι καλα που ειχε ενα ωραιο disney-themed cutscene το KH3 - αυτο στο Arendelle).

                Δε μπορω να πω πως μου αρεσει η νοοτροπια Nomura, αλλα με ιντριγκαρε τουλαχιστον αρκετα αυτο που ειδα προς το τελος του παιχνιδιου και θα ηθελα να δω πού θα παει το πραγμα στην πορεια (δυστυχως μαλλον θα μου το μεταφερουν τα εγγονια μου αυτο βεβαια). Ας γινει σε καποια φαση κουβεντα για το ending/secret ending etc, αλλα αφου το τελειωσουν περισσοτερα ατομα πρωτα.

                Το οτι βγαινουν entries της σειρας με πολυ σημαντικα plot elements σε 1002 formats ακομα δε μπορω να το χωνεψω. Ολο το ending του 3 δε θα το καταλαβαινα ποτε, ακομα και αν ειχα παιξει καθε spin-off που εχει βγει σε κονσολα. Ευτυχως που ειδα προσφατα καποια plot summaries για τους υπολοιπους τιτλους της σειρας.

                Η μουσικη της Shimomura παραμενει αναποσπαστο μερος της ταυτοτητας της σειρας και οσο για τον οπτικο τομεα, προφανως και ειναι καλος, αλλα το παιχνιδι εντυπωσιαζει κυριως με τα cutscenes του. Ειχα ξεχασει πώς ειναι να βλεπεις cutscenes upon cutscenes και να μην πατας τιποτα για πανω απο 1 ωρα και να σβηνει το χειριστηριο κτλ κτλ. Μου αρεσε να βλεπω αυτα που βλεπω, αλλα πλεον εχουμε βγει νομιζω για τα καλα απο αυτη τη λογικη στησιματος ενος παιχνιδιου. Παντως η σκηνοθεσια ολων αυτων των cutscenes ηταν παρα πολυ ωραια. O Nomura εχει αυτο το ιδιαιτερο στιλ, αλλα σε αυτα τα δεδομενα ειναι σιγουρα μοναδικος.

                Gameplay

                Απο που να το πιασουμε και που να τελειωσουμε. Ξερω πως μπορει ο Nomura να χε στο μυαλο του το concept του παιχνιδιου εδω και 10 χρονια, αλλα φαινεται πως δεν το προσαρμοσε στο ελαχιστο στα δεδομενα της σημερον ημερας. Φταιει σιγουρα και το γελοιο development cycle που αποτελει πλεον σημα κατατεθεν της Square, αλλα κι αυτος ε δεν παιζει, ειναι κολλημενος. Invisible walls σε πολλα σημεια, floaty combat ισως σε μεγαλυτερο βαθμο και απο προηγουμενα παιχνιδια της σειρας, ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ δυσκολια και επισης εχει το χειροτερο map mode EVER. Added value μηδεν, δε γινεται να καταλαβεις απο πού ηρθες και πού πας. Αν θες να βρεις καποια προηγουμενη περιοχη ακομα χειροτερα. Τα παραπανω, σε συνδυασμο με τα παρα πολλα cutscenes που χαλανε αρκετα το flow του τιτλου, με εκαναν να σκεφτομαι συχνα πως παιζω ενα παιχνιδι PS2, σε hd εκδοχη και με απειρο budget. To ειδα πως αναφερθηκε ηδη αυτο και θα πω πως συμφωνω 100% και ειναι κατι που ειπα πολλες φορες και μονο καπου προς το τελος καπως το ξεπερασα, κυριως απλα επειδη το αποδεχτηκα.

                To battle interface θα επρεπε να αλλαξει επιτελους σε κατι πιο snappy. Το οτι εχεις δεκαδες τεχνικες ανευ λογου και αιτιας πώς να το σχολιασω; Attractions, links, shotlocks, spells, attacks και φυσικα press triangle για να κανεις απειρα διαφορετικα πραγματα σε απειρες στιγμες. Oι τυποι φαινεται πως οπως και με το σεναριο, ετσι και με το gameplay νομιζουν πως οσο βαζεις πραγμα στη μηχανη, τοσο καλυτερο θα ναι το τελικο αποτελεσμα. Δεν περιμενα και less is more προσεγγιση, αλλα αυτοι το τερματισαν το θεμα. Δε μπορω να καταλαβω πώς καποιος θεωρει καλη ιδεα να κανει balance ενα παιχνιδι ετσι.

                Το αν το αλλαξουν τελειως σε ενα KH3FM προσωπικα δε μου λεει τιποτα. Ναι θα εχει critical mode και μαλλον θα ειναι απειρως πιο balanced, αλλα αυτο που ειδα ειναι κατι που δε θα επρεπε να γινει approve. Μηδεν δυσκολια ακομα και στο proud, ε αυτο δεν παιζει να μην το ηξεραν. Αν υπηρχε καλυτερο balance και λιγοτερα immersion breaking sequences θα ηταν πολυ πιο ευχαριστη η εμπειρια.

                Wrap-up

                Οπως ειπα γενικα το χαρηκα πολυ το παιχνιδι γιατι τουλαχιστον ηταν αναλαφρο/ευχαριστο. Τα οσα ειδα με κανουν να αισιοδοξω για το μελλον της σειρας απο αποψης πλοκης, αλλα και θεματικα. Εδω που φτασαμε, πλεον λεω κι εγω πως θα ειναι καλυτερα να αποκοπει σχεδον απολυτα απο τη θεματολογια της Disney. To gameplay ηταν λιαν επιεικως μετριοτατο. Οσο η Square Enix δε μπορει να βγαλει ενα ΑΑΑ game χωρις δεκαδες προβληματα και καθυστερησεις αυτο δε βλεπω να αλλαζει και αυτο θα συνεχισει να τους πληγωνει. Θα ηθελα να πω και αλλα πραγματα για τον Nomura και για το τι εχει στο μυαλο του (πολλα και διαφορα που παντα καπως προσπαθει να συνδεσει θα μπορουσε να ηταν μια απαντηση), αλλα νομιζω θα πρεπει να μπω σε spoiler territory οποτε τα αφηνω αυτα για καποια αλλη φορα. Σαν βαθμολογια πιστευω πως θα επρεπε να κυμαινεται γυρω στο 7 παντως γιατι εχει ξεκαθαρα προβληματα.
                Last edited by Xeno; 01-03-2019, 01:32 AM.

                Comment


                • #23
                  Πολυ ωραια σχολια και κριμα που δεν μπορω να συμμετασχω ακομη. Παντως μιας και διαβασα οτι το παιχνιδι ειναι πανευκολο δεν ξερω μου εχει μπει η ιδεα να περιμενω λιγο για να βγαλουν το critical και να το παιξω σε αυτη τη δυσκολια. Btw για οσους ενδιαφερονται ανακοινωθηκε οτι το complete collection (the story so far) που ειχε κυκλοφορησει στην αμερικη σε limited run, ερχεται πλεον και στην ευρωπη προς τα τελη του μηνα, οποτε λογικα θα την τιμησω μιας και δεν εχω κανενα απο τα hd rereleases και θα ηθελα να τα εχω καπου ολα μαζεμενα.
                  https://www.vg247.com/2019/03/01/kin...opean-release/

                  Comment


                  • #24
                    Το έπαιξα 1 μήνα μετά λόγω καθυστερήσεων...Νοίκιασα ps4, πήγα σε φίλο και ξανανοίκιασα για να το τελειώσω σε 5 μέρες σύνολο.
                    To παιχνίδι μου άφησε ανάμεικτες εντυπώσεις. Πανεύκολο και το story ήταν rushed δυστυχώς..Όλα γίναν στο τέλος και δεν υπήρξε σχεδόν καμία αλληλεπίδραση χαρακτήρων που περίμενες πώς και πώς να δεις τις αντιδράσεις τους κτλ...Πραγματικά χάθηκε μεγάλη ευκαιρία για κάτι πραγματικά επικό! Στα μείον και το ότι οι κόσμοι δεν προσέφεραν σημαντικά πράγματα στο main σενάριο...Πραγματικά παίζαμε για να παίζαμε..Καλύτεροι κόσμοι toy story, monsters και pirates εννοείται..Οι άλλοι ήταν λίγο πολύ αδιάφοροι ή μικροί..Το gameplay αν και είχε βάθος δεν υπήρχε λόγος σημαντικός να ασχοληθείς καθώς το παιχνίδι ήταν γελοίο μέχρι και το τέλος..
                    Γενικά περίμενα πολλά περισσότερα για ένα παιχνίδι που φτιάχνονταν τόσο καιρό και είναι απογοήτευση εν τέλει για το τεράστιο hype που δημιούργησε..
                    Nintendo I.D.: paixtis
                    3ds friend code: 2664-2347-7128

                    Comment


                    • #25
                      Ήσουν πολύ άτυχος επειδή μόλις πριν 2-3 ημέρες βγήκε critical mode. Θα το ευχαριστιόσουν περισσότερο έτσι λογικά

                      PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                      Comment


                      • #26
                        Χμ ναι σίγουρα!! Ίσως όταν πάω Δράμα κάποια στιγμή να το ξεκινήσω στο critical!! Να δούμε!! Επίσης τα attractions πολύ anticlimactic!! Πιστεύω δν έπρεπε καν να μπουν
                        Nintendo I.D.: paixtis
                        3ds friend code: 2664-2347-7128

                        Comment


                        • #27
                          Παιχτη έχεις κάποιο δίκιο, δεν συμφωνώ πως το παιχνίδι ήταν απογοητευτικό αλλά ήταν αρκετά εύκολο. Όμως πριν λίγες μέρες έγινε διαθέσιμο ένα δωρεάν update μέσω του οποίου προστέθηκε ένα ακόμα επίπεδο δυσκολίας, το critical το οποίο προσφέρει πραγματική πρόκληση. Από ότι έχω ακούσει το critical στο Kingdom Hearts 3 είναι το δυσκολότερο της σειράς. Λίγο που το δοκίμασα πάντως έχει ΜΕΓΑΛΗ διαφορά, επιτέλους οι μάχες αποκτούν νόημα και πρέπει να παίξεις πολύ στρατηγικά γιατί χάνεις πολύ εύκολα.

                          Επίσης ανακοινώθηκαν οι πρώτες λεπτομέρειες για το expansion, είπαν πως θα έχει επιπλέον story και cutscenes με επιπλέον bosses και τουλάχιστον ένα superboss. Επίσης, θα υπάρξει ένα τουλάχιστον δωρεάν dlc μέσω του οποίου θα προστεθεί ένα ακόμα keyblade kai form.

                          Προσωπικά θα περιμένω να βγει το expansion για να ρίξω ένα replay στο critical.


                          Tidy!

                          Do not blame me.Blame yourself or God.
                          In Matsuno we trust.

                          Comment


                          • #28
                            Λοιπόν, αυτό είναι ένα post που όφειλα.

                            Ως φανατικός οπαδός της σειράς που είμαι, έπειτα από 2 playthroughs, το ένα στο critical, με σχεδόν 100% ολοκλήρωση, τόσο του βασικού παιχνιδιού όσο και του expansion, σχημάτισα μια πλήρη γνώμη για το game και το gameplay του.

                            Αρχικά να πω πως το Kingdom Hearts III είναι συνέχεια του Kingdom Hearts II. Αυτό το τονίζω θέλοντας να πω πως δεν μοιάζει με τα διάφορα spin offs που κυκλοφόρησαν στις φορητές κονσόλες (DS, PSP, 3DS) αλλά παίζει πολύ σαν το παιχνίδι που παίξαμε και αγαπήσαμε στο Playstation 2. Αυτό φυσικά είναι πολύ θετικό αφού τα Kingdom Hearts 1,2 είναι καλύτερα σαν παιχνίδια από τα αντίστοιχα που βγήκαν στα φορητά μηχανήματα παρόλο που τα τελευταία είναι πολύ αξιόλογα. Τα περισσότερα τουλάχιστον.

                            Δεν θα αναφερθώ ιδιαίτερα σε οπτικοακουστικό τομέα. Αφενός δεν διαθέτω τις γνώσεις για να κάνω τέτοια ανάλυση και αφετέρου το θεωρώ περιττό, όλοι ξέρουμε τι να περιμένουμε από ένα τέτοιο game. Θα πω μόνο πως η απόδοση των κόσμων της Disney είναι η καλύτερη που έχουμε δει στην σειρά. Για πρώτη φορά οι κόσμοι είναι ζωντανοί, έχουν npcs, υπάρχει μια χ αλληλεπίδραση με το περιβάλλον και με npcs και οι εκτάσεις είναι μεγάλες και είναι πραγματικά όμορφες και προσφέρονται για εξερεύνηση. Με άλλα λόγια, οι κόσμοι δεν είναι απλά αρένες μάχης με θέμα από την αντίστοιχη ταινία της Disney. Για εμένα αυτό είναι πολύ μεγάλο βήμα μπροστά για την σειρά και μου κάνει εντύπωση που δεν αναφέρεται αυτό συχνά. Θεωρώ επίσης σημαντικό πως πολύ μεγαλύτερης έκτασης είναι πλέον και οι μάχες. Εκεί που στα παλιότερα KH αντιμετώπιζες 4-5 εχθρούς ξέρω γω εδώ είναι σύνηθες να σου την πέφτουν 10 ή και περισσότεροι εχθροί.

                            Θέλω να μιλήσω επίσης και για το σενάριο, ακριβώς επειδή η σειρά κατακρίνεται πολύ έντονα. Η αλήθεια είναι πως οι επικριτές έχουν δίκιο. Στα πρώτα παιχνίδια η ιστορία ήταν απλή, όμορφη και είχε μια μαγεία. Το crossover μεταξύ του σύμπαντος της Disney και των Final Fantasy λειτούργησε εξαιρετικά, πολύ καλύτερα από ότι περίμενε κανείς και αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που η σειρά αγαπήθηκε τόσο πολύ. Όσο προχωρούσε όμως η σειρά το Final Fantasy στοιχείο μειώθηκε αισθητά και δόθηκε έμφαση στο σύμπαν του Kingdom Hearts. Αυτό βέβαια δεν είναι κακό. Αυτό που εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει, κάτι που πιστεύω πως συμφωνούν και πολλοί fans, είναι πως το σενάριο και η μυθολογία έγιναν υπερβολικά περίπλοκα. Με κάθε κυκλοφορία Kingdom Hearts τίτλου η πλοκή γίνεται όλο και πιο δύσκολη να την κατανοήσει κανείς. Καινούριοι χαρακτήρες εμφανίζονται, νέα plot elements εισάγονται και, το κυριότερο, οι ανατροπές δίνουν και παίρνουν. Οι τελευταίες μάλιστα είναι τόσο πολλές που δεν προκαλούν πλέον έκπληξη. Το μόνο που καταφέρνουν είναι να αναγκάζουν όσους παίζουν τα παιχνίδια να ψάχνουν για βίντεο στο youtube που αναλύουν την πλοκή. Οι της Squarenix πρέπει να καταλάβουν πως άλλο πράγμα είναι το βάθος και άλλο πράγμα είναι η πολυπλοκότητα.

                            Παρόλα αυτά δεν θεωρώ πως πρέπει να αποθαρρυνθεί όποιος σκέφτεται να παίξει το Kingdom Hearts III. Δεν έχει καλό σενάριο και έχει γίνει υπερβολικά περίπλοκο και ακαταλαβίστικό, ναι, αλλά είναι από τις περιπτώσεις παιχνιδιών που αν είσαι fan δεν πρόκειται να ενοχληθείς καθόλου. Αυτός που βλέπει Dragonball, Naruto, Rocky δεν το κάνει επειδή τα προαναφερθέντα franchises είναι αριστουργήματα ή επειδή η πλοκή έχει βάθος. Το κάνει επειδή είναι οπαδός, αγαπάει αυτά τα franchises και τους χαρακτήρες και για αυτόν ακριβώς τον λόγο δεν διαμαρτύρεται για την έλλειψη βάθους. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τους fans του Kingdom Hearts franchise. Παρόλα αυτά το παιχνίδι έχει πολλά ωραία cutscenes που θα μιλήσουν στους fans, υπάρχει άπειρο fan service το οποίο θα τους ικανοποιήσει παρόλο που η ιστορία, παρόλο που το game πλασάρεται ως το τέλος του τρεχόντος saga, έχει ερωτήματα που δεν απαντώνται ικανοποιητικά και κάποιες λεπτομέρειες που δεν εξηγούνται.

                            Πάμε τώρα στα του gameplay. Όποιος έχει παίξει το Kingdom Hearts II θα νιώσει οικεία. Το σύστημα μάχης, καθώς και το gameplay γενικότερα, το θυμίζει πάρα πολύ. Η μεγάλη προσθήκη είναι τα keyblade transformations. Το κάθε όπλο μπορεί να αλλάξει μορφή μέσα στην μάχη και έτσι να αλλάξει εντελώς το moveset καθώς επίσης και τα abilities με τα οποία έρχεται το καθένα. Έτσι, η μάχη είναι πλούσια και είναι πάρα πολύ χορταστική. Δε χρειάζεται φυσικά να αναφέρω πως υπάρχει μεγάλη ποικιλία από keyblades, με το καθένα να έχει τις δικές του ιδιότητες και χαρακτηριστικά καθώς και transformations. Επιστρέφει επίσης και το σύστημα με τα abilities από τα δύο πρώτα Kingdom Hearts τα οποία ενεργοποιούνται με την χρήση ability points.

                            Τα boss fights είναι από τα καλύτερα σημεία του παιχνιδιού. Χωρίς καμία υπερβολή είναι επικά, σύνθετα και είναι από τα καλύτερα και πιο σύνθετα που μας έχει δώσει η σειρά.

                            Έντονη κριτική έχει ασκηθεί στον τίτλο και για την χαμηλή του πρόκληση. Η αλήθεια είναι πως στο release το Kingdom Hearts III ήταν ένα εύκολο παιχνίδι ακόμα και στο proud επίπεδο δυσκολίας. Αυτό συνέβαινε κυρίως επειδή υπάρχουν πολλές overpowered επιθέσεις που καθιστούν τον παίκτη ουσιαστικά άτρωτο όσο αυτές είναι ενεργές. Παρόλα αυτά τεράστια διαφορά θα δει κάποιος αν επιλέξει το critical το οποίο προστέθηκε αργότερα με δωρεάν patch. Σε αυτό το difficulty είναι άνετα το δυσκολότερο της σειράς, είναι πολύ εύκολο να δει κανείς το game over screen αν δεν μάθει καλά το σύστημα μάχης καθώς επίσης και τα patterns των εχθρών. Επίσης, έχουν προστεθεί abilities που κάνουν πιο ισορροπημένο το σύστημα μάχης και απενεργοποιούν τα overpowered moves, δίνοντας άλλα πλεονεκτήματα που βελτιώνουν το combat system. Έτσι, μετά τα διάφορα updates το game έχει βελτιωθεί πάρα πολύ και το battle system λάμπει, τολμώ να πω πως, μαζί με αυτό του Kingdom Hearts II, είναι από τα καλύτερα που έχουμε δει.
                            Το vanilla game ταλανίζεται από το ίδιο πρόβλημα που είχε το vanilla Kingdom Hearts II: Έλλειψη περιεχομένου. Υπάρχουν κάποια end game challenges αλλά δεν είναι πολύ υψηλής δυσκολίας ούτως ώστε να συνειδητοποιήσει ο gamer την ποιότητα και το βάθος του battle system. Αυτό αλλάζει φυσικά με το dlc το οποίο παίζει για το Kingdom Hearts III τον ρόλο που είχε το Final Mix version για το Kingdom Hearts II.Προστίθενται end game bosses τα οποία είναι πολύ υψηλής δυσκολίας. Το end game περιεχόμενο μάλιστα είναι αρκετά δυσκολότερο από το αντίστοιχο του ΙΙ. Έχουν πάρα πολλές κινήσεις, oı μάχες αποτελούνται από αρκετά phases και δεν βγαίνουν με τίποτα με brute force. Το secret superboss δε (υπάρχει και εδώ ένα!), το αντίστοιχο του Lingering Will, είναι απίστευτα δύσκολο και σύνθετο boss, ίσως να είναι το πιο σύνθετο boss που έχω δει ποτέ σε game! Τολμώ να πω πως ξεπερνάει τις πιο δύσκολες αναμετρήσεις των soulsborne σε περιπλοκότητα.


                            Σε γενικές γραμμές το Kingdom Hearts III είναι ένα εξαιρετικό game μετά τις αλλαγές και τις προσθήκες του dlc και των διαφόρων patches. Έχει τους καλύτερους και πιο ζωντανούς κόσμους της σειράς, χορταστική και πολύ διασκεδαστική μάχη, υψηλή πρόκληση που σε ανταμείβει (αν το παίξεις στο critical ), την ψυχή και την μαγεία που είχαν και τα προηγούμενα ΚΗ καθώς επίσης και μερικά από τα καλύτερα και πιο σύνθετα bosses που έχουμε δει σε game. Σαφώς και έχει θέματα. Η εξέλιξη της πλοκής θα μπορούσε να είναι καλύτερη (το 85% της πλοκής το βλέπουμε στο τέλος μέσω ατελείωτων cutscenes), η ιστορία παραείναι περίπλοκη, η πρόκληση είναι χαμηλή αν δεν επιλεχθεί το critical difficulty και το περιεχόμενο θα μπορούσε να είναι περισσότερο. Όμως, μαζί με τα updates και το expansion το παιχνίδι αξίζει και με το παραπάνω. Επενδύστε άφοβα, είναι εξαιρετικός τίτλος. Προσωπικά το διασκέδασα πάρα πολύ στο critical.
                            (Περιμένετε όμως για prce drop του dlc, είναι υπετιμημένο)

                            Από εμένα άνετα παίρνει 8.5/10



                            Tidy!

                            Do not blame me.Blame yourself or God.
                            In Matsuno we trust.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Deus View Post
                              [...]Οι τελευταίες μάλιστα είναι τόσο πολλές που δεν προκαλούν πλέον έκπληξη. Το μόνο που καταφέρνουν είναι να αναγκάζουν όσους παίζουν τα παιχνίδια να ψάχνουν για βίντεο στο youtube που αναλύουν την πλοκή. Οι της Squarenix πρέπει να καταλάβουν πως άλλο πράγμα είναι το βάθος και άλλο πράγμα είναι η πολυπλοκότητα.[/FONT]
                              Αυτό ακριβώς, τίποτα άλλο.

                              Γενικά ωραίο ποστ, τώρα το είδα, έτσι είναι λίγο πολύ τα πράματα. Απλώς δεν έχω άποψη για το DLC επειδή 30€ και 40€ (έχει δύο εκδόσεις) είναι ξεφτίλα απλά. Έχουμε δώσει έναν σκασμό λεφτά για το franchise, πήραμε και τις limited / collectors για το 3, δεν θα δώσουμε και σχεδόν full price για μερικά έξτρα. Θα μπορούσαν να το δώσουν τζάμπα σε όσους πήραν τις ακριβές εκδόσεις, ή ξέρω 'γω 1/3 της τιμής συμβολικά. Πάλι καλά που έβαλαν το critical τζάμπα, αν και δεύτερη φορά θα το παίξω αρκετά αργότερα, όταν ολοκληρωθούν τα πάντα για το παιχνίδι. Γενικά πάντως το ευχαριστήθηκα όσο λίγα.
                              Last edited by Phantom Duck; 23-09-2020, 01:48 AM.

                              PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                              Comment


                              • #30
                                Λοιπον, ειπα να παιξω και εγω τον τιτλο αλλα αποφασισα να κανω ενα μικρο marathon παιζοντας και τα υπολοιπα παιχνιδια αφου εχω την συλλογη στο ps4. Τα playable παιχνιδια στη συλλογη ειναι I, CoM, II, BBS, DDD, και ο προλογος. Ο στοχος ειναι σιγουρα να δω τα I, II, και τον προλογο αλλα θα εξαρτηθει και απο το σε τι φαση θα ειμαι καθως θα φτανω προς το ΙΙΙ. Γενικα να θυμισω οτι εχω παιξει τη βασικη τριαδα I, II, BBS. Απο κει και περα το CoM αποκλειεται να το παιξω, το DDD θα ηθελα να το δω αλλα οπως ειπα θα εξαρτηθει.

                                Ξεκινωντας λοιπον, τελειωσα τον πρωτο τιτλο στο proud, με level 68, μετα απο περιπου 40 ωρες και κανοντας τα παντα εκτος απο τα super bosses και τα ultima weapons. Τα τελευταια τα αφησα διοτι 1) τα εχω ξανακανει την πρωτη φορα που επαιξα το παιχνιδι , 2) ειναι αρκετα time consuming και ηθελα να περασω στο ΙΙ που το εχουν εκθιασει Deus και IHNE. Σε οτι αφορα την FM εκδοση, περα απο διαφορα πραγματα που εχουν προσθεσει (cutscenes, bosses, special heartless κλπ), η σημαντικοτερη νομιζω αλλαγη ειναι η αλλαγη του τροπου ελεγχου της καμερα, που απο τα R1, L1 (ναι ετσι ηταν το 2002), εχει περασει πλεον στον δευτερο αναλογικο μοχλο. Το παιχνιδι σε γενικες γραμμες μου αρεσε παρα πολυ, παροτι δεν με κερδισε εξ'αρχης, και ειναι εντυπωσιακο οτι πραγματικα παιζεται ανετα και σημερα, παροτι εχουν περασει 20 χρονια σχεδον. Το συστημα μαχης ειναι αρκετα απλο αλλα παραμενει πολυ διασκεδαστικο σημερα, η ιστορια ειναι επισης πολυ απλη και οτι πρεπει για το παραμυθενιο setting του παιχνιδιου (που να ξεραμε το τι θα ακολουθησει στη συνεχεια ) και εντυπωση πραγματικα μου εκανε το ποσο well-crafted ειναι οι κοσμοι. Σε οτι αφορα το τελευταιο, παροτι οι τοποθεσιες ειναι μικρες και κλασσικα για τα δεδομενα της εποχης, αποτελουνται απο δωματια που χωριζονται με loading screens, ειναι πολυ πυκνες σε σχεδιασμο, γεματες μυστικα, και με gating που ξεκλειδωνει καθως προχωρας και αποκτας νεα abilities (metroidvania στοιχεια). Πραγματικα απολαυσα τον ολο σχεδιασμο και ειναι κριμα που απ'οσο θυμαμαι εγκατελειψαν αυτην την προσεγγιση στο ΙΙ για κατι απειρως γραμμικοτερο.

                                Το παιχνιδι φυσικα εχει διαφορα προβληματα, για παραδειγμα η αποψη μου ειναι οτι αν κανεις το παιξει σε κατι κατω απο το proud η διαδικασια των μαχων πρεπει να ειναι στα ορια του braindead. Ο λογος φυσικα ειναι οτι ολες οι ικανοτητες που ξεκλειδωνονται και σχετιζονται με τα physical attacks περνανε σε ενα κουμπι (το x) με συνεπεια αν δεν υπαρχει προκληση να βγαζεις ολο το παιχνιδι πατωντας το x συνεχεια. Επιπελον καποιοι κοσμοι σεναριακα ειναι πολυ κακα σχεδιασμενοι (βλεπε deep jungle οπου απλα πηγαινεις την πιστα μπρος πισω μεχρι να παιξει το επομενο cut scene), ενω αλλοι ειναι απλα εκνευριστηκοι (under the sea και monstro) λογω προβληματων στην καμερα και γενικοτερα στο ολο συστημα χειρισμου. Τελος, φαινεται καθαρα οτι η προσεγγιση σε οτι αφορα τους κοσμους της disney εχει σε γενικες γραμμες τη λογικη filler, γενικα προσπαθουν να πουν την ιστορια της ταινιας μεσα σε 10 λεπτα που διαρκουν τα αντιστοιχα cutscenes, και φυσικα ειναι αδυνατο να πετυχεις το κλιμα που πρεπει εχοντας τοσο λιγο χρονο.

                                Παρα τα οποια προβληματα, οπως εγραψα ειναι ενας τιτλος που στεκεται παρα πολυ καλα και σημερα και παραμενει απιστευτα διασκεδαστικος. Αν δεν ειχα τα επομενα παιχνιδια ανετα θα ξόδευα πολλες παραπανω ωρες για το 100%, χωρις κανενα προβλημα. Αυτα, προxωραμε στο 2 για την ωρα!

                                Comment

                                Working...
                                X